| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 12 月 6 日 星期四 |
 |
|
|
*2007-12-06
|
今日好攰, 最後頂吾順訓左1個小息=P
好中意而家呢個位, 成日都有好多笑料XD 哈
日日都可以笑餐飽
放學留係學校練X'mas Party 隻舞
之後佢地去左買聽日BBQ D野
留返我一個係班房睇住D野..
初初都覺得幾恐怖`成個班房甘大得我自己一個, 好空虛!
但後來發現自己都幾享受呢1個鐘頭 =)
望住個班房, 諗起會考..諗起到時42個人各散東西...
今日係富亨跳, 8-10
今堂大San吾舒服冇黎..Candy,Baby, 牙雞教..
講真, 心情真是麻麻..冇咩心機
哈哈哈, 返到粉嶺火車站係甘玩果舊[視像] 笑死..
SUF 16號有Show, 聯和墟帝庭軒230pm =)
好野`聽日學校旅行---赤柱, BBQ (期待了很久..)
明天一起到M記食個令令早餐
|
| 刊登時間︰2007-12-07 01:01 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 12 月 5 日 星期三 |
 |
|
|
*2007-12-05
|
03.12.2007
江俊龍 生日快樂 祝愈大愈矮
這幾天, 整個人都很累--很想睡..睡..睡..睡完再睡=P
看見尚未完成的西史論述題..
看見那些密密麻麻的文字
我又想睡, 因為睡著便了什麼也不用理會
煩! 討厭!
今天影相相, 5B 42位同學齊人 XD, 很難得的
我們比其他班拍多了一張 影相叔叔太好人了>333<
他又幫我們用其他相機也拍了很耐, 感謝!!
放學沒有去中文補課..
留在班房影相影了很久 XD
哈哈哈,開心=)
今天是Day 3 , Dessert Time =)
1行10人到Rainbow去, 熱鬧!
|
| 刊登時間︰2007-12-05 08:59 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 12 月 4 日 星期二 |
 |
|
|
*2007-12-04
|
沒有得你的允許 我都會愛下去
但漂亮笑下去 彷彿冬天飲雪水
|
| 刊登時間︰2007-12-04 09:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 12 月 3 日 星期一 |
 |
|
|
*2007-12-03
|
死肥濱`賤肥濱`臭肥濱`Cheap肥濱`衰肥濱 .\ /.
賤過賤兔呀!!!!
無問過我拎我D野睇睇已經吾岩, 仲要睇埋我D私隱野
睇完不特止`仲要要脅我
做男人做到你甘缺德真係世間罕見!
|
| 刊登時間︰2007-12-03 08:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 12 月 2 日 星期日 |
 |
|
|
*2007-12-02
|
H E A
睇LKH 封信, 睇到變豆雞
-4條Kai子係某個Lunch所做既Kai事-3-
 |
| 刊登時間︰2007-12-02 07:26 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 12 月 1 日 星期六 |
 |
|
|
*2007-12-02
|
又訓左16個鐘啦, 正!
4點幾先起身=P
6點幾同彭丹`佢個Fd 上左咖哩Hm 打邊爐=)
食到超級飽呀@@ 飽飽飽飽飽
哎也`16號之前! 我要減肥成功 ..冇乜Quota, 要善用
打完睇下電視, 玩下..12點先走..凍冰冰> <
連續2日都見到咖哩, 彭丹
PS`我收到封信啦=) 有你們在, 真好
我會盡量盡快回信嫁啦!!
今個Weekend 好多功課 咩料..
就快到X'Mas..
 
  
|
| 刊登時間︰2007-12-02 01:45 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 11 月 30 日 星期五 |
 |
|
|
*2007-11-30
|
尋晚成230pm先訓@@ 搞到今日好攰..
臨訓先個腦不停係到Load 住一句歌詞
沒有得你的允許 我都會愛下去
吾知點解, 不停重覆又重覆
放學陪彭丹去大埔墟體育館睇 學界籃球
女仔`救恩Vs 萬慈
男仔`心誠Vs 喇沙 喇沙D人好高, 仲好勁
之後再睇埋 鄉中Vs 恩主教 好睇!! 好刺激!! 肥濱落場@@
但後面支持 恩主教D啦啦隊過份熱情, 又大叫又Dum腳
叫得勁大聲, 嘈到耳仔痛.. 我地坐正係中間最痛苦!
恩主教好勁, 鄉中輸左.. 如果恩主教Vs 喇沙一定會好好睇!!
超級意外`偶像都黎左睇比賽=) 哈哈`好有緣!!!!!!!!!!!!!
火車上....你地吾好講大話啦 周柏豪係我嫁!!!!
回家路上, 同牙邱,咖哩 係甘搞Gag ..哈哈`勁笑!!!!
一直搞Gag搞到返屋企XDXD
聽日既手球比賽Cancel左 ..
改下個星期六, 都好, 可以一次過睇曬2場=)
甘我聽日要努力做Hw先得> <
|
| 刊登時間︰2007-11-30 10:03 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
*2007-11-30
|
今日比尋日仲凍>333< 快D回暖啦!
臨醒之前發左1個夢, 夢見某君
日有所思 夜有所夢
班衫問題好似搵到一個解決方法了
希望今次真係斷尾啦=)
Lunch
哈哈哈哈哈哈哈XDXD
同牙蔡`芳芳`牙芝 做左一件超級白痴又低能既事
好Kai 但好正=P
相信冇人會好似我地4個甘無聊, 亦冇人會嘗試甘做, 哈
跳舞 Dancing 跳舞 Dancing 跳舞 Dancing 
今日好開心呀, 最中意就係星期4既跳舞時間
好中意好中意而家隻舞呀XD
相信在不久的將來`S U F 都可以接一D大型既Show,
我要比心機跳好D!!!!!
又係我地4個呀=P Lin,Neo,Ivy,Me
坐係彩園傾計, 嘩..超級凍!!! 對手凍到彊左 > <
捱凍乜都傾下甘就傾左120Mins
但夜空中有很多星星=)
返到屋企1點鐘/_\
我好想去睇呀>333<

|
| 刊登時間︰2007-11-30 01:57 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 11 月 28 日 星期三 |
 |
|
|
*2007-11-28
|
真係好凍好凍>3333<' 好彩大埔比粉嶺暖
今日早餐係白糖糕`N年冇食過=P 正!!
Lunch 比死楊具收左我件嬲 . \ /. 乞人憎!! 想凍死人咩!!
牙痛 =(
放學, 中文補課.. 又悶又眼訓
終於頂吾住, 嘻, 發左個開心夢 
依稀記得, 夢入面, 我跟你好接近
咪點我啦, 花世界得沐浴露, 邊有公仔面嫁= =
校長吾中意校園欺凌
吾好成日搣我呀!! 拉你去坐監!!
補習, 今堂教既野完全吾明, 點算好= =
吾好話高分呀, 但求Pass已經好心滿意足
哎也` 最憎就係Maths!
返家途中`好凍..勁凍..超級凍>333<
又因為班衫問題`
5B再次出現分歧 =(
希望能夠盡快解決!
|
| 刊登時間︰2007-11-28 08:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ... | 113 | »
|