cursorshelp
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
shan0929
暱稱: Sandra*
國家: 香港
地區: 北區
日誌統計
文章總數: 1124
留言總數: 621
今日人氣: 41
累積人氣: 17425
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2009HKCEE
Weather
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
*MY XANGA
Ar C
Ar Gi
BONLIN
CARMEN
CARR
CHAR2
Cherie
Cherry
CTING
Dragon
FATHANG
FISH
HEIHEI
IVY
Kai
Kerry
Kids
KimLing
kwan
LAURA
MAGGIE
Mo
Momoko
Moon
Moss
Neo
NONSTOPDANCING
PakHo
Saiga
Samantha
Sandra0929
Shu
SIU
Srain
Suet
SUF`WAC`POS
TallMen
Tan
TING
Toy
TSOIWING
Tze Chun
Wing
YAMA
Yau
Yiu
YOYO
ZREO哥
小豬-3-


2008 年 1 月 27 日  星期日
晴天
 

*2008-01-27

 

POS@ST Compet ~

Thx a lot fr ALL ur hard work! Especially fr Chick’s ideas, Billy’s design of property, it look so great!
Baby u look so bright on stage & improved a lot within this half year n
Candy u become more sensitive to the music n the movement.
I found that u guys improve a lot, no matter finding costume or
ur feeling with danz!
Keep on going fr
ur BRIGHT future!

 

SUF@ST Compet ~

I m little bit disappointed abt ur show, sinz I believe that u guys can do much better!

Although this time u got a 3rd and I knw that this is the 1st n 2nd experience,
pls keep on moving work more hard! Be more sensitive to
ur pattern!
Gan Ba Te!!!


  

POSUF@Int. Skool Compet ~

I m so impressed that I can see ur lovely SMILE
which I had never see b4 and
ur accommodation with the stage!
This 2 weeks I knw that u guys work so hard fr practice n practice,
finally u ALL got this Champion, Congratulation!!!
Pls keep
ur smile n hard work, I m looking forward to see ur Bright on stage!!!

 

BY: Zj

刊登時間︰2008-01-27 06:53 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 


*2008-01-27

 

係Youtube搵到幾條片.
極度懷疑Zj 有份跳!!!!! 






 

 

刊登時間︰2008-01-27 04:33 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 1 月 25 日  星期五
晴天
 

*2008-01-25

 

-P.O.S.U.F-
CHAMPION

 

今日吾知醒..夢見 Lin叫SUF 杯葛我..

冇帶遮..點知落到樓下去先知落好大雨
呢個Moment得我自己一個`覺得好無助=(
等的士都要等左成15mins-,-'
排我前面有個牙姨見我冇遮遮埋我,
冇佢遮我, 我一定會成身濕曬! 真係感激, 又比我上車先 

遲到/_\' 唉..又扣分..


對鞋入曬水-0-
除左食Lunch之外, 成日都係甘上堂`凍到隻腳痺曬.. 
放學即刻換返波鞋返中心跟車出發`
  見到吳小倫, 高左好多, 但依然甘怕醜!
Red-bull 送你一對翼=P

 
搭車想嘔, 牙雞幫我鍊[張保仔洞], 痛到痴線!!!!!
 呢個祖傳秘方`下次打死都吾會試 /_\'

一去到國際學校即刻Rehersal, 之後得10mins換衫化妝!!
冇台, 但個場勁大8mx8m.. 氣氛好好 =)

有5隊參加, 獎得2個-0-
Zj同我地講評判中意人地笑, 叫我地一定要笑!
Show-time:: 還好! 今次冇甩Step, 仲博命笑Xdd
Redbull 果然洗得

其他Dance Crew隊隊都好正, 好強呀!
跳Break 好型呀>3333<'
HKD跳Say Goodbye, 哈哈, 正!!
  5隊有3隊都跳-How do i breath- 包括POSUF, 各有各Style
最後宣佈結果加逐隊比評語
一開始估HKD 係冠軍, 點知係亞軍'
到宣佈冠軍, 就估係 Zj 師父D學生拎冠軍..
點知, 個評判讀 POSUF 個名出黎!! 
 第一個反應係大嗌, 呀呀... 開心到痴線!!!!!
好難用文字去表達當時既心情, 有少少似發夢..
真係完全冇諗過我地會拎獎, 仲要係冠軍
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈, 開心到暈呀!!
多謝POS`令SUF有幸成為冠軍, 分享呢份榮耀=)







等結果`紅3果隊就係Zj 師父D 學生!

