| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2008 年 7 月 21 日 星期一 |
 |
|
|
*2008-07-21
|
親愛的蔡妙虹MiuMiu 生日快樂!!
完全係睇到O咀囉!! 勁到吾知想點, 好中意佢果種Feel
如果我都可以跳到呢種Feel 就好啦-__________-'
-
尋日出完2個Show, 今日訓到1點幾仲係覺得好好好眼訓!!
4點返中心練舞, 之後成班一齊去食吉野家, 再出紅磡, 再過Poly
幫一間叫: NEO DERM 叫公司做Performance
係化妝室等到發吽豆..好攰好眼訓! 嘻, 有野食好野食!!!
OnShow 我覺得自己未Full Out, 我出吾到個力...
  
 
 

 
恭囍
|
| 刊登時間︰2008-07-22 11:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
*2008-07-21
|
今日連走2場Show, 好攰好攰好攰!!
晏就個Show係巴富街運動會出,
我地搭的士去, 點知比個司機昆左, 又要再搭多次的士先到-___-'
 
今日天氣過份的好, 曬到乜甘, 分分鐘會中暑!
Rehersal完出曬汗 , 熱到發脾氣爆粗-\____/- 我今日好爛口..
On Show Full Out, 幾熱都要扮吾熱, 幾曬都要扮吾曬. 仲笑到四萬甘口! 哈!
留意我地對襪, 梓峻送既, POSUF1人1對, 好搞笑!!
 
 

完左呢個即刻趕去赤柱出下一場
Wow, 超多勁人!!! 連師公都有份出-0-' 真係睇到定曬!! 正到爆!!


(左)佢係梓峻個Fd, ChanSzeKwan, 第1次見佢, 好好笑!
仲有一個叫豆腐既男仔...佢姓...磨? 哈哈哈哈!!!
 
 
 
 
完左Show一行20人去沙爹王Dinner, 好味!!
聽日係Poly仲有一個Show!!!! POSUF, Good Show!!!!
好多相仲未收齊一遲D再Post!!!!
|
| 刊登時間︰2008-07-21 03:39 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 7 月 19 日 星期六 |
 |
|
|
*2008-07-19
|
Thailand同沙灘D相遲下Up,
Up左沙頭角2日1夜D相先!

 
 
公開床照!!
 
放心! 我特登簡D見吾到樣既Post出黎
冇人會知你地係何俊希同蘇智耀!
|
| 刊登時間︰2008-07-20 02:09 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
*2008-07-18
|
銀線灣之旅
同Hei`Tan`Yau`Cheukyan出彩虹落小巴去西貢
冇車直接到, 落左車要行一段路同奪命樓梯!
個泳灘好細, 但勝在吾多人=P
我地冇帶沙灘'瘠', D救生員好好人借左3張比我地` 仲借埋太陽傘! 真好!
曬太陽! 呢個話吾想黑, 果頭已經黑左,
咦~`吾知點解我曬到個背瘠一達達.|___|.
D救生員真係好好人, 問佢地借左排球, 仲一齊玩'
又借浮床' 對於我黎講真係正到爆! 吾識游水都可以慢慢係個海到漂 xD
漂到甘上下就同彭丹去睇下蟹仔同魚毛仔
玩下5點走沖身走, 同Hei`Tan`Yau`落左TST 搵跳舞衫
行完街落左旺角, Yau話W02有令仔睇, 過到去見到華狗
我地係甘試鞋, 睇下邊對令邊對舒服! 搞搞震冇幫親`最後都睇吾到令仔
行行下即慶去唱K , Wow, 我地4個發曬癲!!!
錄片又影相, 哈哈哈哈`勁好笑!!! D樣都吾知咩事!!!
唱到12點幾頂吾順結帳走人, 搭小巴回家!
嘩! 到左呢個Moment, 真係10萬個攰同眼訓!!!
係小巴到訓著左, Yau叫醒我先知落車'
返到屋企執埋D野即訓, 攰到乜乜甘
星期六`一早起身返工`忍吾住要爆一句粗口
但返左工甘耐, 我好滿意我今日既表現!
我覺得自己今日做得吾錯, 收工既時間我靜靜雞比左掌聲自己xD
真係有一種解釋吾到既滿足感!!
好攰...真的好攰..
星期日有2個Show`星期一仲有1個!
|
| 刊登時間︰2008-07-20 01:46 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 7 月 17 日 星期四 |
 |
|
|
*2008-07-17
|
今日同Seafood, Mo行旺角! 我地好耐冇見!
去左朗豪坊拎相先!! 好野!! 全部拎得返xD 放下心頭大石!
嘻! 今日收獲都吾錯xD 我終於買左啦!!
行到7點幾趕返聯和墟跳舞
吾知係咪冇食野, 勁暈-.-' 訓醒到跳舞, 正係食左個Q燒餅同一杯野飲
跳完同Kerry 返花都食野, 好攰呀!!!
等D相整好曬再一次過公開啦=)
|
| 刊登時間︰2008-07-18 03:23 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 7 月 16 日 星期三 |
 |
|
|
*2008-07-16
|
起身, 對眼腫左-0-'
江俊龍仲爭我一個月任打邊爐呀!!!差D冇左回事!!!
返返下上水廣場, ...無啦啦調去馬安山, D人成日射波搞到我要周圍走.\___/.'
尋曰仲同牙芝講起呢個星期都吾會返馬安山...點知今日就....
嘻嘻, 廖淑芝黎探我, 仲等埋我收工 xD
同牙芝去食糖水, 傾傾傾, 我地3個月冇見啦!
今日無聊自己係到諗, 如果D 啞人黎買鞋, 可以點溝通
又幻想自己識手語 ( 之前想學, 但3分鐘熱度) 可以同佢地溝通
點知過左一陣, 真係有2個用手語黎溝通既人黎睇鞋-0-'
我吾知佢地係咪啞, 但..好神奇呀! 呢頭諗完果頭就發生' 最後佢地睇完就走- -'
好野好野! 聽日放假!! 我要行街買野!!!!
呢排好中意諗埋D無聊白痴野. 曾經問過呢個問題:
點解釣魚時D魚又會上釣? 魚爸爸魚媽媽冇教佢地呢個係陷阱?
人類N年前都學識釣魚, D魚都應該都學精...
得出既答案係: D魚太肚餓
正如我地知道打劫係吾岩, 但都仍然有人去打劫
明知故犯??
|
| 刊登時間︰2008-07-17 02:00 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 7 月 15 日 星期二 |
 |
|
|
*2008-07-15
|
終於7月15號啦!!!!!
昨晚發夢去了台灣```可以夢境成真嗎?
我今日做左一件好對吾住自己既事
唉, 真係有少少既罪惡感... (認真!)
我入左KFC幫人地買餐
頂! 岩岩睇到江俊龍Xanga, 我真係喊左出黎
佢之前同我講話星期一要去UK, 我竟然吾信佢當佢發up風
而家佢真係走左我先知, 吾知點解好吾開心
佢走左少左個人聽我發癲訴苦
連最後一句Byebye都冇講到..好憎自己好憎佢呀
死人頭!! 又吾講清楚D... 頂! 真係想打獲佢!!!
|
| 刊登時間︰2008-07-16 01:32 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 7 月 14 日 星期一 |
 |
|
|
*2008-07-14
|
上班!星期2, 3我返上水廣場呀, 得閒經過入黎探下我啦!!
有人次次經過都吾入黎-.-'
看最底[替更]那欄, 這個不是我

