cursorshelp
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
shan0929
暱稱: Sandra*
國家: 香港
地區: 北區
日誌統計
文章總數: 1124
留言總數: 621
今日人氣: 12
累積人氣: 17384
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2009HKCEE
Weather
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
*MY XANGA
Ar C
Ar Gi
BONLIN
CARMEN
CARR
CHAR2
Cherie
Cherry
CTING
Dragon
FATHANG
FISH
HEIHEI
IVY
Kai
Kerry
Kids
KimLing
kwan
LAURA
MAGGIE
Mo
Momoko
Moon
Moss
Neo
NONSTOPDANCING
PakHo
Saiga
Samantha
Sandra0929
Shu
SIU
Srain
Suet
SUF`WAC`POS
TallMen
Tan
TING
Toy
TSOIWING
Tze Chun
Wing
YAMA
Yau
Yiu
YOYO
ZREO哥
小豬-3-


2008 年 2 月 10 日  星期日
晴天
 

*2008-02-10

 

<我們這一家>
到而家都仲未去睇/_\'

 

尋晚同咖哩`彭丹去上水食野-v-
食完去左麥當當傾計, 2點幾先返屋企


訓醒冇野做, 同娘煎蘿蔔糕同年糕



晏就出旺角搵細表姐同大表哥一家
嘻, 豆左好多利是
陪佢地行左陣再去酒樓食飯..


我已經諗好左Lin既生日禮物啦!
哈哈哈` 對身體有益既一樣野Xdd

 

 

叫我忍痛放棄 實太困難
只有靜靜遙望天 慨嘆

刊登時間︰2008-02-10 11:16 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 2 月 9 日  星期六
晴天
 

*2008-02-09

 

將心比己
( Put Yourself In Other Pepole's Shoes)

這句話, 講得容易, 實行卻困難

很多時候, 我們都會忽略身邊人的感受

人 本來就是自私的, 這是天性!

通常都是以[ 我 ] 作出發

在爭執的時候, 經常說一些傷害別人的話

往往衝口而出, 沒經過大腦的分析的說話

幾刻過後便會使人後悔

但後悔又如何?

有多少人會為此而衷心道歉?

有多少人會真真正正站在對方的立場想一想

將心比一比?

其實

向前行一步, 總比原地踏步好!

應該要放開一點

不要用自己的感覺作最後的衡量標準

企後一點, 多想一想別人的感受

也許你能看到的, 會比別人多

自私可有, 但不能多

好好控制自己的價值觀

要學懂去欣賞`去讚美`去將心比己!

最後

己所不欲 勿施於人!!!!

 

By SAN*

刊登時間︰2008-02-09 05:36 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 2 月 7 日  星期四
晴天
 

*2008-02-07

 

鼠年快樂Xdd

天文台自記錄以來,
第五個最凍既大年初一 (9度)
各位`記謹添衣!!!!!
Pakho都話, 要著到漲卜卜先好睇Xd


 

要擁有必先懂失去怎接受
應該開心還是痛心


 

刊登時間︰2008-02-07 09:29 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 2 月 6 日  星期三
晴天
 

*2008-02-06

 

(評判評語---赤柱比賽)

服裝配搭很好優秀的排舞很精彩的表演
我很喜歡你們的舞配合音樂,欣賞你們的合作性
很好,你們可以表達更多熱情!
很喜歡你們一些動作很有爆炸力

很喜歡你們那些道具非常好的作品。 
精心設計,動作有快慢,恰巧運用全個台
很好的排舞由頭至尾,風格很有趣,
觀眾可以感受到舞蹈… …
之後個d聽唔清楚!

 

今日心情勁差!!!! 無時無刻都想發脾氣!!!
唉` 真係好煩好煩好煩!!!! Help...

 

刊登時間︰2008-02-06 10:37 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 2 月 5 日  星期二
晴天
 

*2008-02-05

 

何俊希`蘇智耀`江俊龍  太可惡!!
呃我出去食韓燒..等我趕頭趕命出門口,
又催催催.. 搞到我冇帶電話要用電話亭/_\'
點知去到先話食麥當當-,- 咩料呀!!!! 

