cursorshelp
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
shan0929
暱稱: Sandra*
國家: 香港
地區: 北區
日誌統計
文章總數: 1124
留言總數: 621
今日人氣: 3
累積人氣: 17375
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2009HKCEE
Weather
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
*MY XANGA
Ar C
Ar Gi
BONLIN
CARMEN
CARR
CHAR2
Cherie
Cherry
CTING
Dragon
FATHANG
FISH
HEIHEI
IVY
Kai
Kerry
Kids
KimLing
kwan
LAURA
MAGGIE
Mo
Momoko
Moon
Moss
Neo
NONSTOPDANCING
PakHo
Saiga
Samantha
Sandra0929
Shu
SIU
Srain
Suet
SUF`WAC`POS
TallMen
Tan
TING
Toy
TSOIWING
Tze Chun
Wing
YAMA
Yau
Yiu
YOYO
ZREO哥
小豬-3-


2008 年 7 月 21 日  星期一
晴天
 

*2008-07-21

 

親愛的蔡妙虹MiuMiu 生日快樂!!

 

完全係睇到O咀囉!! 勁到吾知想點, 好中意佢果種Feel
如果我都可以跳到呢種Feel 就好啦-__________-'

-

 

尋日出完2個Show, 今日訓到1點幾仲係覺得好好好眼訓!!
4點返中心練舞, 之後成班一齊去食吉野家, 再出紅磡, 再過Poly
幫一間叫: NEO DERM 叫公司做Performance
係化妝室等到發吽豆..好攰好眼訓! 嘻, 有野食好野食!!!
OnShow 我覺得自己未Full Out, 我出吾到個力...






 

恭囍

 

 

刊登時間︰2008-07-22 11:49 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 


*2008-07-21

 

今日連走2場Show, 好攰好攰好攰!!

晏就個Show係巴富街運動會出,
我地搭的士去, 點知比個司機昆左, 又要再搭多次的士先到-___-'

今日天氣過份的好, 曬到乜甘, 分分鐘會中暑!
Rehersal完出曬汗 , 熱到發脾氣爆粗-\____/- 我今日好爛口..
On Show Full Out, 幾熱都要扮吾熱, 幾曬都要扮吾曬. 仲笑到四萬甘口! 哈!

留意我地對襪, 梓峻送既, POSUF1人1對, 好搞笑!!





完左呢個即刻趕去赤柱出下一場
Wow, 超多勁人!!! 連師公都有份出-0-' 真係睇到定曬!! 正到爆!!




(左)佢係梓峻個Fd, ChanSzeKwan, 第1次見佢, 好好笑!
仲有一個叫豆腐既男仔...佢姓...磨? 哈哈哈哈!!!



完左Show一行20人去沙爹王Dinner, 好味!!

聽日係Poly仲有一個Show!!!! POSUF, Good Show!!!!

好多相仲未收齊一遲D再Post!!!!

 

 

 

 



 

刊登時間︰2008-07-21 03:39 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 7 月 19 日  星期六
晴天
 

*2008-07-19

 

Thailand同沙灘D相遲下Up,  
Up左沙頭角2日1夜D相先!





公開床照!!

放心! 我特登簡D見吾到樣既Post出黎
冇人會知你地係何俊希同蘇智耀!

 

 

刊登時間︰2008-07-20 02:09 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 


*2008-07-18

 

銀線灣之旅

同Hei`Tan`Yau`Cheukyan出彩虹落小巴去西貢
冇車直接到, 落左車要行一段路同奪命樓梯!
個泳灘好細, 但勝在吾多人=P
我地冇帶沙灘'瘠', D救生員好好人借左3張比我地` 仲借埋太陽傘! 真好!

曬太陽! 呢個話吾想黑, 果頭已經黑左,
咦~`吾知點解我曬到個背瘠一達達.|___|.
D救生員真係好好人, 問佢地借左排球, 仲一齊玩'
又借浮床' 對於我黎講真係正到爆! 吾識游水都可以慢慢係個海到漂 xD

漂到甘上下就同彭丹去睇下蟹仔同魚毛仔
玩下5點走沖身走, 同Hei`Tan`Yau`落左TST 搵跳舞衫
行完街落左旺角, Yau話W02有令仔睇, 過到去見到華狗
我地係甘試鞋, 睇下邊對令邊對舒服! 搞搞震冇幫親`最後都睇吾到令仔
行行下即慶去唱K , Wow, 我地4個發曬癲!!!
錄片又影相, 哈哈哈哈`勁好笑!!! D樣都吾知咩事!!!

唱到12點幾頂吾順結帳走人, 搭小巴回家!
嘩! 到左呢個Moment, 真係10萬個攰同眼訓!!! 
係小巴到訓著左, Yau叫醒我先知落車'
返到屋企執埋D野即訓, 攰到乜乜甘

 

 

星期六`一早起身返工`忍吾住要爆一句粗口
但返左工甘耐, 我好滿意我今日既表現!
我覺得自己今日做得吾錯, 收工既時間我靜靜雞比左掌聲自己xD
真係有一種解釋吾到既滿足感!!

好攰...真的好攰..
星期日有2個Show`星期一仲有1個!

 

 

 

 

 

刊登時間︰2008-07-20 01:46 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 7 月 17 日  星期四
晴天
 

*2008-07-17

 

今日同Seafood, Mo行旺角! 我地好耐冇見!
去左朗豪坊拎相先!! 好野!! 全部拎得返xD 放下心頭大石!
嘻! 今日收獲都吾錯xD 我終於買左啦!!

行到7點幾趕返聯和墟跳舞
吾知係咪冇食野, 勁暈-.-' 訓醒到跳舞, 正係食左個Q燒餅同一杯野飲
跳完同Kerry 返花都食野, 好攰呀!!!

