cursorshelp
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
shan0929
暱稱: Sandra*
國家: 香港
地區: 北區
日誌統計
文章總數: 1124
留言總數: 621
今日人氣: 21
累積人氣: 17405
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2009HKCEE
Weather
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
*MY XANGA
Ar C
Ar Gi
BONLIN
CARMEN
CARR
CHAR2
Cherie
Cherry
CTING
Dragon
FATHANG
FISH
HEIHEI
IVY
Kai
Kerry
Kids
KimLing
kwan
LAURA
MAGGIE
Mo
Momoko
Moon
Moss
Neo
NONSTOPDANCING
PakHo
Saiga
Samantha
Sandra0929
Shu
SIU
Srain
Suet
SUF`WAC`POS
TallMen
Tan
TING
Toy
TSOIWING
Tze Chun
Wing
YAMA
Yau
Yiu
YOYO
ZREO哥
小豬-3-


2007 年 7 月 2 日  星期一
晴天
 

*2007-07-02

 

買了2盒很好味的士多啤梨..就像上次寶玲給我食的那樣子`

大大粒`紅紅的.. 肥厚多汁! 天喔`為什麼世界上會有這樣好吃的東西!??

每次食到好味的食物`都會這樣說!! 真的很好味..雖然價錢稍貴..但值得!!!!!!!! 

最近`

對食物開始厭倦`.. 有很多以前都很喜歡食的東西..現在`提不起胃口了`...

很害怕以為都會這樣`那我就會變得很可憐!...食不到美味的食物...生存在這世上有什麼意思!?

食物對我來說是很重要的... 

別看我正餐食那麼少`...其實! 我一日可食須多很多零吃...總是忍不到口

為什麼!!?? 現在只要吃很少就會覺得很飽.. 只要過了某份量`胃就會很不舒服...

加上`...

近日..我買零食的時候` 都總是[我想買便買...不是我想食買]

分別很大! 我買的時候`...對它沒興趣..不太想吃...但心總是想買想買.......

買了後..是抱著一種`我買了它..所以要吃它..而不是`我想吃它...所以便吃/ 

我覺得這是非常嚴重的問題!!!!!!!  我會吾會有厭食症!!?? 吾好呀...吾要呀!!!!

唉...現在`唯有強迫自己食...強迫自己去記得櫃內還有很多食物...

希望這樣可以重拾我對-食-的興趣吧..

 

7月3,4,5日`都要跳舞`

7月2日`都要跳`reher..但我..吾得閒...點算呀!?????      點算呀...點算呀...點算呀....

7月3日出get up...我已經吾記得左...   -      - 

who can help me,plz..........  

get up銜接吾到say goodbye又點算呀

 

 

好煩呀好煩呀!!!

刊登時間︰2007-07-02 12:45 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 6 月 30 日  星期六
晴天
 

*2007-06-30

 

今早沒下雨`...

回到學校極悶到渡過`

我`劉翠`查小欣`MOON`金玲`寶玲`係到玩`

[捉老鼠] [錦棉胎] [吾係呀..甘鬼易] 等等`....

最後`加入大戰`擲紙球`我的眼界差到貼地`這是千真萬確!! -     -' 失敗! 又吾夠力..

7月10日去海馬公園要著校服!?吾係呀...夏季體育3!??吾係呀...    好期待`我喜歡刺激!  =]

英文堂派了卷`.. 合格`  但分數很低!!  分數跟付出成正比!!

成績表所顯示的分數應該會合格! 

今次EXAM`正係MATHS吾合格`但計埋總成績`地理都吾合格!!

放左學`回家`...途中`下大雨`..

我沒帶遮`但我很享受比雨沐`個個擔車的人都望著我`

因為得我一個冇遮係條街到行`......... 我就是喜歡這感覺!

落雨愈大`可惜`我已回到家了.........................................................................

我也喜歡訓覺...原因:::可以發夢`

 

71號鋪今晚擺酒!??哈...

去左海港打邊壚...一人八十元!! 沒胃口`沒怎食便飽...那2杯西瓜汁`...-          -' 下次不會那麼笨!!

食完同CHOW去左孖八`太古` 我完全失敗!CHOW很勁`...破紀錄!

之後就玩射籃球`...我覺得好好玩`但手好累`我吾夠高`不停踮起腳尖`手跟腳都很酸`

逗留了一會便離開`看到  咖哩'S FD ----  肥恆 + 牙邦

好采走得快`比佢地見我的射籃技術`.....  -       -'哇哈哈`哇哈哈.....

 

同CHOW搭的返HM`件3很大陣味...煙味...好臭...

