2007.3.1
今日整天都覺得好沉悶`返學吾記得打tie`..落到樓下先知..`要雞年拎落黎比我..!
謝`sea媽既利是`
那2個不負責任的班主任`...去食 c 啦..!!`次次問你地幾時調位..問左 n 甘多次..
次次都係到扮聽吾到..`又係到推卸`話問另外果個`...妖!好討厭呀*快 d 調啦!`*!!!
今日出其地`地理堂沒有睡`...
他們習擊雞頭呀*... 他們摺了很多紙球`.. 擲向雞頭.. 4對1`
1st`作為雞頭的同學..而且仲同班3年..快要4年`見到佢甘樣..佢又真係幾慘..又冇得還手..唉`!
2nd`作為一個正常人`我真係覺得幾好笑`...佢地既言語..敏捷既動作.. 都好好笑..`
由其係由肥賓擲出的巨大紙球`勁好笑`..
3rd`他們很浪費`看到他們用;4些從未用過既紙來制造紙球`心真的有點兒.........
唉`..lunch`...心照吧`好朋友!! 學校食..`自備火龍果`酸的..= =; 但好味`hehe..
過左個開心既lunch`謝謝你們!
lunch`返到課室`..見到他們吹了雞.. 吹了幾個 4c 的人`..他們一起習擊雞頭`...唉!
又係啦`我真係覺得好好笑..他們吹雞`!! 我是否很衰`!?? 話晒同學一場`最衰我吾係雞頭既女朋友..
如果吾係我一定會飛身出去幫佢擋住d紙球`..可惜*可惜..雞頭吾中意我...唉`
放學`返hm`...
今日要dance`...好累呀*係bus差d訓到吾知落車`..
記吾晒d step`...唉`失敗的我*說句實話`我也想調班的*..
錄影`我同miss跳..`好顯眼,.`我跟吾到同差別好大...吾係甘開心`
bus...talk tel wif samantha`
返到黎`好累呀*
_________________________________________________________________*
2007.3.2
今日返學差d遲到..遲左出門口`我又吾記得帶野..要上返去拎`..bitch`成日都係甘..
原來seafood又遲..甘又甘岩一齊行..
唉`返到去`冇野做..reading`
今日上堂都冇訓過呀*勁!!!!!
lunch` 又係食火龍果`今日仲加左apple`呵呵呵呵...我真係健康啦..`
晴天小賣部`帶眼鏡既女人`..你昆水呀! 呃kwan錢` 仲吾好態度! 哼.. 算係點呀!
做錯吾認既人..最討厭*! 認住你! 化灰都認住你!
好累但冇訓..`回信比亂毛小姐`..yanki小姐`..
放學`走人wif wing`...ha`好笑..ice-cream好味`kwan不在..不會害怕會引誘到佢!!
陪wing去買書`好笑..
返hm`返工`今日d時間好似過得好快甘`... = ="話甘快就收工`.. 少左 4毛 唉`
今日發生了一件事..`話說大家姐叫我去分膠袋`...我分分下既時候..
我條圍裙吾知咩事..自己成條跌左出黎..嘩`好lor呀`...好采當時冇乜人..`
我即刻整返好..真係成條跌係地上..`之前最多都係鬆鬆地..唉`
之後又見到住係對面hm果家人.. =0= 吾好比佢見到我!!!!!
放工`好好笑...鋤d.. 我成日輸..`= ="
好好笑..原來華潤d床單會甩色的*! o...
話上網睇到有人話`訓醒教之後..塊面有達藍色野..勁好笑...haha!!
之後走人..同yoyo傾電話`甘岩佢又收工`....
謝謝容姐你盒餅呀`!
我真係吾係好知你地心裡想什麼
唉`.....好累..
同李振興同學傾msn`好好笑..!
__________________________________________________________________________*
送給你的額外知識!
第一階段` 米粉`....
進化..`! bbbb..........
第二階段`公仔面`...
再一次進化`
第二階段`伊面!!勁..
最終進化`
地拖`無人能及!!{邊個夠我黎}
口臭成因及治療方法聽日先post啦.. |