cursorshelp
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
shan0929
暱稱: Sandra*
國家: 香港
地區: 北區
日誌統計
文章總數: 1124
留言總數: 621
今日人氣: 10
累積人氣: 17394
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2009HKCEE
Weather
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
*MY XANGA
Ar C
Ar Gi
BONLIN
CARMEN
CARR
CHAR2
Cherie
Cherry
CTING
Dragon
FATHANG
FISH
HEIHEI
IVY
Kai
Kerry
Kids
KimLing
kwan
LAURA
MAGGIE
Mo
Momoko
Moon
Moss
Neo
NONSTOPDANCING
PakHo
Saiga
Samantha
Sandra0929
Shu
SIU
Srain
Suet
SUF`WAC`POS
TallMen
Tan
TING
Toy
TSOIWING
Tze Chun
Wing
YAMA
Yau
Yiu
YOYO
ZREO哥
小豬-3-


2007 年 7 月 23 日  星期一
晴天
 

*2007-07-23

 

不太習慣`:孖鋪.. 同晴晴訓`佢一訓醒就係甘整d野`發出極蘇擾的聲音  -        -' 

.

.

.

.

.

. (省略)

今日比吳小姐嚇親.. 係msn講埋d我聽吾明..的說話!`.. 我吾信你自己feel到既' 吾好亂講!

 

返工`一返到去見到張更表`... FXXK + XX (粗口) .\  /.  這是第一個反應!

第2個反應`覺得辭職係做得好岩! 恨不得即刻吾做!!

有冇搞錯呀' 編更表果個好偏心咯`

話說星期6`

W: 你地想放星期幾呀!?

C: 吾..我要放星期4 - 日呀!

W: 嘩..放甘多呀!?

C: 我要返大6呀..

W: 甘牙山珊呢..

ME: 我要放星期4`日呀..

W:下`..可能星期4放吾到啵'

ME`吾得呀..星期4一定要放( 佢明知我星期4一定返吾到佢仲要話放吾到! (.\      /. )

C: 甘我返埋星期4..星期5先開始放啦.. (很感激牙CHOW明白我!! 謝謝你)

ME`我星期3吾得閒呀'返早放2得吾得呀..

W: 嘩..你地D時間甘(撩LUM)既..要問過何小姐啵..

好嬲呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 安琪得我就吾得!?

 

好! 點知今日睇個時間表`::

星期3`細珊:: 615-1015!       

收皮啦!!!!!!!

真係吾比改時間既..最多果日請假吾返! 到頭黎要直踩果個係你你你你你..

你不仁我不義!!!  呢D情況已經吾係第一次!! 忍得你一次'估吾到你有第2,第3次!!

仲有`.. 星期4竟然安琪可以放!?; 牙CHOW係第一個講話星期4要放既' 點解第一個講既冇得放呀!? 

 

我而家好嬲呀!!!!!!! .\     /. 'UNFAIR!

 

 

收工接到FISH媽的電話`同佢傾左陣`講FISH  D野`..

愈傾我就愈想喊`' 我都估吾到自己會有甘既反應!

雖然我地好耐冇聯絡,,好似好陌生甘`但'原來聽到你的消息..我會擔心。心痛.. 真係好驚你會有事!!

因為你係我既真正朋友!!!!?????

真係好想喊` 但有人係隔離' ......... 忍得好辛苦! 

林嘉愉'

可吾可以嘗試放開一D` 可能放低對你黎講係一件好事'

吾好將D野收收埋埋`.. 講出黎會舒服D架' 你身邊的人個個都好擔心你;由其係FISH媽//

我吾知我可以對你講D咩.我都吾知可以做D咩黎幫你; 但..我真係好希望你盡快放得低!!

 

 

 

刊登時間︰2007-07-24 12:32 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 7 月 22 日  星期日
晴天
 

*2007-07-22

 

今日休息`太好了!

