cursorshelp
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
shan0929
暱稱: Sandra*
國家: 香港
地區: 北區
日誌統計
文章總數: 1124
留言總數: 621
今日人氣: 47
累積人氣: 17431
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2009HKCEE
Weather
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
*MY XANGA
Ar C
Ar Gi
BONLIN
CARMEN
CARR
CHAR2
Cherie
Cherry
CTING
Dragon
FATHANG
FISH
HEIHEI
IVY
Kai
Kerry
Kids
KimLing
kwan
LAURA
MAGGIE
Mo
Momoko
Moon
Moss
Neo
NONSTOPDANCING
PakHo
Saiga
Samantha
Sandra0929
Shu
SIU
Srain
Suet
SUF`WAC`POS
TallMen
Tan
TING
Toy
TSOIWING
Tze Chun
Wing
YAMA
Yau
Yiu
YOYO
ZREO哥
小豬-3-


2007 年 8 月 14 日  星期二
晴天
 

*好累.

 

訓到11點幾就醒左.. 熱醒'..*

尋晚諗住佢會落雨或然或者會有風..開左窗..無開風扇.. -0-' 訓到9點幾已經feel到熱...忍左2個鐘..'

起左身.. 見到尋晚想食但未食既杯面.. 於是'...就是我今日的早餐*

但..倒水6面..聞到d味'...已經後悔..但冇辦法...-___________-'

食左一半..已經好飽'..吾係甘想食.... 好後悔搵杯面做早餐...

行過華心幫寶玲買書..之後返學'

今日陽光普照..好熱' 約左115係火車站等..早左3個字去到'.. 好熱呀!!!!!!!!

200返到學校..補世史`學校大執呀!!!

哈哈哈哈`見到泥皿街!!! ... 一見到佢個頭`即刻諗起佢句:: 屋企漏電!!!  

講真句`又不太差!! 但因為睇吾慣..好好笑'

補課'好悶...但都算聽得明佢講d咩'...聽日..你地吾好同我講野!!! 我要聽書..!!!

放左學`收到牙哥的sms`想我陪佢出mk.. -0-' 但我不是bitch!!!!!!!

收到高佬的留言`::先知今日pos有堂..可以借場練.. -     -'

..係大埔超級城兜左陣.. 睇吾岩想買既野' 費事又返屋企換3..索性著埋校服同牙哥出mk..

去到'mk.. 買左[小丸子..] 好味呀!!! 之後行去旺中`..落單訂褲!! 再行左陣..佢要幫c 買裙`.. ivy 黎左..

佢地買con..交收'... 之後返大埔跳舞.. 途中見到bonlin,大口,牙龍.. 我比人打.. -________-'

又買左大菜糕' 哈哈...冇味的!!又食左佢地2舊香蕉糕 -          -' 太甜又多粉..吾好食!!

等場的其間`入左(兒童室)玩..好低能呀!!

跳舞`...個場細`吾夠位..又冇歌'.. 加上今日好累`又著校服跳'...  我真係吾係好想跳..提不起勁!!!

10點,,準時趕人走`想跳一次比大san睇都冇時間!!

係出面傾左成半個鐘...我勁眼訓... -0-' 牙齒敏感!????

同佢地去左7仔食雪糕..佢地3個'.... 加多$0.5就吾洗等!??? 我冇你地甘貪心呀!!!

返粉嶺!!... 返到屋企沖涼`之後再..洗3..掠3..收3..摺3..掃地..

傾左一陣.. 我真係好眼訓....... -________________-' 要訓了

 

PS` 爛GAG搞得好..*個咀自然O..  (嘻....)

      我已決定著(A).. 吾理啦..括出去!!! 希望我..吾係意氣用事啦!!!!  但首先要做的...減肥!!

      今日真係食左好多野`.. ::

     出前一丁杯面`..許留山的粒粒密瓜檸檬爽(密瓜好味..檸檬好酸..)..章魚小丸子`大菜糕`香蕉糕`豆腐味雪糕

刊登時間︰2007-08-14 01:47 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 8 月 12 日  星期日
晴天
 

*對吾住..

