cursorshelp
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
shan0929
暱稱: Sandra*
國家: 香港
地區: 北區
日誌統計
文章總數: 1124
留言總數: 621
今日人氣: 18
累積人氣: 17402
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2009HKCEE
Weather
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
*MY XANGA
Ar C
Ar Gi
BONLIN
CARMEN
CARR
CHAR2
Cherie
Cherry
CTING
Dragon
FATHANG
FISH
HEIHEI
IVY
Kai
Kerry
Kids
KimLing
kwan
LAURA
MAGGIE
Mo
Momoko
Moon
Moss
Neo
NONSTOPDANCING
PakHo
Saiga
Samantha
Sandra0929
Shu
SIU
Srain
Suet
SUF`WAC`POS
TallMen
Tan
TING
Toy
TSOIWING
Tze Chun
Wing
YAMA
Yau
Yiu
YOYO
ZREO哥
小豬-3-


2007 年 1 月 22 日  星期一
晴天
 

*2007-01-22

 

...

我本來係想剪短少少D頭髮架咋...

真係想剪短少少架咋...但係而家...唉`次次都係甘...愈剪就愈短...&^%$*

好DOWN....           嗚..

如果D頭髮可以係一夜之間生長甘就好啦..

刊登時間︰2007-01-22 11:30 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 1 月 21 日  星期日
晴天
 

*2007-01-21

 

`-- 岩岩打D野.乜都冇晒.又要再打過.

講返D成績先*

CHIN`- 正係派左GE卷. 雖然有33.5/60..係班到都幾高,,但我自己就覺得好低呀*

             唉`係風采出黎既就會甘覺得架啦.. 我後面吾夠時間做..如果做晒..一定吾只30幾,,有可能40 TIM..

             writing`-收左份卷之後我真係好開心..ha`60分滿分..我拎左47.5/60..

              甲部-命題作文..50分滿分..我有43..嘩..真係好開心....[題目:老師..對不起]

              乙部-實用文..我考些果時吾知一版紙係400字..我以為200字...(題目講左250~300字)

              但係我..發雞盲..多10個字扣一分..我多左成百字...好慘呀*我後面果篇得4.5..

              如果吾係...我一定可以拎5字頭...唉`我好想喊呀*....真!!!

               LISTENING- 100分滿分..拎左56  不過不失.. 好多都聽吾到呀..

               SPEAKING- 算是不錯..  13/20!!  最高15

ENG`-  正係派左READING 卷同埋WRITING TASK 1 唉`~ TASK 1都係岩岩合格鬆少少咋..

            仲有TASK 2未派...希望可以高分D啦-- 收返WRITING之後牙撚同我講話見到我有一份卷係29.5

            嚇死我..甘低分..我都估到係READING..我問WING滿分係幾多..佢話係100.,.,  -0- 吾係呀化..甘我咪即係吾合格*

            我連呢份ENG卷都吾合格..我真係死左佢好過啦..點知派果時..係50分為滿分...真係比佢嚇死..

            listening- 63/93  不過不失..

            writing task-2 24/40   麻麻地..

            29.5/50 好似已經係好高...好采!!

MATHS`-唉`吾合格呀..其實我自己都預左..我放棄左呢一科..

              MC題..都好..岩左21題..即係有42分/80  佐LQ就得21/120  ...非常之差..但有好多人0分.. -0-

              佢地選擇左[自殺] 但對我黎講...我吾會甘倏..因為拎得一分都有一分...  平均分都冇甘低..

               最後牙SIR比我地睇返個總分..34/100  不是十分之差...  但吾合格!!

CHIS`- 呢科真係冇乜點溫到 ... 但我都合格* HAPI* 48/100 ..  但有好多溫晒書既人都吾合格*..

            我真係冇諗過可以合格仲有凸..哈* 做呢份入卷果時係甘吹..我D MC 甘多題入面.. 正係岩得果一題..

            證明我真係冇溫書...但LQ就甘岩答果D野中左POINT!! 

            鄧X謙--你今次仲吾係我既手下敗將..HAHAHAHAHAHA*--

GEOG`-- 正係溫左地震果課我都可以合格*我覺得自己真係好好采...

              LQ我竟然可以有35分...我真係爆開心!! 但MC我得17分.. 加加埋埋..我GEOG 有52分/100..哈哈*

              MC果D真係要溫晒書先識做..我冇溫..所以甘低分..同埋地圖READING我全部亂作...

              但52我真係好滿意啦!

HISTORY`-- 合格!*

                 HISTORY合格我真係爆爆爆開心 ..聽說好似係全班最高分..真的嗎!??   29/50

                 問心的-- 冇諗過自己會合格而且...  PAUL話合格人數只有個位數... 佢一路派我就一路好驚..

