| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 9 月 22 日 星期六 |
 |
|
|
*7
|
7*
很討厭今天的天氣!!!!!!
尋晚同(有型師哥)- -' 江俊龍傾msn,傾左接近3個鐘.. 哈哈, 好笑..好多gag..
睇黎你真係下定左決心請我打一個月邊爐啦!!!! 呵..勸你都係草定錢啦!!
尋晚發左個夢, 好似好耐都冇發過夢甘 -0-' 夢見了他, 但內容很濛胡..(日有所思, 夜有所夢)
唉, 今日無啦啦要返學校聽講座, 搞到個夢冇得繼續, .\ /. !!!
我今日早餐食左2個面包!!! 明明吾肚餓,仲有d飽 ... 哈, 只是因為個口想郁!!!
中文會考講座, 都ok有用, 但坐左3個鐘, 好辛苦!! 冷氣又勁凍...
12點幾放`同個八婆係吉之島行左陣, 係-愛迪特- 見到一件外套好令, $600 好貴呀, -/\-
去-彩虹- 食糖水`好味呀 果然,甜品能令心情愉快一點 =]
今日蔡曉穎發姣`話想搭73巴士返上水`...係巴士站等左好耐...睇對面d人整路,haa..又幾funny啵,雖然吾知佢地做緊d咩- -'
自己坐, 聽歌冇出聲, 哈`好大風, 打開窗..d風係甘吹埋黎`...好正=]
回家,好累`...想再睡一下!!! 吾知..可吾可以..發番今日個夢呢????
倒數一星期, 今年的生日願望?? um..要好好地想想!!!!
還有那份合約, 有效期至3月18日!?? 講得出做得到先好呀你!
腦海內, 不斷重複著..那句話!
|
| 刊登時間︰2007-09-22 03:25 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 9 月 21 日 星期五 |
 |
|
|
*8
|
生日快樂-王佩山!
今日係農曆(八月十一), 係王佩山既農曆生日!呵..今晚餐飯`好豐富!
8*
尋晚..打太古打到隻手起左個泡.,1 hi 到就痛! - -'
由於尋晚又吾記得較鬧鐘...又吾知醒..0715 先起身, 用極快速度整理好出門口
haaa... 沒有遲到咧`但比人捉底3, 扣分 .\ /.
今日有3堂自修堂, *\/* 去左圖書館..
用左一堂黎睇報紙,一堂sd歌玩電話zzz, 之後突然間醒覺, 哈哈哈哈!
搵[南京大屠殺]既書黎睇, 其實一直都想睇, 不過成日吾記得 =P
好睇, 但D蘿拔頭好賤格`好無恥`好殘忍`好下流`好自大`好討厭`好樣衰`冇人性!! 中國同胞好慘丫*
英文` 乜料呀, ..教查字典囉, ,吾好曬我時間!!!! 
第八堂落左Hall, 聽升學及就業, 一路聽就一路好憫, main point係冇冷氣!(其實今日的心情是很差的)
天氣好熱呀!! 乜吾係到左秋天嫁咩!?? Hate*
明天是 星期6 咧, 但要返學校聽講座, 0915 - -' 我好好好好想訓晏d呀!
PS`這連續三天的(AM730) ,都像說中了我的的心事! - -'
-沒法釜底抽薪的我 只懂得哭泣在躲 ,跌進了深淵都不追究 讓我傷透
|
| 刊登時間︰2007-09-21 06:19 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 9 月 20 日 星期四 |
 |
|
|
*9
|
9*
要講sorry的人, 應該是我 - -
今日吾知醒 =P,
用左李小姐把聲來做鬧鐘[ 哎`做 乜 野 呀 你..好 煩 呀] haaa..
今日得知了一件令我感到十分嘔心的事'... 真係接受吾到!
原來 KFC的雞, 係用 紅色果隻基因雞 黎整嫁!!!!!!!!
