| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2008 年 3 月 6 日 星期四 |
 |
|
|
*2008-03-06
|


Mock`
中文' 整體都ok, 小組討論XD
英文' 比想像中易, 除左作文-,-
Maths' LQ死曬, MC比LQ好少少,
真係好多謝葉嘉豪偷睇完我份卷再話我知填漏左!
地理' Er..Um....
世史' 我放棄左30分論述題=(
中史' 星期2考
聽日到浸大出Show!
GOOD SHOW TOMORROW=)
呢個月..要活在貧窮線之下了!
陽光與海灘=)

|
| 刊登時間︰2008-03-06 11:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 3 月 4 日 星期二 |
 |
|
|
*2008-03-04
|

   
文盲心蠻埋沒人性, 拐賣人口驚心實錄
簡單的情節, 卻震撼人心
吾怕悶的話, 很值得一睇!!!
不得不佩服女主角的毅力和堅持!
導演沒有清晰交代Ending, 令人有自由發揮的空間..
但我好想知道跟住落去會點-,-
劇情其中一Part`
充分表現出男主角的激動和女主角的無奈!
另外`學了一句' 狗日' 的說話=P
|
| 刊登時間︰2008-03-04 07:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 3 月 3 日 星期一 |
 |
|
|
*2008-03-03
|
Lunch' 去玩射籃球XD
個個玩到第2關就輸左-,-

呢條口靚仔玩到爆曬分!!!!

破曬4關500幾分`睇到O曬咀-0-'
單手狂射, 速度驚人 10球中9球
但從佢既眼神中可以感受到`佢鄙視緊我地...
|
| 刊登時間︰2008-03-03 08:22 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 2 月 29 日 星期五 |
 |
|
|
*2008-02-29
|
可愛既巴庫`生日快樂
Mock Exam'
29/2 -12/3
 

P.S' 知道左1個關於家樂哥哥既秘密'
原來個個都知, 正係我17年黎都吾知..
好咢然...吾知家樂哥哥佢自己知吾知呢!?
|
| 刊登時間︰2008-02-29 08:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 2 月 27 日 星期三 |
 |
|
|
*2008-02-27
|
王佩珊的內在想法
*思想比較主觀且內心很有自己想法
*想法比較內歛,常常隱藏自己的想法
*喜歡凡事行動前事先規劃再執行
*不喜歡被了解太多,內心世界不容易被人察覺
*相當固執,即使錯了也不在乎
王佩珊的外在行為
*不喜歡安於現狀,給人一種比較叛逆的感覺
*是個有男子氣慨的女生,膽大心細又活潑
*不怕壓力,只怕生活中沒有新鮮事
*行動力快、狠、準,絕不拖拖拉拉
*對於很厲害的人非常佩服、但對於很遜的就會看不起人
王佩珊的感情分析
*愛情火花來得快、去得也快,迅速到令人咋舌
*對於感情很重視感覺,感覺一來就很快投入,什麼也管不著
*因為識人不清、不聽朋友勸告,自己也常常傷痕累累
對於已逝的戀情會揮別的很徹底,不再有任何留戀
很容易在不理智的情況下閃電結婚、而再閃電離婚
|
| 刊登時間︰2008-02-27 04:23 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 2 月 24 日 星期日 |
 |
|
|
*2008-02-24
|
較左鬧鐘830響, 禁息之後諗住訓多15分鐘
點知915先醒, 嚇死--即刻洗頭換衫出門口!
今日又落雨.\ /.`地下濕立立勁污租..
Rehersal re左一半吾比re -,-
大San都黎左, Full Out!!!
今日好過尋日好好好多=P
因為今日有嗌:: Suf good show! (尋日冇)
班小朋友好得意, 唱歌又跳舞!

 
完Show去食野..
再同Cting行左陣就返屋企,
好攰....想訓覺-,-
|
| 刊登時間︰2008-02-24 04:37 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 2 月 23 日 星期六 |
 |
|
|
*2008-02-23
|

22-02-2008
生日快樂

呢個女人話自己跌爆左個子宮-,-
冇得生BB luu..
23-02-2008
今日有Show, 係彩園!!
Oh..跳得好*^$%# 呀!!
唉..又企吾穩, 冇力, 冇笑容!
跳完返中心影[ SUF閃卡 ]
 

 
哈哈哈哈哈, 笑爆肚!!!
耀同梓峻都有大膽既演出!!
Close Up!!! 笑到流眼水..
個個都有獨照,.. >w<'
 
 
仲有好多, 但兒童不宜, 吾方便公開!
影完就走, 禁Mo姐門鍾, 嚇死, 係個男人開門Xd
同Lin, Cting, 耀 去食野,
食完行左陣諗住走, 之後去搵個肥婆=]
SUF & POS-聽日GOOD SHOW
粉嶺遊樂場, 145pm On Show
|
| 刊登時間︰2008-02-24 01:12 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 2 月 22 日 星期五 |
 |
|
|
*2008-02-22
|
尋日陳生終於回港交代事件!
而家做錯事既吾只係陳生一個
點解個個都正係認為各女星先係受害者
點解個個都係針對住陳生..佢都係受害者呀!!!
各大傳媒一直渲染讀者陳生係衰人既形象,
令人覺得陳生係事件既元兇,
而其他人只不過係受害者!
個個都走去可憐D女星, 話佢地幾慘幾慘!
佢地當初去影呢D相, 都係佢地自願既
牛吾飲水吾禁得牛頭低..
我吾會去同情D女受害者, 都係佢地自己羅黎既
自己做既事, 自己就要付上同等既責任!
吾好將責任全部推卸曬比男方!!!
邊個話用英文道歉就係欠缺誠意?
邊個話吾攝衫就係吾知錯?
邊個話記招背景冷清就係博同情?
睇到呢篇報導都係激死我!!
難道鍾小姐搵D fans做背景就好有誠意?
甘就吾係博同情!? 一句天真同傻就可以用黎做籍口咩?
佢根本就冇承認過責任!
最冇誠意, 最吾抵可憐既人係佢!
我覺得陳生既道歉更令人容易接受!
佢都係受害人..我諗佢受既傷害吾會比任何一個女星少!
而佢都已經承認左責任!
既然大家都覺得呢一件係吾光榮既事
點解仲要不停去揭人地既傷疤?
吾通做錯左就吾可以比機會去改過?
|
| 刊登時間︰2008-02-22 07:33 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 2 月 21 日 星期四 |
 |
|
|
*2008-02-21
|
牙嬸!你係得既 核突之王仲吾係你!!
無錯, 我真係就黎發癲!!!!
我不懂去裝作 淡然和豁達
有不滿 但心胸 也要開闊
要指責 或爭吵 也太不雅
無法笑著原諒 仍能平靜退場
銘記他的善良 再別算他的帳
一世去記恨和氣憤 更讓痛苦延長
(沒有好下場)
情感即使重傷 仍能沉默退場
別回望痛哭 交低最好印象
|
| 刊登時間︰2008-02-22 12:17 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 113 | »
|