打電話黎 嘈醒左 -0-  哈`我不是豬!

醒左之後hea左陣`睇電視...又訓返.. 訓到2點幾就make up同晴晴 amy出去`'

唉`.. 小朋友真係小朋友!   去左睇鞋`.... -          -' 想買對鞋即`都甘難既.'

同佢地去左食野`.. 成家都去游水'

突然之間醒起seafood`搵佢出mk''

衰人`又遲到; 次次出親街都係佢遲到  .\ /.  可惡!

我覺得而家去mk真係愈黎愈快... 半個鐘!?? 730就去到..

去旺中' 睇鞋..比seafood批中我一定買吾到' -       -' 對!我真係買吾到;

都吾係我想要果d'.. 唉`...... 係我要求高嗎!?吾係!!!

行行下去左[大良8記]食糖水` -0- ' 他們出產的 -楊枝甘路- 不予置評!! 下次餓死都吾入呢間野!

行到11點先走人' 去左萬寧`又比人 唆擺 買野 `! 

返到FL都差吾多12點`...係火車站見到 黃浩然 !  再次見到佢 -0-'

同SEAFOOD 88後' 甘岩佢又係住我果邊,就一齊行返去//

嘻`..多謝你甘睇得起我啵!

王媽媽係M記`..過左去搵佢地` 佢地好無聊呀!游完水又吾返屋企`周圍HEA`去公園玩 ..話等埋我先一齊返HM -      -'

 

 

 

刊登時間︰2007-07-23 12:26 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 7 月 21 日  星期六
晴天
 

*2007-07-21

 

明天放假`真好!

我終於等到星期日啦`!!!

我決定左辭職了..星期一就交信吧!!

 

星期一返吾返去整陶瓷好呢!? -         -?

刊登時間︰2007-07-21 11:53 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 7 月 20 日  星期五
晴天
 

*2007-07-20

 

昨晚5個半小時.. 好眼訓呀!!  嘻嘻`又是因為[ 康熙來了]的關係吧`真係好好笑...

遲左半個鐘起身`同王媽媽和晴晴一齊出門口' 牙蔡.''SOR..我遲了

ART補課中`...唉! 好悶' ..

一返到黎HEA左45分鐘就即刻去食LUNCH.. 原因`佢地想睇惡作劇之吻..

又是康味館啦`一碗米線食左成9個字.. -       -'

我的陶瓷,,,,,,,, 哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈!

張太下就吾係到`佢教埋我點整..' 但佢叫我一定要畫晒D平面圖先整'  

佢教我整高爭鞋的爭... 哈哈哈哈'笑到我眼淚都出!!! 我同蔡都諗歪左啦,,哈....

走之前千叮萬囑要乖乖地.. 哈!我很乖呀! 沒有搞破壞! 默默地對著電腦..

星期一,二,三都吾洗返' 張太吾得閒.. 而家諗緊開吾開始做好' ..   做左D泥會乾晒架;吾做又..... 唉!

李小姐`YANKI`等我; 信已經寫好了...爭未寄咋'!!  

刊登時間︰2007-07-20 02:57 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 


*2007-07-20

 

 

`  再一次失望! 也許是自欺欺人吧! 很討厭自己::自制煩惱!

 

7月19日`

一早比人嘈醒左`... 訓左6粒鐘咋` -         -' 好眼訓呀..

同佢地落左樓食早餐`.. 再出發去OP`...  係FLKCRS買飛.. 去到紅磡轉搭穿梭巴士 -       -'

今日的天氣實太好了`陽光非常普照!!!!!!!!   十分討厭又熱又曬的天氣!   我比較喜歡下雨!

一去到'朗和靖雯已等了我們接近一小時; 最後`..我們更在前門..他們在後口!

今天的OP之旅... .. 我很收歛呢..今次去了上次沒有去的地方和玩了很久沒玩的GAME`...

