| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 9 月 29 日 星期六 |
 |
|
|
*2007-09-29
|
繼續29號* =]
同牙龍,Ivy出MK Join Bonlin,牙耀同埋牙C
去[便所] 進餐..嘻`很Funny既一間餐廳! 是以廁所做主題!
佢地3個去左拎位先..話要等成20張台..-0-'
到我地出到MK,都仲要等10張, 起碼要10點先有得食- -'
一心以為有排等既時候..點知., 原來係呃人既..哈`好快就有位 =]
D野食味道麻麻..無乜野食! 但個Feel 好Funny* =P
蘇智耀好多爛Gag呀!!!!! 但又好好笑..哈!
佢::你除你副眼鏡比我呀
我::點解呀?
佢::因為我想扮眼鏡蛇咯!
哈哈哈哈哈..雖然係好低能..但我係到勁笑*
食食下又話玩-剪刀石頭布- 輸左果個係打開個廁所大叫一聲-我愛你-*
佢地吾知幾時夾好左, 一齊出*必勝*我上左當- -'
又一定要我打開自己個廁所...一打開講完我愛你之後...哈哈哈`又係到勁笑..
因為有舊MC'Cafe既蛋糕係入面
我坐住左舊蛋糕好耐呀-0-' 仲要我食- -' 哈`但真係多謝曬你地*3*
仲有生日禮物收,嘻` 我真係冇諗過會有禮物收嫁! 多謝多謝
呢一餐, 真係食得好開心
仲有, 多謝你地呢一餐=]
多謝:::蘇智耀`江俊龍`洪泳詩`何俊希`李紫嫣
呢間餐廳既人,服務態度真是好好=] 比個GOOD你地=]
食完去左影貼貼..嘻!
之後搭小巴返大埔'..係車上面食左件蛋糕..
OMG..食完之後勁想嘔, 架車又係甘-鄧下鄧下-甘,好辛苦!
最後取消左入大尾篤`因為吾想搭小巴!
去左牙詩屋企坐左陣,,再搭N270返上水!
- -' 等巴士期間, 熱到媽媽都吾認得! 仲要跳埋舞...-0-'
返到上水, 係上水中心出面坐`玩!
飲左2大罐啤酒之後轉飲益力多..哈哈,我地真係健康!
玩到4點幾..打的回家!
今日好多謝你地=] 我很開心*
我發覺,我係同你地一齊先會甘白痴,甘低能*因為你地都係一樣甘白痴,甘低能=P
*很想聽到 When You're Gone 呢首來電鈴聲!
我, 其實係到諗緊D咩!??
不得不承認:::蘇智耀你真係好厲害!你估到我果句說話係咩意思! 我也被你嚇了一跳!
原來某程度上, 你都幾醒下 =P 哈!
你*吾好成日飲酒.\ /.
多謝每一位同我講-生日快樂-既人*3*
明天*跟李小姐`廖小姐有個約會=]
一個11年`一個9年啦*
我們也好似很耐沒見面了!
|
| 刊登時間︰2007-09-30 05:45 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
*[ 此日誌受密碼保護 ]
|
|
| 刊登時間︰2007-09-29 05:53 PM |
|
*2007-09-29
|
Happy-Birthday-To-Sandra*
今日是我的大日子*
大個女啦, 17歲啦!!呵呵..仲有一年就可以去買六合彩lu..=P
28-09-7007
跟Honey`Seafood`Mo..去了大埔Neway唱k
多謝你地陪我渡過左生日~
有壽包同埋紅雞蛋..我都係第一次食紅雞飛咋!哈..(中式)
12點...收到你地既SMS, 多謝曬多謝曬多謝曬!!
Sorry`我掛住Sd SMS=P
唱到1點幾, 知道高生,牙Chow佢地係隔離, 好耐冇見過左去Say Hi! 多謝曬=]
送左Honey同Mo去搭車之後, 我同Seafood行左去海濱,
- -' 某人帶我兜大圈咯! 很左勁耐先到..
我正係小學旅行黎過海濱一次> <'哈..
坐底吹吹風(其實冇乜風..)望住對面d燈..好舒服! 傾心事..
(--------------------)妖,阻住曬.\ /.
傾到230走人, 搭小巴返粉嶺, 吾敢係和合石落- -' 太靜啦!
祥華落車行返華明..我真係好累呀!
4點訓,4點醒*..訓左12個鐘呀!正!
今晚繼續=]
|
| 刊登時間︰2007-09-29 04:02 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 9 月 28 日 星期五 |
 |
|
|
*1
|
111111111111*!
孔麗君同學,生日快樂!!!
早上偷偷地食了一條香蕉(食香蕉可令心情好點)
怎料都是給媽*發現了=P 她說:: 你係吾係白痴嫁? 叫左你幾多次吾好空肚食蕉呀..
- -' 其實有咩問題呢!!??
行太和返學`..好熱呀! 做錯了決定! .\ /.
又比人扣分! 又係上次個風紀!! 
頭2堂落左Hall聽學生會問答'..哈哈, 好好笑/
小息..maths..history(quiz)..
