cursorshelp
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
shan0929
暱稱: Sandra*
國家: 香港
地區: 北區
日誌統計
文章總數: 1124
留言總數: 621
今日人氣: 10
累積人氣: 17459
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2009HKCEE
Weather
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
*MY XANGA
Ar C
Ar Gi
BONLIN
CARMEN
CARR
CHAR2
Cherie
Cherry
CTING
Dragon
FATHANG
FISH
HEIHEI
IVY
Kai
Kerry
Kids
KimLing
kwan
LAURA
MAGGIE
Mo
Momoko
Moon
Moss
Neo
NONSTOPDANCING
PakHo
Saiga
Samantha
Sandra0929
Shu
SIU
Srain
Suet
SUF`WAC`POS
TallMen
Tan
TING
Toy
TSOIWING
Tze Chun
Wing
YAMA
Yau
Yiu
YOYO
ZREO哥
小豬-3-


2007 年 10 月 9 日  星期二
晴天
 

*2007-10-09

 

今早既天氣, wo..好舒服呀=]

星期2 有早會, 企左好耐..講陸運會D野..-  -'

英文, Quiz, very easy

哈哈, 呢個星期上堂絕少zzzz !!

地理, 真係覺得比上年留心左好多..

放學, 蔡曉穎搞GAG..

* $15, 買100塊旺旺仙貝(特惠裝)去陸運會食

幻想一下, 佢將D仙貝放曬入個袋到..一打開原來全部都係黃甘甘既仙貝.. 

哈哈哈哈, 笑死我 

終於係樓下整好左張自修室証啦=]

 

-嘩嘩嘩, 好消息呀! 星期4, 陸運會, 本校足球隊會出場呀 `好興奮

- 另外, 我地班, 聽日同後日既陸運會..冇班3著呀 =[

因為間廠搞亂左 .\ /.  陸運會冇班3好似吾知點甘><

 

刊登時間︰2007-10-09 07:02 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 10 月 8 日  星期一
晴天
 

*2007-10-08

 

李君紅, 生日快樂

DAY4, 上左火車先知今日地理有Quiz -0-'

早上`要處理一些關於會考既資料,

究竟係北區考好呀, 定係大埔考好呢..最後都係決定返北區..

英文堂走火警..-  -'

地理Quiz.. ,冇溫吾識> <'

Lunch,食完野又幫襯許留山- 蜂蜜爽,飽到不得了....

2堂吉堂, Cooking Book Reading..我首先要學識整糖水!!! 努力!!

我決定左第時既目標啦!!!!!哈哈哈哈..希望我得啦=P

(好開心可以解決一個困擾我甘耐既問題ya!)

另外...吸收類知識, 哈哈哈, 幾好笑!!

放學, 中文Speaking.. OK啦, 小組討論得3個人..都吾激烈既

望真D個Miss..幾令女, 又好人!!

 

-我會盡快回信嫁啦=]

-星期3,4 陸運會..一定悶死

-星期5放假..嘻! 又可以zzzzzzz晏D..

....我自己知自己事啦.. But I will TRY MY BEST!!!!

 

-果日果條海濱麻甩佬..而家只要見到同佢差吾多look既人..我都會怯怯地 .\  /. 麻甩佬恐懼症-0-

 

刊登時間︰2007-10-08 07:42 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 10 月 7 日  星期日
晴天
 

*2007-10-07

 

嘻`..講都吾信`第4次啦'..開心夢=]

但我, 以後都只會係一個夢...-/\-

吾可以吾可以吾可以吾可以.\  /.

 

PS`吾好對號入座呀 =P

吾洗驚, 吾係你..難度你作賊心虛?哈哈..

哈哈`你既愛, 我收到啦=] 多謝, 在心中就可以了!

 

-昨日全日留在家中, 執屋..

 

刊登時間︰2007-10-07 03:06 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 10 月 6 日  星期六
晴天
 

*2007-10-06

 

 

   發左3超開心勁開心極開心既夢

哈哈`日有所思`夜有所夢=]

 

 

蠟筆小新, 生日禮物 =]

 

<愛, 上了癮> 這本書很好睇!

