cursorshelp
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
shan0929
暱稱: Sandra*
國家: 香港
地區: 北區
日誌統計
文章總數: 1124
留言總數: 621
今日人氣: 4
累積人氣: 17477
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2009HKCEE
Weather
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
*MY XANGA
Ar C
Ar Gi
BONLIN
CARMEN
CARR
CHAR2
Cherie
Cherry
CTING
Dragon
FATHANG
FISH
HEIHEI
IVY
Kai
Kerry
Kids
KimLing
kwan
LAURA
MAGGIE
Mo
Momoko
Moon
Moss
Neo
NONSTOPDANCING
PakHo
Saiga
Samantha
Sandra0929
Shu
SIU
Srain
Suet
SUF`WAC`POS
TallMen
Tan
TING
Toy
TSOIWING
Tze Chun
Wing
YAMA
Yau
Yiu
YOYO
ZREO哥
小豬-3-


2007 年 10 月 28 日  星期日
晴天
 

*2007-10-28

 

28-10

劉翠婷婷`生日快樂!

SUF&POS:: GOOD SHOW!

 

今日好早起左身, 訓吾著呀/_\

哈哈哈哈..高佬你做乜特登等埋我呀!!??

等齊人就出發去尖東轉地鐡去CWB..再轉小巴去赤柱`

我真係真係中意搭小巴, 好暈> <'

食左之前買落果包[芒果味棉花糖] 嘩嘩嘩`超級好味呀!!!!但應該好難搵返>3<'

原來冇台嫁,,,今日呢個係跳舞SHOW  都OK大型-3-,好多人睇-v-

好多跳舞隊都有出` 有D仲好勁!!  我地就...仍需繼續努力!!

牙哥尋日整親腳今日出吾到SHOW-0-' 好好休息啦!!!!

D位吾同左.. 由玩具代牙哥抬牙詩, 哈哈哈哈..好好笑XD

SHOW time`..

大SAN坐正中間望住我地`好大壓力`..

望住佢, 就即刻記得自己之前練習錯D咩..要改..但吾知佢滿吾滿意呢> <'

望住佢`又即刻記得要笑, 所以..我有笑嫁!!! 但吾知夠吾夠呢> <'

Ohhhh...我企吾隱呀!! 但我覺得比上個星期進步左=)

睇埋個SHOW完先走..哈哈哈哈哈哈`扮貓叫當歡呼聲, 笑死! 

由於時間關係, 甘難得去到赤柱都冇乜點影相呀>3<'

等車等左勁耐咯, 吾知嫁小巴咩料咯!!

係車上面, 同牙MIU傾左好耐..講左自己心入面既諗法!!

佢明白我, 多謝=)  牙MIU真係好!! 

SUF已經再吾係以前既SUF..

如果跳得開心既`就算會考都吾會停=)

OMG`  今次死啦..嗚..我冇啦..冇啦........ 今次死緊啦=(

吾知XX聽吾聽到呢.. 好驚呀好驚呀!!! 一定一定一吾可以比XX聽到嫁!!

搭小巴搭到想嘔想嘔甘..-  -'

同LIN`IVY`高佬走.. 哈哈` 我傻左=P

過埋今日個SHOW, 係時候修心養性啦!!

大SAN今日既評語::: 一般地麻麻=(

回家..好多功課呀!!!!  今晚一定要做曬先好訓!!!!

 

(-赤柱-)

                       (小新朱古力味粟米星,附送貼紙1張)        (kururu帽-3-)        

(何俊希, 吾知咩料, 成個Look加埋個表情, 超頂癮)  (對面成班白色3, 當我地相遇時,比佢地淹沒左)

刊登時間︰2007-10-28 10:57 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 10 月 27 日  星期六
晴天
 

*2007-10-27

 

11點出到大埔搵牙芝

去英皇報名補Maths..星期三*

功課功課功課!!! 有好多功課呀.\ /. 正係做Maths已經冇左半條人命..> <'

 

明日出Show啦, 赤柱, 1045係粉嶺第4卡等!!

SUF`POS`GOOD SHOW

 

拖拖拉拉`講東講西..

是我沒勇氣去承認有多掛念你..