等D相整好曬再一次過公開啦=)

 

刊登時間︰2008-07-18 03:23 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 7 月 16 日  星期三
晴天
 

*2008-07-16

 

起身, 對眼腫左-0-'
江俊龍仲爭我一個月任打邊爐呀!!!差D冇左回事!!!

返返下上水廣場, ...無啦啦調去馬安山, D人成日射波搞到我要周圍走.\___/.'
尋曰仲同牙芝講起呢個星期都吾會返馬安山...點知今日就....
嘻嘻, 廖淑芝黎探我, 仲等埋我收工 xD
同牙芝去食糖水, 傾傾傾, 我地3個月冇見啦!

今日無聊自己係到諗, 如果D 啞人黎買鞋, 可以點溝通
又幻想自己識手語 ( 之前想學, 但3分鐘熱度) 可以同佢地溝通
點知過左一陣, 真係有2個用手語黎溝通既人黎睇鞋-0-'
我吾知佢地係咪啞, 但..好神奇呀! 呢頭諗完果頭就發生' 最後佢地睇完就走- -'

好野好野! 聽日放假!! 我要行街買野!!!!

 

 

呢排好中意諗埋D無聊白痴野. 曾經問過呢個問題:
點解釣魚時D魚又會上釣? 魚爸爸魚媽媽冇教佢地呢個係陷阱?
人類N年前都學識釣魚, D魚都應該都學精...

得出既答案係: D魚太肚餓
正如我地知道打劫係吾岩, 但都仍然有人去打劫

明知故犯??


 

 

 

刊登時間︰2008-07-17 02:00 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 7 月 15 日  星期二
晴天
 

*2008-07-15

 

終於7月15號啦!!!!!

昨晚發夢去了台灣```可以夢境成真嗎?


我今日做左一件好對吾住自己既事
唉, 真係有少少既罪惡感... (認真!)
我入左KFC幫人地買餐


 

頂! 岩岩睇到江俊龍Xanga, 我真係喊左出黎
佢之前同我講話星期一要去UK, 我竟然吾信佢當佢發up風
而家佢真係走左我先知, 吾知點解好吾開心
佢走左少左個人聽我發癲訴苦
連最後一句Byebye都冇講到..好憎自己好憎佢呀
死人頭!! 又吾講清楚D... 頂! 真係想打獲佢!!!


 

 



 

刊登時間︰2008-07-16 01:32 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 7 月 14 日  星期一
晴天
 

*2008-07-14

 

上班!星期2, 3我返上水廣場呀, 得閒經過入黎探下我啦!!
有人次次經過都吾入黎-.-'

看最底[替更]那欄, 這個不是我


我姓 我叫佩珊   這2個月, 我只是一個替更,
一個名牌上只寫住Part Time而沒有名字的替更=P

Woo, 今日吾知咩事, 粒粒大野黎曬
牙B 問我有沒有化妝上班 ...... 我的化妝技術好高超, 化左=冇化 -__-'
出奇地收8點 xD 見仲有時間, 拿拿趕過聯和墟跳舞!!!

著裙著拖鞋跳舞-__-' , 多謝爆旋借褲比我
2009 年 潮爆Look, 你見過未!??


好好味的荔枝!!!

 


有一句說話不停徘徊在我腦海中..



 

刊登時間︰2008-07-15 12:04 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 7 月 13 日  星期日
晴天
 

*2008-07-13

 

頂! 遍體鱗傷!
何俊希, 我右腳瘀左, 拜你對假鞋所賜=P
尋日出Show 拗親左腳, 而家痛痛地'
跳Break 整親個右膊頭舊骨仲痛緊..一掂就好痛'
今日比個女人用鞋踭踩到我腳指尾流血... -.-
我諗我膝頭哥D 瘀痕呢一世都吾散' 舊瘀未散, 新瘀又黎..

朝早去將軍奧搵Tan 同Hei,
遊完地鐡河去西貢遊船河' 同Hei哥 D朋友..
車`吾比人吾識游水既咩!!!!!
我用水泡係隻艇到游左勁耐先上到岸, ..踢水踢到腳仔軟
個岸距離個隻艇都好好好遠下.....
去到個沙灘仔玩數字球同馬騮搶球' 輸左比人掟波..
玩完上返艇玩五花大[幫], 輸左飲'



最衰今日落雨..

夜晚成班去左打邊爐
Hei哥既朋友車我同彭丹返粉嶺

好攰!

 


 

刊登時間︰2008-07-13 10:55 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 7 月 12 日  星期六
晴天
 

*2008-07-12

 

有很多相 Uplaod ;)


HeiHei 生日



 

12.07.2008 彩園Show

 

12.07.2008 晚上癲喪新世紀, 笑死!


以下呢張相..呢3條友想點呀!?
飲左椰汁之後就Wing左 xD 哈哈哈!!












留意黃色牌上既字+箭咀方向...我表現得相當興奮, 因為我吾知佢影我..




今日晨早起身去彩園出Show, 復出後第一個Show'=)
完左就趕去朗豪坊拎相   Bitch, 點知去到珊左門-.-' 激氣!
又即刻趕去油麻地會合返佢地, 跳舞 5-7
跳完同Hei, Tan 行出MK, 我地成個大鄉里甘=P 哈, 好好笑!

本身想睇戲, 但時間吾岩冇睇到, 係新世紀搵到條冇人既巷仔,
喪`癩`笑`玩`影相` 完之後去了::一壽司:: 
我地好似餓左10年甘, 狂叫野食'
最後3個都飽到嘔, 而我最慘, 吾知點解仲有好多剩
飽到食吾落又勁辛苦, 係甘叫: 幫下我, 幫下我
埋單@3


 



刊登時間︰2008-07-13 03:25 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]