cursorshelp
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
shan0929
暱稱: Sandra*
國家: 香港
地區: 北區
日誌統計
文章總數: 1124
留言總數: 621
今日人氣: 55
累積人氣: 17439
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2009HKCEE
Weather
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
*MY XANGA
Ar C
Ar Gi
BONLIN
CARMEN
CARR
CHAR2
Cherie
Cherry
CTING
Dragon
FATHANG
FISH
HEIHEI
IVY
Kai
Kerry
Kids
KimLing
kwan
LAURA
MAGGIE
Mo
Momoko
Moon
Moss
Neo
NONSTOPDANCING
PakHo
Saiga
Samantha
Sandra0929
Shu
SIU
Srain
Suet
SUF`WAC`POS
TallMen
Tan
TING
Toy
TSOIWING
Tze Chun
Wing
YAMA
Yau
Yiu
YOYO
ZREO哥
小豬-3-


2007 年 10 月 18 日  星期四
晴天
 

*2007-10-18

 

成身都好酸呀, 又好累-  -'

 

尋晚成2點先訓, 又無啦啦6點醒左

今日係超眼訓!!!

時間岩岩好810返到學校門口=P 偶像差少少遲到呀!!!

diu`無啦啦比個風紀捉我裙短.\ /. 不嬲都係甘長嫁啦! 無名火起

中文`::借書龍虎榜5B一定NO.1呀!!

Lunch,,Bitch! 今日去誠仔記咪好咯!!! 激死我啦!!

放學`勁累..超級眼訓.. 聽肥濱講今日有籃賽比賽VS沐恩,

我想睇嫁-v-..但我太眼訓啦走左-  -'

呀呀呀..王佩珊王佩珊!!!留係學校睇比賽咪好咯!!!  做乜事甘快走呀..又錯失一次機會啦!!

跳舞, 9-11 龍琛

跳舞之前去左搵咖哩=]

跳舞`..嘩' 好累呀-0-' 唉, 我成日撈亂左D STEP呀;..點算呀/_\'

....吾可以比彭丹見到我出洋相!!!

排LOVEME首歌'..冇乜點改, 都OK既!

`大SAN講錯野勁好笑::......好似咩住個升降機甘.(其實佢想講降落傘)

咩住個升降機咯!!! 哈哈哈哈哈..又發下癲甘....開心..(笑)

今日宵夜是珍珠奶茶=]

哈`估吾到Chow同牙康真係係273A站等我`吾知佢地咩料呀!!!!!傾左陣..

屁股到冇朋友!!!!哈哈哈哈,好柒好柒..我已經夠柒..點知有人仲柒過我!!

 

PS`SUF將會多左2個男成員-0-' 係由CYS調過黎的..(11月JOIN)

PS`無QUIZ娃娃終於交到彭丹手中啦=] 嘻..很開心你不介意他醜樣

PS`聽日要做曬D功課..星期6拜山`星期日出SHOW..冇時間!

我只想要一句GOOD SHOW!!

 

 

幸福不是靠物質來滿足的

快樂不是用金錢來堆砌的

 

刊登時間︰2007-10-19 03:00 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 10 月 17 日  星期三
晴天
 

*2007-10-17

 

秋風起了, 大家記得著多件衫呀-3-

英文堂比人罰企-0-' 但好好笑..哈!

Lunch`捉錯路呀-  -' 影都冇隻..

中史`哈哈..研究令仔XD

放學`歷史學會第一次開會'..

YA`我做左副主席`主席比陰MO哥做左- -'

今日黎開會既, 全部都係5B既同學仔=P, 而且會員人數,5B已經佔左80%

所以`歷史學會變成左5B學會! Good!!

牙Sir話有出外參觀, 問我地意見..

我地玩野話要去北京萬里長城同埋西安睇兵馬俑. 好好笑*

最後決定去山頂蠟像館, 但好似同歷史冇乜關係, 純粹係未去過..想去睇下!

開完會..有野食' {又真係幾豐富啵} Haaaa

回家`咖哩係粉嶺等埋我=P `真是很耐不見啦!

跳舞`今日跳8-10, 奕翠園`..大SAN不在- -'

玩果部吾知乜鬼野機..好似用錯力拉親左隻手, 痛痛地..

{騎騎騎}下又跳下,,{騎騎騎}下又跳下.. 臨走影相, 好好笑!!!