喜中帶悲

原來..呃到人,但呃吾到自己!

我愛你

刊登時間︰2007-10-27 12:55 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 10 月 26 日  星期五
晴天
 

*2007-10-26

 

25-10(星期4)

今日返學遲到-0-' Sorry*

Diu`又捉我條裙..好乞人憎呀! 大巴人短過我啦, 又吾見你去捉佢地!!!

遲到要留堂..楊具強調缺席留堂會記小過-3-'

BITCH`撞岩今日係班主任時間, 罰企企左勁耐..好累呀!!!!

LUNCH..開心死我啦!! Crazy`同HC好有緣  嘻嘻!

返到學校..同金玲佢地上左4樓1趟-v- Kakaaaa

 今日正係盧卓濱同埋張運龍先要留堂-v-??

我地次次遲到都吾洗留堂=P  住粉嶺就有甘既好處..呵!!

放學`回家..訓左一陣, 出去跳舞!

9-11,龍琛.. 比尋日精神左D, 但我仲係好攰/_\

跳完1行12人去左食糖水, 嘻*3*

返到屋企1245' 係巴士上訓著左差D吾知醒落車><'

 

26-10(星期5)

返到學校岩岩打鐘-0-' 多謝~劉翠`

今日真係吾知可以見到HC=)  Hapi*

地理..Quiz, 水的煩惱..無溫到, 吾識><'

Eng`我準備好曬今日既Story Presentation..點知抽吾中我- -'

History`勁放蚊..

LUNCH`借YOYO條裙去覆檢

MATHS'....3次功課邊做得曬呀><!!!

中史` Quiz魏晉南北朝! 同牙芝好努力甘做, 哈哈!

放學`本身話搭73A走..最後為左杯雪糕都係放棄!!

返到FL搵牙哥`傾傾傾...我地都好似好耐冇甘樣傾過

傾下學業`傾下前途`傾下跳舞`傾下會考之後會點`

聽聽下喊左出黎=(

我都好驚會考..好驚好低分...唉'..喊純粹抒發情緒>3<

回家路上`有點暈..

 

PS`今日收到一個超級開心既消息!!!!!!  真係冇諗過XDXD

4B  王佩珊  中國語文科全級第一

嘻嘻嘻嘻XD 

試過全級家政第一`PE第二` 今次好開心因為係主科!!

另外!我都要係世史同埋地理呢2科上面比心機=)

 

 

聽日`3-6 中心樓下`練舞。

星期日`GOOD SHOW=)

刊登時間︰2007-10-26 09:30 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 10 月 25 日  星期四
晴天
 

*相相相相相..*

 

 

 

 

刊登時間︰2007-10-25 06:02 PM    [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 10 月 24 日  星期三
晴天
 

*2007-10-24

 

尋晚..笑死我啦笑死我啦!!!XDXD

哈哈哈哈哈哈哈哈!! 超正!!!

話說尋晚同IVY玩左一個好好玩既遊戲=P

何俊希`我冇玩野!! 要怪就怪你自己甘玩得啦!!!

佢一online, 我同IVY係一齊狂佢..震到佢hand左2次機XD超級好笑!超好玩!

佢一打黎, 我就cut線..哈哈哈!! 好好玩*玩左成粒鐘先收手=P

  你都玩得人多啦`今次仲吾輪到你=P

 

今日`..賴敬豪同學生日快樂*

LUNCH`出奇地見到HC=) 嘻嘻*

放學`玩哈佬畏鬼屋..第一年玩咋!! 好緊張..

等緊之際食左雪糕同埋雪米茲`多謝周同學!

嘩嘩嘩`HC..今日特別有緣=)

我地打尖玩鬼屋`我以為吾會好驚..所以行頭,

點知`黑媽媽咩都都見吾到.... 係甘比D鬼嚇到不停尖叫- -'

又行極都未完甘..連個導遊都笑我地-3-'

哈哈哈`一邊大嗌一邊笑..不過搞到橫隔膜個位超痛> <'

好好玩`比佢地嚇到標眼水..又嚇到坐左係地下..超白痴!

最驚係無啦啦捉住我隻腳, 同埋當我冇心理準備果時再嚇多我一野勁既!!!

