哈哈,我發現原來一個人懶惰是沒理由的,是會找很多不是理由的理由。
其實我有曾經想過在九月無論如何也打一篇的, 最後......
3D, 是一班很很很很很很很很很很很很很好的班, 真心的.... KEKE :P
起碼, 我還生存得很快樂, 加上有鍾欣, MIKI, CHRISTY, AMY.....
嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩, 班上的搞事(或屎)棍是十分重要的.. <---- 瘋狂疊字唔係塞位, 你信唔信 ?
真心的, 現在我真的不太想打BLOG,
但看著FING姐的BLOG, 瀏覽人數直線上升, 然後被她串了串.... -口- "
哈哈哈哈, 象徵式, 打一打, 打一打 !
PS : 今天HISTORY 有難度, 有難度 !
重要事項 :
ATTENTION PLZ !
搭輕鐵既朋友有冇留意過輕鐵上既一張 名為 [ 辦法總比困難多] 既海報,
圖中間, 有一名身穿藍白橫間T恤既大叔, 貌似阿奴99.999999% !
唔止我, 鄧飯都覺得似 ! 哈哈, 得閒多多注意 ! :P |