| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 11 月 26 日 星期一 |
 |
|
|
*2007-11-26
|
今朝吾知醒' 一起身第一樣諗既野係:: 幣..今日著冬季好多野要搞> <
世史派返份論述題`很滿意個分數!
哈哈`不枉我寫到手都斷
中史睇 南京大屠殺 D紀錄片
痴線嫁!! D蘿蔔仔真係好衰格 .\ /.
中國人好慘=(
放學睇班際三人籃球, 等左成30mins先開波
我既偶像冇落場呀! 肥濱放流料.\ /. 下次吾會再信佢!
5B Vs 5E 輸左.. Oh..
肥濱好得人驚-0- 傻嫁佢! 真係驚左佢..
再同牙蔡去搵ChauPakHo Poster,
點知...賣曬`哎也...有冇搞錯呀!
好吾開心..買吾到
|
| 刊登時間︰2007-11-26 07:27 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 11 月 25 日 星期日 |
 |
|
|
*2007-11-25
|
今日約左彭丹`Lin同 耀 出MK n TST
何俊希吾知咩料`吾知醒!!
蘇智耀仲衰, 話左吾出又出`次次都係甘= =
我同彭丹出MK邊行邊等
嘩..比我係潮特見到好多小丸子XD 可惜我很窮..
無意中搵到之前好中意果個銀包`終於買左=)
但冇得即時拎`搵日又要出多MK一次= = 煩!
後來Lin同 耀Join, 食野再睇出Show衫`
買野..都吾知想點)點解成日都要串我喎- -
買左1條褲+ 1件嬲 哎也..控制吾到
行完MK, 再去TST
嘩嘩嘩, 真係好吸引, 可惜錢一早用光=(
行到8點走... 嘩`行左7個鐘 腳都斷!
對腳真係超累> <' 就斷就斷甘..
今日個胃成日都頂住頂住甘-0- 好吾舒服!
爸爸很錫我, 其實我知!
擺住少少先..其他相遲D一次過擺!
  
同明日之星影相=)
  
  
|
| 刊登時間︰2007-11-25 11:12 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
*2007-11-25
|
哈哈哈` 我既安全感係肥濱!!???
咪玩啦!!! 我寧願梳起吾嫁仲好!!!
今日咖哩`彭丹`晞晞手球學屆 Vs 何中
下午去搵牙哥`艾菲食Tea先,
點知吾夠時間, 要外賣兼飛的
去到紅場已經開左波-0- 嘩, 好激烈呀!
第一次睇佢地打波>3< ' 嬴左!!
見到佢地係甘比人撞.\ /. 衰..
一完場即刻同Ivy 再飛的返粉嶺遊樂場`義工!
一去到, 周柏豪Rehersal `唱-六天- 正正正正正!!!
嘩嘩嘩嘩嘩, 超級無敵勁興奮呀!!!!!!
我同左周柏豪影相呀 勁開心XD
Hea左一陣之後就開始, POS 跳Opening=)
我地有工作證可以走圍行可以入後台`heehee!
牙C 好醒`搵到個秘密通道`D明星全部係果到出入
哈哈`同周柏豪好有緣, 一日之內撞到佢3次
我好想同EO2 影相嫁-3-但Miss左@@ 哎也!
同左Jade影=) 佢好Nice`
係後台又見到好多明星`
Joey`洪卓立`陳柏宇`鄧穎芝`EO2`關楚耀` 仲有近距離接觸XD
Yoyoyoyo*勁開心! 哈哈`真係一個好吾盡責既義工呀=P
完左之後留低係甘影相=)
好耐冇見晞晞同彭丹>3<'
今日仲見到花花`又係好耐冇見!
梁玩具第時紅左吾好吾識人呀!!! 哈哈`趁而家影多幾張先=P
再同咖哩`彭丹`艾菲`牙哥 又去[萬寧門口]傾計XD
傾傾下又跳舞, 哈`I Love Dancing*
哈哈`好開心`好好笑! 一傾就傾到3點先返屋企!
今日真係幾攰- -'
今天是分開後`第一次再見你.. |
| 刊登時間︰2007-11-25 04:03 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 11 月 23 日 星期五 |
 |
|
|
*2007-11-23
|
星期4`
呢2日明明早左訓, 反而更眼訓-0-
今日學校宣揚愛茲病的關懷, 哈哈, 很多絲帶= 很多愛心, Yeah*
1行6人 放學去左Rainbow
由於芳芳將[芒果大王] 講成[ 芒果大樓] 原來`::::
從前有個芒果國`入面有條芒果村`村內有幢芒果大樓`住客個個都係姓 芒果 既
XDXD哈哈哈哈..仲有:: 周淑芳呷王佩珊醋!
食完係大中行左陣, 我地見到有X'Mas 既佈置, 去左影相 哈哈`好笑
返到Hm 沖埋個靚涼就出去搵大口仔同牙龍
.\ /. 成日都串我
早左1個鐘去天平體育館出面教返牙龍D Step
嘩, 我有畏高@@
跳9-11 , 今堂教D Step好難..記吾曬全部> <'
唉. 或者吾飲葡萄適就更加記吾到!!
跳完陪牙哥食野`之後係火車站傾左好耐- -
最後連273A最班車都趕吾到
同牙哥`Ivy搭11號巴士返Hm..
呢架巴士行左45分鐘先到站 沿途仲好得人驚!!
多謝李俊堯`李紫嫣送我返屋企!!! 真係好多謝
甘樣行路返屋企, 1 次就夠!!!!
以後馮Day 3完左PE之後, 就係[[ 糖水時間 ]]
  
