cursorshelp
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
shan0929
暱稱: Sandra*
國家: 香港
地區: 北區
日誌統計
文章總數: 1124
留言總數: 621
今日人氣: 7
累積人氣: 17391
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2009HKCEE
Weather
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
*MY XANGA
Ar C
Ar Gi
BONLIN
CARMEN
CARR
CHAR2
Cherie
Cherry
CTING
Dragon
FATHANG
FISH
HEIHEI
IVY
Kai
Kerry
Kids
KimLing
kwan
LAURA
MAGGIE
Mo
Momoko
Moon
Moss
Neo
NONSTOPDANCING
PakHo
Saiga
Samantha
Sandra0929
Shu
SIU
Srain
Suet
SUF`WAC`POS
TallMen
Tan
TING
Toy
TSOIWING
Tze Chun
Wing
YAMA
Yau
Yiu
YOYO
ZREO哥
小豬-3-


2007 年 11 月 16 日  星期五
晴天
 

*2007-11-16

 

又係果句' 儘快打完就Zzzz  好累!

第二十五屆畢業暨頒獎典禮
由於冇去Full Rehersal, 今日有好多野都吾係好知- -'
Heehee, 我係台上面望到你地既表情' 好好笑..多謝你地呀>3<'
但今日好悶..坐左3個鐘, Pat都痛!
恭喜王佩珊! 哈

12點幾放..呵呵, 終於買左件外套啦!! 財散人安樂!!
返屋企訓左一陣再出大埔打邊爐
哈, 11個..好開心呀XD 影左好多相-v-
哈哈, 你地吾好甘睇少我!  啤酒我Ok嫁=P


隔離台果2條友吾知咩料.\ /. 好可惡..
望望望  望咩望!!  笑笑笑  笑咩笑!! 死淫尼係甘望住曬.


嘩嘩嘩... 同蔡曉穎Kiss左呀> <' 真係多謝你地啦, 仲影埋相/_\ 
多謝你地既好意, 今日無點飲酒, 所以自己返屋企也可以!

係火車站又見到牙康同牙Chow- -' 真係有緣!
去搵牙哥傾聽日北上既事-v- 再送我到十字路口`吾該曬=) 
1015, 上水頭卡等! 誓要一嘗揼骨茲味才心息!!

唉'..好想搵佢, 但諗左好耐..好似冇野講- -' 放棄左!

相相相相相*


















 

刊登時間︰2007-11-17 03:15 AM    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 11 月 15 日  星期四
晴天
 

*2007-11-15

 

嘩...好累呀!
快D打埋就沖涼訓覺!

江俊龍, 你先係肥叉

大埔區教師發展日,Fish,Mo,Seafood ,我 齊齊放假,
相約去唱K 幫Mo姐補慶祝生日>3<'
哈., 唱完把聲低左1個音!


返上水跳舞' 8-10 龍琛
哈哈, 今日吾係好正常! 傻傻地又癲癲地> <' 今堂好開心XD
返中心搵埋MiuMiu 一齊搭車返屋企=)


Yoyoyo* 星期6北上一齊去揼骨呀!!!! 未試過好想試=P
仲有!我要去玩果D GAME, 我想好癲好癲甘玩
快D到星期6..星期6..星期6..
好興奮呀!!哈哈哈哈XDXD

PS` 今日信明樓整幢大廈停電9am-5pm
連所有電梯都停埋, ..被迫行左27層樓梯落地下! 頭都暈/_\
慶幸自己吾係返屋企!!!

PS`終於拎返部電話啦XD 
好推左好多  又掃埋麈 -v- 辛苦曬幫我整電話果個人*3*
但好煩,,要Re-set 返曬所有野..
所有Msg 真係冇曬=(

聽日CheckChiHang拎世史, 地理第1..吾該拍手拍大力D!!


