cursorshelp
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
shan0929
暱稱: Sandra*
國家: 香港
地區: 北區
日誌統計
文章總數: 1124
留言總數: 621
今日人氣: 44
累積人氣: 17428
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2009HKCEE
Weather
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
*MY XANGA
Ar C
Ar Gi
BONLIN
CARMEN
CARR
CHAR2
Cherie
Cherry
CTING
Dragon
FATHANG
FISH
HEIHEI
IVY
Kai
Kerry
Kids
KimLing
kwan
LAURA
MAGGIE
Mo
Momoko
Moon
Moss
Neo
NONSTOPDANCING
PakHo
Saiga
Samantha
Sandra0929
Shu
SIU
Srain
Suet
SUF`WAC`POS
TallMen
Tan
TING
Toy
TSOIWING
Tze Chun
Wing
YAMA
Yau
Yiu
YOYO
ZREO哥
小豬-3-


2007 年 2 月 24 日  星期六
晴天
 

*初7`生日快樂!`

 

祝各位`生日快樂`!*

日日都甘令`日日都甘開心`青春常駐`荷包常滿`ha!

 尋日吾洗返工`係HM係甘訓`...果晚BBQ完..返到黎..成5點先訓..一訓就訓到第日既4點幾..`

起身食左少少野..又覺得眼訓..於是又訓`訓到7點幾..牙毛打黎..`比佢嘈醒左..

之後起身啦..`整埋D野..約好左時間係邊到等`..SEAFOOD今次沒有遲到啦..!!!

買左DD糖去食..`會合牙毛..出發去SHATIN`

入場`吾記得帶學生証`但果個人好好人..`謝謝你!! =]  吾洗我補10蚊`哈..

夾左錢買左泡谷..冇點食..`佢地2個係甘食..`[乜好好味咩!??] HA`我食糖`

套戲都OK好睇`HA..好好笑..!! 我中意`佢又吾係正係得啖笑果D黎既..幾好幾好!

但沒有我之前諗既甘好..

之後返HM啦..返刑HM..1點幾..`!又訓...折左利是啦..`好似少過甘年甘既..但仲未收齊,,!!

聽日返學啦..`功課未做..`OH..唉`

甘之後返工就返600啦..又係收最夜.. =        ="

刊登時間︰2007-02-25 06:18 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 


*H.B.E.O

 

H.B.E.O

邊個知H.B.E.O係咩!?請佢食野..`

 

1* 今日係幾號:24.02.2007*
2* 有心理準備做呢100條未:有啦`
3* 最鍾意聽咩歌:ENG SONG`少少DISCO/HIP HOP/JEZZ` 吾要JUST ENG SONG

4* 你有無潔癖:冇`..
5* 鍾意ICQ定MSN多:MSN
6* 用8個字形容你自己依家既心情:冇乜特別`少少眼訓

7* 最後一次睇咩戲:嘩`N年前LU..
8* 住係邊區:北區
9* 最想得到咩:幸福`
10* 曾經愛過最衰既人:未有`/
11* 有無後悔愛過佢:- - SKIP
12* 有無想過幾時結婚:20之後,30之前!*

13* 你覺得最可怕既係咩:係你面前講一套,`但係你背後而做一套野人
14* 識得最耐既朋友係邊個呢:亂毛..應該係..`

15* 如有識左幾耐:ABOVE.10年
16* 日記網址係咩:SHAN0929
17* 最討厭的人或物:長頭髮既男人+成日講大話既人..`
18* 屋企電腦係唔係廢既: 吾可以話佢係廢既..
19* 最想多謝邊個:MISS WONG`幫過我既人..
20* 近排有咩令你有好大壓力:嘩`好似冇乜喎`..

21* 有無得罪過人:吾清楚..

22* 如果有得罪左邊個:同上..ha`同事卦..
23* 用咩牌子既筆做功課:大部份用無印`

24* 做呢100條煩唔煩惱呀:我好中意`
25* 第一次拍拖係幾時:唉`冇..(失敗)

26* 記咩最叻: 幾時出糧同邊個得罪我`,..ha`
27* 有無講過粗口:有啦`bit吾係經常`偶然先1/2次..

28* 最討厭咩天氣:熱死人既天氣..
29* 最鍾意哪細理:吾係好明問乜`
30* 鍾意男定女:我係[直]既..
31* 支唔支持同性戀:麻麻地`
32* 最討厭的數字:冇喎..

