cursorshelp
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
shan0929
暱稱: Sandra*
國家: 香港
地區: 北區
日誌統計
文章總數: 1124
留言總數: 621
今日人氣: 20
累積人氣: 17404
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2009HKCEE
Weather
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
*MY XANGA
Ar C
Ar Gi
BONLIN
CARMEN
CARR
CHAR2
Cherie
Cherry
CTING
Dragon
FATHANG
FISH
HEIHEI
IVY
Kai
Kerry
Kids
KimLing
kwan
LAURA
MAGGIE
Mo
Momoko
Moon
Moss
Neo
NONSTOPDANCING
PakHo
Saiga
Samantha
Sandra0929
Shu
SIU
Srain
Suet
SUF`WAC`POS
TallMen
Tan
TING
Toy
TSOIWING
Tze Chun
Wing
YAMA
Yau
Yiu
YOYO
ZREO哥
小豬-3-


2007 年 9 月 22 日  星期六
晴天
 

*7

 

7*

 

很討厭今天的天氣!!!!!!

 

尋晚同(有型師哥)- -' 江俊龍傾msn,傾左接近3個鐘.. 哈哈, 好笑..好多gag..

睇黎你真係下定左決心請我打一個月邊爐啦!!!!  呵..勸你都係草定錢啦!!

尋晚發左個夢, 好似好耐都冇發過夢甘 -0-'  夢見了, 但內容很濛胡..(日有所思, 夜有所夢)

唉, 今日無啦啦要返學校聽講座, 搞到個夢冇得繼續,  .\       /. !!!

我今日早餐食左2個面包!!!    明明吾肚餓,仲有d飽 ... 哈, 只是因為個口想郁!!!

中文會考講座, 都ok有用, 但坐左3個鐘, 好辛苦!! 冷氣又勁凍...

12點幾放`同個八婆係吉之島行左陣, 係-愛迪特- 見到一件外套好令, $600  好貴呀, -/\-

去-彩虹- 食糖水`好味呀 果然,甜品能令心情愉快一點 =]

今日蔡曉穎發姣`話想搭73巴士返上水`...係巴士站等左好耐...睇對面d人整路,haa..又幾funny啵,雖然吾知佢地做緊d咩-  -'

自己坐, 聽歌冇出聲, 哈`好大風, 打開窗..d風係甘吹埋黎`...好=]

回家,好累`...想再睡一下!!!    吾知..可吾可以..發番今日個夢呢????

 

倒數一星期, 今年的生日願望?? um..要好好地想想!!!!

還有那份合約, 有效期至3月18日!??  講得出做得到先好呀你!

 

腦海內, 不斷重複著..那句話!

 

刊登時間︰2007-09-22 03:25 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 9 月 21 日  星期五
晴天
 

*8

 

生日快樂-王佩山!

今日係農曆(八月十一), 係王佩山既農曆生日!呵..今晚餐飯`好豐富!

 

8*

尋晚..打太古打到隻手起左個泡.,1 hi 到就痛! -   -' 

由於尋晚吾記得較鬧鐘...又吾知醒..0715 先起身, 用極快速度整理好出門口

haaa... 沒有遲到咧`但比人捉底3, 扣分  .\   /.

今日有3堂自修堂, *\/* 去左圖書館..

用左一堂黎睇報紙,一堂sd歌玩電話zzz, 之後突然間醒覺, 哈哈哈哈!

搵[南京大屠殺]既書黎睇, 其實一直都想睇, 不過成日吾記得 =P

好睇, 但D蘿拔頭好賤格`好無恥`好殘忍`好下流`好自大`好討厭`好樣衰`冇人性!! 中國同胞好丫* 

英文` 乜料呀, ..教查字典囉, ,吾好曬我時間!!!!

第八堂落左Hall, 聽升學及就業, 一路聽就一路好憫, main point係冇冷氣!(其實今日的心情是很差的)

天氣好熱呀!! 乜吾係到左秋天嫁咩!?? Hate*

明天是 星期6 咧, 但要返學校聽講座, 0915  -  -' 我好好好好想訓晏d呀!

