cursorshelp
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
shan0929
暱稱: Sandra*
國家: 香港
地區: 北區
日誌統計
文章總數: 1124
留言總數: 621
今日人氣: 12
累積人氣: 17396
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2009HKCEE
Weather
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
*MY XANGA
Ar C
Ar Gi
BONLIN
CARMEN
CARR
CHAR2
Cherie
Cherry
CTING
Dragon
FATHANG
FISH
HEIHEI
IVY
Kai
Kerry
Kids
KimLing
kwan
LAURA
MAGGIE
Mo
Momoko
Moon
Moss
Neo
NONSTOPDANCING
PakHo
Saiga
Samantha
Sandra0929
Shu
SIU
Srain
Suet
SUF`WAC`POS
TallMen
Tan
TING
Toy
TSOIWING
Tze Chun
Wing
YAMA
Yau
Yiu
YOYO
ZREO哥
小豬-3-


2007 年 8 月 4 日  星期六
晴天
 

*2007-08-04

 

今日訓到300先起身..尋晚400先訓..

衰人牙哥! .\   /. 激死我!激死我!  嬲左一陣! 過左陣就平伏左..算啦'可憐的我..

尋晚終於收到那條-片-  oh..收音好清 bitch!  太好笑`好低能呀!! 比人陰左... -        -' 吾可以比第5個人知道!

今日沒有上學`..8月6日一定比人鬧..

1點比傻人打電話黎嘈醒...長途電話好貴呀`! sd左陣sms`見仲好眼訓..又訓返..

發左個惡夢..比人追殺`' 之後seafood打黎救左我'.. 我冇比人殺到!!

用左一個鐘時間去平伏呢個惡夢` 300先起身!

之後換3出去, 搵seafood去買書`好重.. 返hm`有人黎整電視.. -       -'

上班去`..好悶`時間過黎好慢 -        -'  下星期又放4日`好野!! 呵..

返到黎收到傻人的電話..

sd sms`.. 傾電話.. msn::組織!? 哈...  

8月會好忙!

傻人會對傻豬好好

miss you=]

刊登時間︰2007-08-04 01:21 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 8 月 3 日  星期五
晴天
 

*2007-08-03

 

 

唉`洗左機`什麼相片,跳舞影片都沒有了

要怪就怪自己懶`..沒UPLOAD上相簿...

巡遊的`

 

 

 

 

 

 

係個男人要求我地扮淑女同佢合照的..

 

梁玩具.....搶鏡...

唱K的..

留意何先生個胸`裝假狗..在胸前放了2隻杯..(只限一張...)

 

 

 

刊登時間︰2007-08-03 12:25 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 8 月 2 日  星期四
晴天
 

*2007-08-02

 

今日岩岩由大6出黎`...好累呀..

搭車的時候訓左`... 姿勢相當美麗..哈'.. 果架都吾知咩車黎既..熱死乜乜甘..

自己一個人過關`沒有當失路呀..哈`西利!

返到HK都吾洗2個鐘`..返到黎即刻換件3出去跳舞`..我有諗過去之前去一轉[龍豐]..釘耳`..

最後`諗諗下..太痛啦`放棄!!

今日S-U-F加W-A-C` 加多個梁玩具  等我嘗試一下講晒D名先(粗體是今日有出席的)

 S-U-F:: 細SAN`IVY`咖哩`HEIHEI`彭單`LOKMEN`牙哥`高佬`BONLIN`ZERO哥` 

W-A-C:: CTING`BEE`AR C`文文`表姐`大口耀`龍`表弟`進

係咪岩晒!?? 好勁呀!! 哈哈哈哈...

我地一齊跳 LOVE ME OR HATE ME` =]  加左好多STEP`記吾晒呀-0-

星期一POS有堂`我地可以去.. =] 但吾知請5請到假呢...好想辭職!!

ZERO哥搞了一個GAG很好笑`手會怕醜的...哈``...

今天跳舞很開心`.. 雖然累`..

8月將會好忙`有SHOW`..有比賽`要不停練舞`!! 我們要為比賽而努力!!!!

呢個星期自己照顧自己了`..

PS`長途電話`..

