JUNE
艾粒野仔基雨霏 *U*
現在你打開的版面是本人的日誌,
是希望令你我嘴角向上的日誌,
這一切也是讓我回味過去的每一天。

*本日誌內容純粹個人意見 :P  
                 
YOU 'LL NEVER WALK ALONE !                                                                                            
shan0816
暱稱: JUNE_山字頭
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
嚇死了
懷緬
一個人的時候總是癲的
WAKE UP.
WHAT I'M THINKING
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
TINKY :P
KWAN :P
孖煙囪 :P
LAMMY :P
EUNICE :P
CANDICE :P
HOWARD :P
羅富 :P
詹禧 :P
RACHEL :P
HOLAM :P
RITA :P
NATALIE :P
CHERRY :P
ZOE :P
PEGGY :P
KIT :P
殷 :P
TAN :P
CC :P
每月文章
日誌統計
文章總數: 342
留言總數: 906
今日人氣: 4
累積人氣: 34195
2009 年 10 月 31 日  星期六   晴天


十一月還穿短袖 分類: 未分類

嘩, 十一月啦, 仲著住短袖, 唉.....  <---- 好期待星期二低至攝氏十八度,哈 :P

睇左 [ MY NAME IS 邦 ] 既雲海, 發覺萬聖節都其實應該應下節..

我原本諗住上TUBE記睇危險人物, 不過版權保護得非常利厲, 一條片都搵唔到.. -口-

不過星期五係明珠台睇左部好好睇既電影, [ The Excorism of Emily Rose ]

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

聽叱吒吒, 真係可以得到好多知識 ! :P

豪子介紹左本名為 [ 偽造玩具大圖鑑—中國.香港.台灣.韓國的奇怪玩具 ] 既書, 好正好正 !

姚明 X 籃球 X 變型金剛

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

史乏木咀魚突然發現SS501有一個人好似呀奴呀 !!!!!!!!!

(圖中右上角者)

 -口- "

 

 



2009 年 10 月 10 日  星期六   晴天


久久久久久久久久久久違了 分類: 未分類

哈哈,我發現原來一個人懶惰是沒理由的,是會找很多不是理由的理由。

其實我有曾經想過在九月無論如何也打一篇的, 最後......

3D, 是一班很很很很很很很很很很很很很好的班, 真心的....  KEKE :P

起碼, 我還生存得很快樂, 加上有鍾欣, MIKI, CHRISTY, AMY.....

嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩, 班上的搞事(或屎)棍是十分重要的.. <---- 瘋狂疊字唔係塞位, 你信唔信 ?

真心的, 現在我真的不太想打BLOG,

但看著FING姐的BLOG, 瀏覽人數直線上升, 然後被她串了串.... -口- "

哈哈哈哈, 象徵式, 打一打, 打一打 !

PS : 今天HISTORY 有難度, 有難度 !

重要事項 :

ATTENTION PLZ  !

搭輕鐵既朋友有冇留意過輕鐵上既一張 名為 [ 辦法總比困難多] 既海報,

圖中間, 有一名身穿T恤既大叔, 貌似阿奴99.999999% !

唔止我, 鄧飯都覺得似 !  哈哈, 得閒多多注意 !    :P



2009 年 8 月 31 日  星期一   晴天


最後今天 分類: 未分類

嘩, 暑假咁就完啦, 我又要與我的夜生活講拜拜啦 !

祝 NAM 生日快樂啦 !

祝我好運啦, 我要同BOOK REPORT 決戰呀 ! :P

都是HEA BLOG !

快上TUBE記, 睇睇睇 搖滾復活 BAND SOUND IS BACK 呀 !!!

搖滾復活_野仔

曲/編/bass/製作: chris ho
詞: jim
結他: 小胡/ wilson
DJ: PONG
Mixing: adrian chan

瘋狂連環掃出結他那快感
千人全場為我大叫無責任
生命從未發出噪音太過純品
時代太悶了我們就已各就各位即將有故事發生

團結吧!齊來排好陣 等了一世早已燙滾
團結吧!齊來排好陣 推臨它再建立一點都不過份
我發動戰爭 去叫世人搖滾 我戴著臂章有這責任
個個人搖滾 個個也搖滾
不需要抖震靠著信念衝擊世人(今天我宣佈這次革命終於降臨)

生命從前就算白過可再生
水滴原來集結就變成養分
遵循從前那些軌跡太過平穩
時代太悶了我們已經各就各位即將有故事發生

---------------------------------------------------------------------

好有創意呀 !

我第一首喜歡既韓文歌 !

CONSENT

第一次睇佢地LIVE, 覺得佢地好勁呀, 勁到嗶嗶聲!!!!!!!  :P

http://www.consent.hk/  一個好耐冇更新既網站