 

今日..星光大道的show 因天氣的關係cancel左.. -0-' 甘都好..練得都吾夠..費事獻醜!!!

WCH去左又一城::: 想睇5星級大鼠但冇位..買左星期2的飛..

對吾住!!!

SORRY!!!

 

喊了..很討厭自己! .\  /. 覺得很丟架..

以後都吾會再比呢D事發生!!!! .\  /.

有你係我身邊,我覺得很幸福!!THANK U!

 

也要THZ牙哥..

刊登時間︰2007-08-12 11:46 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 


*累`..SHOW+練舞..

 

尋日3點訓.. 累'.. 落雨但冇風...熱`

訓到12點先醒..' 但好似仲好眼訓甘.. 開電視睇左陣..女排'..但睇吾到中國..果PART..

諗住出去行一陣先去祥華,,點知.. 吾夠時間! 出門口果時覺得會好凍..加左件長袖外套.. 

約左440係火車站等.. 何童希' 你好吾好意思呀!? 之後一齊行過去;.

因落雨關係..轉左係粉官小學跳舞!個台都OK呀!! REHER果時我吾記得D STEP.. 跳錯左' 勁係到笑..低能..

之後MAKE UP.. 係到影相...果到個廁所.. -0-' 連風扇冇;熱死人呀..

上返去'..開始食野`.. -0-' 佢所謂的食齌.. 完全O咀咯!!! 是盆菜... 一打開'...面頭全部都係菜'..真健康!

佢地諗住下面會有D好野...點知'..哈哈哈哈...撩極都係果D野;'

入面有:: 西X花.. 椰菜(勁多)..豆卜..枝竹..冬茹(極少)..素蝦..紅羅白..白果(幾粒)..素雞( 大約幾舊..)

估計成本100有找..莫議員' 有冇再慳皮D呀.. 仲要每位參加者比20蚊..

仲要講到自己用左好耐時間去籌劃..又話吾理D人反對都係搞..因為想D街坊開心.. -口-' 虛偽!

從今日的觀察...我對呢位莫議員..沒什麼好感.. !! 甚至有點討厭.. 無可否認'起因是::: 盆菜!!!

SHOW.. 跳GET UP同埋SAY 88'.. 跳錯左'..但執到' ..IVY掀起了我的裙...哈哈..

表演完坐左陣就走人`...落左樓下影相..

BONLIN提譏跳起黎影...點知'.... 好多次因為我反應慢..-_______-' 跳吾切'...所以..要大家係甘跳..

每影完一次..個攝影師就話:::吾得呀...再黎一張呀..

大家就會話;..又係你呀..細SAN.. 

攝影師..::哈`係呀..又係你呀..

-__________-' 點解會甘!? 我都吾想架..

最後一張..我得左啦!!!!! 哈哈...個攝影師一影完..睇返..係到笑..

我行過去睇..佢話::: 哈哈...黃色衫呢個..隻腳..

我一睇'....哈哈哈哈哈哈...笑到我... 無氣..都要笑.. 好低能呀!!!!好低能呀!! 佢指既黃色衫係何童希..

腦入面係甘出現佢隻腳..個POSE同埋攝影師果句說話!!! ....我笑左勁耐.... 笑到喊..

..佢地想用手機錄低我既笑聲做玲聲...但我果時已經冷靜下來..呵呵

 之後BONLIN繼續搞GAG`...哈哈哈哈.....

佢地話去聯和墟街市食野... 我吾覺得肚餓冇食到.. 8點..練舞

WELL..冷氣好勁呀;好采有件外套..下次一定吾著裙練舞..太吾方便啦''...因為懶..所以冇換褲..唉..

跳完搵件3就同WCH,彭丹.....等等去左食糖水`..

芒果溝密瓜會出事!?但我而家都仲未有事喎.. -0-'..

食完牙哥同IVY黎左一陣`仲有咖哩...牙哥,IVY傾左陣就走左..

WCH,彭丹,咖哩去左聯和墟果間孖8..玩左陣太古`..趕尾班小巴回家去!

