cursorshelp
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
shan0929
暱稱: Sandra*
國家: 香港
地區: 北區
日誌統計
文章總數: 1124
留言總數: 621
今日人氣: 14
累積人氣: 17398
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2009HKCEE
Weather
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
*MY XANGA
Ar C
Ar Gi
BONLIN
CARMEN
CARR
CHAR2
Cherie
Cherry
CTING
Dragon
FATHANG
FISH
HEIHEI
IVY
Kai
Kerry
Kids
KimLing
kwan
LAURA
MAGGIE
Mo
Momoko
Moon
Moss
Neo
NONSTOPDANCING
PakHo
Saiga
Samantha
Sandra0929
Shu
SIU
Srain
Suet
SUF`WAC`POS
TallMen
Tan
TING
Toy
TSOIWING
Tze Chun
Wing
YAMA
Yau
Yiu
YOYO
ZREO哥
小豬-3-


2007 年 2 月 6 日  星期二
晴天
 

*2007-02-06

 

亂毛..終於搵到你既xg啦`..ha`真開心

刊登時間︰2007-02-06 01:20 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 


*2007-02-06

 

你咪以為我吾會你係邊個呀....話你知`"邪不能勝正呀! {但呢句好似吾係好關事..ha`

今日冇較鬧鐘`差d吾知醒`發夢牙刷有[小強既便便] 好嘔呀`*就係甘..自己醒左..

呵呵`真係好采..`吾係好累..!把握時間做每樣野..冇時間正..=^="

返學`* 很悶.. 唉` eng`話燸吾燸..

詳情如下`

今日eng係5樓 ITLC 上`睇film .. 但冇中文字幕.. 完成吾知佢up咩,kid 

我同carman ,wing開左機..睇人地XG..MISS.C之前已叫過我地關機..我地熄左又開..(好頑皮啊..HA`)

之後第三次比miss.c 發現..佢叫我地`get out `  get咪get咯`

我同wing都係一個負責任的人..hahahah`ya..當然會丞擔啦/.\

比人罰出門口企..幸好`是5樓..鬼影冇隻..呵..企左2個字..打鐘`走人..理佢死..

離開sch. 今日冇等seafood.. ha` 返到hm 即刻洗頭先..之後換衫..睇[我們這一家] my lover!

返工去了`today`初碘又是包花紙..直覺覺得大家姐是個很很很愛面子的人..55..

悶`沒有禮物好包..一隻手數得晒..= ="悶悶悶..

之後大家姐見冇乜人比我開機`ha`吾記得d生果n.o. = ="要人提`thz all pretty girl*

有野做..hapi=]  但今日is 冇膠袋日..禁多左野.. = ="好亂..

最後..收數..嚇死我呀*第一次少左200 元  OMG!  心諗`吾係甘大獲呀`

大家姐都嚇左一跳...唉`好采..最後點清點楚..係少左0.4 元 ..真係比佢嚇死..我邊到搵200 元賠比平姐呀..

呵..大定姐話甘算係吾錯..  [*後日..一定要更好!!]

真的*我地既包花紙台真CHEAP.`*成日趺..

收10:00 同KI SD`左陣SMS`原來係要等齊人先一齊收工..`等多半小時` SD SMS` 齊人`走佬!

CHEW一齊返華明`兜左個大圈``傾計..又知多D我既同事的事啦..55 ~HA`很好笑..

I HOPE I CAN DO THE BEST OF ANYTHING!

 

 

刊登時間︰2007-02-06 12:37 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 2 月 5 日  星期一
晴天
 

*2007-02-05

 

習慣了吃魚翅的人..也許吃得久了,便想試試粉絲!

但..當那人吃了粉絲一段時間,他便會發現`粉絲不愧是粉絲,比魚翅還差得遠`!

所以,他吃過一次`苦`便夠了``  因為`a貨始終是a貨`  ha` 是沖涼既時候想到的* 形容某人十分貼切吧!ha`

 

好耐冇打日記啦`好忙`真的*

2月10 ``show`` 我的[戰衣]仲未得...唉`* 2bad*  help

thz 金玲幫我諗點設計..

星期6 正式返工啦`人生中的第一份工..`

何小姐要我申請一個`中銀戶口`  自己一個去申請..估到到..話甘快就有,,仲有埋張卡`  =]

但..我害怕..`.....`唉`*

我雞手鴨腳的*  唉`...成日禁錯野.. 再吾係就係打錯野..再吾係就吾記得打野..wt hp?

今日,,我正係包野同埋汁車...唉`好悶..d人一係吾買..一買就勁多`*  好無奈--

我條腰好酸..``吾辛苦吾得世間財呀``*  一d都冇錯!!

聽日放左學之後又返..但我要睇埋[我們這一家]先`ha`....

 

 

刊登時間︰2007-02-05 12:45 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 1 月 31 日  星期三
晴天
 

*2007-01-31

 

今日冇尋日甘凍啦..呵`

好眼訓..頂`尋日同 媽 嗌交..  麻煩你收起皮膚啦!! 自己係到對號入座..