33* 喜歡邊一類型既男性或女性:(男)令仔`有品`搞笑`型`
34* 有咩秘密唔同人講: 好秘密既秘密*`!
36* 數出你最愛既朋友: 我好博愛.個個都愛`
38* 係唔係乖學生:ha`梗係啦..ha`ha`

39* 依家幾歲: 16..十分青春呀*

40* 數口叻唔叻: 嘩`最差呢瓣

41* 去開邊間超級市場:華潤啦`梗係..差吾多日日去..
42* 你覺得你係咩人:好人`he..

43* 口頭禪係咩: ...行開啦..`
44* 怕唔怕黑: 麻麻地..

45* 上網多數做咩: 打blog`msn..睇xg..等等`
46* ICQ no.係咩: 202637623..吾開的
47* 會唔會日日都打日記:一時時

48* 幾度先會開冷氣: 牙媽決定..
49* 偶像係邊個:小豬`方大同都ok..金楨勳`
50* 做左一半啦開唔開心:冇FELL

51* 最喜歡哪一套動畫:[我們這一家]`*!!!!!
52* 細細個個時得唔得意: 得意卦`..HA`..

53* 有D咩古怪既習慣:嘩..數吾晒..
54* 覺得自己尚算正常嗎:一時時正常!
55* 做過最LOR既事:好多`..吾記得..

56* 讀近咩班: 4B.`
57* 有咩事係你依家既人生轉淚點:下..搵到工..算吾算..
58* ICQ HANG左你會點:由佢..`我都吾ON既..

59* 有無呃過最愛既朋友:有!!係到同你講聲對不起..`但吾算係呃..

60* 最鍾意香港邊一到: 大冒山`睇星星..真係好令..好想再去`!!
61* 最鍾意講既單字: 吾../ 哈../ 下..
62* 最討厭咩戀情:自私*...不尊重..
63* 鍾意睇邊一類型既戲:搞笑得黎又有野黎既..
64* 鍾意韓國定日本多D:韓國`

65* 點解鍾意呢個國家:得2個比我簡..吾中意日本`唯有簡韓國!D明星令仔..D戲好睇..[大話妹..]
66* 最怕既動物: 小強....大隻既狗`
67* 依家有咩目標:搵錢`換電話!

68* 最想學習哪一種語言: 英文!`
69* 你覺得邊一個作家既書最好睇:吾..我睇邊間出版社既..

70* 如果要你放棄一樣:愛情,親情,友情.你會選哪樣:愛情!!`

71* 有無打ICQ N/A MESSAGE:吾玩ICQ啦..`
72* 見到咩人會即刻OFFLINE: 冇..

73* 電視劇值唔值得追: 一DD,,好睇就就會追`而家想追都冇得追呀*..

74* 會唔會幫呀媽做家務: 好少..

75* 你係屬於被動定主動既人: 被動!`
76* 形容你最討厭既人個樣: 一形容就係人都知架啦..總之就樣衰啦..大家心照啦..有晒共嗚`
77* 上網最唔好既地方係咩:要交錢..慢..
 78* 有無用BIT TORRENT(即BT): 冇..吾識用.

79* 有無想過要整容: 冇
80* 覺得自己最令既地方:HA`內心..嘩..嘔呀!*HA`...
81* 有無界過手: 痛死咩..冇

82* 最想養既動物:冇
83* 覺得自己衰唔衰:吾衰..

84* 有無兄弟姊妹:Y一個細佬..
85* 係唔係淆底怪:吾睇下淆D咩啦..
86* 最唔相信邊個: 可惡+討厭的人..

87* 如果有個傻仔/女話想溝你,你會點:[我係基架..]
88* 見過最核突既事:D人隨地吐啖同埋挖金擴..
89* 屋企有無種花: 有..

90* 返學會唔會著冷衫:一定!

91* 有無鍾意人:暫時冇..

92* 最鍾意咩顏色:好多`灰同黑..

93* 牙JAY定EDISON靚仔D:差吾多..
94* 知唔知道神係咩: GOD`
95* 上咩堂先會訓覺: 地理`中史`英文`MATHS`(除左HISTORY之外)

96* 覺得你自己係屋企有無自由:有!

97* 如果你有三個願望你想做咩: 1.我想好幸福`2.搵返個伴`3.有錢..

