| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 10 月 28 日 星期日 |
 |
|
|
*2007-10-28
|
28-10
劉翠婷婷`生日快樂!
SUF&POS:: GOOD SHOW!
今日好早起左身, 訓吾著呀/_\
哈哈哈哈..高佬你做乜特登等埋我呀!!??
等齊人就出發去尖東轉地鐡去CWB..再轉小巴去赤柱`
我真係真係吾中意搭小巴, 好暈> <'
食左之前買落果包[芒果味棉花糖] 嘩嘩嘩`超級好味呀!!!!但應該好難搵返>3<'
原來冇台嫁,,,今日呢個係跳舞SHOW 都OK大型-3-,好多人睇-v-
好多跳舞隊都有出` 有D仲好勁!! 我地就...仍需繼續努力!!
牙哥尋日整親腳今日出吾到SHOW-0-' 好好休息啦!!!!
D位吾同左.. 由玩具代牙哥抬牙詩, 哈哈哈哈..好好笑XD
SHOW time`..
大SAN坐正中間望住我地`好大壓力`..
望住佢, 就即刻記得自己之前練習錯D咩..要改..但吾知佢滿吾滿意呢> <'
望住佢`又即刻記得要笑, 所以..我有笑嫁!!! 但吾知夠吾夠呢> <'
Ohhhh...我企吾隱呀!! 但我覺得比上個星期進步左=)
睇埋個SHOW完先走..哈哈哈哈哈哈`扮貓叫當歡呼聲, 笑死!
由於時間關係, 甘難得去到赤柱都冇乜點影相呀>3<'
等車等左勁耐咯, 吾知嫁小巴咩料咯!!
係車上面, 同牙MIU傾左好耐..講左自己心入面既諗法!!
佢明白我, 多謝=) 牙MIU真係好!!
SUF已經再吾係以前既SUF..
如果跳得開心既`就算會考都吾會停=)
OMG` 今次死啦..嗚..我冇啦..冇啦........ 今次死緊啦=(
吾知XX聽吾聽到呢.. 好驚呀好驚呀!!! 一定一定一吾可以比XX聽到嫁!!
搭小巴搭到想嘔想嘔甘..- -'
同LIN`IVY`高佬走.. 哈哈` 我傻左=P
過埋今日個SHOW, 係時候修心養性啦!!
大SAN今日既評語::: 一般地麻麻=(
回家..好多功課呀!!!! 今晚一定要做曬先好訓!!!!
 
  
(-赤柱-)
  
(小新朱古力味粟米星,附送貼紙1張) (kururu帽-3-)
 