PS`這連續三天的(AM730) ,都像說中了我的的心事! -  -'

 

-沒法釜底抽薪的我 只懂得哭泣在躲 ,跌進了深淵都不追究 讓我傷透

刊登時間︰2007-09-21 06:19 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 9 月 20 日  星期四
晴天
 

*9

 

9*

要講sorry的人, 應該是我 - -

今日吾知醒 =P,

用左小姐把聲來做鬧鐘[ 哎`做 乜 野 呀 你..好 煩 呀] haaa..

 

今日得知了一件令我感到十分嘔心的事'... 真係接受吾到!

原來 KFC的雞, 係用 紅色果隻基因雞 黎整嫁!!!!!!!!

救命呀 發誓! 以後一定一定吾會去KFC 食-基因雞-!!!!!!  .....一諗起就想嘔!!!!!

放學回家路上.. 看見一個樣似牙街的人(當然比泥皿街令仔), 原來佢係上次鳥溪沙 果個人!

突然諗起彭丹早前日記打著, 夏枯草,除煩! 於是便買了一枝..希望有效!

回到家, 只得我一個.. 沒有袁女士噪音, 總是有點兒不習慣!

本來今日要去, 但我要跳舞, 呵..甩難!

跳舞, 好野!  嘩, 今堂..有點兒精神不集中 .\  /.  連埋上一堂的STEP,一次學番-  -'

嘻! 多謝大SAN !

跳完, 陪咖哩去了舊墟食野, 唉'.........其實我明白!

食完, 到孖8打太古! 我的節奏感..真是差! -  -' ( 近日,每天也有在玩太古, =P) 很累了, 太好!明天3堂自修堂!

 

上網看到, 失戀吃香蕉皮可以治療寂寞的心..噢,真的嗎!?

我, 似乎接受了這個事實.. 我也不太清楚自己心內是怎麼想的!

 

謝謝 HONEY 送給我的餅 很可愛

 

 

刊登時間︰2007-09-20 05:46 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 9 月 19 日  星期三
晴天
 

*10

 

嗯`知道!

 

昨晚看了蔡給我的信..' 的確, 很感動!

李君紅通電, 說回小時候的事, 哈..她記得既我忘了, 我記得既她忘了。 我們, 小時候真頑皮 =P

十分喜歡今日的天氣, 秋意十足, 涼浸浸的.... 但這日子`總會較短..畢竟1年4季, 最短就是秋天-   -'  真可惜!

跟她們行路番學, 不說話, 聽著歌, 想著歌詞, 吹著風, 很舒服!

班3交錢$180  -0- forgot -  -'  好窮呀我!就黎要執紙皮啦!

LUNCH,前一堂..手癢拎部-電話-禁禁下........ 突然之間心情好低落! 心拿住拿住..

整個LUNCH, 都差不多沒有出聲.. 又沒什麼胃口..

中文-作抒情文, 題目為' 雨夜有感 ' 哈, 岩曬我..因為正正有感而發.. 但沒充足時間+寧靜環境, 月作月差

留堂..-世史論述題-  冇心機做!

屎橋!

近日,媽媽日日打電話黎催番屋企-  -' 其實, 時間仲係好早

 

2007年9月19日。天秤座

只要認定目標, 就要勇往直前 ,確定原則對錯, 不需理會日後別人非議。 ( am730 ) great! =]

 

 

 

=BY ME=

  好難食><

(星期6..)

 

 

*要盡快回復本來的我!

 

 

 

刊登時間︰2007-09-19 06:26 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 


*[ 此日誌受密碼保護 ]

 

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2007-09-19 05:55 PM  
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 9 月 18 日  星期二
晴天
 

*2007-09-18

 

經過尋晚之後, 心情似乎好了一些! Thanks!

但...眼睛腫了

最近, 我才發現..原來手機內..有甘多-某-種類的歌.. 聽到-某-些歌詞.. 都總會....

*林峰的新歌*

 

ART..終於去左見校長`很好趣的場面! 10個,..足足是半班修ART學生要退修! 校長也十分驚訝!

簽左承諾書後, 去左圖書館..-世史論述題-    -0-'聽日交, 仲要有2條甘多..點做呀!??

今日要補課1小時--英文, VERY EASY!

放學..回家....