今日終於有得跳舞啦Xddd
教新舞for比賽, 正! 正! 正!
冇跳成10日`今日一跳, 隻腳即刻又酸又軟-0-


唯有見步行步!

 

 

刊登時間︰2008-02-05 12:41 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 2 月 4 日  星期一
晴天
 

*2008-02-04

 

好想跳舞!

好想跳舞!

好想跳舞!

 

發左個好有趣既夢 !關於Zero哥!
另外, 連續三晚都夢見一個人-0-' 巧合?
發夢可以反映一個人既潛意識


相信呢個時候劉小姐正在努力開夜車做功課!
而我呢..而家就去冬眠-v- 精神上支持你呀=P 
:::等你仲甘得閒行街呀拿!

 

刊登時間︰2008-02-04 01:07 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 2 月 1 日  星期五
晴天
 

*2008-02-01

 

好努力織頸巾 
小息差D比人強姦左-,-太猖狂..
Lunch同偶像有親密接觸, 哈, 好Kai!
放學清Locker, 拎書回家..超級重!!!

米芝連去擰蛋

火車上`笑死Xdd, 蔡曉穎你想點呀!!
講左吾係就吾係啦, 甘鬼煩嫁!!
好`即管睇你點樣變成一個賤女人!!

2月14日呢個重要大日子`
周芳一定一定一定吾可以黎Period
佢既一生前途幸福, 就睇呢日!!  哈哈!

 

PS`祝 早日康復!

 

刊登時間︰2008-02-01 11:41 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 1 月 30 日  星期三
晴天
 

*2008-01-30

 

帶遮又吾落雨, 冇帶遮就偏要落,
次次都係甘, 想點呀.\ /.
D風吹埋黎`凍到痴線

放學去左Rainbow =)
芝:: 吾該一碗椰汁西米露
姨:: 洗可洗加椰汁嫁?
哈哈哈, 講明係椰汁西米露仲問洗吾洗加椰汁!
我地要合資開一間糖水鋪!!!!
哈哈..勁多無聊豆腐Gag, 笑死!! 
  咩料..... 腳動擦鞋機囉!!!

補習, 心不在焉-,-
LKH, 我寄左信啦, Sorry, 遲甘多!
好野!!聽日放假吾洗返學!!!!!


 
全部都係白痴仔, 擺上Youtube!
旁白係一名低能兒童!哈哈哈哈Xdd..

 

P.S`我今日好開心=)

 

刊登時間︰2008-01-30 10:05 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 1 月 29 日  星期二
晴天
 

*2008-01-29

 

哎也`又凍又要落雨.. 凍Q死!!

梁嘉寶呢個星期都吾係學校, 5B 可以發癲作返 -,-
Lunch4個人去Neway食
 哈哈哈`好好笑Xdd.. 嗌到聲都沙

點名走Lunch..真係第一次試=P 
Thz Ting2



 

03年舊戲:< Honey > Jessica Alba

到爆!!!!!!到爆!!!!!!到爆!!!!!!到爆!!!!!!

 

刊登時間︰2008-01-29 08:37 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 1 月 28 日  星期一
晴天
 

*2008-01-28

 


好凍好凍!! 痴線!!!
借[米連] 件嬲著`成個米之連人甘, 哈哈Xdd

-廢柴豬兜! 嚴重警告你吾準再抵毀我偶像!!!


-粗口崩! 適量粗口可以接受..但你完全係濫用 .\ /. 
請好好尊重你個[Brother], 尊重人地, 尊重自己!!!! 
學郭副校話斎: 面係人地比, 架係自己丟!
 

睇左文舒Xanga..那個男人既文章..令我有點感慨..


P.S`某天, 發左一個夢, 夢竟令我好開心=]
但夢始終係夢, 醒左就乜都冇曬..
呢幾日只要一靜落黎, 個腦就會浮現好多畫面..
抑壓自己`..........好辛苦!

 

I MISS U*
but i cant do anything..

 

 

刊登時間︰2008-01-28 08:22 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]