(何俊希, 吾知咩料, 成個Look加埋個表情, 超頂癮) (對面成班白色3, 當我地相遇時,比佢地淹沒左)
|
| 刊登時間︰2007-10-28 10:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 10 月 27 日 星期六 |
 |
|
|
*2007-10-27
|
11點出到大埔搵牙芝
去英皇報名補Maths..星期三*
功課功課功課!!! 有好多功課呀.\ /. 正係做Maths已經冇左半條人命..> <'
明日出Show啦, 赤柱, 1045係粉嶺第4卡等!!
SUF`POS`GOOD SHOW
拖拖拉拉`講東講西..
是我沒勇氣去承認有多掛念你..
喜中帶悲
原來..呃到人,但呃吾到自己!
我愛你 |
| 刊登時間︰2007-10-27 12:55 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 10 月 26 日 星期五 |
 |
|
|
*2007-10-26
|
25-10(星期4)
今日返學遲到-0-' Sorry*
Diu`又捉我條裙..好乞人憎呀! 大巴人短過我啦, 又吾見你去捉佢地!!!
遲到要留堂..楊具強調缺席留堂會記小過-3-'
BITCH`撞岩今日係班主任時間, 罰企企左勁耐..好累呀!!!!
LUNCH..開心死我啦!! Crazy`同HC好有緣 嘻嘻!
返到學校..同金玲佢地上左4樓1趟-v- Kakaaaa
今日正係盧卓濱同埋張運龍先要留堂-v-??
我地次次遲到都吾洗留堂=P 住粉嶺就有甘既好處..呵!!
放學`回家..訓左一陣, 出去跳舞!
9-11,龍琛.. 比尋日精神左D, 但我仲係好攰/_\
跳完1行12人去左食糖水, 嘻*3*
返到屋企1245' 係巴士上訓著左差D吾知醒落車><'
26-10(星期5)
返到學校岩岩打鐘-0-' 多謝~劉翠`
今日真係吾知可以見到HC=) Hapi*
地理..Quiz, 水的煩惱..無溫到, 吾識><'
Eng`我準備好曬今日既Story Presentation..點知抽吾中我- -'
History`勁放蚊..
LUNCH`借YOYO條裙去覆檢
MATHS'....3次功課邊做得曬呀><!!!
中史` Quiz魏晉南北朝! 同牙芝好努力甘做, 哈哈!
放學`本身話搭73A走..最後為左杯雪糕都係放棄!!
返到FL搵牙哥`傾傾傾...我地都好似好耐冇甘樣傾過
傾下學業`傾下前途`傾下跳舞`傾下會考之後會點`
聽聽下喊左出黎=(
我都好驚會考..好驚好低分...唉'..喊純粹抒發情緒>3<
回家路上`有點暈..
PS`今日收到一個超級開心既消息!!!!!! 真係冇諗過XDXD
4B 王佩珊 中國語文科全級第一
嘻嘻嘻嘻XD
試過全級家政第一`PE第二` 今次好開心因為係主科!!
另外!我都要係世史同埋地理呢2科上面比心機=)
聽日`3-6 中心樓下`練舞。
星期日`GOOD SHOW=) |
| 刊登時間︰2007-10-26 09:30 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 10 月 24 日 星期三 |