對我來說;真對不起`..真的很無聊..連強顏歡笑也做不到'

遇不上小醜士士啦;有點點兒的失望!...

今天的人很多' 深深體會到..'::內地跟香港的文化真的有著很大的分別'

撞人..爭先恐後的情況亦隨處可見' 還有 打尖 !!  唉.. 節哀!

發現自己的耐性'  滿分是10的話`我只有3 `不要問我`那無聊的問題! 完全不想作答!

太多機動遊戲沒玩了; 因為有少朋友啦..

都是7月10日玩得最開心.. =]  因為有你地肯陪我瘋

黑了...黑了`我又黑了! 就快跟非律賓籍的人士變成一樣了 ' 不要!!

玩到5點幾.大家都很累`..搭車返FL..而我就去天平跳舞...累得很! 本身跳6-8 '我730才到..  -           -;

今堂沒教新STEP..只是排位和改了少少野`.. 要為比賽而努力!!!!

800同佢地搭70K回家`... 那沒冷氣的70K  ..還坐下層 -0-

其實我是很辛苦的 !! 好焗好熱`好想嘔.. 所以坐這巴士必定要坐上層!!

 

聽日又要返學LU`.. 唉; 我的陶瓷! > _____ <'   怎辦...

PS`尋晚係到睇  康熙來了`  勁好笑!!  之前睇返愚樂I LOVE YOU都笑到KID左..

 

 

刊登時間︰2007-07-20 12:29 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 7 月 18 日  星期三
晴天
 

*2007-07-18

 

星期二`..

1030約左牙蔡係FLKCRS等..返學補ART..點解天氣會甘熱架.''.....`

一返到去HEA左陣`.. 睇左陣報紙同雜誌...就開始諗下陶瓷整D咩好`..

我吾想畫犒比佢睇先呀-     -'  CARR就好啦..' 可以側側博

雖然一開始係想整廁所的...但..' 比CARR的一番說話打沉左......

張太叫我試下用泥整個 XX先`..(吾知叫咩,,)整完之後佢再教我正式點做..

一開始吾知自己整咩..  [X廁] 但整出黎似拖鞋..整整下又變左高爭鞋

最後都係整鞋啦.... 會整一對大的之後好多細的... 其實鞋這方案是牙蔡想出黎的.. -     -' SOR..

LUNCH之前只求其徙手整了一個版出黎..點知佢話要燒的.. 叫我整令D..-      -' 哈哈...入面好多空氣..會爆架.. 

食LUNCH...同牙蔡`CARMEN去左許留山`..-      -' 去之前好想食凍野..甜品`; 去到見到冇咩好食...

始終RAINBOW好食D.. 最衰RAINBOW2點先開...食完HEA左陣先返去..

返到去就開始整啦`

我冇訓覺..我有郁手做野架!!!

整到4點走人`他媽的' 整之前又吾教我..等我整到一半先同我講'

嘩`你甘吾得架..太薄啦' 太危險啦!! 

妖`甘即係整黎都冇用啦.. 親手毀滅左佢!!! 唉... 星期5再整啦..'

聽說' 一定要係暑假內做晒D  TAS.. 做吾晒就要日日返去做.. -      -'

返HM..返工`

今晚表妹果D會黎 =]

 

星期3`..

張太今日吾會返學校`所以我都吾返啦. '  廢事整好晒佢一句話吾得又重新整過..

LUNCH`.. 必勝客!

一個$306的套餐..買果時覺得會吾夠..點知`9個人都食吾晒;-0-

好熱`佢地出晒MK..今晚食壽司`...我就要返工`留係屋企`... > <' 

買鞋`買鞋`買鞋!!!

 

PS`: Go again oecan park with my family tomorrow!! BUT i want to dance!

