JUNE
艾粒野仔基雨霏 *U*
現在你打開的版面是本人的日誌,
是希望令你我嘴角向上的日誌,
這一切也是讓我回味過去的每一天。

*本日誌內容純粹個人意見 :P  
                 
YOU 'LL NEVER WALK ALONE !                                                                                            
shan0816
暱稱: JUNE_山字頭
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
嚇死了
懷緬
一個人的時候總是癲的
WAKE UP.
WHAT I'M THINKING
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
HOWARD :P
SELES :P
RACHEL :P
OSCAR :P
KIM :P
VIVIEN :P
VIOLA :P
SUKI :P
MOK :P
MIKI :P
殷 :P
YIN :P
JOYCE :P
RUBY :P
SALOME :P
NGA :P
KAREN :P
ZOE :P
RITA :P
叉 :P
每月文章
日誌統計
文章總數: 342
留言總數: 906
今日人氣: 35
累積人氣: 34226
2009 年 4 月 4 日  星期六   清涼


兒童節快樂 分類: 未分類

先問一條正到不能既智力題 :                  

---- 山字頭(即本人)掟盒, 你應該搵邊個幫忙呢 ?! ---- (睇完答案,你可能會打我)

-------------------------------------------------------------------------------

 四月四日係眾所周知既兒童節, 但其實我係未正式慶祝過..

今日, 要好早起身去拜山, 三門仔, 馬屎洲特別地區 ! <---- 個名真好聽  -口-

之後去左太祖母屋企, 拎茶果, 係我同呀哥最愛既----- 雞屎籐呀 ! <---- 點解又有個屎字 ?!

去到爺爺屋企, 其實除左訓覺都冇乜野做, 不過今日我爸開左電視, 連我都一齊睇呀 !

香港聯賽盃決賽 ------  天水圍飛馬  VS   康宏晨曦

其實我對香港波一向都冇乜興趣, 南華, 愉園, 晨曦, 對我尼講都係差唔多..

反而, 我對飛馬既印象比較深, 緊係佢個名啦, 天水圍..  佢一成立已經俾人話係南華二隊..

之前, 我哥去元朗睇佢地主場對南華, 贏三比二, 我覺得: 嘩 ! 勁喎, 反勝南華二球 !

由於今場係決賽增加左哩場既可觀性, 雖然飛馬輸左十二碼同埋晨曦好多名人撐..

但我都係覺得飛馬強一點 ! :P    今次係我第一次認真睇香港足球比賽 !

發現左一樣野, 點解不論香港定外國既球員,都咁喜歡吐口水落球場架 ?! 真係好骯髒 !  -口- "

之後去左叔公度食飯, 好餸都飛起呀  !  <---- 好HEA既形容,,  -口- " 

睇大冬瓜呀 ! 終於都睇完一D影響智商既野啦, 不過都幾好睇呀 !  :P

尼緊果套[ 幕後大老爺]一定好好睇, 因為有馬馬馬馬馬國國國國明明明明呀 ! 哈哈哈  :P

----------------------------------------------------------------------------------------------------

智力題要開估啦, 係唔係好難呢 ?! 哈哈哈哈, 絕對原創架 !

就係 :  包青天    ,  因為山字頭即係我, JUNE, 掟盒 = 飛箱

六月飛霜, 仲唔係搵包青天咩, 不過你喜歡的話, 神探伽利略都得既 ! KEKEKE   :P

 



2009 年 3 月 31 日  星期二   清涼


統測二 中 分類: 未分類

今日係第二日統測二, 都係尾二果日啦,

中文, 都唔錯啦, 應該唔會高分, 不過我諗都唔會唔合格既. KE :P

通識, 除了謬誤同埋部分MC 唔係幾識之外, 都唔錯既, 不過唔夠時間......  -口- "

不過都做得哂, 冇寫爆D線囉...  <---- 總是有點奇怪的感覺 !

普通話, 真心, 我真心係驚哩科唔合格, 聆聽識四分三, 我完全唔知咩叫聲母, 鼻韻母...

不過, 我最有信心既係, 粵普對譯我一定岩哂呀 ! 哇哈哈哈 ! :P

之後, 喺屋企海鮮痕, 自己一個人煮糖水, 自己一個人食....

當我打算去補習既時候, 我發現我本IS 2A書唔見左呀 !  真係嚇死我 !

原來係喺飯大帝度, 個心定番定番 !   KE

又補習七, 八個鐘, 九點先番屋企, 夜媽媽一個人喺條街度真係好多野諗..

一個電視機掉下來壓死我, 這個機會大唔大呢 ?! 

如果冇啦啦撞左車, 咁呢個世界會點呢 ?!保險會有幾保呢?! 如果唔死得,住醫院半年又係點呢 ?!

自殺, 會用咩方法呢 ?!  跳樓好似好玩D, 過癮D! 器官不過捐唔到俾人架喎 ?! <--- FING提到 !

意外發生既話, 就要轟動, 去都要去得有價值, 要引發社會小部分人既共鳴  !

意外意外, 意料之外, 我地係唔係應該準備好一封給家人朋友的信, 如果我地真係大吉利是.........

--------------------------------------------------------------------------

無聊野, 諗完啦, 得閒而又海鮮痕既時候, 再考慮實踐啦 !    KE  :P

 



2009 年 3 月 30 日  星期一   晴天


統測二 上 分類: 未分類

今日都唔錯既, 識識地咁啦, 應該會合格既..  :P

之後, 又補習六, 七個鐘, 坐到屁屁股都痛呀 ! KEKE  :P

我今日先交POWERPOINT會點架 ?!  CL喺成績表上會唔會唔合格架 ?! -口- "

短HEA BLOG,    一篇  !  哇哈哈哈哈, 哇哈哈哈哈哈 !

型     !     爆    !