尋日3點訓.. 累'.. 落雨但冇風...熱`
訓到12點先醒..' 但好似仲好眼訓甘.. 開電視睇左陣..女排'..但睇吾到中國..果PART..
諗住出去行一陣先去祥華,,點知.. 吾夠時間! 出門口果時覺得會好凍..加左件長袖外套..
約左440係火車站等.. 何童希' 你好吾好意思呀!? 之後一齊行過去;.
因落雨關係..轉左係粉官小學跳舞!個台都OK呀!! REHER果時我吾記得D STEP.. 跳錯左' 勁係到笑..低能..
之後MAKE UP.. 係到影相...果到個廁所.. -0-' 連風扇冇;熱死人呀..
上返去'..開始食野`.. -0-' 佢所謂的食齌.. 完全O咀咯!!! 是盆菜... 一打開'...面頭全部都係菜'..真健康!
佢地諗住下面會有D好野...點知'..哈哈哈哈...撩極都係果D野;'
入面有:: 西X花.. 椰菜(勁多)..豆卜..枝竹..冬茹(極少)..素蝦..紅羅白..白果(幾粒)..素雞( 大約幾舊..)
估計成本100有找..莫議員' 有冇再慳皮D呀.. 仲要每位參加者比20蚊..
仲要講到自己用左好耐時間去籌劃..又話吾理D人反對都係搞..因為想D街坊開心.. -口-' 虛偽!
從今日的觀察...我對呢位莫議員..沒什麼好感.. !! 甚至有點討厭.. 無可否認'起因是::: 盆菜!!!
SHOW.. 跳GET UP同埋SAY 88'.. 跳錯左'..但執到' ..IVY掀起了我的裙...哈哈..
表演完坐左陣就走人`...落左樓下影相..
BONLIN提譏跳起黎影...點知'.... 好多次因為我反應慢..-_______-' 跳吾切'...所以..要大家係甘跳..
每影完一次..個攝影師就話:::吾得呀...再黎一張呀..
大家就會話;..又係你呀..細SAN..
攝影師..::哈`係呀..又係你呀..
-__________-' 點解會甘!? 我都吾想架..
最後一張..我得左啦!!!!! 哈哈...個攝影師一影完..睇返..係到笑..
我行過去睇..佢話::: 哈哈...黃色衫呢個..隻腳..
我一睇'....哈哈哈哈哈哈...笑到我... 無氣..都要笑.. 好低能呀!!!!好低能呀!! 佢指既黃色衫係何童希..
腦入面係甘出現佢隻腳..個POSE同埋攝影師果句說話!!! ....我笑左勁耐.... 笑到喊..
..佢地想用手機錄低我既笑聲做玲聲...但我果時已經冷靜下來..呵呵
之後BONLIN繼續搞GAG`...哈哈哈哈.....
佢地話去聯和墟街市食野... 我吾覺得肚餓冇食到.. 8點..練舞
WELL..冷氣好勁呀;好采有件外套..下次一定吾著裙練舞..太吾方便啦''...因為懶..所以冇換褲..唉..
跳完搵件3就同WCH ,彭丹.....等等去左食糖水`..
芒果溝密瓜會出事!?但我而家都仲未有事喎.. -0-'..
食完牙哥同IVY黎左一陣`仲有咖哩...牙哥,IVY傾左陣就走左..
同WCH ,彭丹,咖哩去左聯和墟果間孖8..玩左陣太古`..趕尾班小巴回家去!
嘻`.. 吾洗送啦! 你未幫我鍊骨啵... -v-
同咖哩係到等小巴..傾'...
點知等左成5個字架車都未黎...估佢係咪走左..之後又去左70K個站到睇下仲有冇BUS..
妖..去到70K巴士站..咖哩見到架小巴黎左咯!! .\ /. 沒有巴士.. 搭的士回家! 送咖哩返屋企..
聽日有SHOW...星光大道!?? 有壓力'...
岩岩諗住訓..何童LIN打黎..你真係好煩!又8卦.. 成個八婆甘.. 傾左1hur... 好低能呀你!!!!! 第一次同佢傾電話傾甘耐呀..
以下呢2個網都係比何童lin既..'
1. 換3game.. 有興趣可以上去玩下..
2. 只適合何童lin使用!! 非請勿進..
http://sunzonehk.com/php/games.php?list=cosmetic
http://www.info.gov.hk/health/aids/chinese/chservices.htm |