cursorshelp
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
shan0929
暱稱: Sandra*
國家: 香港
地區: 北區
日誌統計
文章總數: 1124
留言總數: 621
今日人氣: 36
累積人氣: 17420
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2009HKCEE
Weather
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
*MY XANGA
Ar C
Ar Gi
BONLIN
CARMEN
CARR
CHAR2
Cherie
Cherry
CTING
Dragon
FATHANG
FISH
HEIHEI
IVY
Kai
Kerry
Kids
KimLing
kwan
LAURA
MAGGIE
Mo
Momoko
Moon
Moss
Neo
NONSTOPDANCING
PakHo
Saiga
Samantha
Sandra0929
Shu
SIU
Srain
Suet
SUF`WAC`POS
TallMen
Tan
TING
Toy
TSOIWING
Tze Chun
Wing
YAMA
Yau
Yiu
YOYO
ZREO哥
小豬-3-


2007 年 3 月 10 日  星期六
晴天
 

*2007-03-10

 

今日天氣明顯比尋日暖``但我依然FEEL COLD` - -'

在火車上`KWAN給我睇了[超低能..勁好笑] HA`真係好正`好好笑`

SCH.""

ENG`訓了`很累`MISS對不起..! MISS叫醒過我一次`但再訓返`...頂吾順呀

HISTORY`累`又想訓`但沒有!

MATHS`沒有聽書`在玩[針灸]好好笑`

GEOG`玩耍`+ 抄NOTES

LUNCH`食[萬利`]這幢的河粉好食`..!

中文`悶`我有答問題!! =]

CHIS`玩耍! 下堂帶下冊!?教完上冊了!?? - -?? 繼續針灸*

放學`心情麻麻`..!!

返工`好悶的一天`不知為什麼`心情悶悶的`差D找錯錢的`那男人真好`告訴我找錯!! =]謝謝你`

有些人真的是好人`例如他買香蕉`價錢是$6.2  但過機時出了$6.1

他會說"E..不是6.2嗎!?我怕係收錯錢要自己貼呀...(真的很感動!)..但好人往往得一小撮`!!!!

今天就收工的時候`有一個很煩的女人來光顧!OMG`

這幢的人都認得她`她絕不喜歡人叫她做[太太]... - -"

今天`好在收鋪前10分鐘來了`他們都說`她來了`1100都不用收工`...

還千釘萬足不要叫她做太太`怎料`高生跟她說了::太太...太太...太太..(逆了3句太太...)OMG`...

她來付錢的時候`對著我說""太太`在這裡付錢嗎!?

我O了咀`心想..[她是盲了嗎!?叫我太太....]

她又說`""因為你的同事稱呼我為太太...所以我也稱你做太太`...

之後她`...一直說一直說`說了起碼有3個字都不肯付錢`.. - -'

我第一次見她`真是大開眼界`...她稱高生為[麻甩佬..] 超低能`勁好笑...

又說說造...說說那`最後`終於付錢了./..她問我拎了很多膠袋!! - -'自己也在生果檔取了很多保鮮袋`..

她一路說話的同時`我一路很辛苦的忍著笑`....她說話的內容很好笑`...HA...

她長得很漂亮咧`但..可惜*精神有問題!!唉`浪費!

她走了`我做事時也隨著她`亂了` 比她害的`

他們說我比她弄得好興奮`....呵..可能是吧`從來也沒有見過這些人`大開眼界咧`.!

聽天`買電話!!!

牙MO`終於都肯買BOOT啦咩!??早就叫你買架啦`... =] HA`!

亂毛`YANKI`等你地電話呀!等你地回信呀!!去AIA呀!!!!

 

刊登時間︰2007-03-10 12:39 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 3 月 8 日  星期四
晴天
 

*DANCE`

 

今日天氣依然寒冷`但比昨天回暖了``!

遲了出門`原因`不知醒`...好趕`但SEAFOOD仲比我遲`..  .\ /.

MATHS`努力聽書`明了`但之前果課`.... - -'  做下中文`

中史`傾計`.... 食野`..{好味呀!!} 估吾到甘好味`

ENG`分組上`唉`跟左個新MISS上`..佢講英文的時候的聲音`很........ - -' 悶`!

雞頭和他女友`嘔心... (不要迫我說粗口) -皿-  趺了2塊好味的餅`足足趺了2塊`$%^&**&^%  一盒只有12塊而已`...

LUNCH`不想進食{可能吃了餅乾的關係吧`!)`食了薯片`一個粉果和一枝飲料`..

