JUNE
艾粒野仔基雨霏 *U*
現在你打開的版面是本人的日誌,
是希望令你我嘴角向上的日誌,
這一切也是讓我回味過去的每一天。

*本日誌內容純粹個人意見 :P  
                 
YOU 'LL NEVER WALK ALONE !                                                                                            
shan0816
暱稱: JUNE_山字頭
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
嚇死了
懷緬
一個人的時候總是癲的
WAKE UP.
WHAT I'M THINKING
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
HOWARD :P
神手 :P
WA :P
VIVIEN :P
TINKY :P
DEXTER :P
NGA :P
OSCAR :P
KIRE :P
PEGGY :P
CC :P
叉 :P
KIM :P
VIOLA :P
KAKAKA :P
KWAN :P
FING :P
JOYCE :P
TAMMY :P
KK :P
每月文章
日誌統計
文章總數: 342
留言總數: 906
今日人氣: 33
累積人氣: 34224
2009 年 3 月 26 日  星期四   晴天


統測二 分類: 未分類

又要統測啦  !  連補六日習 !  爆  !

-------------------------------------------------

http://hk.myblog.yahoo.com/cusonlo

有一個漫畫家, 畫得好靚, 個BLOG好睇 !

佢果幅頭像, 如果你喺FACEBOOK CHECK番九成九似呀 !

好勁呀 ! 佢叫CUSON LO呀 !

野仔真的很正 ! 小胡唱歌很好聽 ! CHIRS作歌, 彈琴, 結他, 樣樣精 !

占更加不用說, 試想像野仔的歌詞全都是出自他筆下, 唱歌又好, 太厲害啦 !



2009 年 3 月 23 日  星期一   晴天


經驗與幻想 分類: 未分類

有試過在街上被陌生人用粗口問侯嗎 ?!  哈哈, 我星期一試過..  :P

事情是這樣的 : 我喺西鐵站搭上去果陣, 就突然我前面個女仔講左句 [ X你老母Y呀 !]

[ 你踩到我呀, 我X火呀 ! 我想打你呀 ! ]  類似既說話啦.....

穿校服, 負離子長正直髮, 個樣都好似唔係咁乖既, 咁都幾惡..

之後, 我身後另一個女仔話 [ 你講我呀 ?! ]  原本佢地係識既..

上到去, 佢地有三個人, [ 係囉, 果條友踩到我呀, 我好想打佢呀 ! ] [ 打啦 !]

[果條友仲喺度搔頭喎 !] 咦, 哩個時候, 我終於知道佢地話緊我啦, 因為我正正喺度整緊個頭..

當然, 最後我地都冇發生任何衝突, 不過由兆康到天水圍之間既車程, 諗左好多野..

其實我之前都未試過,一尼, 得罪某些人係好大鍋既事情啦, 以我生人唔生膽既性格, 就更加唔會啦.

我喺度諗如果我會回口既話, 我會講D咩呢  ?! <---- 其實都幾無聊...   -口- "

一,  如果佢講[ X你老母Y呀 !], 咁你就倒轉講 [ Y母老你X呀 ! ] , [AB]就[BA] 

其實哩個係幾難既, 都好難保證即場可唔可以成功講到完整..

二,  [ X你老母Y呀 !]  之   你恐嚇我 !

我就講啦 [ 喺你講哩一句粗口之後, 我了解到你想同我媽媽發生行為, 而我媽媽同我爸爸

就係合法夫妻, 我好擔心你地發生行為之後, 我媽會喜歡左你, 而同我爸發生感情問題, 

搞到佢地離婚, 之後仲搞到我家庭破碎 ! 嗱 , 我宜家好驚呀 ! 你恐嚇我 ! ]

哩個有D串, 同埋太長啦, 俾人駁回既位都多, 同埋   我驚果個人會笑囉 !  -口- " 

三,  是否能力範圍之內 ?!

我就講啦 [ 我認為粗口係非常低俗既短語, 用得好係好難既, 我相信你都冇哩個能力 !]

盡量以正經態度尼講, 串到爆啦, 我驚講完真係會俾人打到半身不遂呀 !  -口- 

----------------------------------------------------------------------------------------

當然, 以上既方案一,二,三 都係純粹虛構啦 ! 無聊得濟諗下野啫..  :P  



2009 年 3 月 22 日  星期日   晴天


爆 ! 分類: 未分類

嘩嘩嘩, 好耐冇打BLOG啦 !  三月二十二日是一個值得紀念的日子 !

明思音樂會, 搞左四次, 我參加過兩次..

記得上次, 我地都係著住童軍制服, 吹緊牧童笛, 估唔到今日已經.........

嘩, 唔知發唔發現到我呢 ?!  嘩, 我套衫真係好爆呀 !   <---- 哈哈哈, 影唔到呀 ! :P

果日有多多緊張, 成個人呆呆地咁呀, 不過都可以用一個字形容果日,

都係 :        爆   !