JUNE
艾粒野仔基雨霏 *U*
現在你打開的版面是本人的日誌,
是希望令你我嘴角向上的日誌,
這一切也是讓我回味過去的每一天。

*本日誌內容純粹個人意見 :P  
                 
YOU 'LL NEVER WALK ALONE !                                                                                            
shan0816
暱稱: JUNE_山字頭
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
嚇死了
懷緬
一個人的時候總是癲的
WAKE UP.
WHAT I'M THINKING
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
EUNICE :P
NATALIE :P
SUKI :P
DEXTER :P
CONNIE :P
OSCAR :P
SALOME :P
JOYCE :P
MOK :P
TINKY :P
TAN :P
肥卓 :P
DEBBY :P
TAMMY :P
KAKAKA :P
羅富 :P
KYLIE :P
CHERRY :P
薯皮 :P
KIRE :P
每月文章
日誌統計
文章總數: 342
留言總數: 906
今日人氣: 34
累積人氣: 34225
2009 年 7 月 2 日  星期四   酷熱


海洋公園的千奇百趣 分類: 未分類

嘩嘩嘩, 我又好耐冇打過BLOG啦..  -口- "

宜家日日上網, 淨係掛住玩FACEBOOK既開心農場同埋WORLD FOOTBALL..

六月玩左好多野, 不過冇打過BLOG, 要記得既會記得架啦..  :P <---- (作狀)

嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩, 今日真係好開心呀 ! *U*

今日二年布班即2C搞左個班會活動, 去海洋公園 !

嘩, 我地超級抵呀, 只需七十元, 玩足成日喎, 遲D八月又加價至$250... - -

九點正, 我地就開車出發啦, 架旅遊巴熱到飛起, 想訓都冇得訓..  -口- "

到左目的地, 我地就三個人完全脫離左班同學, 三個人周圍行.. <---- 我,FING,飯

我地夾埋同左三百幾蚊擲公仔 !  -口- " 真係海鮮痕冇野做.....

我地共有九個公仔, 特別推介由電視城彈既珍珍 (千奇百趣果粒制)..  -口- "

( PS  [ 海洋公園跳樓機神奇的閃閃 ]係獲得破記錄既五千億個 [珍] 呀 ! )

我有骨仔同埋恐龍呀 ! 超級可愛 !   :P

玩左一次越礦飛車(真係好玩刺激), 一次滑浪飛船(濕哂囉), 兩次海盜船(好好好正呀), 兩次過山車(如非必要唔想再玩),

兩次飛鷹(HEA到爆, 上去訓覺... -口- ")  , 四次跳樓機 (哈哈哈哈哈, 正到呀 ! 不過真心好玩)..  :P

我地玩咁多次跳樓機, 除左真係好玩之外, 仲有睇[閃閃]呀 ! *U*

<---- 咩叫 [閃閃], 要自己思考下啦 ! KEKEKE :P

其中一次, 我相信鄧飯係全海洋公園入邊, 最[火羅]既一個人 ! -口- "

佢竟然玩跳樓機既時候, 俾個夾夾住左隻手指公, 據了解係首宗案例 !  :P

之後佢同閃閃有超親密接觸, 仲有成班橙色工程大隻佬一齊尼拯救佢呀 ! 全部人都要下車.. - -"

之後佢都冇乜野, 隻手指公有個[心心印]喎 ! <---- 佢自己話閃閃俾佢..  -口- "

六點喺大樹灣集合, 之後就搭888, 跟住967返屋企, 飯姐姐唔俾人訓覺...  -口- "

同佢一齊落左車, 喺濕地公園搭輕鐵方便好多..  :P

個站好似特別大, 仲要一個人都冇 ! ......................................... -口- "

返到屋企, 好攰, 訓左覺 !  不過好好好好好好好好好好開心呀 !!!!!!

-----------------------------------------------------------------------------------------

FACEBOOK ADD左我既人, 快D做我個QUIZ啦 !

最高 : FING 14/15  ; 第二 : KAKAKA / 哥   !   哈哈哈哈哈 !

-----------------------------------------------------------------------------------------

[ 同場加映 ]

我是鐳射眼 !

充滿彈性的漢堡包 !

我是漢堡包超人 !  :P

 



2009 年 6 月 22 日  星期一   晴天


不用上學的星期一 分類: 未分類

嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩.....................       光天化日, 我已經學壞啦 !  KEKEKE  :P

星期一唔洗番學, 真係好開心呀 ! 哇哈哈哈哈哈哈哈哈..... <---- HEA HEA的一句

先補祝各大爸爸, 父親節快樂 ! 送左一樣最行既禮物呀, 鬚刨呀 !  :P

出左去大埔食飯, 好開心又見到靚女 EUNICE 姐姐呀, 又潮又型又盛又哩又露既人呀 !

好開心可以上表姐屋企, 喺八號花園果度, 唔算大但係好靚.........

行入去既第一感覺, 如果唔知真係以為係我表姐一個人住 : 花, 粉紅色, 喱士, 花同埋粉紅色...

見到焗爐, 高達模型, PS2, PSP, 電腦, 好多差唔多樣既金色人都能見到佢老公既影子..

勢估唔到, 全屋最靚既地方竟然係 ----- 廁所 , 好大, 多以綠色為主, 有好多好多鴨鴨 !

今日, 十點幾起身, 刷完牙, 洗完臉, 之後上床再訓過, 十二點起番身...  -口- "

爸買飯, 買廁所板..  <---- 又係一塊海洋廁所板入侵我個廁所啦 !

今日連部電視機都移左個新櫃果邊, 聽日, 新沙發都送過來, 屋企既舊面孔就一去不返啦....

---------------------------------------------------------------------------

近來, 睇左部戲 !   [ CARRIE ]  ( 1976 )

一部好耐既恐怖電影

都聽都佢有個 CRAZY MOTHER啦, 有強烈既宗教信仰, 近乎過度..

同學既欺壓....  雖然有好的老師同同學, 但是最後都........  好恐怖 !

---------------------------------------------------------------------------------

最近最HIT既一條片, 會唔會係關於古天樂呢 ?!

六個字唔夠, 聽三十六個啦 !        ( 直接按去 2:10 啦 ! )

有冇印象我曾經扭過一隻手指哨子呢  ?!  今次我扭到香煙呀 !



2009 年 6 月 19 日  星期五   晴天


哈哈,KO了。 分類: 未分類

今日終於考哂試啦, 我來回要九十分鐘, 但考試只考三十分鐘..  -口- "

今日考既HOME.E , 係我會擔心唔合格既其中一科啦..

MC唔識全部寫B, 填充題唔識就唔填, 長問答唔識就HE HE HEA HEA寫D野..   -口- "

考完試,去完廁所,大家都衝刺了 !  :P

番到屋企, 同我媽去左M記食野, 番到屋企就訓左覺LU....

唔知係咪太耐冇訓足既關係, 由十二點訓到四點囉..  -口- "

今日又喺喪DO果份童軍露營計劃書, HE HE HEA HEA過左一日, 都冇乜野做過..  -口- "

我正在準備享受我的五日長假期 , 係咁啦 !  :P