cursorshelp
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
shan0929
暱稱: Sandra*
國家: 香港
地區: 北區
日誌統計
文章總數: 1124
留言總數: 621
今日人氣: 8
累積人氣: 17392
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2009HKCEE
Weather
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
*MY XANGA
Ar C
Ar Gi
BONLIN
CARMEN
CARR
CHAR2
Cherie
Cherry
CTING
Dragon
FATHANG
FISH
HEIHEI
IVY
Kai
Kerry
Kids
KimLing
kwan
LAURA
MAGGIE
Mo
Momoko
Moon
Moss
Neo
NONSTOPDANCING
PakHo
Saiga
Samantha
Sandra0929
Shu
SIU
Srain
Suet
SUF`WAC`POS
TallMen
Tan
TING
Toy
TSOIWING
Tze Chun
Wing
YAMA
Yau
Yiu
YOYO
ZREO哥
小豬-3-


2007 年 9 月 30 日  星期日
晴天
 

*相相相相相*..

 

********************************************************************************

 

 

刊登時間︰2007-09-30 01:52 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 9 月 29 日  星期六
晴天
 

*2007-09-29

 

繼續29號* =]

同牙龍,Ivy出MK Join Bonlin,牙耀同埋牙C

去[便所] 進餐..嘻`很Funny既一間餐廳! 是以廁所做主題!

佢地3個去左拎位先..話要等成20張台..-0-'

到我地出到MK,都仲要等10張, 起碼要10點先有得食-   -'

一心以為有排等既時候..點知., 原來係呃人既..哈`好快就有位 =]

D野食味道麻麻..無乜野食! 但個Feel 好Funny* =P

蘇智耀好多爛Gag呀!!!!! 但又好好笑..哈!

佢::你除你副眼鏡比我呀

我::點解呀?

佢::因為我想扮眼鏡蛇咯!

哈哈哈哈哈..雖然係好低能..但我係到勁笑*

食食下又話玩-剪刀石頭布- 輸左果個係打開個廁所大叫一聲-我愛你-*

佢地吾知幾時夾好左, 一齊出*必勝*我上左當-  -'

又一定要我打開自己個廁所...一打開講完我愛你之後...哈哈哈`又係到勁笑..

因為有舊MC'Cafe既蛋糕係入面

我坐住左舊蛋糕好耐呀-0-' 仲要我食-   -' 哈`但真係多謝曬你地*3*

仲有生日禮物收,嘻` 我真係冇諗過會有禮物收嫁! 多謝多謝

呢一餐, 真係食得好開心

仲有, 多謝你地呢一餐=]

多謝:::蘇智耀`江俊龍`洪泳詩`何俊希`李紫嫣

呢間餐廳既人,服務態度真是好好=] 比個GOOD你地=] 

食完去左影貼貼..嘻!

之後搭小巴返大埔'..係車上面食左件蛋糕..

OMG..食完之後勁想嘔, 架車又係甘-鄧下鄧下-甘,好辛苦!

最後取消左入大尾篤`因為吾想搭小巴!

去左牙詩屋企坐左陣,,再搭N270返上水!

-   -' 等巴士期間, 熱到媽媽都吾認得! 仲要跳埋舞...-0-'

返到上水, 係上水中心出面坐`玩!

飲左2大罐啤酒之後轉飲益力多..哈哈,我地真係健康!

玩到4點幾..打的回家!

今日好多謝你地=] 我很開心*

我發覺,我係同你地一齊先會甘白痴,甘低能*因為你地都係一樣甘白痴,甘低能=P

 

*很想聽到 When You're Gone 呢首來電鈴聲!

我, 其實係到諗緊D咩!??

不得不承認:::蘇智耀你真係好厲害!你估到我果句說話係咩意思! 我也被你嚇了一跳!

原來某程度上, 你都幾醒下 =P 哈!

 

你*吾好成日飲酒.\ /.

 

多謝每一位同我講-生日快樂-既人*3*

 

明天*跟李小姐`廖小姐有個約會=]

一個11年`一個9年啦*

我們也好似很耐沒見面了!