 

 

 

刊登時間︰2007-07-18 05:04 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 7 月 16 日  星期一
晴天
 

*2007-07-16

 
 
 
 
而家係學校`...睇黎...今日的art補課..會失敗!! -     -'唉..
..1100先返到..遲左個半鐘`但返左黎甘耐..'始終仲未郁手做野.' 仲係瀏覽既人地既日記'同聽歌.
好!食完lunch之後要 要郁手啦`我應該會做左陶瓷先..
 


 
-期待多麼可怕!-
刊登時間︰2007-07-16 11:57 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 7 月 15 日  星期日
晴天
 

*2007-07-15

 

GOOD SHOW!

今日7點 翟醒左一次`...好驚自己又吾知醒..遲到' 1000起身`...洗頭`沖涼`出去..

*下次..再一齊食早餐啦! 加油..

約左LOKMEN`好巧合地`又碰到咖哩! 一齊去..

一去到` -0-  好大個好似帳篷果既野圍住...入到去雖然吾洗曬但就超熱..好似焗桑拿甘..

未正式REHER之前係帳篷出面練左陣`提不起精神... 曬到牙媽都吾認得... 我[窿]左啦...痴線架`...

我仲係著背心`.早知吾好貪方便..帶多條短褲啦`..

彭單受左傷..黎吾到.. - 3 -'

REHER時因個台有問題...延誤`.... MAKE一次`...  又係出面練左陣就放LUNCH`..

我罕見地食左野`...因為我冇力同埋覺得自己可能會頂吾順.. 

半個鐘宦冇就返左去..換3等出SHOW... BITCH`中袖外套`4骨牛仔褲`熱到XX甘濟!!

我地打頭震`第一隊..跳果時都OK呀`又係MISS 左打電話果到F STEP..食吾正.. -      -' 那可愛的電話使我分了心

跳完之後本身諗住走人`...點知見到個議員係到教跳舞`..[ 吾知係咩舞]

覺得幾得意...同牙哥跟住佢跳`... 好好笑..好易記..

[ 爭 ,尖 , 橫 ,後 ,前, ] X 2 

[ 向前行4步] 

[踢前 , 踢後, 呯呯呯]

重複又重複!

好好笑`..係甘跳`都係甘重覆呢D STEP.. 跳到好HIGH.. 同牙哥拍住跳..

之後佢到仲激到上埋台跳`...我係台下睇...好搞野..

睇完之後話睇埋CYS跳舞先走..

其間[區浚濤,TOTA]黎左`...又係佢`又係果2隻歌.

成班SUF係到扮粉絲.. 又拍手`又舉手`玩人浪 好HIGH甘`  好低能..但我中意!! 哈....好笑!!

合照..佢都OK令仔既..佢讚我地係好好既聽眾...

睇埋CYS跳舞就走..

走之前同牙KIT影相.. =]  吾好吾記得我地呀!!!  保重啦..

之後牙哥係到影D扮野相...哈哈...好玩呀! 又拍片..

我又玩埋一份.. 買廣告` [ 蠻牛好飲做配音]...好笑.又買OT廣告`...同HEIHEI' 

  夾硬拉埋ZERO哥一齊扮MODEL行天橋拍廣告`其實我睇得出佢係好想架..

ZERO勁有潛質做呢行..佢勁忍到笑..D動作表情又正...

到我果時我冷靜吾到...哈..'  我想有D有果條片呀.. 一定好好笑..

仲有好多搞笑野`搞左1輪先去M記食野`... 我又食左M記D ICE-CREAM啦.. -     -' ..算啦! $10果個什麼芭菲..好甜..

比無賴的牙哥屈左............... 你要養我一個月呀!!         

WELL`ZERO哥的電眼年中殺死不少女生!!    放電..

好似個個都知呢件事甘.. -      -' 個個講野既又係一樣...  -      -'  ...我覺得有點兒尷尬. -    -'吾吾

傾左一陣計就走.. 牙哥變返以前甘啦` =]  之前練舞都吾係甘既樣既..

