cursorshelp
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
shan0929
暱稱: Sandra*
國家: 香港
地區: 北區
日誌統計
文章總數: 1124
留言總數: 621
今日人氣: 2
累積人氣: 17475
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2009HKCEE
Weather
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
*MY XANGA
Ar C
Ar Gi
BONLIN
CARMEN
CARR
CHAR2
Cherie
Cherry
CTING
Dragon
FATHANG
FISH
HEIHEI
IVY
Kai
Kerry
Kids
KimLing
kwan
LAURA
MAGGIE
Mo
Momoko
Moon
Moss
Neo
NONSTOPDANCING
PakHo
Saiga
Samantha
Sandra0929
Shu
SIU
Srain
Suet
SUF`WAC`POS
TallMen
Tan
TING
Toy
TSOIWING
Tze Chun
Wing
YAMA
Yau
Yiu
YOYO
ZREO哥
小豬-3-


2007 年 11 月 6 日  星期二
晴天
 

*2007-11-06

 

腸胃炎!?  就快痛死!!!! 

尋晚開始痛, 反胃+ 想嘔 > <'

諗住訓醒冇事, 點知.. 又, 又反胃, 作嘔作悶..

英文; 派卷 (尋日UT今日派卷-0-)

呵`開心開心!! 我Pass呀XD 仲以為會Fail添=P

Maths UT*  好多吾識-0-' 但我作戰到時後一分鐘 .\  /.

好努力甘嘗試 計' 三角形 ' 但....始終....

Lunch`  嘩嘩嘩..  好痛好痛好痛好痛好痛好痛!!!!

一度懷疑係咪穿左隆-0-'  食左粒胃藥去考試, 但冇用..

Geog UT* 不停自我催眠::...好快就吾痛..過多陣就吾痛...

成份卷痛到冇心機做> <' 唉, 出黎咩成績自己最清楚=(

 

食藥' 一次4粒  D藥OK有效, 已經冇甘痛=P

王佩珊, 睇你下次仲敢吾敢!!!

 

 

相相相相相=)

刊登時間︰2007-11-06 05:03 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 11 月 5 日  星期一
晴天
 

*2007-11-05

 

中五上課日, 淨返吾夠3個月=(

 

笑咩笑.\ /.吾準笑!! 吾準你地笑佢呀!!!

英文UT*今次應該好低分=(   1個鐘做3篇Reading- -' 吾夠時間!

又吾明啲問題問咩, 愈做愈冇心機,`又眼訓...揭紙都揭到忟

放學`哈哈XD  蔡曉穎勁白痴!

 

PS`超級期待   11月 8號(星期4)

11月10號(星期6)

11月15號(星期4)

11月16日(星期5)

11月17號(星期6)*

好想快D到星期4 XDXD

刊登時間︰2007-11-05 05:23 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 11 月 4 日  星期日
晴天
 

*2007-11-04

 

發夢, 喜中帶悲

2點`落左自修室..冇乜心情溫書-.-   5點幾走左

 

 

誰會明白我在想什麼!?

我個心好脆弱=(`吾好刺激我!

 

每次以為自己接受到, 但原來吾得!

刊登時間︰2007-11-04 06:19 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 11 月 3 日  星期六
晴天
 

*2007-11-03

 

LeeKwanHung的第一個10週年

天氣好凍, 訓覺最岩XD  訓左14個鐘呀 

一起身.. 上半身..成身..好酸..

諗左n甘耐食咩好, 始終都係麥當當- -'

Wong-Pui-Shan你吾好甘懶好冇呀

原來我真係有好多公仔..大大細細夾埋都有40幾隻-O-' 

細個果時媽媽最中意就係買公仔比我地。有D仲留到而家

3隻Miffy 係LKH送比我既小學畢業禮物, 係夾夾機夾嫁XD

得得B,細個果時好吾中意佢..因為佢黑忟忟, 但吾知點解佢仲生存到而家!

哈哈`呢隻獅子本身D頭髮好長嫁!!

細個好中意幫公仔剪頭髮, 又以為剪左之後會生返出黎..

我好記得, 本身冇諗住幫隻獅子剪到甘短, 係由於剪極都吾滿意先會變成甘!

LKH親手整比我既15歲生日禮物=) 

吾好睇佢甘醜樣, 但佢令我收過甘多生日禮物之中, 最激動的!

果次, 我真係開心到喊!!

 

刊登時間︰2007-11-03 07:30 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 11 月 2 日  星期五
晴天
 

*2007-11-02

 

UT*

尋晚溫到4點先訓-0-' 係甘溫資料題

奶茶咖啡打孖上果然有效, 但佢地都吾係甘中意對方`個胃有少少吾舒服!

朝早搵校裙先知2條都未乾, 熨到乾吾切> <'

Thank You Yoyo*3*

中文UT: 完全吾似中五卷..Easy// 時間岩岩好=]  

但都知自己做錯左D- -'

LUNCH wif WING`CHI

History UT: Oh..{*點解..點解次次都係甘嫁=(

施里芬施里芬施里芬施里芬計劃呀!!!!