POSUF IS THE CHAMPION! Xdd



POSUF+ Zj =)



POSUF + HKD =)

 

刊登時間︰2008-01-26 02:01 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 1 月 24 日  星期四
晴天
 

*2008-01-24

 

好吾中意甘凍!!!!!
英文Listening, 不知不覺間訓著左-0-
好神奇呀, 哈哈哈哈Xdd
Lunch食M記`新出果個牛包好難食!
放學落雨`凍上加凍`冇帶遮唯有搭的士..
去商務買書,笑死Xdd  無啦啦搵到本XXX圖解, 哈, 坦蕩蕩!

返到Hm睇返尋日跳舞條片`
WPS跳到不知所謂.\ /.
8-10出上水跳舞, 攰到..好攰!
但仲係有D位吾熟 -/\-  
聽日又要帶埋D野返學....勁大袋-0-

POSUF `聽日比賽加油=)
 

香港國際學校比賽*

地址: 香港赤柱大潭紅山路1 號香港國際學校高中部體育館
集合時間: 4:30pm(開車)
集合地點: 中心


刊登時間︰2008-01-24 07:12 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 1 月 23 日  星期三
晴天
 

*2008-01-23

 

今日世史堂`釣魚釣死-/\- ..魂遊太空..
地理黃毅兒D變面技術好高超!
呢頭講完笑, 轉個頭即刻黑面鬧人-0-
Lunch中文小組討論..我地有進步=)

放學同蔡曉穎周圍Hea..Thanks*
之後行去大埔火車站..行左半個鐘-,-
補習, 哈哈, D Gag....Xdd
放左即刻飛返粉嶺跳舞 8-10
唉, 不在狀態!  比Zj 點名話.......
完左Zj 話3月有比賽, 自願參加既
但一定要100%出席`1堂吾黎可以吾洗比賽!
個比賽有46隊參加..嘩..嘩..嘩..嘩..-0000-
呢個星期1-5既生活::返學>放學>跳舞>訓覺..(重覆x5)

 

PS`岩岩睇完文舒既Xanga篇文..講中曬!
(陌路人) 呢個詞語`令我諗返起個夢=( 我吾想!


PS`呢排有好多野都困擾我..情緒起伏好大, 
 開心過後D煩惱又會好快甘浮現曬出黎, 唉..
25/1比賽>CRC>MockExam>Show>比賽>最後授課日>HKCEE
成個腦都係呢D..其實我連自己想點都吾知=(
我吾想要甘多煩惱! 我而家好吾開心! 我想訓覺!!!!

睇完某某既Xanga, 令我笑左出黎
哈`好肉麻, 但好心甜! 好開心呢2年有你陪我,
係我吾開心既時間會借個膊頭比我, 安慰我!
雖然你Kai, 但我吾會介意你既Kai子行為. ..
雖然你成日打我, 鬧我, 但我會原諒你=P
仲有`真係吾該曬你...公開左果張相-0-
哈`有錢都買吾到既回憶, 但我吾想有第2次!! 
死癲婆蔡曉穎`I LOVE YOU TOO*3


刊登時間︰2008-01-24 12:27 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 1 月 22 日  星期二
晴天
 

*2008-01-22

 

21號`星期一

世史堂`講講下講到去避孕套-,-
梁嘉寶本身想講::避孕套係點既樣, 我諗你地都過嫁啦..
點知講左:: 避孕套係點既樣, 我諗你地都過嫁啦..(全班笑)

比姓賴既咬左一啖 好明顯既牙印.\ /. 可惡!

放學返屋企換衫出大埔跳舞
高佬打電話黎問:: 你而家係邊呀?
:: 黎緊啦
:: 甘你仲同邊個一齊黎呀?
:: 同全隊最樣衰果2個!
:: 喔?......姐係Bonlin同耀?
哈哈哈哈哈!! 比個Good 高佬呀!! 估中左!!
POS同SUF 有1 Part 會一齊跳-0- 


 

22號`星期二

曾梓峻生日快樂
王應年生日快樂


小息訓左陣.. 頂! 賤尼羅俊業吾係人黎嫁.\ /.
趁我訓左, 比隻白飯魚我聞-,-  臭醒左 狂打佢!!

PE去體育館玩網球, 勁好太陽`曬衫殺菌, 哈哈!
控制吾到個波, 係甘打去隔離場-,-
放學即刻飛的去Rainbow搵牙雪




食完糖水去行Sasa, 諗左好耐始終買左..
香噴噴`好中意隻味=)

返粉嶺搵Seafood去CRC交野'
再陪佢買野, 回家換衫就返中心練舞'
真係好吾中意搭273A
得3個返左中心練 , 又冇歌, Hea多過練..
耀扮敖犬, 我地扮Fans影相..


刊登時間︰2008-01-22 11:28 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 1 月 19 日  星期六
晴天
 

*2008-01-20

 

19.01.2007, 永遠都會記得呢個日子!