 

刊登時間︰2007-11-16 12:36 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 11 月 14 日  星期三
晴天
 

*2007-11-14

 

今朝起身個頭好痛, 比某人係MSN傳染左頭痛菌比我!
尋晚就頭暈, 今朝就頭痛, 睇黎我身體真係有問題

風紀又捉裙, 好煩呀!
同Wing反駁, 佢又死話我地吾及半膝-0-
最後緩2日覆檢吾洗扣分! 得左=P

頭2堂冇落去採排頒獎禮, 我覺得Re 1次已經足夠!
Lunch之後有Full Rehersal..決定左走Lunch..
1黎吾想坐到個Pat痛+悶死, 2黎真係吾舒服
打比爸爸 幫我請假, Yeah, 批準!
5B走左半班

回家訓左1個令覺, 再出去補習
由於岩岩訓醒, 精神不在狀態!

電話終於整好左, 聽日有得拎XD

YO* 聽日放假! 去街街!
快D到星期六啦!! 再一次深圳遊!! 諗起都興奮!!!

 

29.09.2007 SANDRA生日=]



 

我想要好多好多好多既溫暖..但係..可以係邊到搵!??

刊登時間︰2007-11-14 10:18 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 11 月 13 日  星期二
晴天
 

*2007-11-13

 

今日搭火車比我見番隻色魔!!
望左佢一眼覺得佢好熟口面..
吾知係咪佢特別樣衰, 即刻認得出係佢!
佢都望到我, 佢作賊心虛呀!!! 見到我即刻擰轉面, 個樣超驚XD
佢既眼神已經出賣左佢!!  見到佢甘驚, 吾知點解好有滿足感!!

 

電腦科既同學Print左一份[ 人物關係圖] 出黎'  哈哈哈哈 我笑到痴線!
仲有[9月之星] 同 [ 通緝少林武憎 ] 哈哈, 要通緝昌哥!
佢地塞左D紙比我Keep- -' 慢慢欣賞!

 

好努力好努力甘做世史論述題!!!寫左3頁紙- -'
做完世史仲要做中史.\/.

 

痴線葉嘉豪 .\ /.  係甘搣我' 瘀左1達啦  好痛!

 

放學去左大埔超級城行
我地係bossini 搞搞陣, 哈`超級白痴又超級好笑XD
個Sales係甘望住我地笑..佢好無奈!
哈, 件童裝好令, 岩我著嫁 ;)

 

1個故事*

有隻小雞出世時, 背上黏著半邊蛋殼,

這時小雞身邊沒有其他小雞, 卻只有一隻小烏龜,

烏龜稱讚小雞的殼又白又美, 也告訴小雞要小心保護, 否則殼破裂了便會死。

於是小雞每天也辛苦地背負著蛋殼, 縮起了肩膀, 小小的翅膀動也不敢動!

直到某天, 小雞看到一群小雞快樂地拍著翅膀高唱著歌,

這時才明白到龜殼是屬於烏龜的身體, 而蛋殼卻是不屬於自己的!

你明白這個故事的含意嗎!?

而我就明白了..

 

 

 

刊登時間︰2007-11-13 07:24 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 11 月 12 日  星期一
晴天
 

*2007-11-12

 


扮作開心又為了什麼!?

  背對鏡去抹眼淚
扮作開心天真知不多 
時日遠去也需要負荷
 

證實你曾遞給溫暖我

還傻著要 給你苦等

前面會有甚麼的樂園
 靠誰人沿途發現  只需要相信它不遠

刊登時間︰2007-11-12 09:21 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 


*2007-11-12

 

今日係Gag Day!! 聽到勁多Gag  XDXD  笑到流眼水
係嫁!我個- 笑點- 就係甘低!!

我無啦啦做左陽光大使- -' 

終於知道CheckChiHang幾時生日啦>3<'  十分感激豬兜同學!

星期6, 學屆足球對靈風, 嬴2:1 

Maths:: Fail

Chis:: Pass  好開心好滿意個分!

放學係K12上, 隔離班男生(A)(B)撩低Form女生, 爆笑XD}

(A) 你D牛仔片仲有冇呀? 可吾可以比一塊我個FD食呀?