問米請威廉二世上黎鬧佢, 咩料要整個施里芬計劃偷襲法國.\ /. (冇左1分)

 

 

 

明明沒氣力發光  世界何來耀眼

我構造太簡單  做不起討好角色  期望誰發現愛惜我

刊登時間︰2007-11-02 04:57 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 11 月 1 日  星期四
晴天
 

*2007-11-01

 

原來今日先係' 哈佬畏' 呀 ;)  哈佬畏快樂!

吾洗返學=)  訓到成1點起身, 食杯面, hea左陣.. 落左修室溫History..

部電話吾知咩料, 個Mon黑曬, Maybe會聽吾到你地電話, 睇吾到你地SMS=(

嘻`好彩未過保養

溫到6點`返家擺低d野..出上水一趟

爛Gag耀搞豆腐Gag!

驚小巴爆呔, 驚火車冇火  哈哈, 雖然好爛, 但我覺得好好笑- -'

搵 耀, 之後去左整電話..話可能係d內部零件鬆左

拎去廠整要4個工作天, 但出現左d問題.未可以拎上去整住> <'

哎也..我想快d整好部電話呀!!!

搵埋Bonlin,Cting..8-10大埔跳舞=)

天氣好冷呀! 記著吾好冷親呀!!

因為多左人, 今堂間房好似迫左好多甘> <'

教新舞, Ok中意首歌=)  但今日教得好少!

哈哈`真係好多豆腐Gag呀XDXD

今日Bonlin扮奶黃包`我扮利是封..

跳完成班去左 -糖痴豆-食糖水=]  真佩服敢食芝麻糊既人!

返家`我要繼續溫History呀.\ /. ADD OIL~WONG-PUI-SHAN!

 

 

我想知, 你會吾會睇我日記!?

刊登時間︰2007-11-02 12:52 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 10 月 31 日  星期三
晴天
 

*2007-10-31

 

早上發生左一件令我極度吾愉怏既事..

火車上被非禮+偷拍

佢條仆街望佢跌Q左部電話+蛀爛曬成排牙!

下次吾好比我見到你個PK

 豈有此理!!!比佢搞到我係甘爆粗.\ /.

 

...真係有緣啦我地=)

中史, 地理派左QUIZ, OK啦=)

放學, Rainbow食糖水`..Haa 芒果雪花好味..多謝牙芝=)

係大埔行左陣`.. 見到Seafood同Mo=)

545-7pm--補習..見到鄭穎樂=)

嘩嘩嘩..教得超級無敵快呀...對於遲鈍既我來說,........的確有難道-.-'

都Ok明既...只係自己蠢Load得吾夠快

走果時見到HeiHei=)

返到粉嶺又見到IVY=)

 

好野`聽日吾洗返學XD 

應該會去自修室`星期5 UT啦> <'

刊登時間︰2007-10-31 09:22 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 10 月 30 日  星期二
晴天
 

*2007-10-30

 

落雨..天氣真係轉涼啦..記住吾好冷親呀!

落雨吾洗早會真好=)

小息搵LKP拎返部電話XD 搵返我既安全感啦=P

地理' 又有QUIZ(饑荒)

今堂中文好輕鬆=) 講擇偶條件..哈!

感覺`真心`安全感`坦誠

LUNCH`XDXDXD..多謝陳同學請食糖!! 真係多謝曬!!

[Katjes] 蘋果軟糖 好好味-v-  各大萬寧均有代售!

放學冇去英文補課..搭70 回家

上到車`好似想嘔想嘔-0- 後面又嘈生曬!!

30mins既車程..聽歌`睇風景`吹風=)

 

星期5就係UT`溫書溫書!!

聽日要去補習..我驚我會吾記得/_\

而家要訓一陣先..因為真係好眼訓

刊登時間︰2007-10-30 05:12 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 


*[ 此日誌受密碼保護 ]

 

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2007-10-30 04:52 PM  
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 10 月 29 日  星期一
晴天
 

*2007-10-29

 

番風啦番風啦, 記住著多件呀!!

 

返到學校先發現吾記得帶中文作文*/\*

頂頂頂.. 尋晚做得好辛苦先做到嫁!!!  .\ /.

唉..我真係.....份作文拖左好耐, 吾想再拖啦 

 

LUNCH`我地真係超級有緣呀哈哈XD

 

 .\ /. 比LKP收左部電話, 冇得SMS啦..

冇左電話係身邊, 真係好冇安全感

吾知佢會吾會偷我D歌呢-3- 哈哈.. 哎也`聽日一定要問佢拎返呀!!!!

 

PE堂教跳舞XD

華以茲Cha Cha, 哈哈, OK好玩!!

睇左舞動奇跡之後, 好多舞都想學..哈!!  快D星期4啦=)

 

食糖水食糖水

.....Rainbow逢星期一Day Off -/\- 好想食香芋西米露

諗住去甜蜜蜜試下,, 點知冇開門...好似未見過佢開門添啵-.-'

最後去芒果大王 , 冇香芋西米露> <'  食左芒果西米涼粉 

始終都係Rainbow好D 不過芒果大王D芒果真係好好味XD

我最中意食糖水

因為食完會開心D

 

刊登時間︰2007-10-29 06:32 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]