嘻`.. 吾洗送啦! 你未幫我鍊骨啵... -v-

同咖哩係到等小巴..傾'... 

點知等左成5個字架車都未黎...估佢係咪走左..之後又去左70K個站到睇下仲有冇BUS..

妖..去到70K巴士站..咖哩見到架小巴黎左咯!! .\   /. 沒有巴士.. 搭的士回家! 送咖哩返屋企..

聽日有SHOW...星光大道!??  有壓力'...

岩岩諗住訓..何童LIN打黎..你真係好煩!又8卦.. 成個八婆甘.. 傾左1hur... 好低能呀你!!!!! 第一次同佢傾電話傾甘耐呀..

以下呢2個網都係比何童lin既..'

1. 換3game.. 有興趣可以上去玩下..

2. 只適合何童lin使用!! 非請勿進..

http://sunzonehk.com/php/games.php?list=cosmetic

http://www.info.gov.hk/health/aids/chinese/chservices.htm

刊登時間︰2007-08-12 04:08 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 8 月 10 日  星期五
晴天
 

*2007-08-10

 

8號風球.. ..又真係好耐都冇試過甘大風..

915分'大家姐打黎嘈醒左我'.. 佢真係好準時..一返工就打黎'.. -0-' 叫我今日返300..我答應了..

收線之後再訓..訓到1230.. 再HEA左2個鐘..訓極都好似好眼訓甘...諗諗下'...不如返345啦'..

電話線路有問題'..用手機打吾出.. -         -' 屋企電話都打吾到去手機 -      -'  打左好耐都吾得 .\    /.

點解我諗吾到打去你屋企既呢..???? -__________-' 蠢左!

大家姐再次打黎..提我:::牙珊呀..8號風球都要返工果喎...知個可!?  

遲到呀!!!! LAST DAY都要遲一次.....雖然行得好怏..但都係.....

返到去'...好忙呀好忙呀!!!好多人呀!!!!  由其係4點至6點.. 冇停過!生意仲好過新年果時..

點知牙碧無啦啦同我講;.. 今日打風..30蚊一個鐘呀.. (點解我吾知既.......)

因打風關係`..今日早左1個鐘山門!!!太好啦.. 今日係LAST DAY..做左好多平時冇幾可可以做到既野..

換垃圾袋.. 通常都吾會搵我...今日有機會啦.. 做左甘耐..只係第2次!!

落閘...嘩..好重..又吾夠高..又吾夠力..哈' 要容姐抆我落黎...

安琪埋機少左張VISA卡`...幫佢計..係甘篤部計數機15分鐘'...差吾多計完'... BITCH' 又搵得返! 頂..玩野咩..

埋我部機'...開頭少左80蚊..最後我醒起雄哥同我講話有張VOLD..整好晒之後..都係少左8個幾.. 算啦!!

等左成半個鐘先走得'...  落大雨.. 

明晚有香港先生睇呀..但要跳舞..應該睇吾到啦... -        -'

聽日有SHOW.. 祥華..5-7 包DINNER.. 之後再練舞..8-10 一定會好累; 預感聽日大SAN會鬧人..

後日又有SHOW...星光大道..3點!

 

我愛你

 

刊登時間︰2007-08-11 01:40 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 


*2007-08-10

 

重新打過!!!

 

今日約左牙哥同咖哩出mk 買出show既衫..

去到'..首先食左野先.. 佢地2個.. 無奈又好笑!..佢地不約而同地............................. -0-

去左朗豪坊''佢地貪果到d廁所令... -          -' 去途中. 有個鬼佬係甘望住我..佢個樣好咸濕...哈哈'..仲同我hi..好好笑'

何童希打黎..問係咪已經出左mk..又問做咩吾話佢知;' 低能..一早問左你啦!! 佢後join我地

我們這一家!! 星期六出show一定要用果個銀包呀..買左生日禮物比牙蔡! 我都好中意架..

去左旺中同埋新之城睇衫..有d真係好令'..但價錢....  我都想買件for著白裙果時著的3..但'.......沒收穫!