中文`我們很乖`因為校長監堂`...呵..校長都幾可愛*

西史`鬧人`我隔離人兄比人記了缺點`原因是[打到你飛起]..HA`...好好笑`

佢愈鬧人`我就愈眼訓`好辛苦呀..偷偷睡了``加起來只睡了幾分鐘`...

比人發現便要罰企... - -'  I DONT WANT TO`,,

放學`比騙去了CYC開會`原來是少年警訊*,,玩野!??

PS`今日他們在黑板寫了很好笑的事....

在家課欄上`:::  回家弄方塊酥`非常鬆化`多種口味`士多啤梨`明天交`

好好笑...

回定後`看了[我們這一家]..6'15出發跳舞`

去了衛訊`$2600 FOR 6288! 包送128MB卡`IF WANT TO CHANGE 512,,JUST TO ADD $30! =]

I  THINK THAT`BUY IN POPOLE OR WAI SHUN!?

6288`WAIT ME PLZ`I WILL TAKE YOU GO BACK MY HM! 

THEN , GO TO DANCE`I FIRST COME TO`JUST FOR WAIT... - -'

好眼訓`跳舞`都OK`但好窄`佢地又吾走位`激鬼氣`我吾夠位呀`成日人撞人`

今堂教的`差吾多都識晒` =] 好開心`差少少就可以熟晒`..... =)

但今堂係最後一堂教SAY GOODBYE呢首歌` - -'吾捨得`真係好中意..!!!!!!

下堂開始`教新舞`...好開心`可能會調班`YEAH!!我恨到啦`

刊登時間︰2007-03-08 11:40 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 


*天氣寒冷`

 

今早起身`感到寒冷`打開電視`... 11度`OMG`..

之後想帶條頸巾就出門口`但想著想著`..我一係吾病,,一病就會大檸樂!!

所以`加左件嬲`...唉`我冇厚嬲呀* - -'要買啦`

有少少點眼訓`...早上,,到了火車站` 去了禁機`! 呵呵..出糧了`估吾到甘快`HA`

有2000幾咧`人生中第一個出糧日 07.03.2007 `雖然錢不多`但很滿足`哈,,

我既心願`可以達成了`...呵..但扣了差不多成百蚊`... - -' 只怪自己失敗!

上學去`地理`留心地聽書`..偶然跟前面聊天`...很好笑`

看隔離班的班相`....研究誰最漂亮!

中史`唉`有人講完野又吾認咯``仲係打死都吾認`惡人先告狀果隻`...

係甘比佢話返轉頭`... 話我地屈佢``呸!洗鬼屈你呀`

愈講愈大聲`愈講愈爆野`仲要係STOP吾到`唉`...我知道你是專登的! !   算啦你`

由中史堂下堂節`開始說到下課`又煩咧`講來講去都是那些和這些`

我用自己最大聲的`大叫::::夠啦`...但沒有理會我..- -' 他還把其他人拖落水`.....唉`...

英文堂`終於自制了`..好煩!!

- -' 比我發現`有人趁我冇返學`把垃圾放在我的抽屜裡`遲鈍的我..到了放LUNCH才知`

LUNCH`WIF SEAFOOD,,MO,,WING,,KWAN`

佢地考完試過左黎一齊食LUNCH`...

SOR`我都吾知會甘樣`本來是完美的!!唉`...................................

LUNCH返到去`他們又把他心中的火燃燒起來`....什麼賓夫人`他很生氣`

我只覺得很煩`問一條問題就換來甘既後果`[是你自己不負責任吧`說過吾認]

MATHS`呵呵`今堂很開心..真的`因為我數學白痴竟然會懂得做數`...呵呵...

很有滿足感咧`HA...很容易呀*!

ART`校長監堂`...也是時候發揮在EC學習的DRAMA成果吧`我踴躍回答張太既問題!!

哈..沒有睡咧...過了愉快的一天`整天也沒有睡`

放``開始覺得累了`...跟SEAFOOD`MO..逛了一會然後回家`

上班了`

連續二日都在街上撞上 A 哥``佢收工`我返工`...

沒有遲到`反而早到`... =] 今天只有高生`.... =]

OH..在我之前少了26.7咧`....不關我的事`...聽說有很多人都坐過這部機`最後`由容姐一力承擔!!

我今天特別留心..`沒有少錢咧`呵呵`真好`.... 買了餅乾`明天上課偷吃`...{其實都吃得頗光明正大}

收工`跟牙CHOW去了吃糖水`...好飽呀`早知不叫豆腐花`..