98* 最鍾意既運動係咩: 訓覺.. 跳舞!
99* 塔咩車返學: KCR+BUS..
100* 眼唔眼訓:好眼訓`

刊登時間︰2007-02-24 04:05 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 2 月 23 日  星期五
晴天
 

*BBQ`

 

尋日同牙毛同SEAFOOD出到去SHATIN..`諗住睇 翻生朱羅館..

約9點幾`但出到去都差吾多成10點..`其中一半原因係因為我要搵優記..`

死SEAFOOD..次次都係你遲到`仲要係遲左到`!

點知去到吾識路..係甘搵`SEAFOOD又話墁過但又吾認得D路..

我地真係好似大綁里甘..唉`HA..好啦..到搵到UA 但又搵吾到買飛果個..

成個KID子甘`..唉` =(  之後牙毛想問人..`但有個男人甘岩就問左..HA`又比我地聽到..吾洗甘[米需]..

之後搵到買飛果個   *&^%$$#%^(    FULL HOUSE

連午夜場都冇乜位`牙毛又吾睇到午夜場`而我又正係想睇 翻生朱羅館 `所以..冇睇到,,

買左星期六既飛`55..下次一定睇到啦..HA`..好平呀*學生..$45!`*

行左陣..就搵地方飲野..` 搵極都搵吾到 [ 仙跡岩] .. 都吾知係咪汁左笠`.. SASA又搵吾到.. 唉`

我地係甘入 [車立] 又係甘出[車立] `...

行下行下..`本身諗住WELLCOME搞掂..但之後去左食面..`好累`

我知今日是冷落了牙毛..真對不起!`

火車..`中招`嘔....   

_______________________________________________________________________*

返工`好累呀*好眼訓...

岩岩開始開機既時候..可能未訓醒`收少左人地10蚊呀*...&^$%^ 

 E.. 之後自己諗諗下..點解佢買左甘多野會收佢甘少錢既......唉`甘就又少左10蚊啦..`

今晚去BBQ`等收工`買左成700幾蚊野..12個人..其中4個係吾識既..78號鋪既..

PS" 牽情間華潤就係71號鋪..而雍盛華潤就係78號鋪...

佢地買左好多野去燒`但我食左吾係好多野..正係燒D丸黎食..`*飲左4罐/包野..`成肚水呀*

HA`佢地講D野好好笑``係好GAP`HA`......  但 (..... )吾知點講`..有少少悶..話晒吾係自己熟果D..牙平,大家姐又吾去..`

原來佢地個個都食煙架`E...

搭的去`搭的返..` 去果時4個人..90幾蚊.. 好似有人請.. 吾洗自己比..

返果時..又係4個..CAMP返鐲..又係90幾..BBQ..$50 FOR 1 PEOPLE`!  吾貴`..

2"00走人..返到黎`2點半到..好眼訓呀*但我要打晒篇野`.........

明天同後日都放假..終於有時間比我做功課了`*

連續3日出夜街..`呢個星期..出左成四`五日夜街..`..

好想飲酒`吾知點解...HA`吾係SHANDY果隻`...

刊登時間︰2007-02-24 03:12 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 2 月 22 日  星期四
晴天
 

*弓喜弓喜*

 

初4返工呀*..

但初2同初3就係HM冇野做..`..`悶到嘔`又吾洗去拜年`訓到黃朝百晏先醒`..ha`

初3果日表姐打電話出黎話初4會出黎..`仲有成大班人..甘即話有得豆利是`哈..但果日要返工.`

算.`派細佬去..ha`

初4`返3點3`... 返到去又係冇乜野做`多謝何小姐既利是呀*.. hehe`

today得一封` 埋數.`多左 1.7` 但seafood比左2蚊我`..少左 0.3 `* 

今日佢地個個`冇返..`..有d又去唱k .. = ="得容姐陪我返hm..he

原來容姐都ok好傾`下雨..佢好好人`遮我返到樓下..謝!`

返到hm`嘩..有8包利是`包包都應該吾細`..我未拆.. 初7一次過!` ha`好開心呀*

____________________________________________________________________*

初5*

返8`45..嘩`吾知點解呢排訓黎訓去都吾好訓甘..

`之後就訓黎訓去都吾夠訓`..都吾知咩事..

今日吾知醒`本身8'15要出門口..但果時先起身`..唯有岩岩好845返到去啦..

好冷清的一個早上` 好累`開下機又包下花紙`..都ok.. 埋數..食蛋..好開心..haha`冇多又冇少`呵..