中史..上星期個Quiz, 估吾到我係最高分呀!!!! yaya.. 嘻!
`Lunch..收到第一份生日禮物 多謝李振興同學=]
地理..
中文`哈哈/講返之前d作文..係到玩..笑死!! 哈哈..做d以前小學做既低能事!
放學`回家..
今晚同Honey`Seafood`Mo去唱k 今晚見
今天看了報紙(AM730):::
新一期的<健力士世界紀錄大全>今日出版*
下列是一些(得人驚既騎呢古怪紀錄)
-60秒內吞下8條魚, 並由鼻孔噴出..
(哈哈哈哈哈...-由鼻孔噴出- 呢下先好笑..)
-1分鐘內單手解開56個Bra
-吃下128架單車, 15部超級市場手推車, 6盞吊燈, 2張床同1對滑雪板
( 我好想知道佢可以點食..痴線嫁!! 消化到咩??)
-被雷擊中次還生還
(但後來呢個人因為感情問題自殺,可惜*)
-用眼皮拉動一部重1.5噸的私家車
(- -' 佢對眼..唉.......我覺得好嘔心)
-將1000枝銀針插在頭上
(打冷陣...)
明白到有些挑戰不可一試..
臉孔改變了,但愛不變!
|
| 刊登時間︰2007-09-28 05:58 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 9 月 27 日 星期四 |
 |
|
|
*2
|
2*(最後倒數)
昨日的大菜糕失敗了 - -; 太淡..決定今日再整多次!!!
上學`..今天十分之精神
班主任節, 哈..我會支持[2號]的學生會候選內閣..
因為佢地今日比左粒蜜蜂糖我.. 我已經被收賣了! 呵呵! 明天就投你們一票吧 =P
英文..本身MS.C冇番嫁, 點知無啦啦比人抽中左去presentation.. - -' 可憐* 好采, 題目好易! 嘻=P
Lunch...有人很幸福, 但她不知道! - -'
放學` 食雪糕, 嘻..石榴味' 真係好好味呀!!!!
A::-WONG佩珊, 肥死你呀!! B::-食左先算啦.. (思覺失調)
回家, 跟娘親*逛了一會超市..
番到家, 馬上開始弄大菜糕! .\ /. 誓要成功! (味道尚可..但點解蔡可以整到甘硬???)
玩了一會電腦之後便去上水跳舞, 8-10 龍琛!
嘻嘻! 今日跳得好開心, 這種開心,好似有一段時間比遺忘了(跳舞)> <'很多Gag呀!!!
SUF BABY`..我地要繼續呢種開心呀!!!!!!
走果時.,哈哈哈哈哈哈,笑死我了..哈哈哈哈!!!!!
我終於看見IVY小姐是怎樣傾電話的...真的很好笑!!!!!!
同bonlin去還m, 再跟miu姑搭車返華明...
嘻`miu真是一個十分健談的人! 很喜歡她咧!!!!!!!!!
我喜歡跳舞!
我更喜歡SUF!
我也喜歡SUF入面的每一個!
10月28有SHOW啦, 加油!
|
| 刊登時間︰2007-09-27 07:16 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 9 月 26 日 星期三 |
 |
|
|
*3
|
3*(嘩,仲有3日咋)
Yoyoyo`好興奮呀!
愛加愛等於非常愛
愛減愛等於從頭愛
愛乘愛等於無限愛
愛除愛等於唯一愛
留在家中`今天的時間過得很快..
製作大菜糕..
|
| 刊登時間︰2007-09-26 10:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 9 月 24 日 星期一 |
 |
|
|
*5
|
牙撚同學`生日快樂 =]
5*
尋晚發夢..收到一個sms, 內容大概是一封絕交信..
我很害怕...醒後立即檢查手機...........(白痴)
上學去!
很喜歡今早的天氣, 風涼涼的, 很舒服!!
多謝吳同學的止痛藥, 有冇效下次要先知 =P
地理x2, 講工作紙 , 我好乖, 一早做好=] 小睡了一會!
LUNCH去買左張生日卡比牙撚..
MATHS.. 真係頂吾住, 又小睡了! - -'
中史2堂有QUIZ.. 好努力甘做.. 放學岩岩做得曬 =]
放學同 蔡 去左買禮物比MOON.. -3-' 點解點解, 點解9月甘多人生日嫁!?
嘻, 好快就到我啦..
回家路上`..跟賤尼傾左一陣.. 真係傾到我火都黎!!!!!!
全程都好忟好忟..我最憎就係人比人呃!!
我真係想發脾氣嫁!!! 未試過同FD傾電話可以甘忟! 你得左啦, 你係第一個呀!
講心果句`::我真係驚有一日我會醒覺..吾會再信你呀!!
你要知道, 其實我吾蠢嫁!!
Okay,Come Down,SANDRA!
唉, 真失敗!!! 咩料呀? 點解次次都甘容易信人嫁 .\ /.
吾知老左之後, 我會吾會成為 -假藥黨- 既目標呢!!??
*YA..終於收到李小姐的信了
 