我姓王 我叫王佩珊 這2個月, 我只是一個替更,
一個名牌上只寫住Part Time而沒有名字的替更=P
Woo, 今日吾知咩事, 粒粒大野黎曬
牙B 問我有沒有化妝上班 ...... 我的化妝技術好高超, 化左=冇化 -__-'
出奇地收8點 xD 見仲有時間, 拿拿趕過聯和墟跳舞!!!

著裙著拖鞋跳舞-__-' , 多謝爆旋借褲比我
2009 年 潮爆Look, 你見過未!??
 
好好味的荔枝!!!
  
有一句說話不停徘徊在我腦海中..
|
| 刊登時間︰2008-07-15 12:04 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 7 月 13 日 星期日 |
 |
|
|
*2008-07-13
|
頂! 遍體鱗傷!
何俊希, 我右腳瘀左, 拜你對假鞋所賜=P
尋日出Show 拗親左腳, 而家痛痛地'
跳Break 整親個右膊頭舊骨仲痛緊..一掂就好痛'
今日比個女人用鞋踭踩到我腳指尾流血... -.-
我諗我膝頭哥D 瘀痕呢一世都吾散' 舊瘀未散, 新瘀又黎..
朝早去將軍奧搵Tan 同Hei,
遊完地鐡河去西貢遊船河' 同Hei哥 D朋友..
車`吾比人吾識游水既咩!!!!!
我用水泡係隻艇到游左勁耐先上到岸, ..踢水踢到腳仔軟
個岸距離個隻艇都好好好遠下.....
去到個沙灘仔玩數字球同馬騮搶球' 輸左比人掟波..
玩完上返艇玩五花大[幫], 輸左飲'
 
最衰今日落雨..
夜晚成班去左打邊爐
Hei哥既朋友車我同彭丹返粉嶺
好攰!
|
| 刊登時間︰2008-07-13 10:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 7 月 12 日 星期六 |
 |
|
|
*2008-07-12
|
有很多相 Uplaod ;)
HeiHei 生日




12.07.2008 彩園Show
 
 
12.07.2008 晚上癲喪新世紀, 笑死!

以下呢張相..呢3條友想點呀!?
飲左椰汁之後就Wing左 xD 哈哈哈!!



 
 
 
 
留意黃色牌上既字+箭咀方向...我表現得相當興奮, 因為我吾知佢影我..

今日晨早起身去彩園出Show, 復出後第一個Show'=)
完左就趕去朗豪坊拎相 Bitch, 點知去到珊左門-.-' 激氣!
又即刻趕去油麻地會合返佢地, 跳舞 5-7
跳完同Hei, Tan 行出MK, 我地成個大鄉里甘=P 哈, 好好笑!
本身想睇戲, 但時間吾岩冇睇到, 係新世紀搵到條冇人既巷仔,
喪`癩`笑`玩`影相` 完之後去了::一壽司::
我地好似餓左10年甘, 狂叫野食'
最後3個都飽到嘔, 而我最慘, 吾知點解仲有好多剩
飽到食吾落又勁辛苦, 係甘叫: 幫下我, 幫下我
埋單@3

|
| 刊登時間︰2008-07-13 03:25 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 113 | »
|