今日係表姐既birthday~起身就sd咗果信息俾佢~~因為沈晚唔記得咗^^2點玩電腦果陣見到P仔on咗~咁就add佢啦~點知冇反應....心諗佢要返學喎~應該又唔記得熄電腦啦!咁就冇理佢.....
上網追d連續劇<斗牛,要不要>超好睇><睇完之後仲見P仔ON喎~咁再add佢....今次有應ar~~但係就話去打波lo!!!!!佢之前仲同我講話星期1~5返全日喎><即係呃我啦~~嬲死佢呀!!!洗唔洗咁呀~唔同人講真話...咁即係唔當我係朋友啦~~等我仲有d鍾意佢...真係好嬲!激死...
差唔多5時,細妹放學返黎...同佢去咗新城市中心揀禮物俾表姐...佢之前同果fd行果陣見到一份幾好既~~但佢就話係city super果邊...我地係果到足足兜咗4個圈,我問佢係咪係西田果邊ar~~你死都話係city super果到!直至打電話去問佢個fd先知錯....行到果到揀咗份野就走啦~~
|