心`雖然明白`但仍然有點不愉快`...

刊登時間︰2007-08-02 10:25 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 7 月 31 日  星期二
晴天
 

*2007-08-31

 

 可吾可以比我訓一覺好既呢!?..

天氣好熱`..有點頭暈..一到夏天就是這樣啦..

630pm..返大6 lu..

帶著表弟和表妹..過關很快呀.. 到大6過關時`我同表弟一齊過..

海關:邊個係王佩珊呀

我:我呀..

佢用好懷疑的目光望左望我' 話::你大個左吾同左樣喎..比張身份証我睇下,,

拎張証比佢`佢係甘望.. 甘又係既;張相都2年啦.. 髮型吾同左`果時影相又冇帶眼鏡..

佢::真係好吾同樣喎..

其實身份証宦吾係好似架咋...哈`最後佢比返我果時都仲要望多眼..

王媽媽送到我們去搭車就走了`...我很害怕佢地嘔..' `好采..佢地訓左'冇事..

我好想訓又吾訓得..驚佢地會嘔'又驚過左龍吾知醒打電話..

最後我都係訓左... 實在太累了`!

 

miss you =] ! take care!

 

刊登時間︰2007-08-01 03:40 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 


*2007-07-31

 

岩岩同屋企人去完游水`好累呀

粉嶺有游池又吾去喎`要去大埔...我同豪B遲D先去..佢地早左一個鐘去排隊' -0- 真係好多人..

入到去`..我係甘比人欺負呀! -.-'   

`..細佬同表弟係甘捉我出深水區.. 又禁我個頭落去'吾比我上返黎..

痴線架,係甘飲水`...D水好咸-              -'

我覺得自己身體入面好dirty.. 仲差d浸死' .\ /.  反抗都冇用..佢地好大力...

玩到930走人`好多人..排隊沖涼..我真係不幸`..我果條隊果個人'沖左勁耐..

人地遲過佢入去都早過佢出黎..' 排我後面的人發火`拍門鬧佢..過左陣`佢終於肯出黎..

到我`我用極快速度沖涼`.. 費事要人地等甘耐..

點知`我入到去..都開始沖`.. 有個  口靚妹就係甘拍門..叫我快d 沖`快d出黎..

佢牙媽開頭都叫佢吾好`話人地岩岩入去咋.. 點知佢都仲係要續..一直拍到我沖完..

頂`..火到黎呀!好煩呀!拍甘耐隻手吾會累既咩...我好大聲甘講左句`::你拍夠未呀..

佢即刻吾拍'靜晒,,,佢媽正係講左句::係咪呢..

出去`望下個鐘.. 我沖左8分鐘咋.. bitch!

走人`..去左吉野家食飯..

頭仍然很痛 -0-' 仲有d暈..

 

今日收到電話費單了`..

sms 收費為`51元..  哈`..都幾勁下

 

刊登時間︰2007-07-31 01:28 AM    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 7 月 29 日  星期日
晴天
 

*8粒中唱k

 

今日係上水有show`.. 本身係POS`的,,但最後變左S.U.F`的

係鳳溪小學兜大圈遊行到 北區運動場..

 

12-100 BOOK左天平練最後一次`.. 因為個SHOW最後會有個比賽..

之後返中心擺低D野'就搭的士去FK..

200去到FK..但300先開始.. -        -' 見到黃浩然同李俊明..

等既其間玩遊戲' 扮職業.. 要扮消防員`但我做左揸槍POSE扮左警察..... 全部人動作一致..得我...  好低能..

之後又玩蠻牛好飲,,加 蒙羅麗莎 . . . . . 又係我輸!!!  又係罰上次果樣.... -       -' 我真係吾適合玩呢種遊戲//

300出發`..

岩岩開始都興致勃勃的' 但.. 愈行愈累`個太陽曬到乜甘...  好熱`好曬.. 好辛苦

下次可吾可以吾好再出遊行SHOW呀..真係好累..

兜左個大圈去到北區運動場.. 中途有個位係SHOW TIME`跳GET UP.. 

得分零鐘跳....未跳完就比人趕走 -          -'  極無奈..