我發覺`..情況好了很多..`繼續維持下去就好了``真的* 是虛佯也好!`

lunch`不小心打破了別人的玻璃水樽..`但其實..我吾知係咪我打破的*

應該是水樽一早訓低了..我一按落張台到..個水樽就郁..而我又見吾到佢郁..所以..佢死了..唉`..可憐的水樽唷..

水樽的主人更可憐*..沒有水飲..ha`..吾知個水樽係邊個既呢..

放工`..返hm..去左萬寧..猶豫左好耐..算..放棄!`

今日go to sha tin睇戲..wif mo n seafood`*...  好累.. [翻生朱羅館] 應該會好好睇..he`..

聽晚..`BBQ wif my 同事..`牙平要走了...沒有人關照我啦`其實牙平真的很好.. ha`.謝謝你的好意!!` 謝!!

原來我一個月得好少錢..oh..唉`等我仲有甘多既希望天.. - -"

少左一半呀*...- -"  新年利是同上年差吾多..但未豆得晒..仲有舅父..牙姨`全叔`..仲有其他1.2個..he`謝謝你們呀!!`

今日又多左3封..就係細表姐同埋叔婆的*嘻,,初7`我等你!

刊登時間︰2007-02-22 08:06 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 2 月 18 日  星期日
晴天
 

*弓喜發財呀*.

 

17.02.2007*`

ha`今日返工係甘玩牙玲!`我覺得佢真係好好笑*...ha`...表情or other..

今日既工作``包花紙..  =~="  我比膠紙座係甘括手..好痛` 損左..

今日雞年生日`叫佢過黎抽獎..印飛比佢去抽..點知佢真係甘好運..抽9次`

中左4次大獎!`一次二獎`*好勁呀..

相反.`我起碼抽左6次`冇次中...唉`點解可以甘失敗..我真係呢一世同注定抽獎冇緣* - -"

見日見到 [謝安琪]同 [張繼聰]呀*真係幾襯..

本身見佢地吾到..我係見到張繼聰mama先既..之後先見到佢地...吾睇真d真係吾覺...

謝安琪n張繼聰好nice..佢地都有笑..仲有揮手..he` 祝佢地生個肥肥白白既baby*幸福一世..`!

今日難得一日收早..收1013`打比黃耀基..去大埔花墟搵佢..本身話尋日去搵..

但我食言..冇去到..去左mk wif seafood*`(買左2條褲..2件3..好滿足了..`)

所以..今日見收早..seafood又話吾想甘留係hm..甘就去搵佢啦..甘大個女..第一次行行花墟..(冇記錯既話..)

返左hm換3先..`之後搵seafood...要我等..``!唉`最憎就係等人..仲要係遲大到`

去到就見到黃耀基企到勁高..好好笑..haha`..

謝`!送左條電話繩比我地... 真係好耐冇見啦.. 佢搬左去長沙灣..以後想見更難..`!!

行..見到鄧文杰,,佢勁大聲甘話"{E..呢個甘似王佩珊既..} haha`少少無奈..我唯有答佢..我根本就係王佩珊..*

佢都幾搞野下...行左陣..買左d野..走人

同seafood去左飲野..之後又周圍hea下..係甘hea.. d boot真係勁平..60蚊都有一對*` 仲成世界既....

行左成2點幾先返屋企..好累..`但竟然仲有火車...

 

TO某先生`請你不要再打電話黎搵牙梅好冇呀*真係驚左你...

____________________________________________________________________________________*

18.02.2007

新年快樂*`弓喜發財..

大年初一`訓到11點幾..比人嘈醒..食野..去拜年..

我真係好眼訓...好中意訓覺發夢,,,ha`

成2點幾先出到mk..坐左2個鐘到就走啦...食下野..睇下電視*好悶..

自己一丁友行街...周圍行..旺中冇開..仲諗住我換褲..條褲個人比左30腰我.. - - '

鬆到乜甘...就甘除都得.. 換!`

行左幾間sasa n 卓越..都係冇我想要既野... 空手而回 `唉..

火車...訓..差d吾知落車... 好累`散晒甘濟..喉嚨繼續痛..`唉`吾想講野..但屋企人下下斬要我發火..

真係好煩呀*..好好好想...搬出去住!` 真係好煩.. 可係想發火架.. 但忍吾到.. - -

 

ps` 真係好中意睇 [ 大話妹 ] YOYO小姐仲未SD比我..等你!

