| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 10 月 9 日 星期二 |
 |
|
|
*2007-10-09
|
今早既天氣, wo..好舒服呀=]
星期2 有早會, 企左好耐..講陸運會D野..- -'
英文, Quiz, very easy
哈哈, 呢個星期上堂絕少zzzz !!
地理, 真係覺得比上年留心左好多..
放學, 蔡曉穎搞GAG..
* $15, 買100塊旺旺仙貝(特惠裝)去陸運會食
幻想一下, 佢將D仙貝放曬入個袋到..一打開原來全部都係黃甘甘既仙貝..
哈哈哈哈, 笑死我
終於係樓下整好左張自修室証啦=]
-嘩嘩嘩, 好消息呀! 星期4, 陸運會, 本校足球隊會出場呀 `好興奮
- 另外, 我地班, 聽日同後日既陸運會..冇班3著呀 =[
因為間廠搞亂左 .\ /. 陸運會冇班3好似吾知點甘><
|
| 刊登時間︰2007-10-09 07:02 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 10 月 8 日 星期一 |
 |
|
|
*2007-10-08
|
李君紅, 生日快樂
DAY4, 上左火車先知今日地理有Quiz -0-'
早上`要處理一些關於會考既資料,
究竟係北區考好呀, 定係大埔考好呢..最後都係決定返北區..
英文堂走火警..- -'
地理Quiz.. ,冇溫吾識> <'
Lunch,食完野又幫襯許留山- 蜂蜜爽,飽到不得了....
2堂吉堂, Cooking Book Reading..我首先要學識整糖水!!! 努力!!
我決定左第時既目標啦!!!!!哈哈哈哈..希望我得啦=P
(好開心可以解決一個困擾我甘耐既問題ya!)
另外...吸收某類知識, 哈哈哈, 幾好笑!!
放學, 中文Speaking.. OK啦, 小組討論得3個人..都吾激烈既
望真D個Miss..幾令女, 又好人!!
-我會盡快回信嫁啦=]
-星期3,4 陸運會..一定悶死
-星期5放假..嘻! 又可以zzzzzzz晏D..
....我自己知自己事啦.. But I will TRY MY BEST!!!!
-果日果條海濱麻甩佬..而家只要見到同佢差吾多look既人..我都會怯怯地 .\ /. 麻甩佬恐懼症-0-
|
| 刊登時間︰2007-10-08 07:42 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 10 月 7 日 星期日 |
 |
|
|
*2007-10-07
|
嘻`..講都吾信`第4次啦'..開心夢=]
但我驚, 以後都只會係一個夢...-/\-
吾可以吾可以吾可以吾可以.\ /.
PS`吾好對號入座呀 =P
吾洗驚, 吾係你..難度你作賊心虛?哈哈..
哈哈`你既愛, 我收到啦=] 多謝, 在心中就可以了!
-昨日全日留在家中, 執屋..
|
| 刊登時間︰2007-10-07 03:06 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 10 月 6 日 星期六 |
 |
|
|
*2007-10-06
|
發左3個超開心勁開心極開心既夢
哈哈`日有所思`夜有所夢=]
 
蠟筆小新, 生日禮物 =]

<愛, 上了癮> 這本書很好睇!

