9點半起左身....見到家姐係到玩電腦,細佬就打機~~10點家姐就俾我玩啦,佢就準備返工...上網搵下有咩節目睇,睇左陣就冇睇啦~
緊住同小嫻傾咗陣.......問佢係咪仲返緊果間野,隨便問佢過唔過我果邊做^^佢話好~隨便叫欣一齊去見.....跟住打左陣桌球,又繼續搵野睇黎消磨一下時間∼∼
3點3交機俾細佬玩∼∼跟住阿嫲沖左一盆茶俾我地飲...隔左陣媽咪放bark果陣返黎,佢同阿嫲講:你咁醒ga∼又知我呢個時候返黎,沖定d茶等我^^
7點食飯,食完媽咪就返工啦∼∼都10點先返黎....我地就係到玩大富翁,玩到8點半就睇電視啦∼∼10點半訓覺......
|