嘩, 好快考試咁就過左一半啦, 表現都算中中挺挺啦..
IS掛住溫2A書, 搞到唔記得哂2B書既我都真係只求合格啦.. -口- "
星期五難得唔洗補習, 我既活動只有食飯, 訓覺同埋睇電視 !
唔知係唔係前果幾晚都好夜訓既關係, 下午我訓到好似死左咁.. :P
兩點訓到五點, 我係俾一個電話嘈醒左既, 我發現我傻左囉.. -口- "
我以為果陣係早上六點幾七點, 睇下邊條友打尼啦, [ 喂, 唔該想搵何太呀 ? ]
我竟然望左過去我媽間房, 然後答 [ 佢未起身喎 !] , 佢好明顯係覺得驚訝..
之後我睇一睇隻錶, 心想[ 咦, 17:04 ?! 隻錶壞左 ?! ] 三四秒之後, 清醒哂.. -口- "
跟住同果個人講 [ 哦, 佢唔喺屋企. ] 跟住, 我就聽叱咤咤, 小肥真係幾搞笑.. :P
呀哥去左打波, 乜鬼野都唔帶, 電話銀包都唔帶, 真係咁容易俾人偷咩 ?! .........
以為呀哥唔番尼, 自己一個食哂飯, 佢番尼無啦啦要我煮喎..... HEA的福米其實幾好食 !
星期六都冇乜野做, 都係十二點幾去左補習, 之後三點幾過左天悅幫忙..
FENNIE MADAM 帶左我地三個去左元綠, 超正, 超飽 ! <---- 嘩, 食左三百幾蚊, 唔好同人講呀 !
今晚又係得我同我哥喺屋企食, 買左兩個飯上去食, 都未食, 又訓左啦 ! z z Z Z
起身, [勁歌金曲]岩岩開始, 我竟然咁岩睇唔到阿PAUL呀 !!!!!!!!!!!!! -口- "
之後, 我又好唔乖咁係咁睇電視, 打機 ! LS, 等陣先啦, 等陣先啦 ! .........
唉, 點都溫既, 唯有陣間真係溫一陣, 聽日又要補習 ! -口- "
------------------------------------------------------------------------------------
http://forum.my903.com/forumdisplay.php?fid=35&page=1
請按 有型大頭貼 , 然後按 忍唔住畫2 .
果個人真係超勁, 畫得好似, 同埋好靚 ! 當然, 都要本身五個人都好正先得啦 ! KE :P
稱號產生器 http://wtf.hiigara.net/titlegen/
何悅珊的稱號就是: 軟趴趴電磁矮冬瓜
山字頭的稱號就是: 甜蜜懶惰少年
何六月的稱號就是: 至尊眼球笨蛋
我本人認為打中文全名既稱號會比較爆笑 ! :P
另外, 可以分析自己個名, 先知道原來自己有咁多奇怪既成分 !
|