cursorshelp
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
shan0929
暱稱: Sandra*
國家: 香港
地區: 北區
日誌統計
文章總數: 1124
留言總數: 621
今日人氣: 3
累積人氣: 17452
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2009HKCEE
Weather
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
*MY XANGA
Ar C
Ar Gi
BONLIN
CARMEN
CARR
CHAR2
Cherie
Cherry
CTING
Dragon
FATHANG
FISH
HEIHEI
IVY
Kai
Kerry
Kids
KimLing
kwan
LAURA
MAGGIE
Mo
Momoko
Moon
Moss
Neo
NONSTOPDANCING
PakHo
Saiga
Samantha
Sandra0929
Shu
SIU
Srain
Suet
SUF`WAC`POS
TallMen
Tan
TING
Toy
TSOIWING
Tze Chun
Wing
YAMA
Yau
Yiu
YOYO
ZREO哥
小豬-3-


2007 年 5 月 21 日  星期一
晴天
 

*2007-05-21

 

相簿終於有時間去整啦`..但仲字晒 D相..

刊登時間︰2007-05-21 12:24 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 5 月 19 日  星期六
晴天
 

*2007-05-19

 

今天`很煩惱`..

唉`..要怎辦才好呢!? 想不通`..

今天的天氣跟我的心情很貼切`我很想`..衝出去`.. 叫雨水小姐把我成身也沐濕`..讓我知道我該怎辦`

今天的心情`再一次趺落谷底!!

救命呀`邊個可以救我呀!!!

佢地又鬧交`FXXK`嘈生晒`心情已經不好`..

(BEFORE MOYHER'S DAY` GO TO 飲茶..) TAKE PHOTO WIF 表妹!

 

(猜猜他們是誰..)

  留意`云的顏色!

刊登時間︰2007-05-19 11:31 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 5 月 18 日  星期五
晴天
 

*2007-05-18

 

UNHAPPY`NOW!

最近`我發現自己經常都會發脾氣! 其實成因係咩我自己都吾知`

只不過成日都會為左一d好少既事而憫憎`!

我以後都會甘嗎!? 絕不希望!

每次當我發完脾氣後`我都會想`' ::又發脾氣嗎!? 轉換角度來看` 人家比你更難受`

可能他不知道得罪你什麼..你卻已經發了脾氣!

返回家後`發脾氣的次數更多`.. 由其對著我細佬和王媽媽`

以我細佬偷了我手機為例`

對!當我知道他偷了我手機後`十分憫憎和生氣`..

打電話又不聽`不論是我手樹或是他手機`... 明明就是通了`.. 打了總共20多次電話`

他不聽我電話`我更嬲`心想`等一會你回家你死定了`..

當他一開打的一殺`我已不停罵他`.. 什麼粗口也有..

他的解釋是`: 我是想拿回電話給你`我走你上學的路`但我看不見你

但`比火沖昏了頭腦的我..當然不會相信`..他會那麼好死幫我拎電話`只是一個美化了的謊言吧`..

我說:`'我有那麼笨`相信你嗎!?  

他沒有說話`只是一句`信不信由你`..

之後我繼續連環發炮`.. 因為..我看見自己的手機沒電`開了藍訝`打了3個不知名電話`機殼爆了

說`若你真是那麼好心幫我拎電話`為什麼要開藍訝`!?

你自己也有手機`為什麼要用我的手機來打電話呢!?

好地地為什麼機殼會爆呢!?

.

.

.

過了一後時間`我去了洗澡`這時`已經冷靜下來`..

心想`:::

也許他真的想拿回電話給我`只是撞不到我`..而他就把電話帶上學去`..

這刻`有2部電話在身`難免會動我的手機`.. 聽歌`可能同學會叫他用藍訝sd我電話中的歌給他們`

他一定不會拒絕`因為`佢想我是不會知道的!!

再想深一層`若換了是我`我也會拿手機來炫耀一下`(也許不值得炫耀..)

錯的不是他`錯的是他的好奇心而己`

想到這裡`開始對自己的失控後悔`為什麼不站在他的角度去想呢!?

他一定會很失望`.. 可能他真的一心一意想帶手機給我`但我卻沒有拎他的好意..