 |
|
|
*2007-10-24
|
尋晚..笑死我啦笑死我啦!!!XDXD
哈哈哈哈哈哈哈哈!! 超正!!!
話說尋晚同IVY玩左一個好好玩既遊戲=P
何俊希`我冇玩野!! 要怪就怪你自己甘玩得啦!!!
佢一online, 我同IVY係一齊狂震佢..震到佢hand左2次機XD超級好笑!超好玩!
佢一打黎, 我就cut線..哈哈哈!! 好好玩*玩左成粒鐘先收手=P
你都玩得人多啦`今次仲吾輪到你=P
今日`..賴敬豪同學生日快樂*
LUNCH`出奇地見到HC=) 嘻嘻*
放學`玩哈佬畏鬼屋..第一年玩咋!! 好緊張..
等緊之際食左雪糕同埋雪米茲`多謝周同學!
嘩嘩嘩`HC..今日特別有緣=)
我地打尖玩鬼屋`我以為吾會好驚..所以行頭,
點知`黑媽媽咩都都見吾到.... 係甘比D鬼嚇到不停尖叫- -'
又行極都未完甘..連個導遊都笑我地-3-'
哈哈哈`一邊大嗌一邊笑..不過搞到橫隔膜個位超痛> <'
好好玩`比佢地嚇到標眼水..又嚇到坐左係地下..超白痴!
最驚係無啦啦捉住我隻腳, 同埋當我冇心理準備果時再嚇多我一野勁既!!!
對於我黎講`呢個鬼屋十分成功!! 成功嚇到我半死..(驚)
玩完一次平伏左之後再玩過`第2次開頭吾驚`..記得佢D鬼係邊到彈出黎..
但之後又開始尖叫`,.係甘叫..哈哈!!
我而家喉嚨真係好痛好痛>3<' 唉'...
換3出去跳舞=) 8-10太和, 約左BONLIN,CTING係太和等
原來係-太和體育館- 吾係-大埔體育館-
5個KID子`去錯地方-0- 100%無奈加200%極速趕去!!
哎也`乜太和大埔甘鬼死多個體育館嫁???? 已經吾係第一次去錯地方//
跳舞`...今日我好眼訓..冇乜精神 , 跳得好差=(
點名點得最多應該係我=(
點完名再點..再點都係再點=(
因為講左錯乜都繼續錯=(
對吾住=(
我聽日吾會嫁啦.\ /.
今日真係好攰`..我對腳..好酸呀> <'
大SAN都話好吾滿意上星期個SHOW- -'
我..喉嚨真係好痛-^- 點算,, |
| 刊登時間︰2007-10-24 07:23 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 10 月 23 日 星期二 |
 |
|
|
*2007-10-23
|
Shut the FUCK up!!
Mind your own business!!!
*最撚憎人屈我
今日有早會呀..企到好攰..但見到HC已經補返數..呵呵
英文`我好乖..功課做完lu =)
maths>history(賤人出賤招.\/.) >中史 >Lunch
Lunch之後好多Gag..好好笑XD 哈哈哈哈..心情勁靚!!
隔離果位訓訓下突然成個彈起, 話隻手抽根喎`
首先比佢嚇親呆左一呆..之後我係甘笑-v-哈哈!!
地理' eee..聽日補返個QUIZ呀- -'
中文`同肥濱吹水..好笑XD
放學英文補課`非常簡單..可吾可以吾再做呢D Reading 呀??
哈哈`好好好期待聽日既哈佬畏鬼屋呀=P
*吾好成日借D e Hi我油呀.\ /. 打你嫁!!