  
有人跟我說'' 個天好靚 ''
望一望 ` 真係好靚, 好似棉花糖=)
可惜我吾夠高`食吾到
吾好成日飲酒`
好開心你有聽我講=)
星期5`
今日係Day 1, 超級輕鬆
3堂自修, 我都係頂吾順`訓左2堂@@
係圖書館訓覺好舒服
唉...
Maths堂又玩, 玩到勁癲!
同芳芳, 婷婷玩[笨孖辮] 哈哈哈哈
一放學又展開報紙大戰, 痴線嫁, 賴敬豪
係甘用報紙扑我地個頭, 好痛痛痛痛
4vs1都吾夠佢打-0- 頭都比佢扑穿!
中文補課
今日係最後一日著夏季裙`所以又要影相=P
  
  
回家路上` 天空既顏色很吸引!
|
| 刊登時間︰2007-11-23 07:59 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 11 月 21 日 星期三 |
 |
|
|
*2007-11-21
|
點解呢個世界吾可以簡單一啲
我好辛苦..喊了=(
其實, 一直都只係自己呃自己
事實真相, 係我吾肯去面對現實
原來有好多野., 我會選擇去逃避
再被自己一個籍口
太傻太蠢太白痴啦吧
點解我吾可以堅決一啲`話1就1, 話2就2
點解每一次比左希望自己之後
換黎既失望會更大
我好驚...有好多野都好驚
好驚以後會剩返自己一個
好驚連應成左自己既野都做吾到
好驚冇曬所以有安全感
每日扮開心又為左啲咩
自問笑容只是個空殼
真係好累 太多野要去面對
太多煩惱 太多困惑
而家既我, 極度需要安全感
由到到尾 我都好渴望呢份安全感
然而 有誰可以滿足我
自小爸媽給予我既愛很少
我想被愛 我要幸福
常憧憬著我的未來
有一個美滿的家庭
吾需要好有錢
我只需要一個真心愛我既人就足夠
我一定一定會將我所以既愛比曬我最愛既人
但我而家最想要既野 係安全感
其實我一啲都吾堅強 相反 我脆弱得很
一跌倒就會受傷 受傷痛 我怕痛
用笑去掩飾我既傷口
其實 只會令自己傷上加傷
內傷
請問邊位高手能夠幫我療傷
篇日記打左甘耐 就喊足甘耐
好煩呀! 咩料呀!
算啦 夠啦 吾想再喊 吾打啦!
好!! 10年之後 我要結婚!
請埋你地去飲又點話呀, 但吾該要預備足夠既 人情
如果吾係..我可能會冇錢錢埋單
|
| 刊登時間︰2007-11-21 09:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 11 月 20 日 星期二 |
 |
|
|
*2007-11-20
|
哎也!!! 我想發脾氣呀!!!!!!!
=(
|
| 刊登時間︰2007-11-20 08:17 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 11 月 19 日 星期一 |
 |
|
|
*2007-11-19
|
我有 鄉中限量版環保袋1個,
你地吾恨得甘多嫁啦@@ 呵呵
我要準時交齊中文功課(應該可以..)
哈哈哈哈
不停翻睇 玩小型G-force果段片-v-
好好笑XD 笑自己真係好白痴, 嗌到走曬音囉!!
我要自學手語!!!!!
我吾係三分鐘熱度!!!!
  