 

6月14日` WAC N SUF FL SHOW`ALL GIRL

刊登時間︰2007-06-30 01:46 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 6 月 28 日  星期四
晴天
 

*2007-06-28

 

尋晚KID左`..以為今日吾洗返學`,,,, 諗住可以HEA夜D先訓`BITCH`

去完廁所...照鏡`突然間自己問自己`今日吾係星期3咋咩!?乜聽日吾洗返學咩!?呢個星期都未跳舞..

即刻成個人醒晒`心裡暗罵自己! 低能..聽日星期4呀`對卷呀!

拿拿聲滾上床睡`超快就訓到成隻豬甘!!

但`行雷聲實太勁`...我依稀記得` 砰左3次`勁大聲`..我FEEL到自己張床係甘係到震..

吾知係發夢定係真實!  -      -'   600起身`以為-黑色-吾洗返...又望下條街..D人冇擔遮..DOWN晒

繼續訓`650起身`極速整理出門口`

落大雨`不幸地`對鞋入左水  -       -' 早知踼拖啦!!!!

返學遲到`遲左5分鐘`.... 我的理由`[下雨天`巴士慢駛] 宥實..架巴士蟻冷甘..家住FL`應該吾洗留堂`

遲左甘多次到`未試過留堂`家住FL有家住FL的好! =]

冇帶手冊`又吾記帶學生證..BITCH`又扣分`但冇捉我底3`..  =]

 

對卷..

梁嘉寶條X利`對住學生講粗口`::::-[頂]-  隨時可以投訴你!!! =]  佢都吾係第一次講粗口啦`

吾知點解2堂地理無啦啦變左佢既HISTORY`低能!!

世史`合格`YEAHYEAHYEAH!!!! 好開心`勁開心`爆悶心`激開心`  40/80!! 32合格`全班10零個..

 

小息`無啦啦HEA左一堂`自修!?? 修ART冇得對卷`留在課室冇王管`我訓了`好好訓...

訓醒對眼睇野勁朦..........

 

地理`合格`但好低分`40/100 岩岩好合格! 地理點溫書始終都係最差的!!

是否有點過分!?有點點內疚!!

 

中文`

中文作文`我有點想喊的感覺但沒有!!!!   38/60  =  64/100  比我想像中差...唉!!!應該可以更好!

我想要返上次篇文`可以嗎!?我決定聽日同郭副校針針!!

ORAL` 29/40! 全班第一!? 好驚訝! 我一直都覺得查查比我好!! 成功打敗死雞頭!!! 開心

放學`JOIN SEAFOOD返HM`..又下大雨`

 

去左飲荼`搭(木台)的人說話很有道理::::

不要比別人的說話牽制你`

如果佢話你好冇用`甘你又吾開心到成晚訓吾著`

如果佢話你好叻`甘你又會飄飄然`又吾晚吾洗訓..

做乜要比人地既說話去牽制著你`甘你咪比佢控制左咯`甘蠢!?

吾洗理人講D咩`做好自己! 問心無愧就可以啦!!!

 

無錯!!講得真好!!! 個大叔果然有料到..哈

 

返到HM..訓左2個鐘`電話吾響真係吾知醒..即刻沖涼換3走人跳舞`吾識路...個體育館柄到甘鬼死埋..

以為自己又去錯地方..  -     -'  教新舞`好中意..好快.. QOO.......

 

聽日返學又係無無聊聊甘過`...都吾知有咩好做

 

 

刊登時間︰2007-06-29 12:10 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 


*2007-06-28

 

緣份`..是什麼東西!?  它和空氣一樣`無時無無刻都存在在我們身邊..包圍著我們!

人與人之間一定需要它!!

但`.. 要怎樣才算是有緣呢!?

跟那些陌生人坐在同一巴士/火車上`是緣份嗎!?

讀在同一班`是緣份嗎!?

老師授課`是緣份嗎!?

跟隔離同學一齊坐`是緣份嗎!?

問路的人向你問路`是緣份嗎!?

行路碰到人`是緣份嗎!?

很多很多`都搞不清...是緣份嗎!?若不是緣`...又是什麼呢!?

小學畢業後`..四年來經常都會碰到那位小學同學...又是緣份嗎!?  應該是有緣無份...

 

 

不知為什麼`一想到這問題`個腦就好亂`...個腦一得閒就會諗...我都吾知自己想點!

呢d野, 早就想打`但吾記得`趁我今日記得`打左先...(一次過打埋d記得既野先...)

* 細個果時`自己一個訓自己果張床`成日宦會發果個棉花夢`好奇怪`.. -     -'

  一粒棉花仔由細細粒`一直圍繞著我`一路甘變到勁大粒`個夢令我好深印象`.. 而家都記得!

 

*6A班多令仔`... 由其康社社長`吾知點解佢娘親會生到佢甘鬼令仔`.. 中國溝巴西!?? HA`..