 

 

 

 

 

 

 

刊登時間︰2007-02-19 02:09 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 2 月 14 日  星期三
晴天
 

*2007-02-14

 

連續二日的熱氣`*加上朱古力..

$%^&^%   我喉嚨痛呀*!!!

刊登時間︰2007-02-14 02:26 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 


*2007-02-14

 

星期一(2007.2.12)

後補既家長日..我牙媽吾識路..教到好 憫憎呀*

小明好好笑* 全班第五 `全級好似37 / 120幾人.. 有中文既功課表現獎.. ART,CHIS,HIST既功課進步獎..

中文同中史拎獎吾出奇..因為我真係比心機做功課..但ART何來有比過功課呢!?

HIST仲衰..正係比過一次功課..何來會進步呢*

中文全班第一我真係好開心..但我想知全級名次..同自己班比真係比黎唗氣..

同鄧..XX同一個名次..都係第五..又會甘岩既.. -皿- E.. I DNT WANT TO THIS..

唉`I THINK IT IS NT GOOD*I CAN DO THE BEST*

我真係冇乜點溫書..`下次!吾會正係得第五名既! ADD OIL `SANDRA*

----------------------------------------------------------------------------------------------------------*

星期二(2007.2.13)

返學..今日一共差吾多訓左3堂..好舒服..特別係ENG..好憎MS CHEUNG* 郁D就GET OUT! 呸`

情人節朱古力吾夠派呀*.. LUNCH又買.. 都係吾夠..

下年..我會買晒全班既份量`男女都有..等我* =]

放學`ART..都OK好睇..WING好好笑..走果時行CATWALK咯..

返FL WIF WING N CARR ..HA`更加了解牙CARR啦`佢好似好神秘甘`

返HM食埋M記先返工`又收銀..其實我想包野..

唉`少左10蚊..大家姐放早..由牙平點..但牙平好好人..HA`佢教精左我*謝謝你..!! =]

放工`你地講既野係咪真架!? 係真既都吾知開心好定吾好開心好啦..

原來知道太多野只會令自己心煩..是否只是我想太多!? 返到HM係甘重覆諗你地講既野..我都想諗..BT控制吾到..

同SAMANTHA傾TEL..傾左成個鐘..一次過講晒D野...HA`

你同我既情況差不多..!! 死婆.. 比心機讀書吧啦.. 吾好唗左EC個學位呀* 你要勁過牙燕!!奸爸爹!!

YOU IS MY GD FD 4EVER*情人節朱古力比你最大份.. [心]你

 

我想快D出糧*..點解張卡冇錢架......

刊登時間︰2007-02-14 02:00 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 2 月 13 日  星期二
晴天
 

*提早的情人節`

 

今日提早左同..4b`既同學慶祝`情人節`!

尋日收工之後買左朱古力..諗住都夠派,, 點知真係吾夠..

比左牙毛..seafood..佢地..返到學校每個女仔都有一粒`

吾夠分`所以lunchtime去左萬寧再買..`點知..都係吾夠.. thz牙蔡同我換..先岩岩夠`多一粒都冇呀*

謝`寶玲`你是第一個送朱古力比我既` yuki都係..但佢早左一日`

謝`牙蔡`kwan`睿芹`江紫琪`牙芝`seafood..

其他人..我等你地補送呀下..`但一諗住食d朱古力..喉嚨就痛..  .\ /.

今日既朱古力`真係多過上年好多..好開心呀*謝謝.. ^^

今日既悄人節..沒有情人也可以快樂*工作中渡過,,               下年加油吧!!!!ha`

放學之後去左art展`有d真係好靚..見到爆生果張..ha`

睇完之後走人..`九龍塘d樓好令`大鄉里出省`ha`...

kwan佢地去左行街`牙蔡陪我返去..仲有牙carr先生..

ha`係kcr到傾計.. 原來牙carr..... 估吾到`  梗係覺得牙carr好神秘!`

買左m記返hm食..之後返工..

ps"吾知邊日埋數既時候少左60幾蚊`果一刻真係幾sad..不過算啦`

___________________________________________________________________*

post 返d舊相先`

 出shoe果日件3呀*..

 細果盒係我既..大果盒係牙蔡既..`ha`..

 小心呀*..`..