好累`返到SCH. 好想訓..

今日有好多人冇返學....

ENG`上ITLC 玩GAME`係甘比人熄機..冇癮`

ART`發呆--都吾知自己係到做乜..HAHA`新粗口..原來粗口都可以好文雅..

中文`我真係好眼訓呀*...

LUNCH`本身話食生果做LUNCH`..BT DID NOT HAVE`..

食包`又去返果到食..吾..但都中意果到..但少一兩個會好D..太迫同埋....%^&

食完係到講咸野..最咸係牙CARR..  =     ="聽到有D無奈! 佢地真係知識廣博*

又好眼訓..返到SCL. 地理`我真係忍吾到啦..訓左足足一堂` MATHS訓左5分鐘到

上小明堂吾係好想訓..因為吾想錯過佢D GAP`HAHAH`

世史`笑死..HAHA`我真係覺得好好笑.. 原來劉永杰係做過 [馬伕] 笑死...HAHA`

放學`沒有等SEAFOOD便回家...我真的很想看 [我們這一家] ^^

WELL`返到去..時間岩岩好..仲可以一路食野一路睇..

但睇到一半..媽打黎話要我拎D野搵去比佢..

冇返最後少少...唉`算*

又好眼訓啦..

 

KWAN`你話扮比我睇既..做咩仲吾扮呀!?我星期一係特登吾提你架!!

刊登時間︰2007-01-31 08:35 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 1 月 30 日  星期二
晴天
 

*DANCE

 

跳舞`

MISS親自出馬幫我地拉根`

OH..一個字`痛`--真係好痛...

教新野...都OK..少少跟吾到..

點解我會企吾穩!?? 有病!??

刊登時間︰2007-01-31 08:19 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 1 月 27 日  星期六
晴天
 

*2007-01-27

 

27/1

 去左 [`*AIA..] WIF MO N SEAFOOD` 

死毛呃我話肚痛吾去得`我真係好嬲.. 如果再有下次..我實打死你`!

買埋野食..2點幾係FL出發去 AIA `

3點幾去到`買飛..好似好求其甘.  HA`好開心..興奮!!

入到去-- 我地第一時間玩左[吾知咩名..] 類似[海盜船]甘..好HIGH呀*

仲HIGH既係..我坐左係上面..望落下面果時..竟然比我見到肥簡  嘩...好好笑  又會甘岩既!?

佢好似同佢既FAMILY一齊黎..我地係上面叫佢..佢好似好無奈甘..HE

THAN`

[飛天千抽]--GOOD! 好涼爽  HA`但我好驚我會踢到D燈..

THEN`

[青蛙跳]--勁好笑!! HAHA`牙毛坐最上..張野係歪歪地`我坐果下..開始果時佢地2個係甘扎住我``我係甘嗌..

差D整親條頸`..但真係好好笑``

D DISCO歌好嘈呀*..太大聲啦..

THEN`

睇攤位--比人呃左..用左5個代幣拎左個袋..好無奈 -.-"

周圍睇睇睇..SEAFOOD擲左隻公仔..等佢一個有..

死人[吊鴨仔..]話比大家知..一定一定吾好去吊呀*唗代幣..要成8個甘多.. =  ="

THEN`

樣樣都玩下..但要排好耐隊呀*  好累..

唉`我真係好想玩[跳樓機]..``可惜*可惜*

10點30到..走人..好冷呀*返FL食少少野..好暈,,一日最衰都係果個[吾知乜野..] 呸..得個暈字..真係好想嘔..

摩天輪`要同D吾同既人坐.. 好悶呀*

見到有人求婚..好浪漫咯*祝福佢地呀!!`` 男既令仔..女既都好令.. 好襯*

過山車`OK啦..係甘撞耳仔..好痛..好中意玩果D可以大叫既GAME..HA`

濕身果2個果好玩..吾吾`真係好正!HAHAHAHAH...  又可以嗌..但我個PAT PAT濕左..  =   ="

靈異火車`好無聊*吾知咩事..排左勁耐隊..都吾好玩既..吾驚嚇..吾怪之得出黎既人冇乜表情啦.. =     ="

老鼠也瘋狂`都OK啦..但又係好暈.. 笛彎超勁` 嚇死..OK既..但排左差吾多個半鐘先有得玩..

碰碰車..好好玩呀*排耐少少都值..我係甘撞人..D人又係甘撞我``追住牙毛黎撞..HAHA`..

 

PS`AIA愈夜愈多人..唉`冇玩好多刺激既野..失望`

      云姐原來吾係做攤位..做收銀..魚..早知可以去佢到買飛..話吾定送多幾個代幣呀*  嗚..

      遲D POST 相

刊登時間︰2007-01-31 07:58 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 1 月 26 日  星期五
陰天
 

*天氣寒冷

 

TODAY*..天氣寒冷`

好凍呀*

返學等放學..好似好多功課甘既..中文要作2篇長文呀..好ON9

華潤見工WIF SEAFOOD..哈..希望請啦...