天氣很冷`大家小心身子!!!

 

 

刊登時間︰2007-03-08 12:29 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 3 月 6 日  星期二
晴天
 

*2007-03-06

 

今天想了很久`請假!? 不請假? 爭扎了15分鐘`終於決定-- 請!!

本身諗住今日有history,,上埋history就走lunch`..但`...想著想著`真的不想上學!

於是`放棄了history`打電話到學校請假`很方便咧`...沒有詳細問什麼`只是最後問了句`

你是王佩珊邊個`我答了"媽咪..

呵`得左! 同seafood傾..一路傾到佢到了火車站`...我真好人..

一直訓`訓到2點幾`...好舒服`但我仲想訓`...

睇左一陣小說`起身`整野食`..餃子..好味`我發了瘋`一共食了18隻餃子`哈哈哈`好好好飽`

然後沖涼`看我們這一家`呵呵`好睇

msn左一陣`出門了`上班去`今天心情又是麻麻`

有人偷野`!? 真慘..比何小姐狂炳`...那是自己人咧`聽說她哭了..

:::

今天`有人放工`...比何小姐check袋`

何::你拎開你d野啦`..都睇吾到個底..

女人:: . . . . . .(無言) 但一直不肯拎袋子的東西出來`..只是一直在摷..

(何小姐開始懷疑)

何::你甘樣我點睇呀...拎晒d野出黎..

(女人又無言...態度依舊..只拎了銀包出黎..但袋子內有一個粉紅色的膠袋)

何開始發火::你拎晒你d野出黎先..倒晒出黎..打開你個紅色袋比我睇..

女人開始慢慢地把袋的東西拎出來`拎了紙巾和銀包`但一直不肯門開粉紅色的膠袋...

何真的開始發火了`:::我叫你打開個粉紅色的膠袋..睇下入面裝住d咩`.. 你將袋入面既野拎晒出黎!!

女人開始害怕`更一直死都吾肯拎d野出黎`面露可憐樣子跟何小姐對望*

這時`我天真的以為..可能入面是m巾`佢吾好意思拎出黎比何小姐睇..

但`...佢最後`不敵何小姐`(那是當然的..) 拿出了3舊豬肉`聽說不便宜的...

何小姐`發火了`很生氣地罵她`問她`呢d係咩黎架..有冇單呀!?

女人::沒有單呀..我沒有偷.......................

何::拎你個身份證出黎...拎呀..(抄下了...) 比你老細個電話我"...跟我入黎...

她們進入了辦公室*....聽說會打999`有police來了..一個..不起眼的...

說她喊了`...但佢老細很好人`說放了她`說不起`大家也蛇鼠一窩......  - -' 即抄!

唉`早知今日`又何必當初呢`仲要今日是何小姐值班`真不幸`..... 我認得那小偷的樣子`

一次做錯`就會比人認定你是小偷`...唉`那又是`做好自己便可了`不要太貪心麻`....唉`

俗語說得對``貪字得個貧`她應該覺得幸運`沒有拉她上差館`但她應該會比列入黑名單`!!!

 

完了吧`如無意外!!!

 

 

刊登時間︰2007-03-06 11:49 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 


*2007-03-06

 

很想喊!!`...很耐沒喊過`

 

刊登時間︰2007-03-06 12:22 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 3 月 5 日  星期一
晴天
 

*today`

 

DAY1`.. 要上學了`...唉`

天天上學都不知為了什麼`為的是成長後`起碼可以告訴別人`我是中五畢業的`!

其實`自從轉校之後`...我的生活也變又不同了`在EC`我不會上課睡覺`

只要偶然發發夢`跟好同學們聊聊天`偷吃東西而已`..

但..停一停`想一想`..現在的我`

上課只會偶然聽一下書`經常會心不在嫣`...睡覺也是每天會做好事情`..

頓時也感覺到`明白到為什麼在EC時`張同學為什麼那麼喜愛睡`..現在`我也喜愛了`

這所學校`能給我的`只是充足的睡眠`!!!  它不能給我實用的知識`盡管你多麼留心`..得到的..也不多!

有些想念EC的生活`老師關心學生..`  現在`哼..下課鐘聲一響`老師走得仲有過學生呀!

________________________________________________________________________*

廖淑芝同學`...在此恭祝你`!

生日快樂*身體健康`青春豆常駐呀!!!!!呵呵...