明天要著埋件top跳-3-  ohohoh..點算好-v-

食宵夜xD Bonlin冇介紹錯,, 紫菜雲吞=] 真係好正  但好似食極都仲食吾完- -'

 

多謝多謝XD..

多謝蔡曉穎..多謝吳金龍..多謝盧咖哩=]

多謝曬你地既生日禮物,嘻!

蔡曉穎同吳金龍送既小丸子..超級可愛*3* 小丸子也是我的最愛, 多謝!!!

咖哩送既手鍊我已經帶住左啦=] `多謝!!!

 

相,.後補

 

刊登時間︰2007-10-18 12:24 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 10 月 16 日  星期二
晴天
 

*2007-10-16

 

星期2`有早會.. 他媽的 ' 企左50分鐘呀..累死人啦.\ /.

3堂自修..Haaa 好狡猾呀'..(薯)..吾好講比人知=P

放學冇去英文補課-0-' 唉, ..

返屋企放低D野, 再同SEAFOOD,MO去食糖水`

嘻...好味!! 好滿足呀!!

我愛糖水呀

始終忍吾到口-  -' 因為實在太吸引啦XD

 

PS:::-哈哈..有時有D野, 又吾洗講到出面既, 大家心知就可以啦

-聽日去誠仔記食Lunch, 希望可以見偶像一面啦=]

-Show期將至, 要加緊練習和減肥-3-

 

 

5個夢見他的夢..

我是否想得太多????

刊登時間︰2007-10-16 11:04 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 10 月 15 日  星期一
晴天
 

*2007-10-15

 

今日..上堂冇訓過覺XD

地理有聽書!我覺得呢個黃毅兒教得好過林惠展

Maths堂..係到研究泥皿街部詞典機,

好玩又好笑..哈哈

1. The will permanent strength beautiful son of Zhuo.

2. The king pendant Shan likes Zhuo's will perseverance.

文法錯曬..意思都錯曬, 仲9吾搭8!

但, 真正意思我自己知就可以 呵呵呵呵呵!

(由部詞典機繹出黎既=P)

Lunch..這2個星期, 我會儘量戒食澱粉質..

中文`聆聽..悶死, 畫機械人=] haa..甘大個女第1次畫機械人咋!!!

唉, 原來好快就學期測驗啦=[ 要把握時間溫書.\ /.

放學同周圍行下, 嘻..去左許留山買飲左, 好滿足呀

嘩嘩嘩, 見到有-日本食品節-我同加埋8隻眼簡直發曬光!!

可惜, 熱氣..減肥..有好多野都吾可以買!!

People律師信殺到黎, 電話費冇得再拖-0-

-3-爸爸尋日無啦啦比左$1000 

又主動問我洗吾洗去補習-0-' 嚇親..都吾似平時既佢> <

甘樣, 我仲大壓力.. 我要比心機!加油! WONG Pui Shan!

 

 

嘩...王子呀!!

yo`無Quiz娃娃整好左啦

我既第一隻機械人, 蠟筆號

香蕉朱古力超級好味!!!!

刊登時間︰2007-10-15 10:19 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 10 月 14 日  星期日
晴天
 

*2007-10-14

 

我好想食糖水呀>3<

仲有1個星期, 減肥呀!!!!

今日去左自修室溫書做功課,好乖 =]

青春豆,冇得食朱古力..鳴=[  但我忍到既!!! MustBe !

呢個月..冇啖好食...慘慘慘慘慘!

好羨慕果D食極吾肥既人, No! 簡直係妒忌呀.\ /.

糖水呀糖水`Rainbow呀Rainbow你要等我呀!!!

 

Show

21/10 尖沙咀文化中心外show

rehearsal: 2:15pm到場自行上台綵排

show time: 3:00pm (出場第一隊)

 

28/10 赤柱青藝show

call time:1:50pm

show time:2:36pm

location :赤柱廣場閑情坊

刊登時間︰2007-10-14 05:04 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 10 月 13 日  星期六
晴天
 

*2007-10-13

 

尋晚12點無啦啦上吾到網.\ /.

以為係家樂哥哥冇交錢比人Cut..

原來係個Receiver吾穩定'

約左人聽日上黎整, 但..我聽日想去自修室啵><' 唉....

