cursorshelp
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
shan0929
暱稱: Sandra*
國家: 香港
地區: 北區
日誌統計
文章總數: 1124
留言總數: 621
今日人氣: 40
累積人氣: 17424
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2009HKCEE
Weather
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
*MY XANGA
Ar C
Ar Gi
BONLIN
CARMEN
CARR
CHAR2
Cherie
Cherry
CTING
Dragon
FATHANG
FISH
HEIHEI
IVY
Kai
Kerry
Kids
KimLing
kwan
LAURA
MAGGIE
Mo
Momoko
Moon
Moss
Neo
NONSTOPDANCING
PakHo
Saiga
Samantha
Sandra0929
Shu
SIU
Srain
Suet
SUF`WAC`POS
TallMen
Tan
TING
Toy
TSOIWING
Tze Chun
Wing
YAMA
Yau
Yiu
YOYO
ZREO哥
小豬-3-


2007 年 12 月 6 日  星期四
晴天
 

*2007-12-06

 

今日好攰, 最後頂吾順訓左1個小息=P
好中意而家呢個位, 成日都有好多笑料XD 哈
日日都可以笑餐飽

放學留係學校練X'mas Party 隻舞
之後佢地去左買聽日BBQ D野
留返我一個係班房睇住D野..
初初都覺得幾恐怖`成個班房甘大得我自己一個, 好空虛!
但後來發現自己都幾享受呢1個鐘頭 =)
望住個班房, 諗起會考..諗起到時42個人各散東西...

今日係富亨跳, 8-10
今堂大San吾舒服冇黎..Candy,Baby, 牙雞教..
講真, 心情真是麻麻..冇咩心機
哈哈哈, 返到粉嶺火車站係甘玩果舊[視像] 笑死..

SUF 16號有Show, 聯和墟帝庭軒230pm  =)

好野`聽日學校旅行---赤柱, BBQ (期待了很久..)
明天一起到M記食個令令早餐

 

 

 

刊登時間︰2007-12-07 01:01 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 12 月 5 日  星期三
晴天
 

*2007-12-05

 

 

03.12.2007

江俊龍  生日快樂  祝愈大愈 

 

這幾天, 整個人都很累--很想睡..睡..睡..睡完再睡=P
看見尚未完成的西史論述題..
看見那些密密麻麻的文字
我又想睡, 因為睡著便了什麼也不用理會
煩! 討厭!

今天影相相, 5B 42位同學齊人 XD, 很難得的
我們比其他班拍多了一張  影相叔叔太好人了>333<
他又幫我們用其他相機也拍了很耐, 感謝!!
放學沒有去中文補課..
留在班房影相影了很久 XD 
哈哈哈,開心=)

今天是Day 3 , Dessert Time =)
1行10人到Rainbow去, 熱鬧!
 

 

刊登時間︰2007-12-05 08:59 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 12 月 4 日  星期二
晴天
 

*2007-12-04

 

 

 

沒有得你的允許  我都會愛下去


但漂亮笑下去  彷彿冬天飲雪水

 

刊登時間︰2007-12-04 09:53 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 12 月 3 日  星期一
晴天
 

*2007-12-03

 

 

死肥濱`賤肥濱`臭肥濱`Cheap肥濱`衰肥濱 .\ /.
 賤過賤兔呀!!!!
無問過我拎我D野睇睇已經吾岩, 仲要睇埋我D私隱野
睇完不特止`仲要要脅我
做男人做到你甘缺德真係世間罕見!

刊登時間︰2007-12-03 08:10 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 12 月 2 日  星期日
晴天
 

*2007-12-02

 

H E A

睇LKH 封信, 睇到變豆雞

-4條Kai子係某個Lunch所做既Kai事-3-

刊登時間︰2007-12-02 07:26 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 12 月 1 日  星期六
晴天
 

*2007-12-02

 

又訓左16個鐘啦, 正!
4點幾先起身=P
6點幾同彭丹`佢個Fd 上左咖哩Hm 打邊爐=)
食到超級飽呀@@ 飽飽飽飽飽
哎也`16號之前! 我要減肥成功 ..冇乜Quota, 要善用
打完睇下電視, 玩下..12點先走..凍冰冰> <
連續2日都見到咖哩, 彭丹

PS`我收到封信啦=)  有你們在, 真好
我會盡量盡快回信嫁啦!!

今個Weekend 好多功課 咩料..

就快到X'Mas..