 

刊登時間︰2007-09-30 05:45 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 


*[ 此日誌受密碼保護 ]

 

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2007-09-29 05:53 PM  
 
 
 
 
 
 
 


*2007-09-29

 

 

Happy-Birthday-To-Sandra*

 

 

今日是我的大日子*

大個女啦, 17歲啦!!呵呵..仲有一年就可以去買六合彩lu..=P

 

28-09-7007

跟Honey`Seafood`Mo..去了大埔Neway唱k

多謝你地陪我渡過左生日~

壽包同埋紅雞蛋..我都係第一次食紅雞飛咋!哈..(中式)

12點...收到你地既SMS, 多謝曬多謝曬多謝曬!!

Sorry`我掛住Sd SMS=P

唱到1點幾, 知道高生,牙Chow佢地係隔離, 好耐冇見過左去Say Hi! 多謝曬=]

送左Honey同Mo去搭車之後, 我同Seafood行左去海濱,

-   -' 某人帶我兜大圈咯! 很左勁耐先到..

我正係小學旅行黎過海濱一次> <'哈..

坐底吹吹風(其實冇乜風..)望住對面d燈..好舒服! 傾心事..

 

(--------------------)妖,阻住曬.\ /.

 

傾到230走人, 搭小巴返粉嶺, 吾敢係和合石落-  -' 太靜啦!

祥華落車行返華明..我真係好累呀!

 

4點訓,4點醒*..訓左12個鐘呀!正!

今晚繼續=]

 

 

刊登時間︰2007-09-29 04:02 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 9 月 28 日  星期五
晴天
 

*1

 

111111111111*!

孔麗君同學,生日快樂!!!

早上偷偷地食了一條香蕉(食香蕉可令心情好點)

怎料都是給媽*發現了=P 她說:: 你係吾係白痴嫁? 叫左你幾多次吾好空肚食蕉呀..

-   -' 其實有咩問題呢!!??

太和返學`..好熱呀! 做錯了決定! .\  /.

又比人扣分! 又係上次個風紀!!

頭2堂落左Hall聽學生會問答'..哈哈, 好好笑/

小息..maths..history(quiz)..

中史..上星期個Quiz, 估吾到我係最高分呀!!!! yaya.. 嘻!

`Lunch..收到第一份生日禮物多謝李振興同學=]

地理..

中文`哈哈/講返之前d作文..係到玩..笑死!! 哈哈..做d以前小學做既低能事!

放學`回家..

今晚同Honey`Seafood`Mo去唱k  今晚見

 

今天看了報紙(AM730):::

新一期的<健力士世界紀錄大全>今日出版*

下列是一些(得人驚既騎呢古怪紀錄)

-60秒內吞下8條魚, 並由鼻孔噴出..

(哈哈哈哈哈...-由鼻孔噴出- 呢下先好笑..)

-1分鐘內單手解開56個Bra

-吃下128架單車, 15部超級市場手推車, 6盞吊燈, 2張床同1對滑雪板

( 我好想知道佢可以點食..痴線嫁!! 消化到咩??)

-被雷擊中次還生還

(但後來呢個人因為感情問題自殺,可惜*)

-用眼皮拉動一部重1.5噸的私家車

(-  -' 佢對眼..唉.......我覺得好嘔心)

-將1000枝銀針插在頭上

(打冷陣...)

 

 

明白到有些挑戰不可一試..

臉孔改變了,但愛不變!

 

 

刊登時間︰2007-09-28 05:58 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 9 月 27 日  星期四
晴天
 

*2

 

2*(最後倒數)

昨日的大菜糕失敗了 -   -; 太淡..決定今日再整多次!!!

上學`..今天十分之精神

班主任節, 哈..我會支持[2號]的學生會候選內閣..

因為佢地今日比左粒蜜蜂糖我.. 我已經被收賣了! 呵呵! 明天就投你們一票吧 =P

英文..本身MS.C冇番嫁, 點知無啦啦比人抽中左去presentation.. -  -' 可憐*  好采, 題目好易! 嘻=P

Lunch...有人很幸福, 但她不知道!  -  -'

放學` 食雪糕, 嘻..石榴味' 真係好好味呀!!!!

A::-WONG佩珊, 肥死你呀!!    B::-食左先算啦..   (思覺失調)

回家, 跟娘親*逛了一會超市..

番到家, 馬上開始弄大菜糕!  .\  /. 誓要成功! (味道尚可..但點解蔡可以整到甘硬???)

玩了一會電腦之後便去上水跳舞, 8-10 龍琛!

嘻嘻! 今日跳得好開心, 這種開心,好似有一段時間比遺忘了(跳舞)> <'很多Gag呀!!!