對於我黎講`呢個鬼屋十分成功!! 成功嚇到我半死..(驚)

玩完一次平伏左之後再玩過`第2次開頭吾驚`..記得佢D鬼係邊到彈出黎..

但之後又開始尖叫`,.係甘叫..哈哈!!

我而家喉嚨真係好痛好痛>3<' 唉'...

換3出去跳舞=) 8-10太和, 約左BONLIN,CTING係太和等

原來係-太和體育館- 吾係-大埔體育館-

5個KID子`去錯地方-0- 100%無奈加200%極速趕去!!

哎也`乜太和大埔甘鬼死多個體育館嫁???? 已經吾係第一次去錯地方//

跳舞`...今日我好眼訓..冇乜精神 , 跳得好差=(

點名點得最多應該係我=(

點完名再點..再點都係再點=(

因為講左錯乜都繼續錯=(

對吾住=(

我聽日吾會嫁啦.\ /.

今日真係好攰`..我對腳..好酸呀> <'

大SAN都話好吾滿意上星期個SHOW-  -'

 

我..喉嚨真係好痛-^- 點算,,

刊登時間︰2007-10-24 07:23 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 10 月 23 日  星期二
晴天
 

*2007-10-23

 

Shut the FUCK up!!

Mind your own business!!!

*最憎人屈我

 

今日有早會呀..企到好攰..但見到HC已經補返數..呵呵

英文`我好乖..功課做完lu =)

maths>history(賤人出賤招.\/.) >中史 >Lunch

Lunch之後好多Gag..好好笑XD  哈哈哈哈..心情勁靚!!

隔離果位訓訓下突然成個彈起, 話隻手抽根喎`

首先比佢嚇親呆左一呆..之後我係甘笑-v-哈哈!!

地理' eee..聽日補返個QUIZ呀-  -'

中文`同肥濱吹水..好笑XD

放學英文補課`非常簡單..可吾可以吾再做呢D Reading 呀??

哈哈`好好好期待聽日既哈佬畏鬼屋呀=P

*吾好成日借D e Hi我油呀.\ /. 打你嫁!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

刊登時間︰2007-10-23 11:34 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 10 月 22 日  星期一
晴天
 

*2007-10-22

 

轉季`..皮膚敏感> <' 好痕呀!!

 

今日攰到不得了..訓得好少-0-'

早上, 覆檢!

 F.7去迪迪尼呀, 見到HC =) CRAZY

世史`悶

英文`笑死..{Turn off the mobile phone}

地理`牙SIR去左迪迪尼玩, 5B無黃管..好野!吾洗QUIZ

中文`勁釣魚..最後2個字頂吾順..訓左!

LUNCH` 完全對正餐冇興趣-3-

講座`學校請左個{催眠師}黎..佢D催眠功出神入化`講野好似朗誦甘..救命呀!!

成功比佢催眠左!! 坐左2堂`完全吾知學到D咩-0-'

自修`做功課!!

今日正係上左世史`英文同中文-口-'

 

http://usokonikki.com/

玩下呢個呀, 好Funny嫁=)

首先輸入你自己個名, 之後會有個腦出黎-v-

王佩珊個腦呀>3<' 好得意!!!

 

文字解釋:::

惱 -> 煩惱
愛 -> 愛
休 -> 解釋為只想休息的人。能坐就不站、能躺就不坐。
H -> SEX ( 性、隨時都想來一發,往好處想體力應該很好 )
食 -> 吃。號姑。 ( 要台語發音,吃東西的台語俏皮版,就是愛吃 )
金 -> 錢。
欲 -> 物欲、甚至要說是 權力的欲也可以。因為整個腦都是欲的芭樂,就是一直以為自己是一個很行的卡小。
秘 -> 就 密秘。 藏私。隱私。
遊 - > 喜歡趴趴走又帶點不務正業的人,負面多一點,不要自我安慰是旅遊台的勇闖天涯那種

噓 -> 謊言。
善 -> 就 " 善 " ,善良的。
惡 -> 就 " 惡 " ,不用多解釋的惡。
忘 -> 健忘、放空、無我之境界 ?
逃 -> 逃避。 應該是指不願面對的駝鳥心態吧!
學 -> 和中文一樣是學習。 真是熱血正面的一個字。
酒 -> 能有這個字真是太酷了。
友 -> 友誼,友情戰士,太重朋友會把女朋友擺第二位那類的人
妄 -> 妄想 。 很愛肖想一些有的沒的。
變 -> 我只聯想到 變態的變。 變質者。
貓 -> 貓其實是不錯的傢伙

 

 

PS`公認的敵人.\ /.  好好檢討一下啦!!!

