cursorshelp
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
shan0929
暱稱: Sandra*
國家: 香港
地區: 北區
日誌統計
文章總數: 1124
留言總數: 621
今日人氣: 4
累積人氣: 17464
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2009HKCEE
Weather
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
*MY XANGA
Ar C
Ar Gi
BONLIN
CARMEN
CARR
CHAR2
Cherie
Cherry
CTING
Dragon
FATHANG
FISH
HEIHEI
IVY
Kai
Kerry
Kids
KimLing
kwan
LAURA
MAGGIE
Mo
Momoko
Moon
Moss
Neo
NONSTOPDANCING
PakHo
Saiga
Samantha
Sandra0929
Shu
SIU
Srain
Suet
SUF`WAC`POS
TallMen
Tan
TING
Toy
TSOIWING
Tze Chun
Wing
YAMA
Yau
Yiu
YOYO
ZREO哥
小豬-3-


2007 年 9 月 4 日  星期二
晴天
 

*bad day */\*

 

今早險些吾知醒`.. -0-' 吾記得較鬧鐘...

王媽媽叫了我帶遮..但' 我不喜歡帶遮! 我估放學一定會好天!

今天遲到..hahahaaaa... 105B女生`不約而同,,齊齊遲到!!!很團結的一班!!

 -__________-' 遲了5分鐘`'.  扣2分 遲到原因:: 下雨天`巴士慢駛

校工仲惡過老師!!!!

風紀們順便check埋校服.. 頸鍊::扣1分(沒收)  沒穿底衫打底::扣1分(明天覆檢)

BITCH!!!

企了很久`.. 聽那無聊的早會(長篇大論..)'..  真替那群低FORM可憐。每天都要企甘耐.... 嘻`我地只係星期2要企咋!

早會完了`話要4個人一組`..

抄扣分表1次!

抄完先可以上課室-_____________-' ...這令我更了解校規`..

提早上課室原來要扣5分  好笑!(但又冇寫點先為之提早..)

紋身扣5分-0-`.. 肥賓話:: 甘緊係著數啦!! 你去紋曬全身都係比人扣5分咋!!!  甘又係喎!!

染髮一個小過  佢話::: 染左返學`比人記一個`..之後要染返黑`..又要記多個!  hahaaa...

處理班務...很悶`... 將我調左位.. 又可以跟寶玲坐  第3次啦!!!

周智軒坐我隔離, 前面是寶玲, 右面是誠俊哥, 後面是雞頭 佢好煩!!!

老實說`不太喜歡!

又是放1145..跟牙蔡去了-現代- 看看.. 為什麼沒有中史!??

我想補地理同埋中史... 去英皇吧!

回家`.... 吃過東西後便去影學生相.. 今晚有得拎!太好..

 

 

很想念你

 

刊登時間︰2007-09-04 03:59 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 9 月 3 日  星期一
晴天
 

*2007-09-03

 

 

爸爸媽媽吵架了...。

呢個世界吾係得你地自己一個人架, 有冇試過企係人地既角度諗下.. 有冇諗過對方既感受,,有冇諗過我既感受..!??

鬧交根本就解決吾到問題..只會令彼此關係更惡化..

我會明白`有時鬧交自己都會控制吾到自己..會講出一D過份既說話...

但我更認為你地從來冇顧慮對方的感受..冇去消化對方心入面的想法...因而每次鬧交`都會講埋同一D野`好膩呀!!!

既然相處得吾開心..早日分開吾係更好既方法咩!??? 

問心句::"" 我真係好想好想你地可以分開!!!  大家都冇曬感情..但又每日都要去承受自己對對方既不滿..為了什麼!!???

我可以做既我已經做曬..你地意見會聽..但態度照舊..  對吾住'..我做到既'只係甘多... 

真係好吾明你地到底諗緊D咩...有人話人冇口話自己就係你地2個!!!!!!!!!!!!!!!

你地搞到我..好吾開心!!!  .\      /. 

 

 

9月3日`... 開學日!

645AM..起床。我知醒..

上學去' SEAFOOD`NG MO YING`牙蔡`KWAN`希LEY.. ( 組合照舊....)  差D遲到 -0-

早會' 企了很耐..很熱.....   .\   /.