(-萬壽無彊-生日卡`成張請帖甘..haaa)

(李小姐的信..)
舊相..
 
( N甘耐之前既SUF..)

(SUF 2nd SHOW, 黃大仙)

(遺忘已久的直髮LOOK)
愈諗愈覺得`..原來我也有很多 問題!!
|
| 刊登時間︰2007-09-24 06:24 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 9 月 23 日 星期日 |
 |
|
|
*6
|
陳美滿同學,生日快樂=]
6*
我收到曬你的關心..只係我冇表示即..>3<
我冇當過你係小醜呀!!!!! .\ /. 話悶搵你,只是籍口!
其實早2日已經想搵你, ..但我吾知你會點..
朋友麻!一世嫁啦!你吾可以吾理我呀!!!!
我之前sms講過既野, 全部都係真既!!!
合約已經簽左啦, 生效緊嫁!!!
開心`吾開心都可以打比我, 我吾會吾聽你電話架啦!!
一日打幾多次都冇問題!有心事就搵我啦 =]
hey`-月餅日- 我吾要留係屋企呀!!
有冇人可以帶埋我去玩呀- -'
*有些東西不會永遠留在你身邊,也未必有機會讓你有下次下次! (正)
(copy from LITTERSHEEP2) |
| 刊登時間︰2007-09-23 12:26 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 9 月 22 日 星期六 |
 |
|
|
*...?
|
總是給自己..
很多很多的假設;很多很多的籍口;很多很多的如果
然而, 每天只要一有空檔, 就會為自己找尋煩惱!!
其實都只是想令自己好過些..但, 過了火吧!!
誰會明白我此刻心情!?應該無人比我更難受!
一廂情願!???
....只不過吾肯去承認??
王佩珊,算吧啦!
大個女嫁啦, 仲有7日就17歲啦!
|
| 刊登時間︰2007-09-22 09:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | ... | 113 | »
|