SUF BABY`..我地要繼續呢種開心呀!!!!!!

走果時.,哈哈哈哈哈哈,笑死我了..哈哈哈哈!!!!!

我終於看見IVY小姐是怎樣傾電話的...真的很好笑!!!!!!

同bonlin去還m, 再跟miu姑搭車返華明...

嘻`miu真是一個十分健談的人! 很喜歡她咧!!!!!!!!!

 

我喜歡跳舞!

我更喜歡SUF!

我也喜歡SUF入面的每一個!

10月28有SHOW啦, 加油!

 

刊登時間︰2007-09-27 07:16 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 9 月 26 日  星期三
晴天
 

*3

 

3*(嘩,仲有3日咋)

Yoyoyo`好興奮呀!

 

愛等於非常愛

愛等於從頭愛

愛等於無限愛

愛等於唯一愛

 

留在家中`今天的時間過得很快..

製作大菜糕..

 

 

 

 

刊登時間︰2007-09-26 10:16 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 9 月 24 日  星期一
晴天
 

*5

 

牙撚同學`生日快樂 =]

5*

尋晚發夢..收到一個sms, 內容大概是一封絕交信..

我很害怕...醒後立即檢查手機...........(白痴)

上學去!

很喜歡今早的天氣, 風涼涼的, 很舒服!!

多謝吳同學的止痛藥, 有冇效下次要先知 =P

地理x2, 講工作紙 , 我好乖, 一早做好=] 小睡了一會!

LUNCH去買左張生日卡牙撚..

MATHS.. 真係頂吾住, 又小睡了! -  -'

中史2堂有QUIZ.. 好努力甘做.. 放學岩岩做得曬 =]

放學同 去左買禮物比MOON.. -3-' 點解點解, 點解9月甘多人生日嫁!?

嘻, 好快就到我啦..

回家路上`..跟賤尼傾左一陣.. 真係傾到我火都黎!!!!!!

全程都好忟好忟..我最憎就係人比人呃!!

我真係想發脾氣嫁!!! 未試過同FD傾電話可以甘忟! 你得左啦, 你係第一個呀!

講心果句`::我真係驚有一日我會醒覺..吾會再信你呀!!

你要知道, 其實我吾蠢嫁!!

Okay,Come Down,SANDRA!

唉, 真失敗!!! 咩料呀? 點解次次都甘容易信人嫁 .\   /.

吾知老左之後, 我會吾會成為 -假藥黨- 既目標呢!!??

*YA..終於收到李小姐的信了

 (-萬壽無彊-生日卡`成張請帖甘..haaa)

(李小姐的信..)

舊相..

 

( N甘耐之前既SUF..)

 

(SUF 2nd SHOW, 黃大仙)

(遺忘已久的直髮LOOK)

 

 

愈諗愈覺得`..原來我也有很多  問題!!

 

 

刊登時間︰2007-09-24 06:24 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 9 月 23 日  星期日
晴天
 

*6

 

陳美滿同學,生日快樂=]

 

6*

 

我收到曬你的關心..只係我冇表示即..>3<

當過你係小醜呀!!!!! .\  /. 話搵你,只是籍口!

其實早2日已經想搵你, ..但我吾知你會點..

朋友麻!一世嫁啦!你吾可以吾理我呀!!!!

我之前sms講過既野, 全部都係真既!!!

合約已經簽左啦, 生效緊嫁!!!

開心`吾開心都可以打比我, 我吾會吾聽你電話架啦!!

一日打幾多次都冇問題!有心事就搵我啦 =]

 

 

hey`-月餅日- 我吾要留係屋企呀!!

有冇人可以帶埋我去玩呀-   -'

 

 

*有些東西不會永遠留在你身邊,也未必有機會讓你有下次下次!  (正)

(copy from LITTERSHEEP2)

刊登時間︰2007-09-23 12:26 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 9 月 22 日  星期六
晴天
 

*...?

 

總是給自己..

很多很多的假設;很多很多的籍口;很多很多的如果

然而, 每天只要一有空檔, 就會為自己找尋煩惱!!

其實都只是想令自己好過些..但, 過了火吧!!

誰會明白我此刻心情!?應該無人比我更難受!

一廂情願!???

....只不過吾肯去承認??

 

王佩珊,算吧啦!

大個女嫁啦, 仲有7日就17歲啦!

 

刊登時間︰2007-09-22 09:11 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]