 

刊登時間︰2007-02-20 12:20 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 2 月 10 日  星期六
晴天
 

*GD SHOW

 

9.2.07

今日本身諗住去樓下cut hair`點人1<wan打黎..話陪佢去上水買3`

ha`甘就岩啦..ha` 甘就上上水cut hair啦*

換埋3就出上水搵佢啦`~  呵..做左twins`!? 撞3呀!

cut左hair先`但sor 呀*kwan..要係等甘耐.. 但都cut得okay!! 新年加價!?? -v- 算..

之後正返一個鐘都冇..陪kwan去買褲..最後都買到...吾夠時間返hm換3呀*`

著住對boot去返工咯..*=______="好無奈..幸好是企機`冇乜人見到..ha`但我想包花紙呀!!!!!!!比我包呀!!!!

收工..

 

10.2.07 

 

遲左出門口..`幫anna買出show衫..好趕呀``索晒氣`好采有開`如果吾係就...啦!

勁勁勁趕呀*見到seafood係到包花紙`,,叫佢又聽吾到..算! 真係好趕..

行得勁快..爭在未跑* `以為1100要去到...打比ivy問路..謝!

點知去到`得2丁友同埋 kids 到左..其他一個都未黎` -皿-  100個無奈*好on dog呀* 唉`行餐慒既..

博小姐臨時話吾舒服吾黎`其實我之前已經feel到佢吾會黎..點知..甘準`

說真的*雖然是第一次,,但一點也沒有緊張的感覺!*`

佢地個個都話好緊張..好有壓力..但..我冇呀*..- -" i dnt know y!

係甘練..係甘練..衰在冇力同吾齊..zj 話要我地齊就ok..唉`講就易咯. - -"

POS`--真係好勁`睇佢地reher好似吾係甘認真甘..但上到堂真係好掂..好有台風*一睇就會知係勁野..!!! (好似講緊廢話甘..)

KIDS`-- 真係好可惜呀*要化妝..冇睇到呀*.. 

THZ,, CANDY同CHERRY同YAMA幫我,,YOU ARE SO NICE*

T3..(即係我地..其實我吾係T3架..我係T4) 每個人做好自己已經OK! 第一次除眼鏡跳..好朦... - -

THZ POS N T1 既 人狼歡呼聲.. 好好笑..但全靠你地我地就有動力!十萬個謝!!

T1`-- 好好呀* GD SHOW*好耐冇見牙BEE  肥左好多..

GOOD SHOW ALL TEEN* YEAH*

PS"睇吾到牙CHOW條仔個樣天..可惜呀*

 

刊登時間︰2007-02-12 11:31 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 2 月 6 日  星期二
晴天
 

*累..` = ="

 

今日又吾知 醒..`頂..*明明較左鬧鐘架啦..

上學`好累..真的*

lunch`wif wing,,kwan,,carr n yuki* 無乜感覺`d面介乎係好味同吾好味之間`=..= 下次吾食.`

 有小強 carr見到,,well..好嘔呀*

thz牙沈借左中史書比我*... 但都吾洗用既..today`好多功課呀*殺左我好過啦..

一係就吾比..一比就同一日交..short2地既,, 都吾知係咪夾埋一齊架! = ="

art`好好笑..係甘笑咯*但吾記得笑d咩..ha`

放`學 -- 我地真係行得好慢喎`* ha`一日都係kwan小姐要買奶啦,, ha`好好笑

seafood n mo ,辛苦你地啦`你地知啦--我地係好朋友黎架麻..當然要一起分享啦``ha`  fk`你[裝]我..~?

mo黎左我hm..一齊黎[我們這一家] 食野,,牙mo係我媽面前扮晒乖甘咯*又吾出聲.. 扮蟹一定要搵牙mo呀*

佢係到玩cpt` 我就洗白白..呵.. 出發`搵左seafood先`比返d野佢..今日吾洗返工呀*bez 跳舞..``

同牙mo行出kcr..同samantha talking tel..ha`baby`i miss u 2`*

你真cheap`*

跳舞`好暈..係甘轉圈..zj話呢隻舞會有好多轉 =..="oh..我一定暈死..好暈呀..

但zj話我地跳得都ok齊...唉`又要到27號先再跳``

星期4`總rehe`t1 n t3 n pos n baby class`今日跳舞都有2個baby girl同我1一齊跳`

佢有我地冇既野`!?> 甘勁!??

又見到[勁揪]..都係果個樣` = ="

 

 

刊登時間︰2007-02-07 12:08 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]