5B的第一日。

新班房`2樓! 太好了!太好了!

多左2個新同學`.. 其他依舊4B人.. 希望今年會開開心心!!!

班主任今年正係得返 梁嘉寶!!!????  

第一日就調位-0-`..肥賓坐我前面 甘大整估!!??? 我好慘..........睇黎日日返學都要帶消毒藥水...

但我會努力發掘佢既優點!!!!!!!

入禮堂`...超簡單的開學禮!!! 完左就放學..

去搵NG MO YING`SEAFOOD`FISH唱K.. 唱黃金時段..

上次唱K果句:: 嘩!嘩!!而家黎NEWAY........(果句) 吾同左呀!!

(我個頭而家好暈.................)

一開頭正常地唱..但到後黎開始變左係嗌...最後`' 唱左首:" 勁歌金曲..  hahaaa...

今日有好多人都去唱k.. 見到maggie佢地..

又見到 車厘同泥皿街.. 完全吾知佢地咩事咯!!!

2個人去唱k比間30人既房佢地..  .\   /. 仲要話好嬲人地比間甘大既房佢地........................ 妖。

345pm..準時cut歌` -______________-; 去行左陣`NG MO YING買銀包._________.  劉遠琼..嘻嘻..

去左上水`同SEAFOOD行左陣`.. 幫細佬買書..好難搵呀`..又重!  最後一次! 買左件衫..

返到屋企 8點`'  -0-' 我對腳斷啦!!!!!!!!  仲要做功課.. -______________-

一返到黎就聽到佢地係到嘈..唉`!!!!!  

 

你說要努力讀書`..我都要努力努力!!!!!!!!

明白!我會體諒同MISS U..嘻!

 

PS`NG MO YING' SOR..我吾小心DEL左你果留言..

 

 

功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課

功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課

功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課

功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課

功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課

功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課

功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課

功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課

功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課功課

 

刊登時間︰2007-09-03 10:27 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 9 月 2 日  星期日
晴天
 

*2007-09-02

 

很累`..........

 

01..09

約左heihei,邱,邦....一齊去彩虹睇[心誠男C,男B]的手球比賽..和找

男B的比賽..很精彩...比咖哩的旁述講到有點點緊張..

最後打和`...好似要射7尺... 真的很可惜................

他們要作賽後檢討`... 等了1個小時多 -_____________-'  等到有點肚餓..hahaaa...

等他們檢討完後`..就去了 [五十山風] 打邊爐..' 等了很久先有位`..很飽很飽-0-'

我們食剩了很多... -0-' 之後去左他們的教練家'.. 黃大仙

看了一會電視和閉路電視後..,要回家的回家`...剩下我,,邱,劉怡......

便是game time'..

酒..酒..酒..........

我慶幸自己沒有對上2次那麼失常.. =] 而我也不是飲得太多..

玩到x點`..有人嘔 -________________-' 當然不是我,,我很正常!

他們清潔清潔!!!

擾攘左一輪`... ...終於可以睡了...我很累...............

.

.

.

我愛胡思亂想..因為我是天秤座!!!!!!  但你答應了我之後..我不會啦!!!

 

媽打了很多次電話來..但我沒接...........她還不死心`'...繼續打... -0-'

bitch..牙痛發作..' 吾痛左好幾日,而家又無啦啦痛返..仲要好痛!!!!!!!

食左2粒止痛藥都冇效... -_________-' 又有少少胃痛..-0-

10am..搭70x返屋企`...車上..真的很累....thank you

返到屋企`..比人哦左幾句...  唉'......

本身諗住支持到`吾洗再訓就做功課...太多功課等住我了!

但..洗完澡後。 睡意更強-0-'  掙扎了一會`...我放棄了...zzzzzzzzzz

一訓就是3個小時... 把功課一次過翻了出來`... 好!!! 我要做功課啦..............聽日就要上學! 但功課不是明天交  =]

 

I(心)U

 

PO返之前的相:

  在牙c 家`.. ivy n bonlin

彩園show..

我個可愛表妹 =]

 

去camp的相..

IMG_0355

CIMG1821 

P1000449

男生宿舍

IMG_0094

肆棍陸gap組!!