(B) 不過我食開水牛片..咦, 你呢包係用牛公定牛乸整嫁?

哈哈..超低能勁搞笑!!

我想試下捐血-v- 但又驚自己會發癲, 學KCL話齋, 好矛盾呀> <'

哎也`好窮呀, 邊到有紙皮執吾該話聲比我知!!

PS`收到通知信' 1個缺點 點算 =(
真係多謝每朝企係學校門口果班女風紀們!!!

 

刊登時間︰2007-11-12 08:13 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 11 月 11 日  星期日
晴天
 

*2007-11-11

 

 

我究竟諗緊啲咩!??

我想喊....

 

 

刊登時間︰2007-11-11 11:48 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 11 月 10 日  星期六
晴天
 

*2007-11-10

 

嘩, 尋晚睇完[ Keroro] 之後諗住訓一陣

點知..一訓就16個鐘(由6pm-1030am)

______________________________________________

星期5*  訓得3個鐘, 但出奇地精神!

我個胃, 似乎未完全地康復/_\ 有時想痛又吾痛'

派卷'..

英文::Pass  估吾到!

地理:: Pass

世史::Pass, 第2 ;)
Pass雖然開心..但我覺得自己係呢次UT未完全盡力..

中文:: Pass ..
對自己完全地失望!! 點解一份甘容易既卷我都可以拎甘分數..
雖然吾合格既人有好多, 自己合格理應感到高興..
但呢個分, 真係吾值得我去開心!!

諗左好耐..都係放左牙Chow飛機..缺席打邊爐..Sorry!

{{呢個星期要節衣縮食}}  >3<'

-學屆加油*

-Kai子 聽日跑Nike 10km  一定要拎第一!!

 


乜甘快就X'mas啦咩!?? Gag...

 

終於拎左部電話去整..要等一個星期

但D SMS冇得Save`..會冇曬=(

吾想吾想吾想吾想冇曬D Msg呀=(

 

刊登時間︰2007-11-10 12:01 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 11 月 8 日  星期四
晴天
 

*2007-11-08

 

今日冇返學, 叫左爸爸幫我請假=P

同牙蔡出旺角行街街  大收獲

知道Kai子同Cherie都係旺角, 之後Join埋一齊去影貼貼XD

佢2個真係大膽, 竟然要我地等甘耐先蒲頭.\  /.

哈哈`影貼貼超Funny 影1次吾夠要影2次  XDXD

回家換衫再去跳舞9-11pm 龍琛   Ok開心=)

哈,.真係多謝何俊希n蘇智耀指出我既錯誤

I will try my best to improve!

 

PS` 星期6既節目同一時間冇曬 =(

1.吾去睇足球學屆啦        2.咖哩手球學屆改左期又冇得睇
down*


 








聽日就要面對  殘酷的分數*

 

刊登時間︰2007-11-08 08:25 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 11 月 7 日  星期三
晴天
 

*2007-11-07

 

今日個胃仲有少少吾舒服, 但比尋日好好多了!

食左藥, 有睡意/_\

放1010am , 到麥當當食早餐=)

之後中史UT*` .........(唉)

回家食左藥, 訓左陣, 去上水整電話, 又未得.\   /.

545-7pm大埔補習, 今堂Ok=) 好多Gag!

PS`Yeah!! 終於考完啦!! 聽日吾返學, 去街街>3<'

 

 

 

發自內心的微笑=)

上水圍爬公廁, 哈哈XD  我們也真夠白痴=P

周鈺妒忌我們 笑口常開, 常用' 低能兒童, 快樂無窮' 形容我們/_\

 

時光可變, 世界可變, 人情亦許多都變遷

友共情不變, 那種真找不到缺點

友共情從難扭轉, 心內那熱暖, 仍是純真未變

Forever Friends Forever We'll Be=)

刊登時間︰2007-11-06 11:34 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]