 

刊登時間︰2007-01-26 09:25 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 1 月 25 日  星期四
晴天
 

*dance

 

返學..無無聊聊甘渡過左..ha`我反應真係好慢..=______________=" 點解你地可以甘快.."

傻的*一玩UNO就比人捉..無癮..

今日放左學之後去左dance by hip hop for show reher..

其實..我係特登遲d先去架..遲左成半個鐘先去到..係巴士到..真係好累..訓著左..好采知醒..

佢地差2個先齊人..得我一個外人...=______________="  ha`但佢地都ok好人

佢地呢班真係好..好好笑..又吾會悶..ha`

跳舞..跳左2個半鐘呀*好好好累,,,吾係好記得d step.. oh`到時希望會記晒啦..

跳左2隻舞..GET UP同埋CALL ON ME..到時如果黎齊人就有10個,,

信義會個場真係好細..我係甘打到人..D人又打到我..=_________="

下個WEEK..去區堂上就應該會好好多啦...^^

星期二又會跳...嘩...我驚記亂野..  - -

 PS"吾請我.......話係學生...呸!!聽日..再接再厲!!!!!

 

刊登時間︰2007-01-26 09:22 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 1 月 24 日  星期三
晴天
 

*2007-01-24

 

TODAY`-

吾知醒..700先起身`嘩..比 媽 嚇死..即醒.. 刷牙..

死SEAFOOD又話叫我行快D..等埋我*- 點知我行快..又吾見佢.. 去到火車站..佢岩岩走鬼左.. =  ="

KWAN同WING都有等我..THZ..

係太和落車..行返學..跟人地行..好似兜左個大圈甘呀* =   =" 算*下次吾好甘笨..

PE`FORGET TO BRING PE衫.. MRS WONG竟然要我著T-SHIRT 加P褲.. =        ="

我的P褲好短呀..THZ查查借我*THZ MOON 借我PE鞋..加左AIR既鞋真係好舒服!HAHA`.-

睇片..  ..  ...  ...  ....  ....  無言..之後玩跳繩*

中文`- 討論..哈..玩人電話..真係FEEL好得意*HA.

MATHS`-好中意MR.C  好好笑..成日搞GAP..又爛吾晒..想笑又吾笑個樣真係好好笑..

但佢今日好鬼死正經.... =  ="

lunch`- 表姐 WIF CARR,KWAN,WING,YOYO!!

打比牙kit..應成左佢..(心諗"吾好唗左呢次機會..)ha`

佢地講野真係好好笑..香口膠同埋朱古力

ENG`我冇交作文..聽日DAEDLINE..吾交就將個名交落訓導..留堂..打死都聽日交..甘無聊..留堂..

中史`同KI SD SMS..唉`  又同CPL同埋CSF 傾計..好好笑..同你地好似熟左.. ??

放學wif kwan ,wing,yuki 行去太和.. kwan要買衫..

之後又等seafood..但佢地要去上水..今日我吾去..自己去左買鞋.. 等好耐..

又去左黃金樂園睇--請人..足16歲就ok.. 但吾知返幾點.. 16/hr  (好少..但free)

好想返工... 如果請又吾知點..  呢排又吾係日日都甘得閒.. 唉` 聽日..決定去問問  放學之後返hm換左衫先

聽日"600 T3 DANCE , I JOIN! BT...唉` 到時先啦..

2月10..SHOW!! 

 

刊登時間︰2007-01-24 08:36 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 1 月 23 日  星期二
晴天
 

*2007-01-23

 

TODAY`-

放左學之後..

自己一個人`係大埔火車站 -- 成個on居婆甘係到等人 .. 你地放學可吾可以快少少呀*

唉`陪seafood去上水.. 牙毛吾知咩事走先..

行左陣..買左d野食就返hm啦..真係會忍吾住偽甘食野...  雖然係好飽`但係都係甘食..  想點呀 - 王佩珊.

返左hm一陣`換左衫.. 吾洗半個鐘.. 又出上水.. late by hip hop! 但好采仲未開始.. miss n kit talking`

跳舞`今堂教新舞.. jazz + hip hop  隻歌同隻舞`我都好中意呀*嘻..

miss話我地果班太多新人..出吾到show.. 但搵左我去T3果組..同佢地一齊出.. = ="

有少少無奈`我想同返自己果組出多D.. 果邊D人又吾熟..正係識爆LIN.. 好似吾知點呀`

聽日答牙KIT!

273A`..FANL. KCR STAT. 有個男人上左車..佢坐我隔離..佢好大舊..HI到我.. 又係到發出怪聲..

HELP..`最討厭就係甘啦- 玩野咩..  我係甘擰歪面`* =___________=" 返到HM成10點幾.. 

 

 

刊登時間︰2007-01-24 08:06 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]