但`始終有一點`我是接受不到的` 不聽我的電話! 20多次中`有一次是有人接聽的..但..只維持了二秒`..

正當我想開口大罵的時候`..對方cut了線.. -  -'

唉`真對自己的失控感到後悔`剩下一年半`我便是一個成人`為什麼我還不能好好控制自己的脾氣呢!??

我知道有時我在家對王媽媽無理取鬧`..發脾氣` 她是不好受的`但..她沒作聲`任由我無理取鬧!

`因為她知道我有 壓力 ! 

我想在此`對那麼對你發了脾氣的人來說句`對不起`sorry!對吾住! 希望你們會原諒我`不會放在心! =]

刊登時間︰2007-05-18 11:52 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 


*2007-05-18

 

今日訓到吾知幾點`王爸爸話老師打黎`話今日係水運會做咩吾返`

我冇答佢`正係答左句`係呀...(當然正熟睡中..之前冇同佢講過`正係同左王媽媽講..)

佢話:"我話你吾舒服吾返呀..

聽完之後正係答左句' 吾' 又訓返`...訓到1145醒左`.. OMG`熱死..

之後食左少少野`..睇完電視又訓..真係好眼訓`我都想自己可以訓多D

2點幾..同王媽媽出左去飲下午荼`我請客! =]

之後周圍行左陣`... 熱到趴街`... -  -' 但行到差吾多6點`...落大雨` 勁大.. -  -' 天氣反常得好緊要! -0-

一路行返屋企途中`係甘比雨撇。。。。。。。。。。

返到黎`睇電視`HEA... 完成冇動機去掂下D功課`,一諗到中文又要作文就.....  

開電視`... 同亂毛小姐玩左陣接龍`..830開始睇電視`好好笑`..

之後睇溏心風暴`好感人`... -   -' 太好睇了`...

 

對你`有一千個失望! 生氣! 話左去`又去吾到.. -3-

 

岩岩睇完令女的XG`..我喊左出黎`..佢打果篇野有好多都好令人感動!

 

刊登時間︰2007-05-18 11:45 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 5 月 17 日  星期四
晴天
 

*跳舞!

 

我的時間一天一點為你改變`你未發現...我所以的付出你看不見

今朝好累`一訓醒對腳走路好痛`.. -  - ' 原因::: [太耐冇行街後遺症!! ]

我好想搭巴士返學呀... =3=' 但..

BITCH`落到樓下先知自己吾記得帶手提電話,,,

看看時間`已經15分了`唉`把心一橫`算吧!!

在往FKKCRS的途中`我雙眼簡直可以合埋黎行`如果可以的話`往FLKCRS的路上踩滑板車`..哈哈`慳返吾少力`

然後鎖在火車站放單車的那裡`放學再踩回家 =]呵..白痴!

今日差點點點兒便遲到.. =] 幸好..沒有'

早讀`' 好悶..睇報紙..好開心`寶玲終於買左電話!! HAPPY`..HAPPY`HAPPY` 可以SMS了`

最衰低B的我`

地理`訓左半堂`..之後因為嘈得濟`訓吾到!! 醒左之後迷糊左一陣`...之後就做工作紙`

WING過左黎坐..'

小息`'

MATHS`努力聽書`不過吾明`同KIMLING傾計`.. =]

HISTORY`一堂睇所謂的POWER POINT`...悶到嘔`'  -皿-   係甘合眼訓`又係甘攣大對眼`勁辛苦!

一堂教書`仲悶`係甘做第2D野黎對抗睡魔`... 抄下野`亂甘寫下野`好辛苦甘終於捱到LUNCH`

LUNCH`去左康味館`N甘耐冇去LU`..呵`' 好味`好滿足 !

買左D零食返去食`..D人好昌狂呀!!

中史`傾計`聽書`

ENG`去左電腦室`睇[NEMO]..哈哈`同KIMLING睇會好FUNNY`.. 佢係甘笑`..搞到我都覺好笑`

睇真D`真係好FUNNY`.. 雖然睇左好多次`' 但仍然吾記得好多野`..聽日再睇`

放學`即走`.. 好熱呀!!什麼事呀..熱死我了... 我是一杯雪糕`遇到熱力會融化`...融了`..