 

TODAY`MA要回鄉`很想替自己請假`.. - -'

PE`玩得很HAPI`..

中文`無聊中渡過`...下一課新書`我會專心一些!

MATHS`...收起皮膚*學人發脾氣的小明`....一定是之前受了氣`找我們發泄`...

HA`幸好我班的[實力]太強..他不能得逞`! 有時很喜愛他`因為仔會搞冷GAG`..

LUNCH`走得快.好世界!呵..

ENG`昏迷了`..

中史`愉快中渡過`..因太愉怏`經常比牙SIR怒啤`但好好笑...呵..

放學`KWAN`對不起`下次等你睡意過後才閃`...

唉`...心情麻麻`....

返工`可能今日是無膠袋日關係`心梗是悶悶的..

唉`人惡醜惡的一面`今天終於展露無遺*.... 只不過是五毫子的膠袋錢`...也不願意給`  .. - -' 

今日鬧過我既人`正仆街!! 好少會係日記打粗口`..但忍冇可忍啦`

死仆街` 收皮啦``有冇童理心架`正一係死賤人`找錯錢即..洗吾洗甘呀`講英文大晒呀*....呸!食你的C`

好DOWN`全程都好DOWN`...沒有少錢..反而多了`! 沒有心情`.....今天好像每個人都沒有心情`!

PS`今天發生了很多絛理取鬧的事`我只是收銀員`我是按規矩做事`..是你們自己的問題!!!!

 

 

 

 

 

刊登時間︰2007-03-06 12:10 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 


*= ='

 

TODAY`..

訓到11點就起身啦`今日又要返工`返12'15..唉`好似好眼訓甘..

食左少少野..出門口`

好累呀`做錯左勁多野..係甘RON單`..又找錯錢`唉`[王佩珊你今日做咩事呀!!??]

冇乜心情`....但有樣野好好笑`..

何小姐叫我地散晒D 十字奶 既優惠券`我地散散下``比晒牙碧散`

牙CHOW`我`牙玲果D都比晒牙碧`但佢又吾知`HA`,,,好好笑`

佢話"乜我有甘多架..`比D你地啦`...

我地死都吾要`最後..佢勁多.自己一個人散`...佢一個客比成5張`爆好笑..我係甘係到笑`

之後有個客問牙碧`D護墊有冇香味既`點知牙碧真係拎埋個鼻到聞`又笑死...佢真係KID KID地`

今日時間過得好慢呀..`好吾容易先到10'15`數錢..^%$#$%^ 少左13蚊`DIU`..

真係未訓醒`高生搵到一張一百蚊`..但好似係人地借車既`但我今日開機..`冇人借過車`

高生話如果聽日問清楚..`真係冇人借車..`甘果100蚊就歸我戶口`即係吾洗扣錢..反而多左80幾蚊`

我真係希望果100冇人要`...

 雖然多左果80幾蚊吾會比我.. - -'

同牙CHOW CAM錢買左叮叮食`... 好肚餓`..

LUNCH`正係食左一舊手卷`捱到10點幾`LUNCH本身諗住食完之後坐一陣`

點知高生入黎ZZZ...甘我唯有走人啦`費事嘈住佢ZZ...

唉`日日開機日日都害怕少錢`... = ="HELP`

放工`走人`傾計WIF CHOE N 容姐`IN雍盛`!

冇得睇大話妹`...要買碟啦`...呵呵呵呵`3月7日`出糧啦!!

PS`鐘SIR真係要離開EC`(3.26)..唉`我真係好吾開心`我想喊`...(說真的)

      如果我而家仲係EC`我一定會喊到成隻豬頭甘`...做咩要走...

      我都知其實EC甘並不是一個好地方`好多老師都會頂吾住`...

      但`下次我返EC`再也不會見到CCW了.`...再見面就更困難啦`..(打到呢到..又想喊..)

      鐘SIR走..令我諗返起MS HO`...諗起TODAY呢首歌`...唉`,,

      其實佢走都有佢既好`話吾到前面有條康莊大道等緊佢! DONT FORGET 升旗隊`!!

      祝前程錦繡*如果MS WONG也走`...我一定喊得更厲害`!我想`我會漸漸忘記EC這個地方`!!!

 

刊登時間︰2007-03-05 12:55 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 3 月 4 日  星期日
晴天
 

*2007-03-04

 

尋晚同 牙查`HING`CHOW..`係YAHOO打麻雀*

我吾識..  - -' 咩叫3番起糊呀!? 點樣可以食我都吾知`唉..