到左北....場,, 又有一次SHOW TIME..跳GET UP同埋SAY GOODBYE' 反應好好呀,..

D吾識既人係甘歡呼  另有原因!? 哈.. 

等頒獎' 係甘影相' 借左人地D 舞獅既獅黎影相..  但好重同好焗..

有個攝影師(JAMES TING)係甘同我地影..哈'好笑..

牙哥係甘捉住人地影.. 個攝影師有個WEBSITE..陣間上去DOWN返D相先..

最後`D獎比晒D 舞獅的人`....散場'返中心拎野,HEA左陣.. 陪MIU去左實惠買凳

比我見到  有蠟筆小新的書包如包書膠賣呀!!

嘩!嘩!!蠟筆小新包書膠都係$9.5咋!甘抵買,仲吾快D去實惠買...  (哈哈...)

之後搭的返華明..返屋企換3沖涼又出去' 同咖哩預祝生日..去大埔唱K..10個人....

去到FLKCRS..得玩具同BONLIN...

我,咖哩,BONLIN 同埋牙哥去左拎房先...

我地唱黃金時段 '人頭每位98`   +K buffet $18..加一 

一去到即刻去左拎野食先.. 好肚餓..今日正係食左[撈撈].. [智障撈]!!?? -0-爽爽豆腐..哈` 低能LIN好低能!!

buffet D野都幾好食''  個房好似迫左D'..

原來牙MIU同玩具唱歌真係幾好聽.. 當然`牙哥都係!

我坐係BONLIN同牙哥中間`..一個勁走音'一個勁扮聲.. -V-

冇乜點唱歌`..係玩同食野多..

同BONLIN玩笑到好辛苦..笑到個肚好痛..簡直控制吾到自己// 佢低能架`..

係到玩[YO]..好好笑..... 我吾識玩[識仔]呀.. -       -'

唱到12點幾`佢地話走..得返我;IVY;牙哥同BONLIN留低繼續`話唱到CUT歌為止..

..我地間房係女廁隔離`我去廁所果時聽到牙哥係甘唱繼絕來往..好應聲..

瘋左`...係到大聲嗌''一路唱一路跳舞.. 又係甘係到笑' 好KID..

一直等佢CUT歌..我諗住佢2點幾都會CUT.. 點知.. 唱極都仲有`

唱晒D歌就點D搞GAG歌唱.. 唱熱咖啡...哈哈`扮汪明全跳舞`比牙哥拍左片... -           -' 睇返好好笑..

到最後`佢地2兄妹訓左..我地就唱月光光`洗白白`排排坐`美少女... 又唱 [香夭].... 

唱到545個個都頂吾順`...走人`' 我個頭好痛..  埋單`吾夠錢`.. 差100幾蚊.. -         -'

去M記食埋個早餐先返FL.. 好眼訓呀..返到FL係700AM

本身諗住夜既話`就搭亡命小巴..係和合石落車`.. -0- ' 住我果邊D人走晒.... 牙哥同IVY諗住送我'多謝..

多謝你話黎接我!

不過都吾洗`..700已經有火車搭`..

搭巴士返屋企`.見到 高生 `佢返早`.... OH..好可憐!

一返到HM即刻訓...但嚴重失眠!訓吾到' 屋企好嘈呀!!!!! 佢地係甘係到玩.. !!`到而家個頭仲係好痛.. -3-' 

一陣仲話去游水`wif my family! 唉...........................................................................個頭好痛呀!

 

ps`今日又曬黑左...

      係我蠢嗎!?我搵吾到 james ting個網... *

 

我地唱k唱左接近9粒鐘呀!!好西利

 

刊登時間︰2007-07-30 05:58 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 7 月 27 日  星期五
晴天
 

*2007-07-27

 

而家係art rm`..補art啦..

張太吾舒服走左..冇人教我整呀 -       -' 點算呢'

又自己整嗎!? 做錯就..... 尋日做錯左,比佢話..-3-' 唉' 到現時為止`只係做左2塊鞋底..

陣間又rainbow.. =] yummy`i like it!

 

Yesterday` dance,,

6-8 天平` 好累呀..

