| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 11 月 16 日 星期五 |
 |
|
|
*2007-11-16
|
又係果句' 儘快打完就Zzzz 好累!
第二十五屆畢業暨頒獎典禮
由於冇去Full Rehersal, 今日有好多野都吾係好知- -'
Heehee, 我係台上面望到你地既表情' 好好笑..多謝你地呀>3<'
但今日好悶..坐左3個鐘, Pat都痛!
恭喜王佩珊! 哈
12點幾放..呵呵, 終於買左件外套啦!! 財散人安樂!!
返屋企訓左一陣再出大埔打邊爐
哈, 11個..好開心呀XD 影左好多相-v-
哈哈, 你地吾好甘睇少我! 啤酒我Ok嫁=P
隔離台果2條友吾知咩料.\ /. 好可惡..
望望望 望咩望!! 笑笑笑 笑咩笑!! 死淫尼係甘望住曬.
嘩嘩嘩... 同蔡曉穎Kiss左呀> <' 真係多謝你地啦, 仲影埋相/_\
多謝你地既好意, 今日無點飲酒, 所以自己返屋企也可以!
係火車站又見到牙康同牙Chow- -' 真係有緣!
去搵牙哥傾聽日北上既事-v- 再送我到十字路口`吾該曬=)
1015, 上水頭卡等! 誓要一嘗揼骨茲味才心息!!
唉'..好想搵佢, 但諗左好耐..好似冇野講- -' 放棄左!
相相相相相*
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
|
| 刊登時間︰2007-11-17 03:15 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 11 月 15 日 星期四 |
 |
|
|
*2007-11-15
|
嘩...好累呀!
快D打埋就沖涼訓覺!
江俊龍, 你先係肥叉呀 
大埔區教師發展日,Fish,Mo,Seafood ,我 齊齊放假,
相約去唱K 幫Mo姐補慶祝生日>3<'
哈., 唱完把聲低左1個音!
返上水跳舞' 8-10 龍琛
哈哈, 今日吾係好正常! 傻傻地又癲癲地> <' 今堂好開心XD
返中心搵埋MiuMiu 一齊搭車返屋企=)
Yoyoyo* 星期6北上一齊去揼骨呀!!!! 未試過好想試=P
仲有!我要去玩果D GAME, 我想好癲好癲甘玩
快D到星期6..星期6..星期6..  
好興奮呀!!哈哈哈哈XDXD
PS` 今日信明樓整幢大廈停電9am-5pm
連所有電梯都停埋, ..被迫行左27層樓梯落地下! 頭都暈/_\
慶幸自己吾係返屋企!!!
PS`終於拎返部電話啦XD
好推左好多 又掃埋麈 -v- 辛苦曬幫我整電話果個人*3*
但好煩,,要Re-set 返曬所有野..
所有Msg 真係冇曬=(
聽日CheckChiHang拎世史, 地理第1..吾該拍手拍大力D!!
|
| 刊登時間︰2007-11-16 12:36 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 11 月 14 日 星期三 |
 |
|
|
*2007-11-14
|
今朝起身個頭好痛, 比某人係MSN傳染左頭痛菌比我!
尋晚就頭暈, 今朝就頭痛, 睇黎我身體真係有問題
風紀又捉裙, 好煩呀!
同Wing反駁, 佢又死話我地吾及半膝-0-
最後緩2日覆檢吾洗扣分! 得左=P
頭2堂冇落去採排頒獎禮, 我覺得Re 1次已經足夠!
Lunch之後有Full Rehersal..決定左走Lunch..
1黎吾想坐到個Pat痛+悶死, 2黎真係吾舒服
打比爸爸 幫我請假, Yeah, 批準!
5B走左半班 
回家訓左1個令覺, 再出去補習
由於岩岩訓醒, 精神不在狀態!
電話終於整好左, 聽日有得拎XD
YO* 聽日放假! 去街街!
快D到星期六啦!! 再一次深圳遊!! 諗起都興奮!!!
29.09.2007 SANDRA生日=]
 
