JUNE
艾粒野仔基雨霏 *U*
現在你打開的版面是本人的日誌,
是希望令你我嘴角向上的日誌,
這一切也是讓我回味過去的每一天。

*本日誌內容純粹個人意見 :P  
                 
YOU 'LL NEVER WALK ALONE !                                                                                            
shan0816
暱稱: JUNE_山字頭
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
嚇死了
懷緬
一個人的時候總是癲的
WAKE UP.
WHAT I'M THINKING
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
SUKI :P
TINKY :P
神手 :P
TRACY :P
SALOME :P
YUKI :P
小錯 :P
FING :P
肥卓 :P
TAN :P
CHICKEN :P
SAMANTHA :P
TEDDY :P
SIUE :P
RUBY :P
WA :P
NGA :P
VIVIEN :P
DEBBY :P
SELES :P
每月文章
日誌統計
文章總數: 342
留言總數: 906
今日人氣: 20
累積人氣: 34211
2009 年 4 月 28 日  星期二   晴天


十位模特兒 分類: 未分類

嘩,明天就是了!  對不起,實在太興奮了!

[ 游水最歎,游水最歎!] <---- 有冇聽過哩首歌呢 ?! 主唱是一條魚.. :P

通常上課的前半堂既教書時間, 都深入左不清醒狀態, 數學是, 英文都係 !

但係做功課呀, 寫文既時候, 就會十分清醒 !  -口- "  奇怪奇怪 !

MUSIC, 其實兩組都好好睇, 故事真係好特別, 用歌都好特別 ! 雖然係HEA既形容, 但發自內心 ! :P

F P 實在太正啦 ! 歷史人物時裝設計比賽 ! <---- 差唔多咁既名啦 !

2A, 女仔既衣服的確做得好靚, 當然我最喜歡既都還是TINKY同ZOE既演出 !

男仔, 模特兒好搞笑, 頸上既果朵花都好得意, 而介紹既老師講書,有趣但悶悶地 !

2B, 女仔, MEIODY可能因為第一個同埋冇帶眼鏡既關係啦, 介紹係好港式既對話..

雅典娜, 衫靚人靚啦, 而介紹既CMY同JOEY都十分得意 ! 不過將對鞋放喺自己既心口會髒了嗎?!

2C, 馬可波羅, 佢真係好模特兒, 不過動作有點誇, 但就攞左台風獎 !  :P

聖女貞德, 型啦 , 最欣賞係膊頭果兩舊野 ! 盔甲既護肩 ! 不過果個頭就要按住出場 !

2D, 南丁格爾, CANDICE, 頂護士帽, 當時仲未發明紅十字標誌下麻 ?! 個個動作都好似想跳舞咁 ! :P

包青天, 首先我係諗到我條智力題 :P , 塊臉真係黑左, 而又真係有個月亮,

加上, 佢既衣服有個[正]字,都好有意思 ! 種種因素令佢獲得全場總冠軍 !  :P

2E, 軍裝, 無論是衫, 鎗, 鞋 都好型, 模特兒就好似悶悶不樂咁啦 ! 都型 ! 

岳飛, 其實我覺得應該攞獎, 尤其是佢果幾件肌肉, 同埋 [ 精忠報國 ] 哩幾個字 ! :P

四點三先放, 五點幾先去到補習, 又是愉快的一天 !    *U*

------------------------------------------------------------------------------------------------

星期日, 搵到幅正圖 !   

睇完之後, 笑左好耐 !   :P

 



2009 年 4 月 24 日  星期五   晴天


小學活動 分類: 未分類

今日, 上中史堂好開心呀, 因為有得上中史堂囉 !  -口- "

真係幾喜歡宜家哩個GEOG老師, 應該一早就搵佢啦, 好過曹SIR好多啦 !

MISS LEUNG竟然罕見地冇番, 佢似係果種鐵人FEEL架麻, 不過人病緊係唔番啦 ! :P

哈哈, HISTORY果套卡通點解我好似第一次睇咁既呢 !?

可能係因為, 我之前果幾堂都ZZZZZZZZZZZZZZZZ左啦 !  :P

之後, 同FING姐, 飯大帝玩到痴哂線囉 !  -口- " 旁人見到都會驚呀 !

我一個人去左大與圖書館, 原本諗住淨係還書既, 不過睇睇下, 四點十一先走...

今日係最後一日萬世啦, 不過都唔夠架勢堂慘 , 商台真係好玩野囉  !  -口- "

之後七點鐘過左去頌富, 見到一大班小學同學真係幾開心 !

其實原本我都諗住只係七八個人架咋, 不過愈來愈多人, 有成十八個尼左囉 !

男仔出奇地咁多啦, 而女仔, 平時少出既YIN, MAY LAU呀等等啦 !

食飯既時候, 你會發現其實一台人,係分開三四組, 各有各傾 !  -口-  好搞笑 ! 

之後我地成班人又去左M記到坐下啦, 傾傾傾, 同學呀, 以前既訂飯, 乜都喺到傾.. -口- "

十一點半就走啦, 搭輕鐵既時候, 好少出既鈞爺就提及一套叫 [圍城] 既電影 !

我番到屋企, 之後就上網睇啦, 真係一套有價值而值得一看既電影  !

之後, 我先發現原來係三級架喎 ! 天水圍既童黨, 粗口, 強暴, 圍毆, 欺凌, 係應該三級既 !

哩部電影將天水圍搞到好恐怖,好黑暗 ! 唔知幾時會有一套開心既天水圍電影呢 ?!

另外, 我上網見到一些圖片, 令我尼緊好想上網睇一套電影 !

一九八九年  既  [ 黑太陽731 ]   !

 



2009 年 4 月 23 日  星期四   晴天


唯哈哈哈,HAPPY BIRTHDAY TO KAKAKA 分類: 未分類

KAKAKAK , 生日快樂啦 !

通識堂, 有個團體尼, 幾好玩, 唔錯唔錯 !

我最喜歡既就係, 果幾套卡通, 真係做得超靚同埋好搞笑喎 !  :P

        

哩張就係果個計劃既海報啦  !                 唔知大家覺唔覺得, 哩個LOGO有D似十快活呀 ! KEKE :P

LUNCH過後, 竟然連續三堂READIING , 第一堂中文, 我用左尼畫生日卡..

第二堂英文, 訓左,  第三堂, 真係睇完書之後做左READING DAIRY !  :P