我地兜左好耐.. 兜完又兜..之後轉地方..去左chi c堡.. 同旺中岩岩相反既一個地方..我係今日先知!

行左一陣'...買左野..嘻.. 走人!

WCH買手機電'..我同咖哩再返chi c堡....'..  之後走人`; 返大埔跳舞!

遲到!! 抱歉..教左好少新step..但好攰' 跳晒成首love me or hate me 真係好攰.. 體力透支!

係甘跪低..我個膝頭哥紅左.. 大san好過份呀!!次次輪到我地跳5,6都會停左.. >     <' 幾次呀!!!!!! 1..2..3..4就冇左5..6

8點完左'.. 訓話!  又傾a-space個camp'..應成左去! 到時你地吾好丟低我呀..吾放過你地!!

訓完話;,..我地又傾出show的3.. 死何童'.. 扯爛左牙哥個膠袋'..吾環保!!!! 玩到好似打交甘...!!低能...

之後成班係火車到玩;..d人係甘望住..-0-' 哈,,

返到上水..佢地去花果山食野...我去搵WCH,去左花果山'搵返佢地..

你的手很大很暖.. 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

茄汁味的頭髮... -0-'

 

 

刊登時間︰2007-08-10 03:44 AM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 8 月 9 日  星期四
晴天
 

*DAY CAMP`

 

較左鬧鐘730'起吾到.. -0-'我高估左自己..

745勉強起左身`..好眼訓呀!!!!! 約左seafood 830係樓下等`.. 900要返到中心'..

briefing::::因為今次呢個係DAY CAMP`.. 人數冇甘多'... 有好多小朋友都吾係第一次見...

..............................................................................................我係甘打(咸路 )真係好眼訓

旅遊巴上.. 又是那些IQ題`............................途中想訓一會' 點知`條路凹凸不平........   .\  /. 點起路架!?

除左我地3個之外'.. 仲有3個義工`聽美儀說`是牙MIU搵返黎的..

其中一個激親美儀.. -          -' 睇得出美儀想發火`..比著我就吾SO佢啦..'

去到麥理浩失人渡假村`.... 首先是玩分組遊戲'... 玩左一輪就食LUNCH..

我真係好好好肚餓..........尋日差吾多成日冇食野`...正係今日食左舊蛋糕...

之後就係FREE TIME.'  想玩果D又吾開.. -        - ;

我地3個...... 不負責任左!! 真係十分慚愧和抱歉'

本身諗住玩網球..佢地2隻野睇左咩.網球王子., 想學人打.. -0-' 但最後選擇左壁球 (因為有冷氣.....)

我地3個自己去左玩壁球'....  冇人教我地`自己亂甘打..哈`好好笑! 幾好玩..

玩左一陣JOIN返佢地`.. 玩篤波'... 真係吾識..  又亂甘黎..

果到十分之多 斜路..係甘行.........

400回程`....好累! 係車到訓左... 又經過果條凹凸不平的路..  .\   /.  

比隔離個 口靚仔 偷拍...偷拍不特止`仲要加工-         -'  佢影左我地一人一張,之後再黎一張合照.......

到站`落勁大雨`'.... 我係到估到我今日會吾會見吾到你...

返到中心`再黎個review... 抽埋獎就走得' 同D小朋友review完,又到義工們review..

同美儀講左..除左CAMP之外,,其他義工活動我都冇興趣! 嘻..

REVIEW完,走.....返工'

今日吾知做咩事' ...勁做錯野;.. 係甘VOLD單`.. 明明係用VISA..又以為人地用ESP' 碌左3次'....

..又聽錯電話...大家姐都問我'今日做咩事..

-_________- 我都吾知!...雄哥又用D好奇怪的目光望左我一陣..行埋黎話;你做乜呀..好似心事重重甘既..( 有嗎..!?)

收工`聽牙哥呢個衰人訴苦..... 之後叫我陪佢去食糖水..  應成左佢,但隔左陣打黎又話吾去得'*____*  比人連放2次飛機...