屬於S.U.F 既第一個獎---季軍

多謝游嘉琪!!
多謝S.U.F =)



係後台等出場既時候`好緊張!
Showtime,  跳到忘我...(吾記得曬 D Step) =(
聽到好多人話冇甩Step, 而自己就...
我眼淺..真係好吾開心`控制吾到..
其實一早同左自己講, 當今次只係一個Show..
吾好抱甘大既期望...但..做吾到!

到頒獎.. 聽吾清楚個MC讀邊隊得獎..
到佢地大叫`然後沖曬出去, 先知係 S.U.F!
嘩嘩嘩..真係開心到喊!! 喊住上台拎獎..
S.U.F既第一次! ! !  意義甚大
冠軍係P.O.S(2連冠) 實至名歸!!!!!
完左就影相n影相, 多謝Kerry`Tan`Hei`龍黎支持!
仲有多謝牙Miu既按摩膏`香蕉乾, 好好味!
之後19個人去沙田圍打邊爐=)
食到飽曬-0- 臨尾成台勁食粟米`正'
傾計, 講左好多, 令我了解左好多..
男人同女人`真係好吾同!
落雨`好凍`..

星期五個比賽, 我地要加油努力`繼續進步`Yeah!!


S.U.F member`多謝你地既付出! 辛苦你地!
李紫嫣`劉思婷`何俊希`蘇智耀`陳進傑`羅家杰`陳澤杰`李俊堯`曾梓峻::
衷心同你地講句:: THANKS, I LOVE YOU ALL!
特別嗚謝: 游嘉琪`蔡妙虹`簡家信









雖然只係一個季軍`但意義甚大, 已經好足夠!
經過8月22號之後, 我對比賽失去一半信心
今日拎獎, 係第一次得到認同, 感覺若真若假..
相信呢種心情, 只有S.U.F先感受到,
呢個獎吾簡單::它是一份動力`一種鼓勵
只要繼續努力, 係不遠的前方`仲有好多獎等住我地拎!
加油`努力`We can do it!


刊登時間︰2008-01-20 01:10 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 1 月 18 日  星期五
晴天
 

*2008-01-18

 

Day 1 是最輕鬆的..今日又食橙!
原來個個都有瘀傷, 以後吾玩呢個Game!
時間過得好快, 數學堂癲曬..笑死!
姓羅既賤人`抆我D頭髮, 鬼死甘痛.\ /.

放學出MK搵Ivy同埋Cting`
行行行行行, 唉... 勁累!
買就係買左, 但...好勉強..
差吾多8點走, 返上水比野Yama, 再去買埋D'士的'
回家, 又累又眼訓, 聽日要早起!!

SUF比賽加油* Good Show=)

地點: 沙田瀝源會堂
時間: 230( SUF1640 出場)

有一種, 無形既壓力..令我好緊張`好驚!

可吾可以要一句: Good Show?
Thanks!

刊登時間︰2008-01-18 10:14 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 


*2008-01-18

 

天氣好凍`好吾中意.\ /. 快D回暖啦! 捉裙-,-
今日返返去5B班房上堂`有D吾慣..
今日中史堂食=P


小息玩 左一拳右一拳 勁High`輸左比人打..
賴敬豪葉嘉豪死變態..打到我手臂瘀左一達,好痛-/\-


中史堂同牙芝講左好多細個既事..哈'
Lunch之後有人買左返黎食=)


搭巴士返中心練舞果時, 又鄧又焗,
搞到我好想嘔, 好吾舒服!
之後去龍琛跳`跳完有種即將斷氣既感覺 =(
Zj話套衫吾得, 聽日放學出MK再搵
冇得睇< 我們這一家>
仲有2日就比賽啦, 好驚到時我會甩Step..

 

刊登時間︰2008-01-18 12:55 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 1 月 16 日  星期三
晴天
 

*2008-01-16

 

今日一起身出吾到聲-0-' 請左半日假..
訓到11點先起身返學, 訓醒好左好多
冇食晏..中文Lunchtime有小組討論..
Maths Pre-Mock 岩岩好Pass
上左3堂就放學! 放學冇留低做作文就走左=P
去食糖水>333<'* 哈, 有第2張VIP啦!!


食完行左陣去補習`哈哈`5隻海馬Xdd
之後返上水練舞`..何Lin把聲勁好笑!!
有一個壞習慣:: 一跳錯Step就會嗌-0-
10點回家`明天繼續6-8, 9-11

好野!! 星期五放學去睇< 我們這一家 >

 

日有所思`夜有所夢
我講過我會X, 我就會X!

 

刊登時間︰2008-01-16 11:21 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]