刊登時間︰2007-10-22 01:07 AM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 10 月 21 日  星期日
晴天
 

*SUF GOOD SHOW

 

SUF GOOD SHOW=)

艾菲`生日大大大大快樂-3-

今日真係好攰`..But I'M HAPPY!!! 

=)

1015返中心練舞`練左幾次>MAKE UP>食野>出發

係火車上,::: 我聽到有電話響..但其他人好似聽吾到甘..

我以為係我地其中一個:::: 邊個電話響??

點知係坐係個陌生男人-0-'  哈哈哈哈..好Kid呀!!!!!!吾知佢聽吾聽到呢=P

TST`個台好細-V- rehersal >換衫>Show Time(開幕) GOOD SHOW;)

呵呵`同ivy慶祝生日-3-, 又大一歲啦`食蛋糕!

之後得返我`Miu`Lin`耀`高佬`BEE去左海港城睇波點..

哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈!!! 好開心呀XD

係甘影相`不停跳起跳起再跳起!! D人都係甘望住我地=P

懷疑佢地係想等我地走左之後學我地跳起影相!!!哈-V-

魚`..走光啦啦啦啦.. BONLIN要幫我打格仔!!! > <'

TST行街>返上水食野wif`LIN`耀`BEE

由於諗都都諗吾到去邊到食-3- 最後由LIN一句`(甘吾据, 食M記咯)..甘就去左M記!!

返到屋企1015..岩岩好12小時..比媽媽話-0-'

等埋LIN生D相..聽日一次過PO!!!

 

PS`吾緊要!!28號啦'..比最好既你地睇=)  但你地甘傻..識吾識路嫁!?

PS`弓喜曬江俊龍學屆出線!

PS`今日見到好多人' MissHo`顏福偉`黑澀會其中3個`陳志雲`崔健邦`唐詩泳

PS`今日..未盡全力=(

 

我真係肥左, 吾得呀~吾可以!!!!!!!

刊登時間︰2007-10-22 12:27 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 10 月 20 日  星期六
晴天
 

*2007-10-20

 

累死啦' 累死啦'/_\

今朝6點起身-0- 痴線嫁!!!

返鄉下拜山-3- 今次媽媽冇返, 睇黎佢真係決心表明態度..

飲茶>拜山@18人..

例牌去大表姐家坐了一陣然後出去食飯

中午果餐..嘩`碟碟餸都得個油字><' 我望見D油已經....-口-

食完呢一餐, 足以浪費左我一個星期既努力.\/.

食完返牙姨到Hea..又出去食飯

救命呀, 岩岩食完冇耐咋, 又食?? 

前功盡費啦>3<

返HK, 架車開得勁慢..比個Good個司機 (安全駕駛!)

買左杯24味比自己, 真係好苦!!!!!!

 

聽日出Show啦=)

SUF`'GOOD SHOW!

好累`聽日..1015'中心最後練習!!

今晚要早D訓.\/.!!!

 

PS`班上某位同學跟我說:: 女仔應該溫柔..而你, 冇呢樣野..

佢又講得岩既-/\-..{從來並未練習過溫柔*}

刊登時間︰2007-10-20 10:46 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 10 月 19 日  星期五
晴天
 

*相相相相相..*

 

SUFSUFSUF`(心心心心心心)

 

(呢2張..得我一個做D騎呢表情-  -' 想點呀..)

以下相片`(1-9)..

(1)

(2)

(3)

(4)

(5)

(6)

(7)

(8)

(9)

 

SUF*:::

大SAN`細SAN`大傑`中傑`細傑`大佬`細妹`大C`細C`大俊`細俊LIN`

Yoyoyoyo`超級FUNNY*3*

 

 

刊登時間︰2007-10-19 03:36 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]