3點約咗helen去葵芳行街...約左係新都會廣場等∼我地見有d肚餓就買咗冷麵食,再加一杯士多啤黎飲(味道ok),大家可以去試下^^逛左陣,都冇咩好行,間間鋪都有賣碎花裙,但d款麻麻地∼∼跟住我地就轉去MK行...
係通菜街揀咗隻大口仔公仔俾表姐^^隨便睇下有冇袋買...都搵唔到我要果個袋><跟住行去其華到行,係呢到見到隻大口仔模型(幾靚呀)早知唔買果公仔啦><然後去銀城果邊,最後去旺中果到行....係旺中買左3,裙,褲...好多好重,洗左幾百蚊><不過有d遺憾,就係買唔到個袋...7點就走啦∼因為約左細妹,表姐唱k∼
佢地攞咗房先..7點9到左果邊,好彩都唔係好遲姐^^入到房俾左隻公仔俾表姐,佢好開心呢∼∼跟住佢送番份禮物俾我(因為我地都遲左送俾對方),跟住細妹問我買左禮物俾佢未...死伙 未買..我話13號晚先送俾你啦∼∼9點幾,有人哼門問我地玩唔玩game,羸左有折扣俾我地...我同表姐出去玩,羸左果9折,但要下次先用得==”
唱到11點幾表姐同b女就走先啦..得番我同細妹兩個==我地繼續唱...佢係咁點Beyond既歌==我地唱到點幾兩點就走啦∼∼佢聽日仲要返學,唔係可以唱到6點.....返到屋企卸妝就訓啦∼∼
|