8-10 中心`無心機..

跳左4隻舞..ha`

get up`say goodbye`love me or hate me`i like that

8-10 係甘跳 i like that! 分開男,女跳..又各自solo..

氣氛同尋日有好大的分別..  -.-

吾知係咪尋日'road'得太勁..條腰好痛..

那2隻化骨龍又返左黎.. =] 都是我比較家溫暖吧..哈.

 

 

 

刊登時間︰2007-07-27 01:23 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 7 月 26 日  星期四
晴天
 

*2007-07-26

 

ART補課中呀' 呀...好悶呀!好悶呀..陣間去rainbow  食糖水 哈..心情愉快

我的陶瓷`要努力啦!! 已整好了個底啦.. -0-

 

原來我心也會覺酸..

發覺::雖然只是簡單的一句`但足以觸動我心..

弄不清是什麼感覺

 

 

 

刊登時間︰2007-07-26 01:56 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 7 月 25 日  星期三
晴天
 

*星期3'

 

今日冇返學`亦都冇返工! 很開心 !終於感受到 而家係放緊暑假!

朝早又諗住起身睇小丸子`..bitch..岩岩開電視岩岩做完!!  -           -' 自己預錯左時間! 唉..

約左花花同seafood去唱k  100pm係FLKCRS等..出發去大埔`

唱到喉嚨好沙.. 飲左2杯野 ' 係甘去廁所  -       -' 唱到530走人.. 返上水

返上水的途中..我好緊張! 唉..個心好似拿住拿住甘.. 好緊張..吾知同佢講D咩好..又驚自己會喊影響佢..

差吾多到果時心跳勁快.. 去左北區搵FISH..諗住比個驚喜佢麻.. 點知,,'

入到搵勻晒1樓都吾見.. 打比FISH媽啦..

(FM= FISH' MOTHER)

ME:FISH媽..FISH係邊到架..

FM:佢係地下果層咯..你係邊呀

ME:下..我搵吾到既,,北區醫院地下果層咯..

FM:哈哈哈哈哈..(狂笑..)..哈哈...佢係(那打素)呀..哈哈'邊個同你講佢係北區架!?哈...

我聽到佢甘講`即刻好自然地喊左出黎...都吾知點解會甘!!   

好低能呀我.. 突然之間好憎自己..一路行一路係到喊,,,

到中心練舞FOR 29號出SHOW`..等左陣..食左D野`成日就係食左8粒燒賣'

我塊面紅晒可能係因為 喊...唉! DOWN左一陣..誰說王佩山不會怕醜架!??哼

跳左陣..

係甘比 梁玩具 取笑我! 豈有此理.. 狂取笑`勁取笑! 又做D 不論不類的動作! 自創舞步..

他是傻的`都吾知有咩甘好笑! 比佢笑左好耐.. -         -'  我自己都笑到好西利`!!

好采牙哥吾係到..吾係既話`我一定......比人笑到.......

點解我成日會比人笑..比人窒既呢!?? 

最後`因大家宦冇乜心機..所以提左結束! 係到影相..係甘影BONLIN...因為佢太令仔啦....扮MODEL

 

搭巴士返HM..又係甘係到笑`..係到塊面好酸...哈' 今日好開心呀!LOKMEN講D野好好笑..我的臉很多肉!? 哈哈

 

公園留影..表妹`表弟' 他們2人睡在我的腳上

 

刊登時間︰2007-07-26 12:23 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 


*2007-07-25

 

今日有`小丸子`睇咧..!! 好開心=] 尋日miss左呀'-0- 所以今日預好左時間起身

晏就去左飲茶'

返到屋企好眼訓... 訓左半個鐘就返工' 好眼訓呀!!

Bingo!聽日吾洗返呀`休息!心情即刻靚晒 呵呵!!

決定左聽日 自己 去醫院探FISH..比個驚喜佢! 吾知點解好緊張!  驚到時會冇野講-         -'

聽日約左親愛的和SEAFOOD去唱K`

之後返上水探FISH`再去跳舞!

 

PS`要做到8月中先比走.. -0-'

刊登時間︰2007-07-25 01:20 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]