救命呀 發誓! 以後一定一定吾會去KFC 食-基因雞-!!!!!! .....一諗起就想嘔!!!!!
放學回家路上.. 看見一個樣似牙街的人(當然比泥皿街令仔), 原來佢係上次鳥溪沙 果個人!
突然諗起彭丹早前日記打著, 夏枯草,除煩! 於是便買了一枝..希望有效!
回到家, 只得我一個.. 沒有袁女士的噪音, 總是有點兒不習慣!
本來今日要去飲, 但我要跳舞, 呵..甩難!
跳舞, 好野! 嘩, 今堂..有點兒精神不集中 .\ /. 連埋上一堂的STEP,一次學番- -'
嘻! 多謝大SAN !
跳完, 陪咖哩去了舊墟食野, 唉'.........其實我明白!
食完, 到孖8打太古! 我的節奏感..真是差! - -' ( 近日,每天也有在玩太古, =P) 很累了, 太好!明天3堂自修堂!
上網看到, 失戀吃香蕉皮可以治療寂寞的心..噢,真的嗎!?
我, 似乎接受了這個事實.. 我也不太清楚自己心內是怎麼想的!
謝謝 HONEY 送給我的餅 很可愛
|
| 刊登時間︰2007-09-20 05:46 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 9 月 19 日 星期三 |
 |
|
|
*10
|
嗯`知道!
昨晚看了蔡給我的信..' 的確, 很感動!
跟李君紅通電, 說回小時候的事, 哈..她記得既我忘了, 我記得既她忘了。 我們, 小時候真頑皮 =P
十分喜歡今日的天氣, 秋意十足, 涼浸浸的.... 但這日子`總會較短..畢竟1年4季, 最短就是秋天- -' 真可惜!
跟她們行路番學, 不說話, 聽著歌, 想著歌詞, 吹著風, 很舒服!
班3交錢$180 -0- forgot - -' 好窮呀我!就黎要執紙皮啦!
LUNCH,前一堂..手癢拎部-電話-禁禁下........ 突然之間心情好低落! 心拿住拿住..
整個LUNCH, 都差不多沒有出聲.. 又沒什麼胃口..
中文-作抒情文, 題目為' 雨夜有感 ' 哈, 岩曬我..因為正正有感而發.. 但沒充足時間+寧靜環境, 月作月差
留堂..-世史論述題- 冇心機做!
屎橋!
近日,媽媽日日打電話黎催番屋企- -' 其實, 時間仲係好早
2007年9月19日。天秤座
只要認定目標, 就要勇往直前 ,確定原則對錯, 不需理會日後別人非議。 ( am730 ) great! =]
  =BY ME=
好難食><
(星期6..)
  
*要盡快回復本來的我!
|
| 刊登時間︰2007-09-19 06:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
*[ 此日誌受密碼保護 ]
|
|
| 刊登時間︰2007-09-19 05:55 PM |
|
2007 年 9 月 18 日 星期二 |
 |
|
|
*2007-09-18
|
經過尋晚之後, 心情似乎好了一些! Thanks!
但...眼睛腫了
最近, 我才發現..原來手機內..有甘多-某-種類的歌.. 聽到-某-些歌詞.. 都總會....
*林峰的新歌*
ART..終於去左見校長`很好趣的場面! 10個,..足足是半班修ART學生要退修! 校長也十分驚訝!
簽左承諾書後, 去左圖書館..-世史論述題- -0-'聽日交, 仲要有2條甘多..點做呀!??
今日要補課1小時--英文, VERY EASY!
放學..回家....
一個叫王佩珊既人想同一個叫蔡曉穎的人說::::好多謝好多謝你!!!! I'M FINE。
|
| 刊登時間︰2007-09-18 06:44 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 9 月 17 日 星期一 |
 |
|
|
*2007-09-17
|
今天, 選擇自己一個行太和返學..同樣的路,但不同了長度!