睇[解難]又睇吾明..E........  HAHA`佢地講D野好好笑..係甘折HING糊`..

但我..`HAND機呀!*  .\ /.   ...玩吾到..一 日最衰都係果個吾知乜水`..話左吾開MSN..又要迫我開..

一開左就HAND機啦..`HAND開有頭路`HAND完又HAND`算..訓教`!

我五點AM要`行山!HAHA`笑死...

3點幾訓`一訓..就訓左12個鐘`即係好似死左甘..`

一起身`娘`又係果句`嘩..你終於醒啦..

食左少少野..之後沖涼洗頭..返工啦`又係好文水..`好都吾想架..`但真係教吾岩D時間!!!

`下次`我會改善!早3個字返去`今日何小姐係到..`話大家姐的不是!唉..真慘`

平安渡過了一日`今日食蛋`好開心呀*冇少到錢`!呵....

牙玲'`係甘叫我做[單單]..即係珊珊`好煩呀! .\  /.  叫佢由聽日開始!只可以叫我個名2次`

放工`本身玲姐早走`但佢等埋我地放工`我真係覺得好好笑..

果2個男仔知佢係到..留係茶房吾出`等到熄燈先出..`HA`

睇左牙玲條仔張相啦`!!  一定冇可能呀!!

YOYO*借我睇 [3育]果本野`我要搵條仔出黎..

一定冇可能係佢條仔啦..`條仔甘鬼令仔..  - -' 如果真係佢條仔..`甘我即係勁勁勁失敗!!!

去左WELLCOME買野食..`我抵受吾住ICE-CREAM既誘惑`我買左 - -' 好味!

刊登時間︰2007-03-04 12:37 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 3 月 2 日  星期五
晴天
 

*好笑`..

 

2007.3.1

今日整天都覺得好沉悶`返學吾記得打tie`..落到樓下先知..`要雞年拎落黎比我..!

謝`sea媽既利是`

那2個不負責任的班主任`...去食 c 啦..!!`次次問你地幾時調位..問左 n 甘多次..

次次都係到扮聽吾到..`又係到推卸`話問另外果個`...妖!好討厭呀*快 d 調啦!`*!!!

今日出其地`地理堂沒有睡`...

他們習擊雞頭呀*... 他們摺了很多紙球`.. 擲向雞頭.. 4對1`

1st`作為雞頭的同學..而且仲同班3年..快要4年`見到佢甘樣..佢又真係幾慘..又冇得還手..唉`!

2nd`作為一個正常人`我真係覺得幾好笑`...佢地既言語..敏捷既動作.. 都好好笑..`

        由其係由肥賓擲出的巨大紙球`勁好笑`..

3rd`他們很浪費`看到他們用;4些從未用過既紙來制造紙球`心真的有點兒.........

唉`..lunch`...心照吧`好朋友!! 學校食..`自備火龍果`酸的..= =; 但好味`hehe..

過左個開心既lunch`謝謝你們!

lunch`返到課室`..見到他們吹了雞.. 吹了幾個 4c 的人`..他們一起習擊雞頭`...唉!

又係啦`我真係覺得好好笑..他們吹雞`!!  我是否很衰`!?? 話晒同學一場`最衰我吾係雞頭既女朋友..

如果吾係我一定會飛身出去幫佢擋住d紙球`..可惜*可惜..雞頭吾中意我...唉`

放學`返hm`...

今日要dance`...好累呀*係bus差d訓到吾知落車`..

記吾晒d step`...唉`失敗的我*說句實話`我也想調班的*..

錄影`我同miss跳..`好顯眼,.`我跟吾到同差別好大...吾係甘開心`

bus...talk tel wif samantha`

返到黎`好累呀*

_________________________________________________________________*

2007.3.2

今日返學差d遲到..遲左出門口`我又吾記得帶野..要上返去拎`..bitch`成日都係甘..

原來seafood又遲..甘又甘岩一齊行..

唉`返到去`冇野做..reading`

今日上堂都冇訓過呀*勁!!!!!

lunch` 又係食火龍果`今日仲加左apple`呵呵呵呵...我真係健康啦..`

晴天小賣部`帶眼鏡既女人`..你昆水呀! 呃kwan錢` 仲吾好態度! 哼.. 算係點呀!

做錯吾認既人..最討厭*! 認住你! 化灰都認住你!

好累但冇訓..`回信比亂毛小姐`..yanki小姐`..

放學`走人wif wing`...ha`好笑..ice-cream好味`kwan不在..不會害怕會引誘到佢!!

