JUNE
艾粒野仔基雨霏 *U*
現在你打開的版面是本人的日誌,
是希望令你我嘴角向上的日誌,
這一切也是讓我回味過去的每一天。

*本日誌內容純粹個人意見 :P  
                 
YOU 'LL NEVER WALK ALONE !                                                                                            
shan0816
暱稱: JUNE_山字頭
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
嚇死了
懷緬
一個人的時候總是癲的
WAKE UP.
WHAT I'M THINKING
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
KAREN :P
OSCAR :P
DEXTER :P
PEGGY :P
HOLAM :P
SUKI :P
殷 :P
CANDICE :P
KIRE :P
薯皮 :P
KIT :P
神手 :P
KWAN :P
羅富 :P
MOK :P
YIN :P
KIM :P
SALOME :P
NGA :P
叉 :P
每月文章
日誌統計
文章總數: 342
留言總數: 906
今日人氣: 15
累積人氣: 34206
2009 年 8 月 5 日  星期三   晴天


嘩嘩嘩,暑假中。 分類: 未分類

我太耐冇打BLOG啦, 其實想打架, 不過冇人尼囉.. <--- 啲人去哂FING度 :P

暑假都已經過左一半啦, 做過既野都幾多下, 記得既就唔係好多. - -

我三日睇哂二十四集既 [命中注家我愛你] 啦, 阮經天真係(在我心)台灣數一數二架啦 !

七月二十三日 去左睇五百幾年先有既日蝕 !

見到那個好似發光月亮既太陽嗎 ?!

七月二十四日 我同KAKA, SISI去左書展啦 !

 戰利品 ! :P

 

 

 還有  ,  2/8  FING 生日快樂 ! :P

 



2009 年 7 月 15 日  星期三   晴天


中三了。 分類: 未分類

嘩嘩, 真係好耐冇打BLOG啦, 實在有太多藉口啦 !

上網睇 [烈火雄心2], [長腿叔叔], QOOZA上唔到, RESTAURANT CITY...... 太多...

唉, 放暑假啦, 我既生理時間表已經俾我整到冇得返轉頭..  -口- "

我通常凌晨五點幾六點訓 <--- 如果識我媽唔好同佢講, 我一直都係話我三點幾訓..  KE :P

之後就因為游水, 訂書, 攞試卷既理由, 早上七點幾八點起身, 之後一路生存到下午兩三點..

跟住就會訓到晚上八點, 之後又食飯, 睇電視, 玩電腦到四點左右..

入房通常都未訓得著, 我就會睇書, 睇漫畫, 直到訓覺..  <---- 哩兩個星期我都見過四五次天光. -口- "

有一日, 我入左漫畫會做會員, 入手既當然係 [交響情人夢]啦 !  :P

有好多電視劇冇既情節, 睇既心情就好似哈利波特咁...  

由於將電視劇睇得太多次, 已經令到我唔係幾想再睇果本電視小說..  -口- "

另外有一日, 我喺圖書館見到一本足足令我興奮左一個星期有多既書 --- [馮奇的足球旅程]

唔期望你會知道佢係邊個, 全名 馮嘉奇, 係香港甲組足球員中, 唯一一個係碩士畢業生..

佢喺英國留過學, 喺有線講過波, 做過有線四小強, 06年世界盃環遊過世界..

最令我驚訝既係, 佢竟然係喺屯門長大, 體藝畢業.... 

又有一日, 我知道左一個令我驚訝左一個多星期既消息, 細SO同阿WINGGG離婚..

我曾經聽過一次細SO求婚既聲音片段, 感動既, 不過估唔到.. -_- "  <---- 唔見左好耐LU..

到左今日, 我見到D好珍奇既野..    話說我今日去左萬寧行到去髮型果一行,

見到一支牙膏型既髮泥叫做 [超硬髮泥], 隔離又有一盒同牌子既髮泥叫做 [激硬髮泥]..

如果唔同牌子都可以明白, 但係同牌子喎, 咁兩支又有咩分別呢 ?!  -口- "

[最好的時光]第三輯終於面世啦, 雖然我仍然重溫緊第二輯, 睇怕我都係重溫第三輯..

講真我對第一輯係完全冇興趣.. -口- "  第三輯有黃浩然喎, 受我歡迎程度又增加啦.. KE :P

不過始終最喜歡既都係..............   KEKE :P    其實聽落佢同E記都幾[o親]..

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

七月十日, 正式中三啦, 3D呀 ! 開心定唔開心呢 ?! 都唔錯既...  KE  :P

FING就3C開心啦佢, 恭喜鄧飯女士[升]左去2D, 唔好蝦細路呀 ! *U*

唔知係唔係太耐冇打BLOG......  太長啦 !  :P

FING姐姐星期四去長洲度假呀, 又好開心啦, 睇怕距離佢起身既時間都差唔多啦..

阿哥俾左條好耐好好睇既片我睇, 做得真係好靚 ! *U*

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

REST  IN  PEACE  TO  M. J. !        一首百聽不厭的歌曲[ Smooth Criminal]



2009 年 7 月 3 日  星期五   晴天


冰河世紀 三 分類: 未分類

今日淨係番一個鐘就放學啦, 同FING同RACHEL同CHERRY去左吉野家食飯.. 

早餐同下午茶真係超級抵, 二十蚊有飯有野飲, 正呀 ! :P

11:05 去左睇 [冰河世紀3], 真心好睇喎 !  :P

好喜歡森仔即[嗰舊綠色核突野], 係咁叫[輝輝,輝輝]..  :P

占爺做既大阿哥仲重, 講左句細路仔唔應該明白既18+野呀 ! WOW ! 

其實我係係第一次睇3D既動畫, 真係好得意, 會覺得個畫面好有層次 !

 

之後, 我地去左屯門市中心行下睇下咁..

我真係好想買書包呀, 藍色果個真係好靚呀 !   :P

去左ELLE, 見到幾隻得意仔動物, 買左兩隻, 一隻我, 一隻俾FING..  嘩嘩嘩 !

哈哈哈哈哈, 我果隻老鼠超級可愛, 佢地話佢對眼簡直電死人 !

係唔係好可愛呢 ?!  *U*

  嘩嘩, 勁過鐳射眼呀 !

去左好多間店舖HEA下睇下咁, 玩具反斗城呀 ! <---- 真係有無窮樂趣呀 !   (嘩, 好娘- - )

今日大致上都過得唔錯, 下次再番學就係分班啦 !  嘩, 好擔心呀 !  :P