 

P1000494

P1000493

IMG_0110

成車水蛋 ..嘻'

 

刊登時間︰2007-09-02 05:08 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 8 月 31 日  星期五
晴天
 

*2007-08-31

 

8月的最後一日`... 暑假完了..

日日都訓到黃朝百晏`-_____________-' 9月3號會吾會起吾到身呢!!??

 

訓醒冇耐`...牙哥打黎`陪佢n IVY出左旺角`-0-' 我吾係吾聽你電話!!! 只不過教左震機聽吾到即.

牙哥要發姣`...哈哈!! 行左好耐..終於買到想買既野啦!! =]

我都終於食到[Q燒餅]..哈`...但好狼狽!..IVY的朱古力...

又飲左2杯 鮮芒果耶汁西米露... 好味!!

8點幾..自己走先,去紅磡..過維園睇比賽...

點知`...我真係好蠢呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  唉..搵個巴士站都搵吾到...

有D咩食左可以令我聰明D呢...!???

搞左一輪`兜左個大圈...找到了!!慶幸自己冇落錯車!!!

但..遲左'..睇吾到整場比賽....

第一次睇你打比賽

* 痛楚痛楚全部飛走曬...*

等佢地期間打比牙CHOW...傾左陣...

衰人劉遠琼(((()))) 比我知道左原來你果晚有去打邊爐!!!??????  .\     /.

唉`聽到話吾洗錢就即刻去!!  對你好失望呀.................

 

PS`花花...你吾好聽劉遠琼亂UP呀... 吾好理佢...佢係衰人黎架..我點會吾記得你呢!!! 你好重要!!!   我愛你麻!!!

 

吳慕瑩!!你都幾八卦下個啵.....

 

 

刊登時間︰2007-09-01 02:45 PM    [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 


*2007-08-31

 

 

 

 

電話費::$284

-基本分鐘(550), $52`..

-  爆分鐘(521),  $23(好平..)

-SMS收費          ,$209  等於SD左500個吾同台既SMS  !????? 甘西利..

 

個個月係甘真係吾得佢死..

真的要轉台了..轉3!

今個月的550基本分鐘已用得7788了........... OH`要慳D洗啦..

刊登時間︰2007-08-31 03:48 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 8 月 30 日  星期四
晴天
 

*2007-08-30

 

29..08

今日比王媽媽嘈醒左..叫我返東莞`..拎個電話比姨丈..

聽說姨丈拎住個電話去尿尿`..走果時吾記得拎返走-0-  ( 佢好似次次換電話都關去廁所事....-________-' )

本身王媽媽自己返`...但佢回鄉証過左期..姨丈又等電話用,, 焗住要我自己返東莞`..

我一口就答應左!! 諗住順便返去整埋隻牙`...

嘻`..16年黎第一次自己單人返大6`... 我都對自己有信心!!! =]

搭車果陣隔離個男人吾知咩事...係甘望住我...  . \       / .  次次望親佢..佢都係望住我既..

牙姨黎左接我..去左補牙先`一去到已經淆底..想縮沙'......個牙醫一野篤落黎..我大叫左一聲;佢講左句::要(度)牙根!!!!

NO! 聽說很痛的...打死都吾制呀!!!! 即走...(但已經趕吾到尾班車了.....過夜...)

晚上`到茶樓食宵夜...食完後`牙姨另有節目..

佢比我揸摩托車, 車埋表弟表妹返屋企.. -0-' 我吾識路架.. 表弟教我行`我正係負責開車..

幸好..沒意外發生!! 但途中行錯路,,竟然又比我亂上兜兜岩左.. 嘻..安全回家`

 

30..08

姨丈生日快樂!!

 

早上的一餐...極之豐富! 很飽.........

姨丈送我去搭車`,, 上到車已經好累...訓左...

落車`...我真係識路啦!!!!

返到HK`...同牙哥,,IVY去食野`..  BITCH`... 你睇下我對你幾好呀..連屋企都吾返就陪你去食野呀!!!!

嘻嘻`...IVY....嘻嘻`比我見到呀

搭的士去天平跳舞.. 今堂大SAN吾教..比CANDY教.. 唉`今堂硬係冇甘心機上堂甘..

