今日起身同媽咪傾咗陣....傾到遲左出門~好彩都冇遲到^^9點9朝禮,朝完之後擺好要用既野,計埋數就冇野做啦~~10點阿傑先番到黎(又遲到==")
依家做eps既抽獎...勁少人用lo~~黎親果d人多數都係問路既多....當正我地呢邊係information咁~超煩><
坐下坐真係訓得著禁制....對面ysl黎咗果黑人化妝師,可惜見唔到佢點同d客化妝....想偷師都唔得tim><
今日同阿儀出咗去依m記..返黎果陣見到有新娘同一大班姊妹係都影相∼∼好熱鬧呢∼入倉果陣見到阿傑流鼻血
返到屋企同家姐落咗商場還書∼∼返黎食完飯,就玩電腦啦∼∼見到P仔on,就問佢之前買果個袋係點既樣...因為我想buy果袋∼佢又唔應我><之後仲off咗!
訓果陣sd左果信息俾佢∼佢都係冇應><搞到我真係成晚都訓唔著....唔知點解就係咁諗起岩岩識佢果陣....開頭我都唔係咁鍾意佢嫁∼∼但係佢有次好似做做下第2日就冇返啦...仲以為佢唔做tim∼∼之後就問左佢個fd攞咗佢個電話no啦∼∼開頭都唔咁打俾佢..因為我冇咩同男仔傾電話><”就sd信息俾佢同係msn果到傾...慢慢熟左就有打俾佢^^唔知點解就好想同佢傾...可能覺得佢搞笑啦∼∼同佢傾計冇咩壓力,同埋都幾開心嫁∼∼次次講bye bye都好搞笑^^
但係我覺得佢變左呢∼∼唔知係咪我之前sd咗d好絕既sms俾佢...之後問番佢佢又話唔係咁鍾意同人傾電話傾咁耐...之後又冇咩點sd sms(話貴lo)∼依家都係我add佢同打俾佢,佢都唔add我,咁我地仲算唔算係fd呢!!!!
|