返到HM`發現自己手機比賤人偷走了`好嬲!!!

打極電話比呢個賤人都吾聽`..火上加油`!!! .\_____/.'   (火火火火火火火火火火火...)

6點出去跳舞``...' 未開始之前係打玩泡泡龍`...呵呵`有排名呀!! 好耐未試過啦`

嘩`好累呀`' 勁係到跳`跳`跳`跳!!! 排位`..可能有SHOW!???? -口-' 好呀!好呀!!

岩岩去到好凍`點知愈跳愈熱`開大冷氣宦流汗`我可以記得晒 D STEP!! =]

跳完之後出到去仲熱..`十足十焗桑拿甘`天堂N地獄..一舜之間可以感受到!!! D流有如洪水係甘流`

同高佬走`LOKMEN比人劫走左!????? -口-

嗚`我真係比人呃左!?? FLKCRS果間鞋鋪`聽完之後好DOWN呀......  吾會係假野黎架!!吾會!!(只好甘樣安慰自己)

乳酪都吾好味既... -  -'

溏心風暴真係好正`喊左2次`........ 最衰吾係日日都睇到啦`

從前`我總是鐘情電視多過電腦`但..而家`比迫變左心`電視`吾好怪我冷落了你.. 其實`..我也愛你!!

同POLING SD SMS=] 呵呵...

 

 

沙灘之旅取消了

 

刊登時間︰2007-05-17 11:59 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 


*2007-05-17

 

好累..但我仍想打埋日記先訓`

早上迷迷糊糊地過了`

PE`打羽毛球`我完全提不起勁`..風又大`人多..地方迫... -  -' 加上最重貢原因是`很熱!!

小息..`謝牙撚同學的芝士腸`突然間有股衝動想落去買野食`當然..最後都忍住..

中文`超眼訓`,,, 恰了一恰`不敢著得太張揚... =3=

MATHS`終於`光門正大睡了`... 最後十分鐘..醒了`教第八課.. 唉..

LUNCH`忍住吾食野`...加油呀!! 過左4點你可以大食特食`!!!! 但..惡魔始終戰勝了`..我買朱古力餅乾條..

OMG`還要是朱古力`

返到班房!...涼冷氣`睡意再次回來...看來`周公真的看中了我!!!!!! 呵...

ENG`捱住`沒睡`... 跟隔離桌的人TALKING...

中史`又沒睡`..玩紙球`但我仍然聽到書`哈.......

放學`身體檢查WIF..WING..KIMLING..CARMEN!

度高磅重...第一次度高`嚇死我..矮了0.4CM!??再一次度`...呵...幸好..原來是比上一年高了0.1CM.. -   -'

沒矮到`...我而家身高是.." 161.8 CM`..哈哈...有五尺四咧`呵

體重`...YEAH..YEAH YEAH!!!比上一年輕了2KG`KAKA`KAKA`勁開心`天都光晒!

當然`對現在的我來說`年齡不是最大秘密...體重才是!!!!!!

之後填問卷!!哈哈...有D問題好好笑..

之後驗眼`沒問題!

見姑娘`勁求其`嗲二句就可以出返黎..

沒有等KIMLING N POLING就走了`不好意思!

跟WING N CARMEN 去左RAINBOW食糖水...

之後返TAI PO KCRS搵SEAFOOD出MK`

嘩`真係成個月冇出過MK`...今次一出到去`買左好多野`[4件衫`2條褲...幫我媽買了2件T...`仲有,,,,,]

一共用左400蚊`其中170蚊用左係SEAFOOD身上`本身諗住300蚊一定夠晒`點知...要去禁機..

BITCH`架架櫃員機斬冇得禁100`... 搞到禁左張500出黎`嗚..冇錢啦...

...好甘呀!!! 一係吾買`一買就冇停..

我見到岩就買`不過褲就簡左好耐..

行到10先走人`勁累`1120先到HM`...

 

刊登時間︰2007-05-17 12:28 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 5 月 15 日  星期二
晴天
 

*2007-05-15

 

劉遠KING小姐`

生日快樂! HAPI-B-DAY!!

福如東海..壽比南山!!

天氣同樣是炎熱`影響了我的心情`...