*我想搵一件屬於我的物件`第時可以當係家傳之寶

*我想要返第一次考試果篇文`[老師...對不起]可吾可以比返我!? COPY都好呀..

*我想好瘋好瘋甘去玩..7月10日`比你見到王佩山另外一面啦`哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈

*[行為舉止嫵媚..讓我戒掉稚氣]幾時可以做得到!? 應該好快就可以 PS`我一D都吾白痴!!!!!!!!!!!!!!

*整蛋糕`MANGA CAKE` GOOD!

*跳舞跳舞跳舞!!! WE ARE -S.U.F- NOT`[嗚F]   7月4日`MCK SHOW`奸爸爹!!YEAH YEAH!!!

*蔡曉穎係一個吾正經既女仔!!

*睇返6.24 SHOW既片`我跳得好樣衰呀`

 

 

 

 

 

 

刊登時間︰2007-06-28 11:02 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 6 月 27 日  星期三
晴天
 

*派卷`

 

今日派卷`

中史`.. 43/100`pass  ::好開心`因為冇溫都合格`=]

pe`..B grade! 好surprise!!!  以為得C`...點知我仲係全班第一`... 哈`

真我仲要冇交十小時果張紙..冇左10分平時分甘都仲有B`

小息`玩蒙羅麗妙芭蕉樹`好好笑..

中文`.. GE:: 30/60( 全班6個合格...24分PASS..) 最衰我用晒D時間做第一篇``吾係應該可以再高分D`..

            LISTENING` 74.5/100  我覺得呢份卷好EASY..

            仲有作文同ORAL未講`好好好好想知作文幾分..

MATHS`...肥左!預左!

ENG`作文肥左..差2分`..其他未派`

聽日派地理`世史`中文其他`..英文吾知有冇得派...

 

 

刊登時間︰2007-06-27 10:45 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 6 月 25 日  星期一
晴天
 

*2007-06-25

 

22號`查欣欣..生日快樂

24號`heihei  生日快樂

尋閱睇完[為生活喝采]後....突然之間醒起自己要剪頭髮....之後落左去...點知`山晒門...  -    -'

今日特登早左起身`去剪... 呵`...好似完成左一個願望甘`...

之後就去左粉嶺運動場隔離果到出show`..

見到zero....哈`佢吾識路..

我地係第一個到!!??

1135到左..之後等齊人後就係甘跳係甘跳`reher...

哈哈..[成古思汗打仔]... 熱死媽媽都吾認得`d汗係甘流..曬到黑晒...bitch!好辛苦先冇甘黑...而家....

等左好耐先可以真正採排一次`...-      -' 又等左好耐先可以放lunch`..去左大快活hea`..

成個人都好累`..冇心情`...到左真係跳果陣`...冇晒力 -口-' 我覺得跳得好差...

我黑左好多.. -口- 背脊黑左....

出完show之後同seafood行左陣`之後返hm換3去上水join [3]佢地`....

一行14人`落左元朗...

我`hei2`3`kerry`bonlin`玩具`哥`ivy`hei2's 6個..

去左[嘩鬼]食日本料理`...埋單500幾`一人四十一`...

雖然好似吾係食左好多`但我好飽...呢排對食物的興趣吾大`連雪糕`糖水..都吾想食`

之後換地方`去左b仔涼粉食糖水`...我食左5粒魚蛋`good! =]

係果到ea左陣之後話去抄灘`最後都冇去到..返左上水玩`

去左紅場`玩[芭蕉樹] [蠻牛好飲] [英玀本色]同[7級豬]

因為我蠢的關係`我被罰.... -     -'  好好笑..玩 [蠻牛好飲] 呢d遊戲`我真係覺得自己好鈍同埋反慢好慢..

之後玩[7級豬]..因為bonlin的味力太勁..我真係好白痴`撩左bonlin2次講野`...佢本生係豬...   -    -'

勁低能`都吾知自己點解會甘蠢..

最後都係bonlin輸左`..含[震蛋]... 好慘...不過抵佢死`!!!!

玩完去左rainbow食糖水`..我覺得吾好味的..-   -'

食到差吾多1點`then同kerry`ivy搭的走人`..

 

ps`` -    -' 玩具撞人真係好大力..次次反擊都係失敗`` -       -'  我係成日比人折磨果個

我吾係叫xx...死白色大口耀!!! 噴口水`..

 

刊登時間︰2007-06-25 01:49 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 6 月 23 日  星期六
晴天
 

*2007-06-23

 

星期五`..

今日終於都考左世史同埋中史啦`  一天光晒!!

530起左身`溫左陣...吾知點解個頭癢到不得了`  -      -'  洗頭了..肚子勁餓........................................

