今日訓到11點先起身,出到廳一個人都冇....但係電腦又開?,一定係細佬開左之後又出?去喇~~諗住玩陣電腦,電話就響喇,係細佬打黎既~~佢名我講話由依家起俾我玩到6點.....我同佢講唔得喎~~我等陣要出街,佢話:你去邊ar?我話:去旺角~佢又問去旺角做咩,我話:去換果件3,跟住問佢係邊,佢話係茶樓,問我落唔落去~~我問有邊果係到,佢阿e,e丈,珍姐....跟住我話:唔去喇∼隔一陣佢就返左黎啦∼∼
媽咪返黎整左d水餃俾我地食∼跟住細妹帶左臭b過黎,佢細佬就唔過黎,係轉彎位阿e屋企,佢要跟住阿e...之後舅父黎?∼∼跟住我過左去搵佢,佢係完全冇反應∼係到玩結他,跟住自己一個係到笑=.=當阿e話走果陣,佢即刻開門,超搞笑,阿e叫佢bye bye,佢真係bye嫁喎∼∼跟住過左我地屋企,佢又唔入門....跟住係到玩鐵閘,我地又驚佢夾親手仔,佢又要玩...跟住佢家姐同佢玩埋一份,點知真係夾親∼∼跟住佢喊左幾聲,之後見我地係到笑,佢就冇喊喇∼坐左一陣阿e就帶佢兩個返去,隨便叫珍姐剪頭髮...
3點帶舅父過第一城買奶粉,幫佢買左兩罐,之後果邊就冇貨啦~~跟住我同細妹就去旺角,舅父又隨便叫我地去旺角睇下有冇奶粉買.....過左旺中果邊,先換左件T-shirt,然後再換條裙~~跟住就逛左一陣.....之後細妹電話就響喇~原來係媽咪打黎問有冇幫舅父買奶粉....之後我地就去搵藥房喇~搵左幾間都話冇貨,之後打俾媽咪同佢講話冇,跟住佢叫我地返去啦~~當我地行去搭bus果陣俾我見到間藥房喎~~之後入去問下啦,點知又有舅父要果隻奶粉喎~~我都有問佢幾錢嫁~但係好似撞邪咁,佢話$198我竟然買,仲買左兩罐~之後佢又問我仲要唔要,咁我見舅父要4罐果隻奶粉我就話要啦~~跟住細妹先行入黎,佢見我俾$200蚊果個人,佢俾番$2蚊我,細妹同我媽咪唔係話最貴$180咩!之後我先此醒番起.....跟住問果阿叔可唔可以唔要,佢竟然話入左電腦冇得canael唔到><跟住佢話正係可以退未攞過黎果罐..之後我問佢可唔可以退多一罐,佢又話得~~心諗之前又話唔俾退,呢間藥房呃錢嫁!!!大家千其唔好去旺角果間運城大藥房ar~~之後打俾媽咪,佢叫我去退,但佢正係俾我退兩罐,之後我媽話果間藥房係呃人錢既~跟住叫我地過珍姐果到食飯....
|