早上`我竟忘記跟SEAFOOD說生日快樂..  -     -'

回到學校`早會..BITCH` 站了接近一小時`乜火都黎..

中一..中二..中三..中四同埋中六 一齊屈埋係個豆潤甘細的HALL`..

MAIN POINT係`呢個豆潤HALL`是非常落後的....沒有冷氣!!!!! 只有數把封了塵的風扇..

若有人上前撞一撞`必定會分屍...

早會的內容非常泛味`無稽..

幾百人焗住在這鬼地方`..寸步難行`.. 我跟WING真的有想過 炸暈 `然後我們便能到 MI `訓覺..

但`... 真的有人暈了`我看見..嚇了一嚇`是我班上的同胞咧...

此時`正播放著 ANDY LAU 的[ 常言道 ] -   -' 播..播..播..播乜播呀!早D放我地返上坶就吾會有D甘既意外啦!!!

平時斯文大方`甚少說粗口的我``總會在每次的早會...忍不住說一.二句`

今日`說得比平日早會多... 真的有衝動 立即扮暈........ .... .... ... . . . . . . .   -    -'

由於早會時間拖延了的關係`弄至早上的課堂亂七八糟!!!!!

ENG`.. DRAMA REHEARSAL..

ART`做世史功課`比人鬧`...完全冇做過我果幅所謂的畫...唉`

中文`吾知做過D咩`勁合眼訓`..

LUNCH`我始終鐘情於食物`...唉`.... 到班房吃午餐..

回到班房時`..看見很多人都在`... 有的是為了做世史功課....哈哈`便是我!

有的..只為了食飯時可以嘆冷氣``...哈哈!!

世史功課無論幾艱辛..我都會盡力完成! 我不想求求其其地做`所以`... 結果是..比人留堂做...

其實我差少少便能完成!!! =[

GEOG`做功課..........牙SIR竟任由我地去做`吾知話佢好人定係咩啦..

今日吾洗上HISTORY同MATHS`... HAPPY!

但又入左果個好似桑拿室甘焗的豆潤HALL!! 焗得幾焗`.. 人都會KID呀!!

入到去`訓左一陣`比人叫醒左`之後有聽到講者所講既野`佢不斷重複自己的名字`

但..抱歉`我只記者他姓呂`說話十句起碼有2句我笑了...但其實佢`好粗卑.. -   -'

放學`比人留堂做HW`呵...幸好..我只是差點點就做好..很快便可以走..

返到HM`熱到伏低`...

沖了涼`換件3..又要出去了...

有很多人想找工作哦..`可惜`總是不請.... =  =' 有的是俊男咧`[我眼睛發光...]

PS`雞頭先生`我家不是開士多的!!為什麼跟常向我化緣呢!??? 

 

PS`想的...想的...很想去沙灘.....

 

 

 

刊登時間︰2007-05-16 12:05 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 5 月 14 日  星期一
晴天
 

*2007-05-14

 

天氣非常炎熱`...最討厭炎熱天氣! .\ /. hate that*

天天如是`十分眼訓!! 早上..沒有等劉小姐`自己乘巴士到火車站...

我比她們早到`=]  我開始討厭自己的假!!  可以的話......我想你.........

從此下去..遲早`我.......................................................................  唉`

 

ENG`.. DRAMA REHEARSAL..DO HISTORY  HOMEWORK`

尋日本身諗住食晒先訓`但..我我預期中早左訓`仲早得好西利`12點幾就訓左`好失敗呀!!!

努力做功課!!!!!!!

 

HISTORY`很眼訓..

MATHS`做世史論述題`..

GEOG`吾記得..............

LUNCH`SEVEN`COME BACK SCH.  ..... REHEARSAL TEN PEOPLE N ELEVEN FOOT..

FXXK`... I  TO FALL FORWARD `...

CHINESE`PLAY WIF AR LIN `WE ARE FIGHT`=] VERY HAPPY`!! NICE`...爆好笑`!!!

不過副校係甘BEI住..` 哈...

 

中史`做完了中文功課後`訓了一會`...

放學`TEN PEOPLE N ELEVEN FOOT!!

F..學生會! UNFAIR!! I MUST COMPLAIN YOU!!