 

牙桔同我一樣, 好眼訓-  -'

 

刊登時間︰2007-10-06 03:45 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 10 月 5 日  星期五
晴天
 

*2007-10-05

 

 

一個大海`

一個無邊無際無盡頭的大海`

很深很深`

深得無發估計`

深得令我卻步

最後不只是卻步`

而是退後幾步`

 

虛偽`

使人覺得討厭`

我也十分討厭`

然而`

這是人性的一面`

也許你跟我`

也有著這一面`

畢竟`

這個社會總需要一些虛偽的人來襯托一些真誠的人`

我不想變成虛偽`

唯一可做的`

是首先讓自己變得真誠`

 

謊言`

我最討厭的東西`

寧願說出真相`

因為只有低層次的人才會利用謊言來掩飾自己`

是懦弱的行為`

當然`

美麗和無心的謊言除外`

你`

也會說謊嗎`

說謊只會影響你的誠信`

萬一謊言被識破`

你會被人標籤著一個不誠實的惡名`

如非必要`

非緊急`

不要說謊`

 

 

有好多野想打出黎嫁嫁嫁`但..又怕打得太白..算!

嘻`心照-3-

 

 

刊登時間︰2007-10-06 12:11 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 


*2007-10-05

 

明天就是星期六`可以訓晏d =P

尋日跳舞`.. 死啦`我D[企吾穩]症狀又返黎啦-  -'

尋日真係出盡力去跳'..真係好累累累呀!!!

唉, 咖哩吾跳lu.. 講真`我有點失望, 但我明白既!!

希望過左會考`SUF又會好似以前甘!!!!!!

今日有PE堂`.. 跑左一個圈街..曬死.\ /.

自由活動, 幫黃太做文書`做到直至落堂`-v- 嘻!

哎也哎也..真係吾可以甘嫁!!!!

又去左Rainbow呀!!!咩料呀! 食糖水食上癮咯! -  -'

一連三日放學都係Rainbow!牙姐都認得我地Lu =P

不能抗拒的甜品!

.,, 食左-芒果雪花-好味!真係好好味-v-' haahaaa

最後我都係忍吾到..再食荔枝味雪糕-  -' 雖然係好飽  但無奈佢真係好味*v*

鐘詠瑤超級厲害:::一個豆腐雪花, 一碗紫晴湯圓, 3個雪糕球-0-'

NO!由聽日開始吾可以甘樣啦! .\  /. 就放縱埋自己今日啦-v-

今日行到好累`好似好耐都冇試過放學-冷-街了;]

對腳, 累到不得了..

聽日我要溫書!!!!!!嗯!!!!!要溫書!!!!!!!

 

 

WHEN I MISS U, HOW CAN I DO?

 

刊登時間︰2007-10-05 08:44 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 10 月 4 日  星期四
晴天
 

*2007-10-04

 

 

今日調位

但調左位之後, 傾計多左-0-' 點算?

嘻嘻`今日知道左一件事, 令我感到有點意外及帶點興奮=P

心情很難用文字去形容-.-'

你果然厲害=] 加油!!!

放學'..又係廖淑芝呢隻惡魔, 引誘我地去Rainbow-  -'

唉, 今日食左 芝麻湯圓, 比想像中好食=]

尋日講左話吾食, 點知都係食左-0-'

哎也`吾得甘樣嫁 -3-'

 

*咩料呀, 我有162cm嫁..做乜話我矮呀.\ /.

吾中意一個人係屋企, 因為電話響一定係我聽!

吾中意聽屋企電話, 因為一定吾係搵我既!

一係打黎吾出聲, 一係就拎起電話即收線, 想點呀!聽電話聽到炆!!

*今晚跳舞

 

 

刊登時間︰2007-10-04 05:52 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 10 月 3 日  星期三
晴天
 

*2007-10-03

 

 我不喜歡這個下雨天'

尋晚很累`想小睡一會再起身睇電視..

怎料, 7點半開始訓, 一訓就訓到1點半-  -' 再訓!!!