今日教新歌呀!!!! D STEP好快...又難..我要努力啦!!!!!!

跳完舞`又係搭的士..陪我返屋企`...換件衫`放低D野.. 再出沙田睇戲...

HeiHei吾舒服..吾去..............................  我....牙邱..麥品`牙邦

去到有乜睇乜..借左bon生張學生証比麥品用...嘻,,

睇左 [窺凶殺人].. 有少少 心不在焉...但d突然間既驚嚇都幾驚嚇!

睇完就返上水食野`...去左 馬仔記 .... 好飽!

諗返起今日d step...又諗起好多野......Wong Pui Shan..你究竟想點呀!!???

食完就走人`...返屋企`...又話行路返華明`等我做曬心理準備`..點知`又係搭的士! 都好..

佢地送左牙邱返屋企..再送我;'...吾該晒!!  =]

 

PS`.. 那天'...的朋友 麥品 問了我一條問題::: 大個左..想做咩職業!???

我吾識答`... 但我覺得呢條問題真係值得我去諗諗... 而家只要我一有時間我就會去諗..但仲未有答案-___________-'

 

PS`[[[細San近來靜下來就好像心事重重...]]] COPY 自牙哥XG..

嘻..我冇事呀!!! 我成認...我有時會心不在焉....但'吾洗擔心!!!!!

都係`...我冇事!!!!!  今日可能係累..所以先會甘!!

 

PS`多成日都有D FLSS既人黎我XG!???

 

PS`聽天有比賽`..8'50 維園!! 我去!!!

 

 

無聊像我..,

日夜苦惱自尋

 

 

 

刊登時間︰2007-08-31 03:21 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 8 月 28 日  星期二
晴天
 

*CAMP`

 

27~28..08

morning call 謝謝... =]

我的行李似乎很多-0-' 執下執下就有甘多野啦..還帶了很多我的至愛`麥提莎

200在中心集合`..首先去左屋企`...再一齊出去食lunch`... 森記...飽!!!

玩具先生`...我真係見你吾到`...吾係扮!!!

去到中心`..玩左陣`... 胡鬧左陣`...就跟車出發到粉嶺宣道園去了..

真的是第一次去`...在龍躍頭村附近的..好偏僻呀!!!

到站一落車`-________________-' 落大雨...

仲要愈落愈大... 有帶遮但吾開`(吾知係咪比牙蔡感染左... 非常時期會中意淋下雨...)

同牙哥一樣`我地濕晒!!就算有遮都濕左一半....-0-' 凍。

入房擺低野`..間房好up dum -__________-'

男。女宿舍分到好明!!!!!  .\      /. 門口仲要強調::::

 

嘻`...睬你都傻呀!!!!

 

games time:::::

分組`猜 石頭'布....打龍通...... 可以一組呀!!!

我,ivy`bon`耀`寒酸`思婷`miu妹

組名::::  絲嫣龍婷耀希珊!!  (超勁...哈哈...)

口號:::: sze yin lung ting yiu hei shan!! (爆勁..哈哈...)

之後因為再有人加入`... 組名變為:: 肆棍陸GAP組!!  -0-' 好核突但好笑..

第一個`  7手8腳`.. 辛苦bonlin你揹我啦!!!!  easy win..

第二個`瞎子尋親`..哈哈`...我地係甘發生d聲音擾亂隔離組..

第三個`大聲講大聲笑` 好好玩!!! 好正...

首先係諗一個主題`...然後大家再諗一樣關於主題的東西`..

再圍一個圈`然後同一時間講出呢樣野`...再比隔離組估我地既主題係咩...

好好笑..我地講野主題係chem :: 氫氦鋰波棚......... 一人講一個`...

睇見佢地聽吾到我地講咩`..又吾知點算個樣真係好好笑.....呵呵`

第4個`蜘蛛人... 用膠紙痴住牙雞先生係條柱到..吾比佢跌落黎`...這是十分痛苦的...辛苦你了!!

玩完就BBQ`,,好飽呀!!!!!!!!

BB下`有人玩水自娛`...而我'..就比人淋到成身濕透.-__________-' 不打緊`...我當然報仇!!!!!

