| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2008 年 2 月 10 日 星期日 |
 |
|
|
*2008-02-10
|
<我們這一家>
到而家都仲未去睇/_\'
 
尋晚同咖哩`彭丹去上水食野-v-
食完去左麥當當傾計, 2點幾先返屋企
 
訓醒冇野做, 同娘煎蘿蔔糕同年糕
 
晏就出旺角搵細表姐同大表哥一家
嘻, 豆左好多利是
陪佢地行左陣再去酒樓食飯..
我已經諗好左Lin既生日禮物啦!
哈哈哈` 對身體有益既一樣野Xdd
叫我忍痛放棄 實太困難
只有靜靜遙望天 慨嘆
|
| 刊登時間︰2008-02-10 11:16 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 2 月 9 日 星期六 |
 |
|
|
*2008-02-09
|
將心比己
( Put Yourself In Other Pepole's Shoes)
這句話, 講得容易, 實行卻困難
很多時候, 我們都會忽略身邊人的感受
人 本來就是自私的, 這是天性!
通常都是以[ 我 ] 作出發
在爭執的時候, 經常說一些傷害別人的話
往往衝口而出, 沒經過大腦的分析的說話
幾刻過後便會使人後悔
但後悔又如何?
有多少人會為此而衷心道歉?
有多少人會真真正正站在對方的立場想一想
將心比一比?
其實
向前行一步, 總比原地踏步好!
應該要放開一點
不要用自己的感覺作最後的衡量標準
企後一點, 多想一想別人的感受
也許你能看到的, 會比別人多
自私可有, 但不能多
好好控制自己的價值觀
要學懂去欣賞`去讚美`去將心比己!
最後
己所不欲 勿施於人!!!!
By SAN* |
| 刊登時間︰2008-02-09 05:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 2 月 7 日 星期四 |
 |
|
|
*2008-02-07
|
鼠年快樂Xdd
天文台自記錄以來,
第五個最凍既大年初一 (9度)
各位`記謹添衣!!!!!
Pakho都話, 要著到漲卜卜先好睇Xd
要擁有必先懂失去怎接受
應該開心還是痛心
|
| 刊登時間︰2008-02-07 09:29 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 2 月 6 日 星期三 |
 |
|
|
*2008-02-06
|
(評判評語---赤柱比賽)
服裝配搭很好,優秀的排舞,很精彩的表演
我很喜歡你們的舞配合音樂,欣賞你們的合作性
很好,你們可以表達更多熱情!
很喜歡你們一些動作很有爆炸力,
很喜歡你們那些道具,非常好的作品。
精心設計,動作有快慢,恰巧運用全個台
很好的排舞由頭至尾,風格很有趣,
觀眾可以感受到舞蹈… …
之後個d聽唔清楚!

今日心情勁差!!!! 無時無刻都想發脾氣!!!
唉` 真係好煩好煩好煩!!!! Help...
|
| 刊登時間︰2008-02-06 10:37 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 2 月 5 日 星期二 |
 |
|
|
*2008-02-05
|
何俊希`蘇智耀`江俊龍 太可惡!!
呃我出去食韓燒..等我趕頭趕命出門口,
又催催催.. 搞到我冇帶電話要用電話亭/_\'
點知去到先話食麥當當-,- 咩料呀!!!!
今日終於有得跳舞啦Xddd
教新舞for比賽, 正! 正! 正!
冇跳成10日`今日一跳, 隻腳即刻又酸又軟-0-
唯有見步行步!
|
| 刊登時間︰2008-02-05 12:41 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 2 月 4 日 星期一 |
 |
|
|
*2008-02-04
|
好想跳舞!
好想跳舞!
好想跳舞!
發左個好有趣既夢 !關於Zero哥!
另外, 連續三晚都夢見一個人-0-' 巧合?
發夢可以反映一個人既潛意識
相信呢個時候劉小姐正在努力開夜車做功課!
而我呢..而家就去冬眠-v- 精神上支持你呀=P
:::等你仲甘得閒行街呀拿!
|
| 刊登時間︰2008-02-04 01:07 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 2 月 1 日 星期五 |
 |
|
|
*2008-02-01
|
好努力織頸巾
小息差D比人強姦左-,-太猖狂..
Lunch同偶像有親密接觸, 哈, 好Kai!
放學清Locker, 拎書回家..超級重!!!
陪米芝連去擰蛋
 
火車上`笑死Xdd, 蔡曉穎你想點呀!!
講左吾係就吾係啦, 甘鬼煩嫁!!
好`即管睇你點樣變成一個賤女人!!
2月14日呢個重要大日子`
周芳一定一定一定吾可以黎Period
佢既一生前途幸福, 就睇呢日!! 哈哈!
PS`祝 早日康復!
|
| 刊登時間︰2008-02-01 11:41 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 1 月 30 日 星期三 |
 |
|
|
*2008-01-30
|
帶遮又吾落雨, 冇帶遮就偏要落,
次次都係甘, 想點呀.\ /.
D風吹埋黎`凍到痴線
  
放學去左Rainbow =)
芝:: 吾該一碗椰汁西米露
姨:: 洗可洗加椰汁嫁?
哈哈哈, 講明係椰汁西米露仲問洗吾洗加椰汁!
我地要合資開一間糖水鋪!!!!
哈哈..勁多無聊豆腐Gag, 笑死!!
咩料..... 腳動擦鞋機囉!!!
補習, 心不在焉-,-
LKH, 我寄左信啦, Sorry, 遲甘多!
好野!!聽日放假吾洗返學!!!!!
全部都係白痴仔, 擺上Youtube!
旁白係一名低能兒童!哈哈哈哈Xdd..
P.S`我今日好開心=)
|
| 刊登時間︰2008-01-30 10:05 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 1 月 29 日 星期二 |
 |
|
|
*2008-01-29
|
哎也`又凍又要落雨.. 凍Q死!!
梁嘉寶呢個星期都吾係學校, 5B 可以發癲作返 -,-
Lunch4個人去Neway食
哈哈哈`好好笑Xdd.. 嗌到聲都沙
點名走Lunch..真係第一次試=P
Thz Ting2
  

03年舊戲:< Honey > Jessica Alba
正到爆!!!!!!正到爆!!!!!!正到爆!!!!!!正到爆!!!!!!
|
| 刊登時間︰2008-01-29 08:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 1 月 28 日 星期一 |
 |
|
|
*2008-01-28
|
 
好凍好凍!! 痴線!!!
借[米芝連] 件嬲著`成個米之連人甘, 哈哈Xdd
-廢柴豬兜! 嚴重警告你吾準再抵毀我偶像!!!
-粗口崩! 適量粗口可以接受..但你完全係濫用 .\ /.
請好好尊重你個[Brother], 尊重人地, 尊重自己!!!!
學郭副校話斎: 面係人地比, 架係自己丟!
睇左文舒Xanga..那個男人既文章..令我有點感慨..
P.S`某天, 發左一個夢, 夢竟令我好開心=]
但夢始終係夢, 醒左就乜都冇曬..
呢幾日只要一靜落黎, 個腦就會浮現好多畫面..
抑壓自己`..........好辛苦!
I MISS U*
but i cant do anything..
|
| 刊登時間︰2008-01-28 08:22 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 113 | »
|