UNFAIR!!!UNFAIR!!!UNFAIR!!!UNFAIR!!!UNFAIR!!!UNFAIR!!!UNFAIR!!!UNFAIR!!!UNFAIR!!!UNFAIR!!!

UNFAIR!!!UNFAIR!!!UNFAIR!!!UNFAIR!!!UNFAIR!!!UNFAIR!!!UNFAIR!!!UNFAIR!!!UNFAIR!!!UNFAIR!!!

UNFAIR!!!UNFAIR!!!UNFAIR!!!UNFAIR!!!UNFAIR!!!UNFAIR!!!UNFAIR!!!UNFAIR!!!UNFAIR!!!UNFAIR!!!

UNFAIR!!!UNFAIR!!!UNFAIR!!!UNFAIR!!!UNFAIR!!!UNFAIR!!!UNFAIR!!!UNFAIR!!!UNFAIR!!!UNFAIR!!!

UNFAIR!!!UNFAIR!!!UNFAIR!!!UNFAIR!!!UNFAIR!!!UNFAIR!!!UNFAIR!!!UNFAIR!!!UNFAIR!!!UNFAIR!!!

UNFAIR!!!UNFAIR!!!UNFAIR!!!UNFAIR!!!UNFAIR!!!UNFAIR!!!UNFAIR!!!UNFAIR!!!UNFAIR!!!UNFAIR!!!

UNFAIR!!!UNFAIR!!!UNFAIR!!!UNFAIR!!!UNFAIR!!!UNFAIR!!!UNFAIR!!!UNFAIR!!!UNFAIR!!!UNFAIR!!!

UNFAIR!!!UNFAIR!!!UNFAIR!!!UNFAIR!!!UNFAIR!!!UNFAIR!!!UNFAIR!!!UNFAIR!!!UNFAIR!!!UNFAIR!!!

FXXK!!!!!!!FXXK!!!!!!!FXXK!!!!!!!FXXK!!!!!!!FXXK!!!!!!!FXXK!!!!!!!FXXK!!!!!!!FXXK!!!!!!!FXXK!!!!!!!

FXXK!!!!!!!FXXK!!!!!!!FXXK!!!!!!!FXXK!!!!!!!FXXK!!!!!!!FXXK!!!!!!!FXXK!!!!!!!FXXK!!!!!!!FXXK!!!!!!!

 

學生會D人正一係屎忽鬼!!!!!!!!!!!學生會D人正一係屎忽鬼!!!!!!!!!!!!學生會D人正一係屎忽鬼!!!!!!!!!!!!

 

430同WING走先`...好趕...

唉`今日SEAFOOD冇左400蚊`

今日開始`我發現高生真係好好人!!!! 如果吾係年紀大左少少`我諗我會愛上佢!!!!

真係好好人呀!!! 如果比著係第二個`果個人一定吾SO牙KING`...

邊個屎忽鬼甘賤呃左牙KING400蚊呀!? 識吾識將心比己架`..!?????

 

我最討厭是非`但無奈我偏偏遇上這種令人討厭得要死的東西`

每天`都徘徊在我身邊...我真的覺得厭倦`..

當然`我也知道..有人的地方總會有是非`我也會說人是非`

但..若比我說她是非的人`她要小心我...因為我不喜歡她!! 別要在我面前做一些令我討厭的事!!!!!!!!!!!!

每天都總會有不同種類的是非.............何時才會完結!??

 

乜...我個樣好蠢咩!??? -   -' 可能真係..

其實...我真係一個好中意諗D無聊問題的人` 同埋` 某程度上`我是一個很細心的人!

PS`只限於某程度上!!  嘻.......

刊登時間︰2007-05-15 12:25 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 5 月 13 日  星期日
晴天
 

*2007-05-13

 

尋日打左果篇日記吾見左既!??? -0-

母親節快樂!!

星期日`..

今日7點幾醒左次`嚇死我..以為遲到`望下個鐘..原來係7點幾`

心諗`邊有可能呀..我好似訓左好耐甘`尋晚成3點先訓...

開電話..真係! 又訓返`一訓就訓到10'45...

刷洗`出發..

悶..悶..悶...