陪wing去買書`好笑..

返hm`返工`今日d時間好似過得好快甘`... = ="話甘快就收工`.. 少左 4毛  唉`

今日發生了一件事..`話說大家姐叫我去分膠袋`...我分分下既時候..

我條圍裙吾知咩事..自己成條跌左出黎..嘩`好lor呀`...好采當時冇乜人..`

我即刻整返好..真係成條跌係地上..`之前最多都係鬆鬆地..唉`

之後又見到住係對面hm果家人.. =0=  吾好比佢見到我!!!!!

放工`好好笑...鋤d.. 我成日輸..`= ="

好好笑..原來華潤d床單會甩色的*! o...

話上網睇到有人話`訓醒教之後..塊面有達藍色野..勁好笑...haha!!

之後走人..同yoyo傾電話`甘岩佢又收工`....

謝謝容姐你盒餅呀`!

我真係吾係好知你地心裡想什麼

唉`.....好累..

同李振興同學傾msn`好好笑..!

 

__________________________________________________________________________*

送給你的額外知識!

   第一階段` 米粉`....

     進化..`! bbbb..........

  第二階段`公仔面`...

再一次進化`

 第二階段`伊面!!勁..

最終進化`

  地拖`無人能及!!{邊個夠我黎}

 

口臭成因及治療方法聽日先post啦..

刊登時間︰2007-03-03 01:17 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 2 月 28 日  星期三
晴天
 

*好累`

 

而家最想做的事`是睡覺..但`心..很想打日記`..

說回昨日``2007.02.26

假期後的第一日上學`很悶..功課沒做完`..趕功課* 幸好..大步[南]過`..ha`..

返工`呵..很難得的..早了15分鐘回去`..* 很到自己的[返工打的卡]..原來大家姐幫我們計好了..

吾吾`工錢麻.. 差不多麻`比自己計算的還要多`開心..

下班`..多了毫子`呵..真好*沒有少錢..每次等張紙出來的時候..心總會有少少緊張..`

謝`*你們的食物*ha`..好味!               真的不同了,,很開心..

由於牙花小姐今日是最後上班日`於是..牙嫦小姐說今天就送她回家...`我也加入了`

送她到樓下後`等容姐一起聊天`但等了接近半小時..還未出現..` {一起放工的..!!??}

3個傻婆坐在長椅上..勁食風!ha`..

原來容姐之前也跟大家姐在聊..*

我們坐了下來...一路食風..一路聊天``知道了很多..吾吾!!  了解同事們更多`..

唉`人生總是這樣..身邊總會出現一些令人討厭和反感的人..而且又會裝著友善*.... {什麼時候放過我`!?}

聊了很久很久`聊了差不多一個小時才肯擺休..`..回家馬上zzzz..` 很累..

今天發雞盲`娘跟牙毛來看我..我也沒有看見..` =________=`什麼回事..??

*__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________*

2007.02.27`

今天差點不知醒`回到學校..好累..地理`[跟周公有個約會]...diu`不妥 林惠展

`真的很累..

今天發生了一件事..` 成了班中話題..`

看來麻煩出現了..!`

怎辦!??

who can help me`!?

跳舞*zj說我遲到了..昨天那人明明跟我說是上 7半..`頂`玩野..原來是上7點`..  (.\ _/. )

我去到的時候..`他們在拉根..很久沒拉了...差不多2星期..

今天上了 2 1/2小時`help`教了2堂的舞`wahaha`...好暈呀*好多轉呀..轉轉轉轉轉轉...暈.....

沒有心情`..可能是因為企開個位比人企了`希`...今次見你係新人..讓你啦`

下次你冇甘旬啦..果個位甘正`*比人罷左...我由一開始學舞就係企係果到...今日...好吾慣...

下堂..`一定要霸返!!!

新黎既2個..是FK1既人..`可能認識亂毛紅呀*`!HA..但我不太喜歡她們!`..

今天教的東西`幸好..還算跟得上..`呵呵`....

又有 SHOW 了`..I LIKE IT*`!!!!

 

POST 返D相`*!

  工作地方 -- 茶房(佢地甘叫) 好亂`!

  家中的COOKIES`! 好味..中意夏威夷果仁多D`!

 毛小姐送的情人節朱古力..`前幾日先收到.` - -' BUT THZ`!

 我最愛的生果之一`好味!

 用手機合成出來的--我!HA`..

 

刊登時間︰2007-02-28 12:40 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]