| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 10 月 18 日 星期四 |
 |
|
|
*2007-10-18
|
成身都好酸呀, 又好累- -'
尋晚成2點先訓, 又無啦啦6點醒左
今日係超眼訓!!!
時間岩岩好810返到學校門口=P 偶像差少少遲到呀!!!
diu`無啦啦比個風紀捉我裙短.\ /. 不嬲都係甘長嫁啦! 無名火起
中文`::借書龍虎榜5B一定NO.1呀!!
Lunch,,Bitch! 今日去誠仔記咪好咯!!! 激死我啦!!
放學`勁累..超級眼訓.. 聽肥濱講今日有籃賽比賽VS沐恩,
我想睇嫁-v-..但我太眼訓啦走左- -'
呀呀呀..王佩珊呀王佩珊!!!留係學校睇比賽咪好咯!!! 做乜事甘快走呀..又錯失一次機會啦!!
跳舞 , 9-11 龍琛
跳舞之前去左搵咖哩=]
跳舞`..嘩' 好累呀-0-' 唉, 我成日撈亂左D STEP呀;..點算呀/_\'
....吾可以比彭丹見到我出洋相!!!
排LOVEME首歌'..冇乜點改, 都OK既!
`大SAN講錯野勁好笑::......好似咩住個升降機甘.(其實佢想講降落傘)
咩住個升降機咯!!! 哈哈哈哈哈..又發下癲甘....開心..(笑)
今日宵夜是珍珠奶茶=]
哈`估吾到Chow同牙康真係係273A站等我`吾知佢地咩料呀!!!!!傾左陣..
屁股柒到冇朋友!!!!哈哈哈哈,好柒好柒..我已經夠柒..點知有人仲柒過我!!
PS`SUF 將會多左2個男成員-0-' 係由CYS調過黎的..(11月JOIN)
PS`無QUIZ娃娃終於交到彭丹手中啦=] 嘻..很開心你不介意他醜樣
PS`聽日要做曬D功課..星期6拜山`星期日出SHOW..冇時間!
我只想要一句GOOD SHOW!!
幸福不是靠物質來滿足的
快樂不是用金錢來堆砌的
|
| 刊登時間︰2007-10-19 03:00 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 10 月 17 日 星期三 |
 |
|
|
*2007-10-17
|
秋風起了, 大家記得著多件衫呀-3-
英文堂比人罰企-0-' 但好好笑..哈!
Lunch`捉錯路呀- -' 影都冇隻..
中史`哈哈..研究令仔XD
放學`歷史學會第一次開會'..
YA`我做左副主席`主席比陰MO哥做左- -'
今日黎開會既, 全部都係5B既同學仔=P, 而且會員人數,5B已經佔左80%
所以`歷史學會變成左5B學會! Good!!
牙Sir話有出外參觀, 問我地意見..
我地玩野話要去北京萬里長城同埋西安睇兵馬俑. 好好笑*
最後決定去山頂蠟像館, 但好似同歷史冇乜關係, 純粹係未去過..想去睇下!
開完會..有野食' {又真係幾豐富啵} Haaaa
回家`咖哩係粉嶺等埋我=P `真是很耐不見啦!
跳舞`今日跳8-10, 奕翠園`..大SAN不在- -'
玩果部吾知乜鬼野機..好似用錯力拉親左隻手, 痛痛地..
{騎騎騎}下又跳下,,{騎騎騎}下又跳下.. 臨走影相, 好好笑!!!
明天要著埋件top跳-3- ohohoh..點算好-v-
食宵夜xD Bonlin冇介紹錯,, 紫菜雲吞=] 真係好正 但好似食極都仲食吾完- -'
多謝多謝XD..
多謝蔡曉穎..多謝吳金龍..多謝盧咖哩=]
多謝曬你地既生日禮物,嘻!
蔡曉穎同吳金龍送既小丸子..超級可愛*3* 小丸子也是我的最愛, 多謝!!!
咖哩送既手鍊我已經帶住左啦=] `多謝!!!
相,.後補
|
| 刊登時間︰2007-10-18 12:24 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 10 月 16 日 星期二 |
 |
|
|
*2007-10-16
|
星期2`有早會.. 他媽的 ' 企左50分鐘呀..累死人啦.\ /.
3堂自修..Haaa 好狡猾呀'..(薯)..吾好講比人知=P
放學冇去英文補課-0-' 唉, ..
返屋企放低D野, 再同SEAFOOD,MO去食糖水`
嘻...好味!! 好滿足呀!!
我愛糖水呀
始終忍吾到口- -' 因為實在太吸引啦XD
PS:::-哈哈..有時有D野, 又吾洗講到出面既, 大家心知就可以啦
-聽日去誠仔記食Lunch, 希望可以見偶像一面啦=]
-Show期將至, 要加緊練習和減肥-3-
第5個夢見他的夢..
我是否想得太多???? |
| 刊登時間︰2007-10-16 11:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 10 月 15 日 星期一 |
 |
|
|
*2007-10-15
|
今日..上堂冇訓過覺XD
地理有聽書!我覺得呢個黃毅兒教得好過林惠展
Maths堂..係到研究泥皿街部詞典機,
好玩又好笑..哈哈
1. The will permanent strength beautiful son of Zhuo.
2. The king pendant Shan likes Zhuo's will perseverance.
文法錯曬..意思都錯曬, 仲9吾搭8!
但, 真正意思我自己知就可以 呵呵呵呵呵!
(由部詞典機繹出黎既=P)
Lunch..這2個星期, 我會儘量戒食澱粉質..
中文`聆聽..悶死, 畫機械人=] haa..甘大個女第1次畫機械人咋!!!
唉, 原來好快就學期測驗啦=[ 要把握時間溫書.\ /.
放學同蔡周圍行下, 嘻..去左許留山買飲左, 好滿足呀
嘩嘩嘩, 見到有-日本食品節-我同蔡加埋8隻眼簡直發曬光!!
可惜, 熱氣..減肥..有好多野都吾可以買!!
People律師信殺到黎, 電話費冇得再拖-0-
-3-爸爸尋日無啦啦比左$1000我
又主動問我洗吾洗去補習-0-' 嚇親..都吾似平時既佢> <
甘樣, 我仲大壓力.. 我要比心機!加油! WONG Pui Shan!
       嘩...王子呀!!