明明訓左11個鐘, 但今日仲係好眼訓-0-' 唉, 我真係好中意ZZz, 由其係秋天=P

放學跟 蔡同牙芝去左-彩虹-食糖水 =]

多謝牙芝=]

好多Gag..哈!

一日最衰都係廖淑芝! 咩料呀, 咩叫吾夠候呀!!???

我同 蔡最後都受吾住誘惑,..食多一碗'

食完個彩虹之後已經好飽, 唉, 之後再加一個 香芋西米露!

極Kid..明明好飽都仲要食-  -' 走果時..個胃好辛苦-  -'  攞苦黎辛!

 

PS`多謝周智軒同學的生日禮物=]

多謝曬多謝曬, 是我的至愛愛..蠟筆小新,超超超可愛!

是一隻很大隻的蠟筆小新公仔! 嘻, 除左多謝,還是多謝!

 

*開心, 並不代表 快樂!

我..快樂嗎?

 

刊登時間︰2007-10-03 06:00 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 10 月 2 日  星期二
晴天
 

*2007-10-02

 

(星期2)

昨夜`打大風下大雨..1心以為今天可以不用上學-0-'

5B全體, 今日給梁嘉寶 狠狠地訓了一頓話!!

坦白講' 你講既野好造作!!!

放學英文補課..Dont Waste My Time,PLZ!  .\/.

雪糕..好味!

回家, 多了一把遮=] 謝謝寶玲金玲=]

好野好野`今日冇功課做,聽日又冇Quiz!

聽日仲有3堂空堂!!!

YA>3<

 

*發現左一個陌生人既xanga..佢打既野..正正是我的感受 =[

 

------------------------------------------------------------------------------------------*

好憎自己呀!好憎好憎好憎..*

好憎自己甘遲鈍*岩岩先發現原來手機信息爆左; 收吾到Msg.. -  -'

唉...2日呀!!2日一個sms都冇都吾察覺呀呀呀呀呀呀!!!!

咩料呀`王佩珊你!好討厭你呀.\ /.

唉....................好吾開心呀!!!!

到左夜晚終於發覺自己好似收吾到sms..叫人sd 黎試下(真係收吾到)

開始Del 信息..手機就開始係甘響, 14個未閱讀信息..

呀呀呀呀呀! 果下真係想殺死自己!!!!

miss左1d Msg, 唉...唉...唉..唉..唉=[

 

其實, 我係想同你講..我好辛苦...

我...飲左酒..=[

 

 

刊登時間︰2007-10-02 01:11 AM    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 10 月 1 日  星期一
晴天
 

*2007-10-01

 

國慶快樂* =]

尋晚同亂毛,慧慧去左金香打邊爐 =]

你地2個真係咩都冇變過!!!!!!!!!

哈哈`我地係甘叫..令姐令姐....個令姐好好笑=]

走果時..我都知道自己吾係好妥-   -' 真係好辛苦!好想嘔..

哈哈`..不過又係果句啦=P 我冇事!

我送亂毛返屋企,佢陪我等車//等車等左好耐, 耐到可以訓著-   -'

搭273A, 係車上面訓著左'..架車兜返去彩園好白痴呀我!

落車再等...

好辛苦好辛苦!!

再搭273A返華明..又訓著左'..又MIiss左個站, 兜大圈先返到屋企-   -'

好彩返到黎塊面冇甘紅> <' 搞左個零鐘先返到屋企...

今日9點幾就比人嗌醒好眼訓呀!!

曉婷佢地出旺角, 行左勁耐..又勁眼訓'..心情很差!

自己都買左吾少野=P

唉, 真係好累呀! 呢3日都冇停過> <' 明天又要交功課了=[

 

PS`多謝李亂毛同埋廖慧慧既生日禮物..

打開亂毛果份..我笑了! 你每年都會給我驚喜=] 謝!

是一套紅當當的睡衣..款式也相當-美麗-!

哈哈哈哈哈哈哈哈哈!! 上年是一隻用牛仔布親手整既公仔!  外形非常獨特! 還可以更衣的=]

收到這份禮物時, 我笑了很久很久很久很久很久!!

多謝=]

 

今日[等]左好耐, 都等吾到 =[

 

刊登時間︰2007-10-01 11:01 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]