返到課室,見到寶玲...眼淚已經忍吾住..
寶玲`蔡`MAGGIE..對吾住呀! 嚇親你地..同埋..好多謝你地既關心!
原來5B的同學`個個都充滿愛心 =]
唉..諗左好多!
希望你快D睇-下面-篇日記然後比個答覆我..我講既,全都係是真心話! =]
好!由今天起..我會努力溫書! 勤力做功課!
今日去左樓下個自修室睇過..10月2號先開.. =[ ..加油加油!! 一齊加油呀!!!!!
PE...`MISS說, 運動可以令人產生 [開心-汗爾蒙] 真的嗎!!??
|
| 刊登時間︰2007-09-17 04:56 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 9 月 16 日 星期日 |
 |
|
|
*2007-09-16
|
今日既時間..過得很慢很慢.......
今日既心情....第一次,亦都希望係最後一次!!!
一整天,只要 靜下來就會想起你!
dp3-op6-hi9-p-,,yu1-eb 1-hi9-jl3-ao1-of2!
|
| 刊登時間︰2007-09-16 09:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 9 月 15 日 星期六 |
 |
|
|
*2007-09-15
|
江俊龍'
記住呀!
8月8號之後, 一個月打邊爐, 你請!!
我吾會輸比你! 一定係你比錢架啦!! 你草定錢啦..haaahaaaa!
|
| 刊登時間︰2007-09-15 11:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 9 月 14 日 星期五 |
 |
|
|
*2007-09-14
|
14..09(星期五..)
每天早上都好似...心不在焉...?????
地理..換左個牙sir教...雖然都係好悶, 但好似有返d興趣..
那隻基因-裸雞-..好嘔心, 雖然是圖片,但我都吾敢掂佢 -_______-'好白痴喔...呵
eeeeeeeeee........牙SIR話佢已經吾係最嘔心的一隻..有D仲嘔心D.. -_________- 'oh..不是嗎...

英文.. 教SBA D野`...係風采已經學左-0-
世史.. 教-第一次世界大戰- 好似冇甘悶..嘻..
LUNCH..去左成仔記, 8個...
MATHS.. 唉..........
中史.. 呢科真係要自修, 上堂嘈到咩都聽吾到..
今日另外果2個社開社員大會...早放' 
返家.. 天氣好熱呀!!!! 乜吾係秋天架啦咩!!?? .\ /.
返到家,HEA左陣...睇[我愛蘿霸]... 好無聊, 睇左PART1就冇睇落去..無興趣!!
800出門口去還碟..之後行去火車站.. 等 去沙田`
本身話去睇戲,但冇戲睇...於是去左GREEN BOX唱K =]
仲有..HEIHEI`牙邱`牙邦`品`品女朋友...( 開心..)
我發覺我真係好白痴好白痴好白痴-333- 我竟然入錯左-男-廁......唉! 仲要比人發現..好瘀皮丫
最衰都係幫greenbox設計廁所門果個人..做乜鬼要整紅色喎...好易令人誤會架麻..話吾定年中有好多人都好似我甘..呵
唱到12點3..準時cut歌 -0-'
呃人既..中秋節遊戲,吹什麼蠟燭, 以為係真果d..點知..電蠟燭咯... -___________-'
搭N270回家..
很久沒見你 , 真的很想念!
愛你..愛你`愛你`愛你`愛你`愛你`愛你`愛你`愛你`愛你`愛你`愛你`愛你`愛你
I LOVE YOU!
PS` 東門之旅取消了.. =[
因為很多人吾去, 連最識路既牙哥都吾去-_________-;
雖然你話冇嬲我...但...我覺得吾係..
最起碼...你既態度已經吾同左啦...-/\- 也許,好似你甘講..只是我諗多左..(我當然想..是我想得太多..) |
| 刊登時間︰2007-09-15 04:03 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | ... | 113 | »
|