好好玩`...' 比人淋左N甘多次..最慘既係兜頭淋...-0-' 我係咪真係好恰D呢!???? 哈...

玩到好HIGH...完全吾想停... 加上又落好大雨....好正!!!! 最開心就係呢個MOMENT`.... 嘻嘻!!

MIU也為我地預備的水蛋閃避球` 但吾夠刺激...

本身話轉玩開傘擋水`但...吾夠時間呀!!! .\  /. 果到準時11點要熄燈.......................... 好討厭呀!!!

沖涼換衫`同劉思婷小姐一齊沖咯!!!!  咩都比佢睇曬...

... 之後過左男生宿舍玩 [樓樓樂]...同牙哥`寒酸`思婷`玩。為左吾食炸蒜..一定吾可以輸...

玩到好辛苦...抽根抽左一半-__________-' 什麼高難度動作都有..什麼儀態也不顧..

痴線架..一玩完`對手超酸...對腳想抽左好多次根`...好采`每次都係[想]...

玩完..HEA左陣`...話講鬼故-0-' 我沒興趣...聽左一陣就去左訓較..

一`那些鬼故好假。二`不想聽完之後成日會凝住凝住。三`真的不太感興趣!!!

求其搵左張床就訓...`好舒服..男仔D房令過女仔D房好多...

對吾住呀牙雞...訓左你張床`搞到你要同牙哥呢個BITCH孖鋪!!!!!!

訓下醒下`...係因為好熱`吾係因為夢遊!!!!!!!!!!!!!! 吾該晒蘇智耀趁我訓緊既時候比D炸蒜我聞咯!!!  好臭呀!!

730起身`超累的....但冇得吾起'.......好眼訓呀..食早餐`再玩埋個天梯。我都吾係好重即..=]..

真係好眼訓`...所以冇乜MOOD玩今日D GAME....................

 

終於打完日記啦`可以去訓一陣啦..但訓醒之後`.. 有好多既功課等住我!!! 世史`..論述題..等多我一陣!!!

 

PS`  吾制呀..日食夜食`真係肥架啦!!!  比返條腰我呀!!!!!  吾要變肥呀..

 

 

 

 

 

刊登時間︰2007-08-28 03:29 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 8 月 26 日  星期日
晴天
 

*2007-08-26

 

TODAY::

 

尋晚成5點先訓..訓到1點幾'..打左個電話..吾想起身又訓返`'.... -___________-'太累啦`又訓多左一個小時`

... 起身果時比王媽媽 哦哦哦:::: 尋晚你好早返啵`...早到成3點先返....打比你果時又話好快返好快返... ...............

做世史功課.. 論述題`...呢條題目,應該可以寫滿三頁紙. -0- 唉`...好多呀我做左一當咋..

PS`....

吾知係咪呢排日日有野做`..太耐冇真正休息過`...今日真係好攰'.... 一靜落黎就好想zzzzz..... 我的黑眼圈呀!!!

聽日入camp 啦!!!!!!  睇吾到的比賽..  =[

比賽後遺症`... 一想食野就會去食` -__________-'

我很想念你 

 

心理測驗結果:::

你思維活躍,想法獨特,整天嘻嘻哈哈地胡鬧,看起來沒正經的!

幽默詼諧的你經常會制造出一些笑料,是大家眼中的開心果!

 

 

 

 

刊登時間︰2007-08-27 02:44 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 


*2007-08-26

 

OF2  VD1  OF7  SL8  RH5 !!!!!!!!

JC2  OF3  BH 8   HI7  QN1  KM1  d  RQ1 `haha`........ OF2  YM1  FW1  NN1 !!!!!  OE8  HO5.....

刊登時間︰2007-08-26 04:42 AM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 8 月 25 日  星期六
晴天
 

*24/25..08

 

24..08

好累`...訓到幾點已經吾記得左'..

醒左同牙媽去左飲下午茶...好似好耐都冇同佢去飲茶甘..-     -'

食到好飽` -0-' 我比錢.. =] 都係60幾蚊即..抵!

收到牙哥的電話..佢的女神沒空陪佢食lunch.. 我只不過係第二選擇..  -0-'

行去火車站搵佢.. 又係我佢..次次都係甘.. .\    /.  等了好久.. 終於出現`陪佢去左大眾樂食野`..

hey`你終於向我坦白了..