 

返到學校`...決心選定[軍國主義]為評論題...點解個個宦吾簡它呢!? 說它難!? 是最容易的... =]

[軍國主義]分為2大範疇`原因同影響`....時間不足`博了一博...我簡左原因黎溫..

 

 世史`一開始`即刻睇下評論題出D咩`...

嘩`勁開心...就係出左原因` 呵呵呵呵...而且係甘多條之中出得最簡單的一條..........

2個鐘時間`吾夠!!有一條資料題吾夠時間做....

 

中史`吾識!!個個訓晒... -    -' 我都有...之後靠吹...明朝既野完全吾識`...吹吾到,,,

又係做2個鐘`應該訓左30分鐘...時間過得好慢....

 

過左今日`成個人鬆晒!!!!!

返到HM HEA左陣..5點半出左MK`買出SHOW的裙....真的著裙!?考慮左好耐.....

係女人街見到牙桀...真係有緣..

之後同媽`雞年`TOM去左明將食壽司`....勁飽...

我要跳舞`早走...

係出閘果到又見到高佬..CTING同埋玩具..

首先係係玻璃到反光見到一個勁高的人`...原來真係高佬...

同S.U.F的人真係有緣... =]

我係大埔落車...搭K巴去體育館.... 黑麻麻`自己一個人行... 好多狗..-口-'好大隻........

原來我係到兜 大大大大圈`  -    -' 好蠢呀

BITCH`吾記得帶3換`...好吾方便....

跳舞跳舞跳舞跳舞跳舞跳舞跳舞跳舞跳舞`跳舞跳舞跳舞係甘跳`好累................

有好多跪地的動作`我2個膝頭哥..紅晒`其中一個仲受左傷..... -    -'

今日我好冷靜!!!!!!! 哈... 我真係好蠢咩!!??

 

我`究竟吾開心D咩!??

刊登時間︰2007-06-23 01:11 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 6 月 21 日  星期四
晴天
 

*星期4`

 

星期4`考地理...尚可以`(因為對自己要求吾高,,,   )

中文小組討論!

去左食lunch先`...wif`劉婷婷`查欣欣`廖之之

吃了勁高卡路里的一餐...麥當當....  -    -; 本說吃完後溫習的..但卻變成了互吐苦水`

回校`..hea左勁耐先發覺`........................................我辛辛苦苦抄的中史筆記漏在麥當當` -   -'

有想著拎吾拎返好`...最後`因為係我的心血...決定拎返`!!!好采`原封不動`我真係冇記性.

首先是個人朗讀`是關於養兒防老的...出錯了`唉...緊張累事`!!

之後討論wif`小欣欣`..牙芝`鄧誠謙`李振興`雞先生..

題目是關於楊麗娟小姐瘋狂追星的行為是唯的責任!?..

唉..不知自己在說什麼!差...

 

 

 

跳舞`...完全不要狀態`心不在焉...

心裡記掛著中史同世史`...救命`...2科一齊考`煩到死..可以去跳樓啦..

有一種很想喊的感覺`自己發吽豆`..

大佬`ivy..sorry`冇心機陪你地食野...

 

返到黎`諗住溫世史`點知個腦正係係甘run跳舞d step`救命`

王佩山個腦係到玩我...控制吾到自己`..

通宵溫習!?冇可能發生係王佩山的身上`...

點解`個腦吾受控制

刊登時間︰2007-06-23 01:10 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 6 月 19 日  星期二
晴天
 

*2007-06-19

 

很煩`這種感覺很討厭`..

不知道自己想怎樣!! (.\   /.) bitch`....

我諗`.. 係時候改變一下`...

 

PS:::show`褲褲褲褲褲褲褲褲褲褲..  -    -'    煩死人啦`為何偏偏是白色!????

睇黎`..要再出一次mk`星期五*..吾知趕吾趕到呢!?

我要用最好狀態出SHOW`要減肥了,,,,我得既..

 

星期五同花花見面!???呵呵呵呵,,,好開心呀!!

花花`我愛你!!!!!!!!

 

 

刊登時間︰2007-06-19 07:48 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 6 月 18 日  星期一
晴天
 

*2007-06-18

 

很想告訴你`...............!!明白有沒有!?哼..別看少我!!

今日考maths`昨天溫書時`我選擇放棄`...因為我知道!

平時上課我不聽書..現在怎自修也不會明白! -0- 所以..我選擇`溫中史`...

在明天和後天`我要用2天時間溫地理`世史和中史`!!!我一定會做得到的

今日的maths`4個字來形容`一塌糊塗!

對不起!!

 

跟seafood去了mk`... 白色褲`唉.........怎辦!?都不是我想要的.... -   - '

 

 

 

 

 

刊登時間︰2007-06-18 11:01 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]