牙桔同我一樣, 好眼訓- -'
|
| 刊登時間︰2007-10-06 03:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 10 月 5 日 星期五 |
 |
|
|
*2007-10-05
|
一個大海`
一個無邊無際無盡頭的大海`
很深很深`
深得無發估計`
深得令我卻步
最後不只是卻步`
而是退後幾步`
虛偽`
使人覺得討厭`
我也十分討厭`
然而`
這是人性的一面`
也許你跟我`
也有著這一面`
畢竟`
這個社會總需要一些虛偽的人來襯托一些真誠的人`
我不想變成虛偽`
唯一可做的`
是首先讓自己變得真誠`
謊言`
我最討厭的東西`
寧願說出真相`
因為只有低層次的人才會利用謊言來掩飾自己`
是懦弱的行為`
當然`
美麗和無心的謊言除外`
你`
也會說謊嗎`
說謊只會影響你的誠信`
萬一謊言被識破`
你會被人標籤著一個不誠實的惡名`
如非必要`
非緊急`
不要說謊`
有好多野想打出黎嫁嫁嫁`但..又怕打得太白..算!
嘻`心照-3-
|
| 刊登時間︰2007-10-06 12:11 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
*2007-10-05
|
明天就是星期六`可以訓晏d =P
尋日跳舞`.. 死啦`我D[企吾穩]症狀又返黎啦- -'
尋日真係出盡力去跳'..真係好累累累呀!!!
唉, 咖哩吾跳lu.. 講真`我有點失望, 但我明白既!!
希望過左會考`SUF又會好似以前甘!!!!!!
今日有PE堂`.. 跑左一個圈街..曬死.\ /.
自由活動, 幫黃太做文書`做到直至落堂`-v- 嘻!
哎也哎也..真係吾可以甘嫁!!!!
又去左Rainbow呀!!!咩料呀! 食糖水食上癮咯! - -'
一連三日放學都係Rainbow!牙姐都認得我地Lu =P
不能抗拒的甜品!
.,, 食左-芒果雪花-好味!真係好好味-v-' haahaaa
最後我都係忍吾到..再食荔枝味雪糕- -' 雖然係好飽 但無奈佢真係好味*v*
鐘詠瑤超級厲害:::一個豆腐雪花, 一碗紫晴湯圓, 3個雪糕球-0-'
NO!由聽日開始吾可以甘樣啦! .\ /. 就放縱埋自己今日啦-v-
今日行到好累`好似好耐都冇試過放學-冷-街了;]
對腳, 累到不得了..
聽日我要溫書!!!!!!嗯!!!!!要溫書!!!!!!!
WHEN I MISS U, HOW CAN I DO?
|
| 刊登時間︰2007-10-05 08:44 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 10 月 4 日 星期四 |
 |
|
|
*2007-10-04
|
今日調位
但調左位之後, 傾計多左-0-' 點算?
嘻嘻`今日知道左一件事, 令我感到有點意外及帶點興奮=P
心情很難用文字去形容-.-'
你果然厲害=] 加油!!!
放學'..又係廖淑芝呢隻惡魔, 引誘我地去Rainbow- -'
唉, 今日食左 芝麻湯圓, 比想像中好食=]
尋日講左話吾食, 點知都係食左-0-'
哎也`吾得甘樣嫁 -3-'
*咩料呀, 我有162cm嫁..做乜話我矮呀.\ /.
吾中意一個人係屋企, 因為電話響一定係我聽!
吾中意聽屋企電話, 因為一定吾係搵我既!
一係打黎吾出聲, 一係就拎起電話即收線, 想點呀!聽電話聽到炆!!
*今晚跳舞
|
| 刊登時間︰2007-10-04 05:52 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 10 月 3 日 星期三 |
 |
|
|
*2007-10-03
|
我不喜歡這個下雨天'
尋晚很累`想小睡一會再起身睇電視..
怎料, 7點半開始訓, 一訓就訓到1點半- -' 再訓!!!
明明訓左11個鐘, 但今日仲係好眼訓-0-' 唉, 我真係好中意ZZz, 由其係秋天=P
放學跟 蔡同牙芝去左-彩虹-食糖水 =]
多謝牙芝=]
好多Gag..哈!
一日最衰都係廖淑芝! 咩料呀, 咩叫吾夠候呀!!???
我同 蔡最後都受吾住誘惑,..食多一碗'
食完個彩虹之後已經好飽, 唉, 之後再加一個 香芋西米露!
極Kid..明明好飽都仲要食- -' 走果時..個胃好辛苦- -' 攞苦黎辛!
PS`多謝周智軒同學的生日禮物=]
多謝曬多謝曬, 是我的至愛愛..蠟筆小新,超超超可愛!
是一隻很大隻的蠟筆小新公仔! 嘻, 除左多謝,還是多謝!
*開心, 並不代表 快樂!
我..快樂嗎?
|
| 刊登時間︰2007-10-03 06:00 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 10 月 2 日 星期二 |
 |
|
|
*2007-10-02
|
(星期2)
昨夜`打大風下大雨..1心以為今天可以不用上學-0-'
5B全體, 今日給梁嘉寶 狠狠地訓了一頓話!!
坦白講' 你講既野好造作!!!
放學英文補課..Dont Waste My Time,PLZ! .\/.
雪糕..好味!
回家, 多了一把遮=] 謝謝寶玲和金玲=]
好野好野`今日冇功課做,聽日又冇Quiz!
聽日仲有3堂空堂!!!
YA>3<
*發現左一個陌生人既xanga..佢打既野..正正是我的感受 =[
------------------------------------------------------------------------------------------*
好憎自己呀!好憎好憎好憎..*
好憎自己甘遲鈍*岩岩先發現原來手機信息爆左; 收吾到Msg.. - -'
唉...2日呀!!2日一個sms都冇都吾察覺呀呀呀呀呀呀!!!!
咩料呀`王佩珊你!好討厭你呀.\ /.
唉....................好吾開心呀!!!!
到左夜晚終於發覺自己好似收吾到sms..叫人sd 黎試下(真係收吾到)
開始Del 信息..手機就開始係甘響, 14個未閱讀信息..
呀呀呀呀呀! 果下真係想殺死自己!!!!
miss左1d Msg, 唉...唉...唉..唉..唉=[
其實, 我係想同你講..我好辛苦...
我...飲左酒..=[
|
| 刊登時間︰2007-10-02 01:11 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 10 月 1 日 星期一 |
 |
|
|
*2007-10-01
|
國慶快樂* =]
尋晚同亂毛,慧慧去左金香打邊爐 =]
你地2個真係咩都冇變過!!!!!!!!!
哈哈`我地係甘叫..令姐令姐....個令姐好好笑=]
走果時..我都知道自己吾係好妥- -' 真係好辛苦!好想嘔..
哈哈`..不過又係果句啦=P 我冇事!
我送亂毛返屋企,佢陪我等車//等車等左好耐, 耐到可以訓著- -'
搭273A, 係車上面訓著左'..架車兜返去彩園 好白痴呀我!
落車再等...
好辛苦好辛苦!!
再搭273A返華明..又訓著左'..又MIiss左個站, 兜大圈先返到屋企- -'
好彩返到黎塊面冇甘紅> <' 搞左個零鐘先返到屋企...
今日9點幾就比人嗌醒 好眼訓呀!!
同曉婷佢地出旺角, 行左勁耐..又勁眼訓'..心情很差!
自己都買左吾少野=P
唉, 真係好累呀! 呢3日都冇停過> <' 明天又要交功課了=[
PS`多謝李亂毛同埋廖慧慧既生日禮物..
打開亂毛果份..我笑了! 你每年都會給我驚喜=] 謝!
是一套紅當當的睡衣..款式也相當-美麗-!
哈哈哈哈哈哈哈哈哈!! 上年是一隻用牛仔布親手整既公仔! 外形非常獨特! 還可以更衣的=]
收到這份禮物時, 我笑了很久很久很久很久很久!!
多謝=]
今日[等]左好耐, 都等吾到 =[
|
| 刊登時間︰2007-10-01 11:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | ... | 113 | »
|