 
 
 
 
|
| 刊登時間︰2007-10-23 11:34 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 10 月 22 日 星期一 |
 |
|
|
*2007-10-22
|
轉季`..皮膚敏感> <' 好痕呀!!
今日攰到不得了..訓得好少-0-'
早上, 覆檢!
F.7去迪迪尼呀, 見到HC =) CRAZY
世史`悶
英文`笑死..{Turn off the mobile phone}
地理`牙SIR去左迪迪尼玩, 5B無黃管..好野!吾洗QUIZ
中文`勁釣魚..最後2個字頂吾順..訓左!
LUNCH` 完全對正餐冇興趣-3-
講座`學校請左個{催眠師}黎..佢D催眠功出神入化`講野好似朗誦甘..救命呀!!
成功比佢催眠左!! 坐左2堂`完全吾知學到D咩-0-'
自修`做功課!!
今日正係上左世史`英文同中文-口-'
http://usokonikki.com/
玩下呢個呀, 好Funny嫁=)
首先輸入你自己個名, 之後會有個腦出黎-v-
王佩珊個腦呀>3<' 好得意!!!

文字解釋:::
惱 -> 煩惱
愛 -> 愛
休 -> 解釋為只想休息的人。能坐就不站、能躺就不坐。
H -> SEX ( 性、隨時都想來一發,往好處想體力應該很好 )
食 -> 吃。號姑。 ( 要台語發音,吃東西的台語俏皮版,就是愛吃 )
金 -> 錢。
欲 -> 物欲、甚至要說是 權力的欲也可以。因為整個腦都是欲的芭樂,就是一直以為自己是一個很行的卡小。
秘 -> 就 密秘。 藏私。隱私。
遊 - > 喜歡趴趴走又帶點不務正業的人,負面多一點,不要自我安慰是旅遊台的勇闖天涯那種
噓 -> 謊言。
善 -> 就 " 善 " ,善良的。
惡 -> 就 " 惡 " ,不用多解釋的惡。
忘 -> 健忘、放空、無我之境界 ?
逃 -> 逃避。 應該是指不願面對的駝鳥心態吧!
學 -> 和中文一樣是學習。 真是熱血正面的一個字。
酒 -> 能有這個字真是太酷了。
友 -> 友誼,友情戰士,太重朋友會把女朋友擺第二位那類的人
妄 -> 妄想 。 很愛肖想一些有的沒的。
變 -> 我只聯想到 變態的變。 變質者。
貓 -> 貓其實是不錯的傢伙
PS`公認的敵人.\ /. 好好檢討一下啦!!! |
| 刊登時間︰2007-10-22 01:07 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 10 月 21 日 星期日 |
 |
|
|
*SUF GOOD SHOW
|
SUF GOOD SHOW=)
艾菲`生日大大大大快樂-3-
今日真係好攰`..But I'M HAPPY!!!
=)
1015返中心練舞`練左幾次>MAKE UP>食野>出發
係火車上,::: 我聽到有電話響..但其他人好似聽吾到甘..
我以為係我地其中一個:::: 邊個電話響??
點知係坐係個陌生男人-0-' 哈哈哈哈..好Kid呀!!!!!!吾知佢聽吾聽到呢=P
TST`個台好細-V- rehersal >換衫>Show Time(開幕) GOOD SHOW;)
呵呵`同ivy慶祝生日-3-, 又大一歲啦`食蛋糕!
之後得返我`Miu`Lin`耀`高佬`BEE去左海港城睇波點..
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈!!! 好開心呀XD
係甘影相`不停跳起跳起再跳起!! D人都係甘望住我地=P
懷疑佢地係想等我地走左之後學我地跳起影相!!!哈-V-
魚`..走光啦啦啦啦.. BONLIN要幫我打格仔!!! > <'
TST行街>返上水食野wif`LIN`耀`BEE
由於諗都都諗吾到去邊到食-3- 最後由LIN一句`(甘吾据, 食M記咯)..甘就去左M記!!
返到屋企1015..岩岩好12小時..比媽媽話-0-'
等埋LIN生D相..聽日一次過PO!!!
PS`吾緊要!!28號啦'..比最好既你地睇=) 但你地甘傻..識吾識路嫁!?
PS`弓喜曬江俊龍學屆出線!
PS`今日見到好多人' MissHo`顏福偉`黑澀會其中3個`陳志雲`崔健邦`唐詩泳
PS`今日..未盡全力=(
我真係肥左, 吾得呀~吾可以!!!!!!! |
| 刊登時間︰2007-10-22 12:27 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 10 月 20 日 星期六 |
 |
|
|
*2007-10-20
|
累死啦' 累死啦'/_\
今朝6點起身-0- 痴線嫁!!!
返鄉下拜山-3- 今次媽媽冇返, 睇黎佢真係決心表明態度..
飲茶>拜山@18人..
例牌去大表姐家坐了一陣然後出去食飯
中午果餐..嘩`碟碟餸都得個油字><' 我望見D油已經....-口-
食完呢一餐, 足以浪費左我一個星期既努力.\/.
食完返牙姨到Hea..又出去食飯
救命呀, 岩岩食完冇耐咋, 又食??
前功盡費啦>3<
返HK, 架車開得勁慢..比個Good個司機 (安全駕駛!)
買左杯24味比自己, 真係好苦!!!!!!
聽日出Show啦=)
SUF`'GOOD SHOW!
好累`聽日..1015'中心最後練習!!
今晚要早D訓.\/.!!!
PS`班上某位同學跟我說:: 女仔應該溫柔..而你, 冇呢樣野. .
佢又講得岩既-/\-..{從來並未練習過溫柔*} |
| 刊登時間︰2007-10-20 10:46 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 10 月 19 日 星期五 |
 |
|
|
*相相相相相..*
|
 


SUFSUFSUF`(心心心心心心)
 
(呢2張..得我一個做D騎呢表情- -' 想點呀..)

以下相片`(1-9)..

(1)

(2)

(3)

(4)

(5)

(6)

(7)

(8)

(9)
SUF*:::
大SAN`細SAN`大傑`中傑`細傑`大佬`細妹`大C`細C`大俊`細俊LIN`
Yoyoyoyo`超級FUNNY*3*
|
| 刊登時間︰2007-10-19 03:36 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | ... | 113 | »
|