yo`無Quiz娃娃整好左啦

我既第一隻機械人, 蠟筆號
  
 
香蕉朱古力超級好味!!!! |
| 刊登時間︰2007-10-15 10:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 10 月 14 日 星期日 |
 |
|
|
*2007-10-14
|
我好想食糖水呀>3<
仲有1個星期, 減肥呀!!!!
今日去左自修室溫書做功課,好乖 =]
青春豆,冇得食朱古力..鳴=[ 但我忍到既!!! MustBe !
呢個月..冇啖好食...慘慘慘慘慘!
好羨慕果D食極吾肥既人, No! 簡直係妒忌呀.\ /.
糖水呀糖水`Rainbow呀Rainbow你要等我呀!!!
Show
                 
21/10 尖沙咀文化中心外show
rehearsal: 2:15pm到場自行上台綵排
show time: 3:00pm (出場第一隊)
28/10 赤柱青藝show
call time:1:50pm
show time:2:36pm
location :赤柱廣場閑情坊
|
| 刊登時間︰2007-10-14 05:04 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 10 月 13 日 星期六 |
 |
|
|
*2007-10-13
|
尋晚12點無啦啦上吾到網.\ /.
以為係家樂哥哥冇交錢比人Cut..
原來係個Receiver吾穩定'
約左人聽日上黎整, 但..我聽日想去自修室啵><' 唉....
SUF 