我明白你所說的... 但`以後怎樣你也要靠自己..

我也不想你受傷害.. *朋友的愛..*

返左屋企`沖個涼`洗埋個頭... 又出去' 同,同佢家姐食飯.. [又一城`EXP]

說真的..我有點緊張..-0- 但佢家姐又NICE..很好人.. =]

食完飯`同去左睇戲.. 天堂口` 真的是我蠢..是我遲鈍!???? -0- 我吾係好明套戲講D咩..

打打殺殺...報仇!?? 我太蠢啦.................... (但我不是豬!)

睇完..回家

 

PS` SUF..的問題! 唉..是自尋煩惱嗎!?

返到家`...想了很多..很多..

 

 

25..08

今日很早要起身... 打黎叫醒我..辛苦你了  =]

但我起吾到身`HEA左陣...10點先起身`..用左10個字MAKE UP自己`出門口`

有時真的很享受 自己一個人 的感覺...在巴士上`撞到了高佬..

約了HEI2在采園等`.. 一齊行過去..原來真的很近`

今日出SHOW` 個台好細... -0- 同埋好吾穩陣..-__________-'

等左一會`REHERSAL.. OH HELP`吾夠位跳架!!!!!!!!! 但會努力..因為SANDRA叫我們要跳得好好睇睇 =]

完左REHER...我地係到玩D低能野`... -0-

首先係玩[YO]..之後又玩[ 拍手(吾知叫咩名) ] 之後又玩[ 埋周 ]同埋[紅綠燈]

哈哈`我反應慢   但同你地一齊`很開心! 我愛你地!

SANDRA罕有地`黎左睇我地出SHOW... 極少有呀!!!! 佢同我地MAKE左1次...

等左一段時間先表演`等既其間`跟左個MC玩D低能GAME`...哈哈哈`但好好笑.. =]

SHOWTIME`::... OMG`我轉吾到圈呀...SANDRA望住我..比左一個表情我... 嘻`我都吾想架.. =P

跳LOVE ME OR HATE ME果時`...真係吾夠位跳`打到後面果個`隻手紅左 -0-' 好痛

完左SHOW繼續留低...傾星期一去CAMP既事` =] 嘻嘻`好期待`...但吾比飲酒`.. (都好既...吾洗甘辛苦)

5點幾先走人`去左德興食野..WIF`BON`IVY`牙哥`丹丹`耀`C`咖哩`寒酸(代表同木台..)

係到傾計  =] 之後玩具黎左`...食完又繼續坐係到傾...哈哈`BON好幸福`係甘比人摸 =]

傾左好耐...終於捨得走!! 但..一路行`又傾`傾去邊到繼續玩..

最後決定去牙C 屋企打麻雀*.... 我`BON`IVY`牙哥`牙C`

牙C住大埔..-0-' 遠... 佢吾記得帶鎖匙-0- 比佢嚇親呀`買晒野黎`...幾驚得地方安置我地...最後..都有門口入

佢屋企D 佈置好有趣`我很喜歡!!!!!

好辛苦呀...下次一定吾好搞我!!! ..好難飲...今日已經及早抽身`如果吾係我真係死緊.. -0-' 胃很辛苦..

嘔`.....好辛苦! 但嘔完的確舒服得多... 打麻雀`....好暈`打吾到...玩左2鋪就88

訓左陣`訓到好舒服..有人幫我COM被..冷氣又岩岩好.. =]

醒左之後...牙C又頂吾順`訓左...OH..佢下半場冇左LU...我地就開始搞搞陣,.. 嘻嘻`好玩!!!

成1點幾先走`又去果間M記`又係我地4個....食左野`走人`...搭亡命小巴`..

我不太喜歡搭小巴!!!

係祥華落車`....牙哥送我返屋企`.... 好多煩惱呀!!!!!!!!!!!!!!!!!! 唉.....

返到黎...好累`但我一定要打埋日記先訓!!!!!!!!

 

 

星期一入CAMP了`...... =]

 

 

 

 

刊登時間︰2007-08-26 03:44 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]