刊登時間︰2007-12-02 01:45 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 11 月 30 日  星期五
晴天
 

*2007-11-30

 

尋晚成230pm先訓@@ 搞到今日好攰..
臨訓先個腦不停係到Load 住一句歌詞 
沒有得你的允許  我都會愛下去
吾知點解,  不停重覆又重覆

放學陪彭丹去大埔墟體育館睇 學界籃球
女仔`救恩Vs 萬慈
男仔`心誠Vs 喇沙  喇沙D人好高, 仲好勁
之後再睇埋 鄉中Vs 恩主教    好睇!! 好刺激!! 肥濱落場@@
但後面支持 恩主教D啦啦隊過份熱情, 又大叫又Dum腳
叫得勁大聲, 嘈到耳仔痛..  我地坐正係中間最痛苦!
恩主教好勁, 鄉中輸左.. 如果恩主教Vs 喇沙一定會好好睇!!
超級意外`偶像都黎左睇比賽=) 哈哈`好有緣!!!!!!!!!!!!!

火車上....你地吾好講大話啦  周柏豪係我嫁!!!!
回家路上, 同牙邱,咖哩 係甘搞Gag ..哈哈`勁笑!!!!
一直搞Gag搞到返屋企XDXD

聽日既手球比賽Cancel左  ..
改下個星期六, 都好, 可以一次過睇曬2場=)
甘我聽日要努力做Hw先得> <

 

刊登時間︰2007-11-30 10:03 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 


*2007-11-30

 

今日比尋日仲凍>333<  快D回暖啦!
臨醒之前發左1個夢, 夢見某君
日有所思  夜有所夢

班衫問題好似搵到一個解決方法了
希望今次真係斷尾啦=)

Lunch 
哈哈哈哈哈哈哈XDXD
同牙蔡`芳芳`牙芝 做左一件超級白痴又低能既事
好Kai 但好正=P
相信冇人會好似我地4個甘無聊, 亦冇人會嘗試甘做, 哈


跳舞 Dancing 跳舞 Dancing 跳舞 Dancing
今日好開心呀, 最中意就係星期4既跳舞時間 
好中意好中意而家隻舞呀XD
 相信在不久的將來`S U F 都可以接一D大型既Show,
我要比心機跳好D!!!!!

又係我地4個呀=P  Lin,Neo,Ivy,Me
坐係彩園傾計, 嘩..超級凍!!!  對手凍到彊左  > <
捱凍乜都傾下甘就傾左120Mins
但夜空中有很多星星=)
返到屋企1點鐘/_\


 我好想去睇呀>333<

mov

 

刊登時間︰2007-11-30 01:57 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 11 月 28 日  星期三
晴天
 

*2007-11-28

 

 

真係好凍好凍>3333<'  好彩大埔比粉嶺暖

今日早餐係白糖糕`N年冇食過=P 正!!
Lunch 比死楊具收左我件嬲 . \ /.   乞人憎!! 想凍死人咩!!
牙痛 =(
放學, 中文補課.. 又悶又眼訓
終於頂吾住, 嘻, 發左個開心夢
依稀記得, 夢入面, 我跟你好接近

咪點我啦, 花世界得沐浴露, 邊有公仔面嫁= =
校長吾中意校園欺凌
吾好成日搣我呀!! 拉你去坐監!!

補習, 今堂教既野完全吾明, 點算好= =
吾好話高分呀, 但求Pass已經好心滿意足
哎也` 最憎就係Maths!
返家途中`好凍..勁凍..超級凍>333<

又因為班衫問題`
5B再次出現分歧 =(
希望能夠盡快解決!

 

刊登時間︰2007-11-28 08:38 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 11 月 27 日  星期二
晴天
 

*2007-11-27

 

 

天氣真係好凍呀, 我吾想病!!
大家記住要添衣

今日Day 3有PE , 玩壁球`好玩!
哈哈...係到鬥大聲鬧交=P  但比D回音搞到頭痛> <

吾該曬Moon小姐=) 我吾洗又返學校一轉!
本身大家都話好窮, 所以暫停一個Cycle Dessert Time,
但最後, 都係去左許留山 =P

返到屋企Zzzz左陣 XD  好正!
點解點解人類冇得冬眠呀 .\ /.  有咪好咯!

 

Yoyoyo* 有相相相相相啦=)

l LOVE CHAU PAK HO*










 

點解周柏豪會甘令仔!???

 

刊登時間︰2007-11-27 10:37 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]