JUNE
艾粒野仔基雨霏 *U*
現在你打開的版面是本人的日誌,
是希望令你我嘴角向上的日誌,
這一切也是讓我回味過去的每一天。

*本日誌內容純粹個人意見 :P  
                 
YOU 'LL NEVER WALK ALONE !                                                                                            
shan0816
暱稱: JUNE_山字頭
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
嚇死了
懷緬
一個人的時候總是癲的
WAKE UP.
WHAT I'M THINKING
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
CANDICE :P
WENDY :P
CHICKEN :P
TINKY :P
CC :P
VIOLA :P
薯皮 :P
KAREN :P
KWAN :P
DEXTER :P
KYLIE :P
OSCAR :P
KAKAKA :P
EUNICE :P
YIN :P
TAMMY :P
HOWARD :P
NGA :P
HOLAM :P
SELES :P
每月文章
日誌統計
文章總數: 342
留言總數: 906
今日人氣: 22
累積人氣: 34213
2009 年 6 月 13 日  星期六   晴天


軟趴趴電磁矮冬瓜 分類: 未分類

嘩, 好快考試咁就過左一半啦, 表現都算中中挺挺啦.. 

IS掛住溫2A書, 搞到唔記得哂2B書既我都真係只求合格啦..  -口- "

星期五難得唔洗補習, 我既活動只有食飯, 訓覺同埋睇電視 !

唔知係唔係前果幾晚都好夜訓既關係, 下午我訓到好似死左咁..  :P

兩點訓到五點, 我係俾一個電話嘈醒左既, 我發現我傻左囉..  -口- "

我以為果陣係早上六點幾七點, 睇下邊條友打尼啦, [ 喂, 唔該想搵何太呀 ? ]

我竟然望左過去我媽間房, 然後答 [ 佢未起身喎 !] , 佢好明顯係覺得驚訝..

之後我睇一睇隻錶, 心想[ 咦, 17:04 ?! 隻錶壞左 ?! ] 三四秒之後, 清醒哂..  -口- "

跟住同果個人講 [ 哦, 佢唔喺屋企. ] 跟住, 我就聽叱咤咤, 小肥真係幾搞笑..  :P

呀哥去左打波, 乜鬼野都唔帶, 電話銀包都唔帶, 真係咁容易俾人偷咩 ?!  .........

以為呀哥唔番尼, 自己一個食哂飯, 佢番尼無啦啦要我煮喎.....  HEA的福米其實幾好食 !

星期六都冇乜野做, 都係十二點幾去左補習, 之後三點幾過左天悅幫忙..

FENNIE MADAM 帶左我地三個去左元綠, 超正, 超飽 !  <---- 嘩, 食左三百幾蚊, 唔好同人講呀 !

今晚又係得我同我哥喺屋企食, 買左兩個飯上去食, 都未食, 又訓左啦 !   z z Z Z

起身, [勁歌金曲]岩岩開始, 我竟然咁岩睇唔到阿PAUL呀 !!!!!!!!!!!!!  -口- "

之後, 我又好唔乖咁係咁睇電視, 打機 !  LS, 等陣先啦, 等陣先啦 !  .........

唉, 點都溫既, 唯有陣間真係溫一陣, 聽日又要補習 !  -口- "

------------------------------------------------------------------------------------

http://forum.my903.com/forumdisplay.php?fid=35&page=1 

請按 有型大頭貼 , 然後按 忍唔住畫2  .

果個人真係超勁, 畫得好似, 同埋好靚 ! 當然, 都要本身五個人都好正先得啦 ! KE :P

稱號產生器  http://wtf.hiigara.net/titlegen/

何悅珊的稱號就是:  軟趴趴電磁矮冬瓜

山字頭的稱號就是:  甜蜜懶惰少年

何六月的稱號就是:  至尊眼球笨蛋

我本人認為打中文全名既稱號會比較爆笑 ! :P

另外, 可以分析自己個名, 先知道原來自己有咁多奇怪既成分 !



2009 年 6 月 10 日  星期三   晴天


考試 (二) 分類: 未分類

今日考GEOG, 都OK既...     :P

不過果個垂直誇大率唔記得除五, 變左 100 TIMES, 死左..    -口- "

又唔記得左火山口點串喎 !  -口-   " 

叫我地畫有咩轉變果題先正呀, 我畫D樹, 動物同人死左, 有D人就帶埋D羊一齊走..  :P

-----------------------------------------------

顧家
主唱:I Love You Boyz (Feat. 譚炳文)
作曲:楊鎮邦
填詞:I Love You Boyz 
監製:李漢@Ping Pung (Jerry)


獨白:仔 你好嗎?呢幾十年我都去咗行船
   我都好想返嚟同你哋一家團聚 可惜...

占:打開相簿登登登 差點心血都嚇死
  香港變幻 某年我哋仍然未變聲 我仲係十幾
奴:屋邨鐵閘震震震 卡拉屋企做完未
  媽媽收工 返到屋企 
  齊人食腐乳三幾磚加一隻蛋 都好感激

合:@從來未害怕巨浪 眉頭額角滿是汗
   戴卓爾媽媽一仆低股市即「冧」咗
   毋忘昨天的風光 全球頌讚的海港
   人人在這獅子山出手去建殿堂
   全程為個家叫我硬朗 用心血去硬幹
   大家都跟我講 硬漢 @

獨白:我喺美國買咗個搖搖俾你呀!
   喺呢度仲做緊
   你細個好鍾意睇嘅變形金剛卡通片
   係呢!足球小將場波踢完未呀?

奴:家姐升職去外國 (占:拜拜啦!細佬)
  啟德歡送舊同學
占:減薪過後我仍然快樂
  誰能代替你地位一起晚餐「忽」多兩碗

Repeat @

合:全程為個家叫我硬朗 用心血去硬幹
  大家都跟我講 硬漢

獨白:仔 我想同你講床下底有個月餅罐喺度
   入面有隻錶係我留俾你
   雖然隻「撈」係假嘅
   但係我都希望你戴住隻錶
   會珍惜光陰 珍惜眼前人
   係呢!我哋幾耐冇見呀?
 
 
王鳳女士特別客串 !   *U*



2009 年 6 月 9 日  星期二   時晴時雨


考試 (一) 分類: 未分類

今日都繼續打BLOG, 好似好得閒咁喎 !   :P

中文卷一, 都唔錯既, 聆聽好似有D聽唔到, 有題唔係幾識做..   -口- "

ENGLISH LISTENING, 開頭都唔錯既, P.5-6死哂..  -口- "

普通話卷一, 講真, 都驚哩科唔合格, 今日唔算太難, 但係聲母, 韻母亂填呀 !

番到屋企突然落大雨, 行雷隆隆聱呀, 之後補習又一粒雨都冇, 奇怪奇怪 !  :P 

--------------------------------------------------------------------------------------

又係一條9GAG很HIT既片, 開心下啦 !  :P

我覺得打呔果陣最勁, 點會發明到出尼架 ?!   有機會, 我都學呀 ! :P   

嘩, 大佬, 快幾多呀 !  *U*