                 D人好多都吾合格...仲有個位數分數... =___________________="

                 牙SIR當住全班讀晒D分出黎... 到我果時.. [41號 29蚊]...HAHA` 開心到爆呀!!

                 我之前仲同PAULINE佢地講話我一定吾合格..因為我冇溫書吾識做...但點知...

                 哈哈哈哈哈`-- 開心開心開心開心開心開心!!!!

                 HISTORY呢一科真係冇溫到"上次溫晒..背晒,,,竟然吾合格收場..今次反而冇溫..可以甘高分..

                 正係返學途中..睇過下..同埋用最後果5分鐘..背左軍國主義既成因...

ART*--      有2種心情`` 開心加上憤怒!!

                 開心-- 我ART合格*幾驚會吾合格呀*...又話呢樣吾符..果樣吾得..雖然僅僅合格..但我仍開心..  45/100

                 憤怒-- 有冇攪錯..你竟然合格*.... $%^&^$#*(    我..  呸!!!!!!!!

                    

PS`-- 今日有件事..我覺得係開心既`!!  HA`  笑你好伕好衰甘.. 但真係SORRY 我忍吾住要開心!!

放學自己出MK..搵MUM等等...行街...係MK食埋飯先返HM..好攰...

各位`--  千萬不要在旺中對面果間萬寧買野...服務態度勁差..

             我當住個萬寧SALE面前講"吾好係咾間野..D人既服務態度好差..去新世紀果間啦..

              佢望住我..好似好疑惑甘`  哈哈..   唱衰你..等你果間汁笠!!!

 

 

          嘩..好耐冇打過甘長既日記啦!!

 

 

 

刊登時間︰2007-01-21 07:52 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 1 月 16 日  星期二
晴天
 

*2007-01-16

 

今日本身較左4"30..會起身...

唉`自己知自己事啦...明知起吾到身都係要較..

seafood...我自己一個人行...我一路行..我都係溫吾到`=________="

之後搭車果時[立]左幾眼,,,返到學校又睇左 d..

HISTORY果時"...吾係好識...但算..

其實今日考試..我真係冇乜心機去溫...因為驚好似上次考試甘...溫晒又吾出...仆%

之後食lunch......豆漿大王...麻麻地...都係表姐果到好味d..

hea左成2個鐘...我地去左後樓梯到坐...

之後返sch.但點知我記左時間...早左成30分鐘返去...=__________=真係對不起!*

考ART`平面設計...吾識畫...唉`

牙蔡講左比我知``激死我..我一路畫..一路心有不甘...

[吊...你*成條ON9甘...收皮啦你]

 

刊登時間︰2007-01-16 07:56 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 1 月 14 日  星期日
晴天
 

*星期六,日

 

星期六牙婷出左黎"...我陪佢去mk買野..

行到勁累...對腳超痛..

朝早去完大伯到之後就去左食lunch..食味千之後行街...佢想買鞋..行左勁勁多間...

then..we go to mk中心...she want to buy a bag..

i buy a bag too ...

at night"we are go to 大伯Hm eat dinner..

家樂哥哥都係到..同埋嫂"佢地講d野好好笑"

 

____________________________________ next day!

lunch食左pizza hut...之後佢又買d野就走啦...

冇溫過世史...=__________=" 點算好!?

 

刊登時間︰2007-01-16 07:38 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 1 月 12 日  星期五
晴天
 

*2007-01-12

 

今日考中史呀..但我吾知醒..-_______-"

唉..本身諗住較左鬧鐘530起身溫...但無奈我發緊個好夢..

吾知個鐘係..吾識響,,定係我聽吾到` 唉..

係返學既途中溫左陣...識多少少少少..

kwan`勇敢d講佢知你想點啦!!

中史`以為3選一"點知...4題必答! 很多吾識...但LQ我都ok既..都可以吹下水  -_____<

放學...hea左陣先返hm...

睇電視,,等seafood電話...打麻雀!!

佢打黎叫我出火車站..我行左一半..佢sd sms黎話吾洗出...

心情...由+100趺到-99

但之後經過一輪討論之後..去左seafood hm到打,,三缺一照打

我諗我將來會十分之喜歡  麻雀

牙毛輸到一個[崩]都冇...可憐* 好采吾係賭錢...呵

之後又hea左陣..返hm..

婷聽日會出黎...

我西史點算好呢*....   -_____________-"

 

 

 

 

刊登時間︰2007-01-12 11:47 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 1 月 10 日  星期三
晴天
 

*相*

 

  大陸拍的...