 

一個叫王佩珊既人想同一個叫蔡曉穎的人說::::好多謝好多謝你!!!! I'M FINE。

 

刊登時間︰2007-09-18 06:44 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 9 月 17 日  星期一
晴天
 

*2007-09-17

 

今天, 選擇自己一個行太和返學..同樣的路,但不同了長度!

返到課室,見到寶玲...眼淚已經忍吾住..

寶玲`蔡`MAGGIE..對吾住呀! 嚇親你地..同埋..好多謝你地既關心!

原來5B的同學`個個都充滿愛心 =]

唉..諗左好多!

希望你快D睇-下面-篇日記然後比個答覆我..我講既,全都係是真心話! =]

好!由今天起..我會努力溫書! 勤力做功課!

今日去左樓下個自修室睇過..10月2號先開.. =[ ..加油加油!! 一齊加油呀!!!!!

 

PE...`MISS說, 運動可以令人產生 [開心-汗爾蒙]  真的嗎!!??

 

 

刊登時間︰2007-09-17 04:56 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 9 月 16 日  星期日
晴天
 

*2007-09-16

 

 

今日既時間..過得很慢很慢.......

今日既心情....第一次,亦都希望係最後一次!!!

一整天,只要 靜下來就會想起你!

dp3-op6-hi9-p-,,yu1-eb  1-hi9-jl3-ao1-of2!

 

 

 

刊登時間︰2007-09-16 09:02 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 9 月 15 日  星期六
晴天
 

*2007-09-15

 

江俊龍'

記住呀!

8月8號之後, 一個月打邊爐, 你請!!

我吾會輸比你!  一定係你比錢架啦!!  你草定錢啦..haaahaaaa!

 

 

 

刊登時間︰2007-09-15 11:28 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 9 月 14 日  星期五
晴天
 

*2007-09-14

 

14..09(星期五..)

每天早上都好似...心不在焉...?????

地理..換左個牙sir教...雖然都係好悶, 但好似有返d興趣..

那隻基因-裸雞-..好嘔心, 雖然是圖片,但我都吾敢掂佢 -_______-'好白痴喔...呵

eeeeeeeeee........牙SIR話佢已經吾係最嘔心的一隻..有D仲嘔心D.. -_________- 'oh..不是嗎...

英文.. 教SBA D野`...係風采已經學左-0-

世史.. 教-第一次世界大戰- 好似冇甘悶..嘻..

LUNCH..去左成仔記, 8個...

MATHS.. 唉..........

中史.. 呢科真係要自修, 上堂嘈到咩都聽吾到..

今日另外果2個社開社員大會...早放'

返家.. 天氣好熱呀!!!! 乜吾係秋天架啦咩!!?? .\  /.

返到家,HEA左陣...睇[我愛蘿霸]... 好無聊, 睇左PART1就冇睇落去..無興趣!!

800出門口去還碟..之後行去火車站.. 等去沙田`

本身話去睇戲,但冇戲睇...於是去左GREEN BOX唱K =]

仲有..HEIHEI`牙邱`牙邦`品`品女朋友...( 開心..)

我發覺我真係好白痴好白痴好白痴-333- 我竟然入錯左-男-廁......唉! 仲要比人發現..好瘀皮丫

最衰都係幫greenbox設計廁所門果個人..做乜鬼要整紅色喎...好易令人誤會架麻..話吾定年中有好多人都好似我甘..呵

唱到12點3..準時cut歌 -0-'

呃人既..中秋節遊戲,吹什麼蠟燭, 以為係真果d..點知..電蠟燭咯... -___________-'

搭N270回家..

很久沒見你, 真的很想念!

愛你..愛你`愛你`愛你`愛你`愛你`愛你`愛你`愛你`愛你`愛你`愛你`愛你`愛你

I LOVE YOU!

 

 

PS` 東門之旅取消了..  =[

因為很多人吾去, 連最識路既牙哥都吾去-_________-;

雖然話冇嬲我...但...我覺得吾係..  

最起碼...你既態度已經吾同左啦...-/\- 也許,好似你甘講..只是我諗多左..(我當然想..是我想得太多..)

刊登時間︰2007-09-15 04:03 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]