今日係上水有show`.. 本身係POS`的,,但最後變左S.U.F`的
係鳳溪小學兜大圈遊行到 北區運動場..
12-100 BOOK左天平練最後一次`.. 因為個SHOW最後會有個比賽..
之後返中心擺低D野'就搭的士去FK..
200去到FK..但300先開始.. - -' 見到黃浩然同李俊明..
等既其間玩遊戲' 扮職業.. 要扮消防員`但我做左揸槍POSE扮左警察..... 全部人動作一致..得我... 好低能..
之後又玩蠻牛好飲,,加 蒙羅麗莎 . . . . . 又係我輸!!! 又係罰上次果樣.... - -' 我真係吾適合玩呢種遊戲//
300出發`..
岩岩開始都興致勃勃的' 但.. 愈行愈累`個太陽曬到乜甘... 好熱`好曬.. 好辛苦
下次可吾可以吾好再出遊行SHOW呀..真係好累..
兜左個大圈去到北區運動場.. 中途有個位係SHOW TIME`跳GET UP..
得分零鐘跳....未跳完就比人趕走 - -' 極無奈..
到左北....場,, 又有一次SHOW TIME..跳GET UP同埋SAY GOODBYE' 反應好好呀,..
D吾識既人係甘歡呼 另有原因!? 哈..
等頒獎' 係甘影相' 借左人地D 舞獅既獅黎影相.. 但好重同好焗..
有個攝影師(JAMES TING)係甘同我地影..哈'好笑..
牙哥係甘捉住人地影.. 個攝影師有個WEBSITE..陣間上去DOWN返D相先..
最後`D獎比晒D 舞獅的人`....散場'返中心拎野,HEA左陣.. 陪MIU去左實惠買凳
比我見到 有蠟筆小新的書包如包書膠賣呀!!
嘩!嘩!!蠟筆小新包書膠都係$9.5咋!甘抵買,仲吾快D去實惠買... (哈哈...)
之後搭的返華明..返屋企換3沖涼又出去' 同咖哩預祝生日..去大埔唱K..10個人....
去到FLKCRS..得玩具同BONLIN...
我,咖哩,BONLIN 同埋牙哥去左拎房先...
我地唱黃金時段 '人頭每位98` +K buffet $18..加一
一去到即刻去左拎野食先.. 好肚餓..今日正係食左[撈撈].. [智障撈]!!?? -0-爽爽豆腐..哈` 低能LIN好低能!!
buffet D野都幾好食'' 個房好似迫左D'..
原來牙MIU同玩具唱歌真係幾好聽.. 當然`牙哥都係!
我坐係BONLIN同牙哥中間`..一個勁走音'一個勁扮聲.. -V-
冇乜點唱歌`..係玩同食野多..
同BONLIN玩笑到好辛苦..笑到個肚好痛..簡直控制吾到自己// 佢低能架`..
係到玩[YO]..好好笑..... 我吾識玩[識仔]呀.. - -'
唱到12點幾`佢地話走..得返我;IVY;牙哥同BONLIN留低繼續`話唱到CUT歌為止..
..我地間房係女廁隔離`我去廁所果時聽到牙哥係甘唱繼絕來往..好應聲..
瘋左`...係到大聲嗌''一路唱一路跳舞.. 又係甘係到笑' 好KID..
一直等佢CUT歌..我諗住佢2點幾都會CUT.. 點知.. 唱極都仲有`
唱晒D歌就點D搞GAG歌唱.. 唱熱咖啡...哈哈`扮汪明全跳舞`比牙哥拍左片... - -' 睇返好好笑..
到最後`佢地2兄妹訓左..我地就唱月光光`洗白白`排排坐`美少女... 又唱 [香夭]....
唱到545個個都頂吾順`...走人`' 我個頭好痛.. 埋單`吾夠錢`.. 差100幾蚊.. - -'
去M記食埋個早餐先返FL.. 好眼訓呀..返到FL係700AM
本身諗住夜既話`就搭亡命小巴..係和合石落車`.. -0- ' 住我果邊D人走晒.... 牙哥同IVY諗住送我'多謝..
多謝你話黎接我!
不過都吾洗`..700已經有火車搭`..
搭巴士返屋企`.見到 高生 `佢返早`.... OH..好可憐!
一返到HM即刻訓...但嚴重失眠!訓吾到' 屋企好嘈呀!!!!! 佢地係甘係到玩.. !!`到而家個頭仲係好痛.. -3-'
一陣仲話去游水`wif my family! 唉...........................................................................個頭好痛呀!
ps`今日又曬黑左...
係我蠢嗎!?我搵吾到 james ting個網... *
我地唱k唱左接近9粒鐘呀!! 好西利
|