-少了晞晞跟彭丹 =[
|
| 刊登時間︰2007-10-14 12:06 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 10 月 11 日 星期四 |
 |
|
|
*Sport Day(2)
|
李俊堯'生日快樂*
2nd Sport Day =]
今日發生左一件令我發癩既事..開心到發癩XD
十分喜歡今天的天氣, Woo..每天也是這樣就好了=]
早上既賽事, 有些是很精彩的*
特別是偶像跨110欄, 型爆
很可惜..真的是很可惜, 我睇吾到個過程, 正係睇到個結果=[
偶像仲參加左3級跳..但太遠睇吾清楚=[
牙街跑5000m, 喂, 我有幫你打氣嫁!! 痴線嫁, 5000m- -'
Lunch之前的賽事也十分精彩,4社接力, 師生接力最Funny!
最最最精彩既, 莫過於, 男甲4x100社際接力,
和富大埔d球員都參入賽事.. 真係好精彩, 和富大埔雖然遲左起步,
但追得超快- -' 真係好快好快 好似係大約47秒 -0- 第1, 西利!!!
Lunch後有足球比賽!!!
偶像有份踢呀!!! 超型!! 雖然呢場波只得35分鐘..但真係好好睇, 好刺激!!
賽果4:2 鄉中輸左.
施Sir 做旁述..勁係到搞Gag, 好好笑..原來佢係搞Gag高手, 哈哈哈!!
今日係第一次可以唱曬成首校歌(貓紙) 仲好大聲甘唱=]
放學`嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩!!!!
開心到我啦, 開心死我啦!!!!!!
多謝牙芝>3<
可以同-偶像-合照呀
果種開心,興奮..相信只有蔡曉穎明白! 因為佢既心情同我一樣XDDD
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈, 佢已經俘虜左我個心!!
我一定一定會好好kEEP住呢張相!!!!!!!!!!
今晚要跳舞'.. 8-11
好累呀, 但我今日有帶個腦上堂, 總算記得90%尋日d野,,
今日果d..都有80%
我要加油加油記熟曬佢!! 21號就出show啦..
我背脊同大脾都好酸呀-0-'
相, 後補啦!
|
| 刊登時間︰2007-10-11 06:38 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 10 月 10 日 星期三 |
 |
|
|
*Sport Day(1)
|
Sport Day(1)
冇預期中甘悶, 都ok開心..係甘影相
哈哈哈哈`-偶像-跑400米欄, 超型! 第3 =]
今日有好多機會見到偶像, 嘻..好開心!!
睇過場刊, 佢聽日跑110米欄, 3級跳同埋足球..嘩嘩嘩! 我一定吾可以錯過!!
班際接力, 雖然冇第1, 但包尾都吾錯呀, 難忘呀麻=]
CARMEN仲整親-0-
同MAGGIE傾計..哈, 一個眼神就足夠;]
唉, 100%失望加200%生氣
5點先放, 去左食糖水..
突然之間好想好想剪頭髮, 返粉嶺剪!!!
時間好忟水, 剪完已經7點, 返屋企換件3即走..去上水跳舞
吾係好識點去奕翠園- -'
嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩..痴線嫁痴線嫁!!!!
今日排舞, 勁勁勁勁勁勁多野要記, n甘多個8呀!
又加左好多野, 又改左好多野, 仲有d走位..
救命呀, 我Load得好慢..記吾曬呀=[ 好亂!!呀!!
ZJ話, 聽日要清曬呢d..因為仲有野要排- -' 仲有一首歌要重練..
得返3堂, 可以嗎!?? 唉.. 有d咩可以係短時間內令人聰明d嫁!!??
但, 今日跳舞跳得好開心
SANDRA加油* SUF加油!!
聽日繼續努力!! 而家真係好累...ZZZZZZ啦!!! |
| 刊登時間︰2007-10-10 11:28 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 10 月 9 日 星期二 |
 |
|
|
*Urgent
|
Urgent
SUF
21th October,尖沙咀Show!!!
Yoyoyo..由聽日開始, 星期3同埋星期4都要練舞=]
10-10:: 8~10, 奕翠園
11-10::9~11, 天平
17-10::8~10, 奕翠園
18-10::9~11龍琛
24-10::8~10, 太和
25-10::9~11, 龍琛
28th October 赤柱Show
SUF  |
| 刊登時間︰2007-10-09 09:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | ... | 113 | »
|