 SUF

 

-少了晞晞跟彭丹 =[

 

 

刊登時間︰2007-10-14 12:06 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 10 月 12 日  星期五
晴天
 

*相相相相相..*

 

Yoyoyoyoyo`多謝牙芝=]

 

這是一個最愉快的Sport Day

 

 

刊登時間︰2007-10-12 11:29 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 10 月 11 日  星期四
晴天
 

*Sport Day(2)

 

李俊堯'生日快樂*

 

2nd Sport Day =]

今日發生左一件令我發癩既事..開心到發癩XD

 

十分喜歡今天的天氣, Woo..每天也是這樣就好了=]

早上既賽事, 有些是很精彩的*

特別是偶像跨110欄, 型爆 

很可惜..真的是很可惜, 我睇吾到個過程, 正係睇到個結果=[

偶像仲參加左3級跳..但太遠睇吾清楚=[

牙街跑5000m, 喂, 我有幫你打氣嫁!! 痴線嫁, 5000m-  -'

Lunch之前的賽事也十分精彩,4社接力, 師生接力最Funny!

最最最精彩既, 莫過於, 男甲4x100社際接力, 

和富大埔d球員都參入賽事.. 真係好精彩, 和富大埔雖然遲左起步,

但追得超快-  -' 真係好快好快  好似係大約47秒 -0-  第1, 西利!!! 

Lunch後有足球比賽!!!

偶像有份踢呀!!! 超型!! 雖然呢場波只得35分鐘..但真係好好睇, 好刺激!!

賽果4:2 鄉中輸左.

施Sir 做旁述..勁係到搞Gag, 好好笑..原來佢係搞Gag高手, 哈哈哈!!

今日係第一次可以唱曬成首校歌(貓紙) 仲好大聲甘唱=]

放學`嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩!!!!

開心到我啦, 開心死我啦!!!!!!

多謝牙芝>3<

可以同-偶像-合照呀

果種開心,興奮..相信只有蔡曉穎明白! 因為佢既心情同我一樣XDDD

哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈, 佢已經俘虜左我個心!!

我一定一定會好好kEEP住呢張相!!!!!!!!!!

 

今晚要跳舞'.. 8-11

好累呀, 但我今日有帶個腦上堂, 總算記得90%尋日d野,,

今日果d..都有80%

我要加油加油記熟曬佢!! 21號就出show啦..

我背脊同大脾都好酸呀-0-'

 

相, 後補啦!

 

 

 

 

 

刊登時間︰2007-10-11 06:38 PM    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 10 月 10 日  星期三
晴天
 

*Sport Day(1)

 

Sport Day(1)

冇預期中甘悶, 都ok開心..係甘影相

哈哈哈哈`-偶像-跑400米欄, 超型! 第3 =]

今日有好多機會見到偶像, 嘻..好開心!!

睇過場刊, 佢聽日跑110米欄, 3級跳同埋足球..嘩嘩嘩! 我一定吾可以錯過!!

班際接力, 雖然冇第1, 但包尾都吾錯呀, 難忘呀麻=]

CARMEN仲整親-0-

同MAGGIE傾計..哈, 一個眼神就足夠;]

唉, 100%失望加200%生氣

5點先放, 去左食糖水..

突然之間好想好想剪頭髮, 返粉嶺剪!!!

時間好忟水, 剪完已經7點, 返屋企換件3即走..去上水跳舞

吾係好識點去奕翠園-  -'

嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩..痴線嫁痴線嫁!!!!

今日排舞, 勁勁勁勁勁勁多野要記, n甘多個8呀!

又加左好多野, 又改左好多野, 仲有d走位..

救命呀, 我Load得好慢..記吾曬呀=[ 好亂!!呀!!

ZJ話, 聽日要清曬呢d..因為仲有野要排-   -' 仲有一首歌要重練..

得返3堂, 可以嗎!?? 唉.. 有d咩可以係短時間內令人聰明d嫁!!??

但, 今日跳舞跳得好開心

SANDRA加油* SUF加油!!

聽日繼續努力!! 而家真係好累...ZZZZZZ啦!!!

刊登時間︰2007-10-10 11:28 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 10 月 9 日  星期二
晴天
 

*Urgent

 

Urgent

 SUF

21th October,尖沙咀Show!!!

Yoyoyo..由聽日開始, 星期3同埋星期4都要練舞=]

10-10:: 8~10, 奕翠園

11-10::9~11, 天平

17-10::8~10, 奕翠園

18-10::9~11龍琛

24-10::8~10, 太和

25-10::9~11, 龍琛

28th October 赤柱Show

 

SUF

刊登時間︰2007-10-09 09:02 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]