唉`...到左6點幾勁眼訓`... -  -'

買左枝葡萄適...我變左橙人呀!!哈哈..

10'15走人`... 返hm`

bitch!! history..論述題`睇黎今晚又係冇3點吾洗訓.. -  -' 仲有中文....

 

刊登時間︰2007-05-13 11:04 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 5 月 12 日  星期六
晴天
 

*恐懼

 

今早..王媽媽返了大陸..` -   -' 冇人叫我起身.. 自己醒..

今日d頭髮吾知做咩..特別吾知點甘..

SEAFOOD話吾返`自己一個搭bus去FLKCRS..今日我等佢地`

哈`我多左一個鄉下男友`   紙的而且確是包吾住火既..

MO`吾需要覺得驚訝!!好出奇咩!?

K12中...係甘睇果份小說`入迷..個個都在看..

昨晚..我看到成點先訓... 睇到一半眼淚已經係甘流出黎....  好慘呀!!!

返到去`P.SIR吾比睇...

MATHS`又睇..睇晒之後.,..又訓左一堂`

小息`吾知自己做過D乜..食甘大枝...

中史`冇聽書`...吾知做咩...好似係到傾計+睇第二份..

好想嘔...可能我有癌症...胃癌!????

ENG`針對我既 -  -' 正衰人...!!  好乖甘作文...嘻...

LUNCH`同十人十一足既隊友一齊食`本來原意是想食完之後練習...但...食完之後吾做乜..睇人踢波..  -    -'

中文`又是抄野...好煩呀...幾時先抄完呀!? ~好似已經完左...

世史`勁DUM...........好想訓...係甘強行攣大對眼,....好辛苦呀...

我以為第一堂完左之後會有5分鐘休息時間...係甘同自己講":你吾好訓呀..捱埋佢呀..

點知..正一係BITCH... 冇咯`直落...

放學`...又話練..哈..好似正係練左2次....之後係到玩...食雪條...又玩數字球...HA..好好玩,,好開心呀

同WING走...好眼訓... 返HM`同SEAFOOD傾左陣..

返到HM成530..又出去`...累到趴係到甘濟,,

今日又遇上[放大鏡] 一聽到佢黎左`心已經知道[等陣我遭殃了...]

唉`BITCH`...真係...佢黎左我果邊...

一路向我呢個方向行過黎已經一路口UP UP...

OMG`佢係甘抆住我同我講...我無奈的..只有狂點頭...

高生提醒我千萬不要回應她一句`因為如果應左佢..佢以為有人認同佢..佢會好開心..開心之後會興奮..

興奮之後會係甘講...佢真係係甘講...就算我吾應佢..可能佢細個佢媽媽吾比佢講野..而家大個左..要一次過講出黎..

又或者佢成個月冇講過野`冇人同佢講..而家一黎到..就甘係講...機關槍亂槍掃射... -  -' 死傷慘重..我已經係重傷..

我想笑,.,,但要忍住... 吾可以比佢覺得我係佢同類...係甘就死..佢晚晚黎搵我傾計就吾得佢死..

之後小君打左個電話黎..高生打左3個,,

叫我吾好應佢..攔機入茶房...吾好SO佢...

果然,,我入左去之後佢平靜左..我又出黎..佢又抆住我起勢弄講...高生又叫我入返去...

唉`比[放大鏡]玩死..

好驚佢`高生叫我吾好出黎..叫牙KING頂我個位... -  - '哈...吾該晒呀..好驚佢呀!!!

走人`返HM...打比王媽媽..頂..激鬼氣..冇口齒!!! 好嬲..CUT左佢線...

聽日提早慶祝母親節..明明講好左去食壽司..而家變左飲茶... -   -' 好嬲呀!!!!!!!!!

 

PS`@@@=三眼仔!?哈..

PO相..

跳舞,,,換衫...

BONLINE先生`

偷拍...

本身諗住幫BONLINE打格仔..但..我吾識整..   -   -'

 

PS`我中意同陽光玩遊戲!!!好想去沙灘呀!!!!好想浸水呀!!!!   真係好想好想好想..

PS`好想去MK買野...好多野想買..

 

 

 

刊登時間︰2007-05-12 01:43 AM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]