表妹-晴`佢偷牙E對鞋著..笑死

 

 我幼稚園件泳衣..哈哈!!牙媽話我知既..估吾到保存得甘好...

      

  偷拍..勁好笑* 做功課中..

 

舊相*

  之前織比牙毛既聖誕禮物...同我既..狗竇床...ha`

 鄉中楊智文既背影..ha`

 OPEN DAY 果日冇返學...去左飲茶..

  牙蔡既打包

低B雞年

 

刊登時間︰2007-01-10 05:31 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 


*2007-01-10

 

好多日冇打日記啦...打返..

Exam"...

day 1`中文卷..Writing..[老師,對不起!]吾係好知自己作咩...`題目吾係我個範..bt作左好多字..書信果篇好似作多左成百字..

                       Reading..懶醒甘以為會有好多時間..所以慢慢做...點知吾夠時間...  ill  ...後面果篇長文完全吾夠時間!!

                       Listening..what that!? 完全聽吾到佢up咩.. 同之前ec果d吾一樣..miss左好多ans..

day 2`英文卷..reading..牙蔡話第一篇之前做hw做過...但果份hw我係亂甘做.. = =" 但都吾係太難..都係果句..吾夠時!!

                       listening..前面吾係好識...但作文果到都ok..just copy* last comp.就吾多掂..有d資料聽吾到..

                       中文speaking..讀一篇野..幸運地`我果篇好易..冇乜深字...但讀果時個心跳得好快...有少少抖吾到氣...

day 3`英文   writing..writing都ok...但應該吾會高分..because d words吾多...來來去去都係果d..

            地理..正係識[地震]果條..`之後果d都係亂做...希望pass啦..

day 4`maths..paper 1 我係完完全全吾識架!!!   但paper 2都ok...唉`亂做..

            eng speaking...同ting,, po ling 仲有一個吾識既男仔一組...好好笑...我係甘係到笑...又吾知講咩好...成6分鐘..

            期間停左勁耐..又冇野講...又講黎講去都係果d... =  ="但好好笑....我見到自己個分.. 6,6,4,10

 

TOMORROW"....放假!!呵呵...hapi

 

刊登時間︰2007-01-10 05:05 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 1 月 3 日  星期三
晴天
 

*2007-01-03

 

...聽日就返學..我d功課仲未做完*救命呀..

MATHS 上網做果d...想做死人咩...

刊登時間︰2007-01-03 02:47 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2006 年 12 月 29 日  星期五
晴天
 

*2006-12-29

 

         

 

 

           聽日就會出香港啦..

       *死..我d功課點算...全部都未做呀*

刊登時間︰2006-12-29 03:59 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2006 年 12 月 26 日  星期二
晴天
 

*有驚無險

 

今日 何姨同埋姨丈話同我地去飲茶...(又飲....)

去另一間...高級一d既..

芬E車我同雞年去....去到大路果時...岩岩好紅燈...

之後有個公安行過黎...(佢一路行過黎我就知咩事啦...)...牙E見佢吾到....因為甘岩隔離有架私家車遮住左..

佢抆左牙E條車匙...望下架車前面又望下後面...

又問牙E有冇車牌...牙E好無奈甘黎佢"沒有...

佢叫我地落車.....佢將架車揸過去另外一邊...話去壽果邊拎車...

我地又好無奈甘跟住佢行....D人望住我地...=_______="

之後牙e就戚甘打比表舅父...(我都吾知佢地係我邊個...) 因為佢地都係做公安...叫佢地黎幫我牙E拎返部車...

PS...因為牙E部車冇車牌...所以比人扣起左...唉`

表姨丈佢黎左接我同雞年先...牙E就企係果到睇住部車....

表姨丈佢又搵人救牙E部車....佢都識人既...我牙媽又搵...

佢搵我想大表姐...但吾SET到佢電話...因為我表姐夫同公安局個局長超FD....

又搵細表姐..同埋尚姨....之後我D表舅父同牙E個FD個侄仔都幫牙E拎返部車....

我幾驚佢拎吾返部車呀....我姨丈之前又比人收左部車....但果時冇搵人幫....

嘩...今次都幾勁...有成6個人幫牙E拎車...

牙E最後都冇黎飲茶..佢返左HM...

甘我地就飲啦...我地打包左2籠野比牙E食...

但比人昆水...我地叫果個經理過黎...問佢點解堂食同青包吾同價錢..佢話係甘既..

我地又係甘話佢..."而家吾係錢既問題...係原則上既問題..."

                         "點解岩岩話打包果時又吾講吾野清楚.."

我覺得勁好笑...之後佢免左我地茶位...

刊登時間︰2006-12-26 03:16 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]