-  就係我個PATPAT搞到人地冇左半邊面!? 十分抱歉...我都吾知影相果個甘中意......

因為要返工`冇得參觀IVY同牙哥的HM... 同高佬走左..我送佢返屋企!?..去左華心搵SEAFOOD拎返D書....

諗諗下`都係返HM沖信涼好D`..

出奇地`今日返615 放915..太好了`我累得要死..

今日曬到黑晒`有史以黎的黑... 背脊更慘不忍睹` 黑到好似D黑人甘... -     -'

  下次太曬時候.. 忠告大家吾好著 工字背心`曬到好嘔心...

放工即到萬寧買美白MASK.. 我等吾到聽日啦...'有我最愛的E之情.. =]

PS``今日見到曾sir呀..(小學五六級的班主任..)..佢肥左好多!一定係日日飲老婆d愛心令湯啦.. 仲生埋個女添..弓喜呀!!

D相後PO啦`好好笑的.. 嘻..

聽日要返學`補ART...唉`.....吾想返呀!!一定好悶

刊登時間︰2007-07-15 10:45 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 


*2007-07-15

 

MayBe`...

MayBe`...MayBe`...

MayBe`...MayBe`...MayBe`...

MayBe`...MayBe`...MayBe`...MayBe`...

 

(`非傭`)周淑芳`生日快樂..愛死你呢個非傭!!

今日返845' 830要去到`即係815要出門口

但遲到... 訓到甘上下`醒醒地..心諗..點解會鐘仲吾響既,..望下..800...

-0- 即刻彈起身`... 梳洗一番`再打電話返去話遲到..何小姐休息 =]  昌哥在咧`

打完電話後..想' 反正都遲到咯...索性施施然行返去... 遲左3個字.. 佢地仲話我做乜甘快就可以返到黎..-      -'

今日有個新同事.. -       -'  今日好多人..出現多次的混亂... 次次都搞到好憫憎..

一日一枝葡萄適'  免強支撐到700' 條腰好似就斷就斷甘..好可憐!!

放915...因為今日遲左返工`...所以換3後要等到某時間先可以打卡走人... 好累'

真好`聽日可以請半日假去跳舞`... =]   返615!

SUF HAVE ARE GOOD SHOW

又係回歸SHOW... 又係FL遊樂場..唯一吾同既`.. 嘉賓大粒左!!吾可以失禮!!!

 

繼續PO 相..

超低能..但我中意!!!哈..我同水母的合照`即係牙蔡的前生..

好中意副眼鏡`好搞野..` '小醜士士' 好好笑..佢個袋入面有好多魔術既野..

 

 

刊登時間︰2007-07-15 12:51 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 7 月 13 日  星期五
晴天
 

*2007-07-13

 

發現自己原來都是口不對心的傢伙 :(  點解...

差不多整天都是低落的`..唉!   夢應該醒了嗎!?

 

 

天氣好熱`...今日6-10要跳舞`reher 7月15日的show`

聽說那些嘉賓大大粒的....吾`...但我要返工`去吾到`....好想辭職`但......................好煩呀!

星期日會係FL遊樂場有SHOW... 29號更會有巡遊`...嘻嘻`聽說有1500元的津貼!... SUF會賺錢的!!

媽返左大陸..屋企得我一個..好想整野食`...但我又吾想洗野`..

每次整完野食`就算只是一個炒面...D野都會好亂.. -     -; 又會好多野要洗! 所以`..最後放棄了...

而家一日到黑都係甘食野...事關粒飛茲好返左` 果碗涼茶果然洗得!!!可以盡情地食`....哈哈!

陣間要返工`...    甘熱既天氣`想去游水多D`...  

 

 

 

 

告訴自己這只是一場夢!

每次都是因為自信不足..自己打沉自己!

 

 

 

PO住甘多...仲有其他相放左係相簿`...遲D放埋金玲果D上黎

 

刊登時間︰2007-07-13 12:42 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]