今日因落大雨,MR.W班機 延遲左.....所以..見吾到 -3-   '..聽日!!!!                                                                                

晚上`同MR.W傾左一個鐘;之後牙哥打黎..又一個鐘.. 

聽日去MK睇出SHOW 3`..6-8跳舞! 而家時間..03:32,要訓啦..

刊登時間︰2007-08-09 03:36 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 8 月 7 日  星期二
晴天
 

*2007-08-07

 

8月7日`* 我愛你  

講左..我一直好想講既說話..

 

尋日成630先訓..' 好累呀' ...12點幾起左次身`' 見到你個sms..

又訓返`..一訓就訓到2點`...  今日冇返去補課`.. -         -'

起身睇左陣電視`好悶呀...

開左msn搵zero哥傾左陣' 得出的總結是 . . . . . . .沒總結!! 哈`你吾好話比人聽呀!!!!  

返工...今日冇膠袋日` -0-' 最吾中意既一日! 但我今日心情好令.. =] 時間過得好快.. 放工又食左雪糕!

今日冇食過野`好似正係飲左枝益力多同一杯奶茶...........

 

聽日去camp(麥理浩).. 又係果d小朋友`又係玩果d野`... 去完就返工!..

a-space個camp, 應該吾會去啦'...

 

刊登時間︰2007-08-07 03:58 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 


*2007-08-07

 

今日較左鬧鐘930起身返學`..

點知`起吾到'遲左一個鐘先起身.. -         -' hea左陣`1115先出門口`

今日牙蔡吾返`自己一個人行`原來我都幾enjoy一個人的時候! 但.. 我仍需要蔡! 偶然嘗試一下不錯!

差吾多返到學校..牙哥打黎問我得吾得閒陪佢出mk.. 今日吾得..約好星期4吧..

返到學校`..果然'比人話..預左啦`一個星期冇返..一定會話!

準有晒心理備我的陶瓷要入土為安`... 打開一睇`發毛.. 好采..仲救得返!

hea左陣..係youtube睇[玩死男朋友]..ok搞野..好笑..

之後就開始整啦`我冇mood整呀`2點幾諗住打比牙哥搵佢出mk..

點知`佢個死野訓左較..打左4次都吾聽'..

算`好早走了`... 諗吾到去邊`所以返粉嶺..搭火車的時候突然好想去剪頭髮...

所以就去左剪啦 `... 花都果間野`吾以吾洗指它髮型帥...剪過3次`次次都吾錯!!

剪完就係m記買左個包返屋企食`之後再出大埔..搵fish

吾識路去那打素呀`thz poling and kamling..

係太和搭71k去`...第一次搭`都幾驚會miss左個站-   - '

去到那打素又吾識路搵間房係邊.. -0- ' 很蠢嗎!?

終於..找到了`... 與想像中的不同! 要係出面d 木台到傾計..

傾左大約20分鐘到`因趕住跳舞...所以走了.. 哈`我說了很多無聊野`.. 因為我吾知講咩好.. 你瘦了很多..  */\*

搭小巴返大埔火車站`點知落大雨.. 以為會係火車站先有得落`叫牙哥等埋我'

bitch`點知..架車經過左體育館門口咯`.. -         -'  但牙哥等緊我' 點可以吾理佢呢.. 淋雨...

去到`因為個場係借pos的..所以只可自己練...

壞人蘇智耀`踢我隻腳.. n甘多次!!好痛呀'.. 當然..我都冇放過佢...

完左之後返粉嶺`同牙哥`ivy`咖哩去左食m記`..  多謝牙哥! 哈..遵守承諾呀!..

之後就係甘傾計係甘傾計..,傾到m記糾閘都吾肯走... 哈` 又講d無聊野`

:::問題仍未解決!

人地要收工`..我地只好換地方`.... 坐係人地鋪位d尊到又繼續傾..

傾左好多野好多野`... 好好笑! 好中意甘樣傾計呀... 其實我想bonlin都係到..

我地無所不談..傾到差吾多400起走..'