 
我想要好多好多好多既溫暖..但係..可以係邊到搵!?? |
| 刊登時間︰2007-11-14 10:18 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 11 月 13 日 星期二 |
 |
|
|
*2007-11-13
|
今日搭火車比我見番隻色魔!!
望左佢一眼覺得佢好熟口面..
吾知係咪佢特別樣衰, 即刻認得出係佢!
佢都望到我, 佢作賊心虛呀!!! 見到我即刻擰轉面, 個樣超驚XD
佢既眼神已經出賣左佢!! 見到佢甘驚, 吾知點解好有滿足感!!
電腦科既同學Print左一份[ 人物關係圖] 出黎' 哈哈哈哈 我笑到痴線!
仲有[9月之星] 同 [ 通緝少林武憎 ] 哈哈, 要通緝昌哥!
佢地塞左D紙比我Keep- -' 慢慢欣賞!
好努力好努力甘做世史論述題!!!寫左3頁紙- -'
做完世史仲要做中史.\/.
痴線葉嘉豪 .\ /. 係甘搣我' 瘀左1達啦 好痛!
放學去左大埔超級城行
我地係bossini 搞搞陣, 哈`超級白痴又超級好笑XD
個Sales係甘望住我地笑..佢好無奈!
哈, 件童裝好令, 岩我著嫁 ;)
1個故事*
有隻小雞出世時, 背上黏著半邊蛋殼,
這時小雞身邊沒有其他小雞, 卻只有一隻小烏龜,
烏龜稱讚小雞的殼又白又美, 也告訴小雞要小心保護, 否則殼破裂了便會死。
於是小雞每天也辛苦地背負著蛋殼, 縮起了肩膀, 小小的翅膀動也不敢動!
直到某天, 小雞看到一群小雞快樂地拍著翅膀高唱著歌,
這時才明白到龜殼是屬於烏龜的身體, 而蛋殼卻是不屬於自己的!
你明白這個故事的含意嗎!?
而我就明白了..
|
| 刊登時間︰2007-11-13 07:24 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 11 月 12 日 星期一 |
 |
|
|
*2007-11-12
|
|
扮作開心又為了什麼!?
背對鏡去抹眼淚
扮作開心天真知不多
時日遠去也需要負荷
證實你曾遞給溫暖我
還傻著要 給你苦等
前面會有甚麼的樂園
靠誰人沿途發現 只需要相信它不遠 |
| 刊登時間︰2007-11-12 09:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
*2007-11-12
|
今日係Gag Day!! 聽到勁多Gag XDXD 笑到流眼水
係嫁!我個- 笑點- 就係甘低!!
我無啦啦做左陽光大使- -'
終於知道CheckChiHang幾時生日啦>3<' 十分感激豬兜同學!
星期6, 學屆足球對靈風, 嬴2:1 
Maths:: Fail
Chis:: Pass 好開心好滿意個分!
放學係K12上, 隔離班男生(A)(B)撩低Form女生, 爆笑XD}
(A) 你D牛仔片仲有冇呀? 可吾可以比一塊我個FD食呀?
(B) 不過我食開水牛片..咦, 你呢包係用牛公定牛乸整嫁?
哈哈..超低能勁搞笑!!
我想試下捐血-v- 但又驚自己會發癲, 學KCL話齋, 好矛盾呀> <'
哎也`好窮呀, 邊到有紙皮執吾該話聲比我知!!
PS`收到通知信' 1個缺點 點算 =(
真係多謝每朝企係學校門口果班女風紀們!!!
|
| 刊登時間︰2007-11-12 08:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 11 月 11 日 星期日 |
 |
|
|
*2007-11-11
|
我究竟諗緊啲咩!??
我想喊....
|
| 刊登時間︰2007-11-11 11:48 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 11 月 10 日 星期六 |
 |
|
|
*2007-11-10
|
嘩, 尋晚睇完[ Keroro] 之後諗住訓一陣
點知..一訓就16個鐘(由6pm-1030am)
______________________________________________
星期5* 訓得3個鐘, 但出奇地精神!
我個胃, 似乎未完全地康復/_\ 有時想痛又吾痛'
派卷'..
英文::Pass 估吾到!
地理:: Pass
世史::Pass, 第2 ;)
Pass雖然開心..但我覺得自己係呢次UT未完全盡力..
中文:: Pass ..
對自己完全地失望!! 點解一份甘容易既卷我都可以拎甘分數..
雖然吾合格既人有好多, 自己合格理應感到高興..
但呢個分, 真係吾值得我去開心!!
諗左好耐..都係放左牙Chow飛機..缺席打邊爐..Sorry!
{{呢個星期要節衣縮食}} >3<'
-學屆加油*
-Kai子 聽日跑Nike 10km 一定要拎第一!!
 
乜甘快就X'mas啦咩!?? Gag...
 
終於拎左部電話去整..要等一個星期
但D SMS冇得Save`..會冇曬=(
吾想吾想吾想吾想冇曬D Msg呀=(
|
| 刊登時間︰2007-11-10 12:01 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 11 月 8 日 星期四 |
 |
|
|
*2007-11-08
|
今日冇返學, 叫左爸爸幫我請假=P
同牙蔡出旺角行街街 大收獲
知道Kai子同Cherie都係旺角, 之後Join埋一齊去影貼貼XD
佢2個真係大膽, 竟然要我地等甘耐先蒲頭.\ /.
哈哈`影貼貼超Funny 影1次吾夠要影2次 XDXD
回家換衫再去跳舞9-11pm 龍琛 Ok開心=)
哈,.真係多謝何俊希n蘇智耀指出我既錯誤
I will try my best to improve!
PS` 星期6既節目同一時間冇曬 =(
1.吾去睇足球學屆啦 2.咖哩手球學屆改左期又冇得睇
down*
  
 
 
聽日就要面對 殘酷的分數*
|
| 刊登時間︰2007-11-08 08:25 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 11 月 7 日 星期三 |
 |
|
|
*2007-11-07
|
今日個胃仲有少少吾舒服, 但比尋日好好多了!
食左藥, 有睡意/_\
放1010am , 到麥當當食早餐=)
之後中史UT*` .........(唉)
回家食左藥, 訓左陣, 去上水整電話, 又未得.\ /.
545-7pm大埔補習, 今堂Ok=) 好多Gag!
PS`Yeah!! 終於考完啦!! 聽日吾返學, 去街街>3<'
發自內心的微笑=)
上水圍爬公廁, 哈哈XD 我們也真夠白痴=P
周鈺妒忌我們 笑口常開, 常用' 低能兒童, 快樂無窮' 形容我們/_\
時光可變, 世界可變, 人情亦許多都變遷
友共情不變, 那種真找不到缺點
友共情從難扭轉, 心內那熱暖, 仍是純真未變
Forever Friends Forever We'll Be=) |
| 刊登時間︰2007-11-06 11:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | ... | 113 | »
|