吊`-- 岩岩打D野.乜都冇晒.又要再打過.
講返D成績先*
CHIN`- 正係派左GE卷. 雖然有33.5/60..係班到都幾高,,但我自己就覺得好低呀*
唉`係風采出黎既就會甘覺得架啦.. 我後面吾夠時間做..如果做晒..一定吾只30幾,,有可能40 TIM..
writing`-收左份卷之後我真係好開心..ha`60分滿分..我拎左47.5/60..
甲部-命題作文..50分滿分..我有43..嘩..真係好開心....[題目:老師..對不起]
乙部-實用文..我考些果時吾知一版紙係400字..我以為200字...(題目講左250~300字)
但係我..發雞盲..多10個字扣一分..我多左成百字...好慘呀*我後面果篇得4.5..
如果吾係...我一定可以拎5字頭...唉`我好想喊呀*....真!!!
LISTENING- 100分滿分..拎左56 不過不失.. 好多都聽吾到呀..
SPEAKING- 算是不錯.. 13/20!! 最高15
ENG`- 正係派左READING 卷同埋WRITING TASK 1 唉`~ TASK 1都係岩岩合格鬆少少咋..
仲有TASK 2未派...希望可以高分D啦-- 收返WRITING之後牙撚同我講話見到我有一份卷係29.5
嚇死我..甘低分..我都估到係READING..我問WING滿分係幾多..佢話係100.,., -0- 吾係呀化..甘我咪即係吾合格*
我連呢份ENG卷都吾合格..我真係死左佢好過啦..點知派果時..係50分為滿分...真係比佢嚇死..
listening- 63/93 不過不失..
writing task-2 24/40 麻麻地..
29.5/50 好似已經係好高...好采!!
MATHS`-唉`吾合格呀..其實我自己都預左..我放棄左呢一科..
MC題..都好..岩左21題..即係有42分/80 佐LQ就得21/120 ...非常之差..但有好多人0分.. -0-
佢地選擇左[自殺] 但對我黎講...我吾會甘倏..因為拎得一分都有一分... 平均分都冇甘低..
最後牙SIR比我地睇返個總分..34/100 不是十分之差... 但吾合格!!
CHIS`- 呢科真係冇乜點溫到 ... 但我都合格* HAPI* 48/100 .. 但有好多溫晒書既人都吾合格*..
我真係冇諗過可以合格仲有凸..哈* 做呢份入卷果時係甘吹..我D MC 甘多題入面.. 正係岩得果一題..
證明我真係冇溫書...但LQ就甘岩答果D野中左POINT!!
鄧X謙--你今次仲吾係我既手下敗將..HAHAHAHAHAHA*-- 
GEOG`-- 正係溫左地震果課我都可以合格*我覺得自己真係好好采...
LQ我竟然可以有35分...我真係爆開心!! 但MC我得17分.. 加加埋埋..我GEOG 有52分/100..哈哈*
MC果D真係要溫晒書先識做..我冇溫..所以甘低分..同埋地圖READING我全部亂作...
但52我真係好滿意啦!
HISTORY`-- 合格!*
HISTORY合格我真係爆爆爆開心 ..聽說好似係全班最高分..真的嗎!?? 29/50
問心的-- 冇諗過自己會合格而且... PAUL話合格人數只有個位數... 佢一路派我就一路好驚..
D人好多都吾合格...仲有個位數分數... =___________________="
牙SIR當住全班讀晒D分出黎... 到我果時.. [41號 29蚊]...HAHA` 開心到爆呀!!
我之前仲同PAULINE佢地講話我一定吾合格..因為我冇溫書吾識做...但點知...
哈哈哈哈哈`-- 開心開心開心開心開心開心!!!! 
HISTORY呢一科真係冇溫到"上次溫晒..背晒,,,竟然吾合格收場..今次反而冇溫..可以甘高分..
正係返學途中..睇過下..同埋用最後果5分鐘..背左軍國主義既成因...
ART*-- 有2種心情`` 開心加上憤怒!!
開心-- 我ART合格*幾驚會吾合格呀*...又話呢樣吾符..果樣吾得..雖然僅僅合格..但我仍開心.. 45/100 
憤怒-- 有冇攪錯..你竟然合格*.... $%^&^$#*( 我.. 呸!!!!!!!!
PS`-- 今日有件事..我覺得係開心既`!! HA` 笑你好伕好衰甘.. 但真係SORRY 我忍吾住要開心!!
放學自己出MK..搵MUM等等...行街...係MK食埋飯先返HM..好攰...
各位`-- 千萬不要在旺中對面果間萬寧買野...服務態度勁差..
我當住個萬寧SALE面前講"吾好係咾間野..D人既服務態度好差..去新世紀果間啦..
佢望住我..好似好疑惑甘` 哈哈.. 唱衰你..等你果間汁笠!!!
嘩..好耐冇打過甘長既日記啦!!
|