我同咖哩搭的士返屋企'...佢話驚...所以..送埋佢上樓我先走!..

返到屋企`430'`睇左陣電視...sms..

 

同你地一齊傾計真係好開心呀!... 我更加明白你地諗緊d咩` =]  suf 需要默契吧!!

我地4個之間的約會呀! 哈..我愛牙哥`我愛ivy`我愛咖哩`我愛suf!!  我也愛你

ps`乜我笑果時對眼真係會甘!?...??

 

 

一個人靜下來的時候原來真係會諗好多野`..諗諗下喊左出黎`喊完舒服左!!

心很亂'/

 

http://www.xanga.com/chunyiu16/608518745/item.html

(牙哥今日篇日記.. -        -')  我不是什麼渾球及笨蛋!!

 

李小姐`等回信...我有好多野想同你講呀!!

 

 

 

 

 

刊登時間︰2007-08-07 05:50 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 8 月 6 日  星期一
晴天
 

*2007-08-06

 

超痛苦的一天`..

一較訓醒又要返工`討厭!! .\   /. 唉.. -0-今日返10個鐘呀'... bitch`..

返到去d時間好難過`超hea`.. 救命呀`好想快d到10點`今日好忙..

好吾容易終於到左my lunch time...

又幫襯老爺.. 我見係最後一次係果到食飯`所以.. 幫襯老爺吧! ^^

佢留左好豐富的飯送比我`多謝晒. 而且收到平左!! 嘻..尋日仲平..8蚊`

我同佢講`話今日係最後一次幫襯佢`..

佢扮到勁吾開心甘樣`又話冇得見我..我又搵佢吾到`哈...好好笑..

之後佢入左去搞左一陣`拎左張紙比我`

一睇`原來真係佢手提個電話號碼.. 好好笑`..但我真係吾知佢比我有咩用..想我搵佢!??佢吾岩我個wor..

同牙chow一齊食`.. 加一個牙賓! 話題總離不開牙玲.. 唉.' 好想快d走..

食完飯之後好辛苦`..吾知係咪飽得濟`.. 個胃拿住拿住的..好想嘔

我竟然好想自己突然暈低... 哈`好低能 (因為甘就可以提早收工....)

-10點-.. 食雪糕! 返到屋企...好累呀!!!!!!! 聽日day off! 太好了!

但`明天要返學..晚上要跳舞!

明天找fish好吾好呢.... -       -'  找完之後直接去跳舞.... 好吾好呢...

 

ps`睇返個共用file`發現果日吾只比人偷拍左2條片`係4條!!不過其中一條既主角係何俊希..

仲有輪流跟人扮動作都比人影左'.... -0-  好樣衰呀!!!!!!!!  但好好笑..

     

蛀牙!一到晚上就要好酸..情況嚴重! 要盡快求醫 !

 miss u

刊登時間︰2007-08-06 01:03 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 8 月 4 日  星期六
晴天
 

*2007-08-04

 

好累的一天'

今日返945'放845..好累呀! 今日正式交左辭職信! 做埋下個星期 就吾洗耍返工啦!

其實我是很眼訓的!

尋晚`黎明佳同車厘要返鄉下汁屎`哈哈! 婷婷-3- 送你一個飛吻!

sms`   心跳加速!

大家姐又話可以早放我'..點知..都係收845

8點既時候比人叫左去拉架`太好了!吾洗開機..  但原來拉架是一件十分無聊的事情. -         -'

拉凍櫃果時`手..凍到麻痺甘濟`...

埋機少左$9.7!  我今日汁左3毫子`.. 即係如果冇果3毫子我就少10蚊`.. 岩岩好10蚊咯.. - 3 -' 算!豪比你!

收工`返屋企with 牙玲`.. 是一件痛苦的事!  */\*

高生整親要休息9日!? 甘嚴重...祝`早日康復!

雄哥要升副記`..高生要走..!? 甘大件事!?可惜都吾關我事..因為我都走咯..

但雄哥升左副記之後`牙玲就慘咯`...

等你來電

刊登時間︰2007-08-04 11:15 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]