尋晚KID左`..以為今日吾洗返學`,,,, 諗住可以HEA夜D先訓`BITCH`
去完廁所...照鏡`突然間自己問自己`今日吾係星期3咋咩!?乜聽日吾洗返學咩!?呢個星期都未跳舞..
即刻成個人醒晒`心裡暗罵自己! 低能..聽日星期4呀`對卷呀!
拿拿聲滾上床睡`超快就訓到成隻豬甘!!
但`行雷聲實太勁`...我依稀記得` 砰左3次`勁大聲`..我FEEL到自己張床係甘係到震..
吾知係發夢定係真實! - -' 600起身`以為-黑色-吾洗返...又望下條街..D人冇擔遮..DOWN晒
繼續訓`650起身`極速整理出門口`
落大雨`不幸地`對鞋入左水 - -' 早知踼拖啦!!!!
返學遲到`遲左5分鐘`.... 我的理由`[下雨天`巴士慢駛] 宥實..架巴士蟻冷甘..家住FL`應該吾洗留堂`
遲左甘多次到`未試過留堂`家住FL有家住FL的好! =]
冇帶手冊`又吾記帶學生證..BITCH`又扣分`但冇捉我底3`.. =]
對卷..
梁嘉寶條X利`對住學生講粗口`::::-[頂]- 隨時可以投訴你!!! =] 佢都吾係第一次講粗口啦`
吾知點解2堂地理無啦啦變左佢既HISTORY`低能!!
世史`合格`YEAHYEAHYEAH!!!! 好開心`勁開心`爆悶心`激開心` 40/80!! 32合格`全班10零個..
小息`無啦啦HEA左一堂`自修!?? 修ART冇得對卷`留在課室冇王管`我訓了`好好訓...
訓醒對眼睇野勁朦..........
地理`合格`但好低分`40/100 岩岩好合格! 地理點溫書始終都係最差的!!
是否有點過分!?有點點內疚!!
中文`
中文作文`我有點想喊的感覺但沒有!!!! 38/60 = 64/100 比我想像中差...唉!!!應該可以更好!
我想要返上次篇文`可以嗎!?我決定聽日同郭副校針針!!
ORAL` 29/40! 全班第一!? 好驚訝! 我一直都覺得查查比我好!! 成功打敗死雞頭!!! 開心
放學`JOIN SEAFOOD返HM`..又下大雨`
去左飲荼`搭(木台)的人說話很有道理::::
不要比別人的說話牽制你`
如果佢話你好冇用`甘你又吾開心到成晚訓吾著`
如果佢話你好叻`甘你又會飄飄然`又吾晚吾洗訓..
做乜要比人地既說話去牽制著你`甘你咪比佢控制左咯`甘蠢!?
吾洗理人講D咩`做好自己! 問心無愧就可以啦!!!
無錯!!講得真好!!! 個大叔果然有料到..哈
返到HM..訓左2個鐘`電話吾響真係吾知醒..即刻沖涼換3走人跳舞`吾識路...個體育館柄到甘鬼死埋..
以為自己又去錯地方.. - -' 教新舞`好中意..好快.. QOO.......
聽日返學又係無無聊聊甘過`...都吾知有咩好做
|