GOOD SHOW!
今日7點 翟醒左一次`...好驚自己又吾知醒..遲到' 1000起身`...洗頭`沖涼`出去..
*下次..再一齊食早餐啦! 加油..
約左LOKMEN`好巧合地`又碰到咖哩! 一齊去..
一去到` -0- 好大個好似帳篷果既野圍住...入到去雖然吾洗曬但就超熱..好似焗桑拿甘..
未正式REHER之前係帳篷出面練左陣`提不起精神... 曬到牙媽都吾認得... 我[窿]左啦...痴線架`...
我仲係著背心`.早知吾好貪方便..帶多條短褲啦`..
彭單受左傷..黎吾到.. - 3 -'
REHER時因個台有問題...延誤`.... MAKE一次`... 又係出面練左陣就放LUNCH`..
我罕見地食左野`...因為我冇力同埋覺得自己可能會頂吾順..
半個鐘宦冇就返左去..換3等出SHOW... BITCH`中袖外套`4骨牛仔褲`熱到XX甘濟!!
我地打頭震`第一隊..跳果時都OK呀`又係MISS 左打電話果到F STEP..食吾正.. - -' 那可愛的電話使我分了心
跳完之後本身諗住走人`...點知見到個議員係到教跳舞`..[ 吾知係咩舞]
覺得幾得意...同牙哥跟住佢跳`... 好好笑..好易記..
[ 爭 ,尖 , 橫 ,後 ,前, ] X 2
[ 向前行4步]
[踢前 , 踢後, 呯呯呯]
重複又重複!
好好笑`..係甘跳`都係甘重覆呢D STEP.. 跳到好HIGH.. 同牙哥拍住跳..
之後佢到仲激到上埋台跳`...我係台下睇...好搞野..
睇完之後話睇埋CYS跳舞先走..
其間[區浚濤,TOTA]黎左`...又係佢`又係果2隻歌.
成班SUF係到扮粉絲.. 又拍手`又舉手`玩人浪 好HIGH甘` 好低能..但我中意!! 哈....好笑!!
合照..佢都OK令仔既..佢讚我地係好好既聽眾... 
睇埋CYS跳舞就走..
走之前同牙KIT影相.. =] 吾好吾記得我地呀!!! 保重啦..
之後牙哥係到影D扮野相...哈哈...好玩呀! 又拍片..
我又玩埋一份.. 買廣告` [ 蠻牛好飲做配音]...好笑.又買OT廣告`...同HEIHEI'
夾硬拉埋ZERO哥一齊扮MODEL行天橋拍廣告`其實我睇得出佢係好想架..
ZERO勁有潛質做呢行..佢勁忍到笑..D動作表情又正...
到我果時我冷靜吾到...哈..' 我想有D有果條片呀.. 一定好好笑..
仲有好多搞笑野`搞左1輪先去M記食野`... 我又食左M記D ICE-CREAM啦.. - -' ..算啦! $10果個什麼芭菲..好甜..
比無賴的牙哥屈左............... 你要養我一個月呀!!
WELL`ZERO哥的電眼年中殺死不少女生!! 放電..
好似個個都知呢件事甘.. - -' 個個講野既又係一樣... - -' ...我覺得有點兒尷尬. - -'吾吾
傾左一陣計就走.. 牙哥變返以前甘啦` =] 之前練舞都吾係甘既樣既..
- 就係我個PATPAT搞到人地冇左半邊面!? 十分抱歉...我都吾知影相果個甘中意......
因為要返工`冇得參觀IVY同牙哥的HM... 同高佬走左..我送佢返屋企!?..去左華心搵SEAFOOD拎返D書....
諗諗下`都係返HM沖信涼好D`..
出奇地`今日返615 放915..太好了`我累得要死..
今日曬到黑晒`有史以黎的黑... 背脊更慘不忍睹` 黑到好似D黑人甘... - -'
下次太曬時候.. 忠告大家吾好著 工字背心`曬到好嘔心...
放工即到萬寧買美白MASK.. 我等吾到聽日啦...'有我最愛的E之情.. =]
PS``今日見到曾sir呀..(小學五六級的班主任..)..佢肥左好多!一定係日日飲老婆d愛心令湯啦.. 仲生埋個女添..弓喜呀!!
D相後PO啦`好好笑的.. 嘻..
聽日要返學`補ART...唉`.....吾想返呀!!一定好悶 |