  
|
| 刊登時間︰2007-11-19 06:37 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 11 月 18 日 星期日 |
 |
|
|
*2007-11-18
|
18.11.2007
Happy B-day to you
Happy B-day to you
Happy B-day to CCH
Happy B-day to you
18歲大日子! 生日快樂!
祝AL有好成績*鵬程萬里* |
| 刊登時間︰2007-11-18 06:31 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
*2007-11-18
|
深圳一日遊, 癲曬!
我今日真係好開心呀!
一訓醒又換衫出去- -'
1015am係上水等..有人遲到
同江俊龍, 李紫嫣去東門搵何俊希, 蘇智耀
勁好笑..江俊龍過關比人'的'返轉頭Check XD
會合之後去左玩機動遊戲
碰碰車$5 ( 不停自轉+ 係甘比人撞)
海盜船$5 (哈哈..好玩..但吾驚, 勁笑)
水上波波$10/5mins ( 勁好玩!! 笑到痴線!! 正到爆!! 不過好局+吾會企得穩)
360度小型G-force $5 (得我同耀玩)
痴線嫁..反轉再吊係半空, 超驚, 個成人離座!
我由一開始尖叫冇停過- -' 聽說因此惹來很多人圍觀=P
哈哈哈哈.. 一玩完即刻喊/_\ 一時激動平伏吾到 真係好驚跌落黎!
但係又覺得好好笑-3-
牙哥後Join, 遲大到!
等既其間, 有個小朋友行過抆住耀同龍件衫 -0- 死扯住吾放!
佢想乞食..我地係甘同佢講:: [地球好危險呀, 快D返火星啦..]
好好笑, 牙龍件白Tee比佢抆完即刻黑左一撻XDXD
傻嫁佢, 佢又想抆埋我, 我立即逃避, 避過一劫 (呢句句子, 我用左頂真修辭手法)
深圳真係好多丐幫兄弟> <'
今日食左好多野XD 太好味啦, 放縱一日! 哈哈
都飲左好多野, 最難飲莫過於$3 既珍珠奶茶
食完再行街, Shopping* 勁平呀D野-v-
龍同耀早走, 之後陪Lin搵電話打返HK, 再去左揼骨!
Yoyoyoyo* 勁開心! 甘大個女第一次去揼骨..
超'''很''' 我係甘忍吾住笑! 但真係Ok舒服-v-
我既普通話大有進步, 我識講同識聽* 哈哈..
好平.. $50/2 hrs! 小費隨意
揼完就係間房到練舞, 冇人理我地! (個Feel 好似開房甘- -)
11pm點返HK, 嘩, 今日真係玩足12個鐘-v- 好攰呀!
但開心, 幾攰就值得 下個月再去!!
第一次玩機動遊戲玩到喊, 第一次玩水上波波, 第一次去揼骨, 第一次甘夜過關返香港,
今日真係真係好好好好好開心, THANK YOU ALL >3<'
相相相相相分享*
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
必睇
360度小型G-force片段
請開喇叭
注意, 勿開太大
水上波波
$300, $300, $300又$300..
王佩珊你好快可以收皮返鄉下!!
可惡! 黎睇又吾留言.\ /. |
| 刊登時間︰2007-11-18 02:44 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | ... | 113 | »
|