cursorshelp
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
shan0929
暱稱: Sandra*
國家: 香港
地區: 北區
日誌統計
文章總數: 1124
留言總數: 621
今日人氣: 7
累積人氣: 17467
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2009HKCEE
Weather
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
*MY XANGA
Ar C
Ar Gi
BONLIN
CARMEN
CARR
CHAR2
Cherie
Cherry
CTING
Dragon
FATHANG
FISH
HEIHEI
IVY
Kai
Kerry
Kids
KimLing
kwan
LAURA
MAGGIE
Mo
Momoko
Moon
Moss
Neo
NONSTOPDANCING
PakHo
Saiga
Samantha
Sandra0929
Shu
SIU
Srain
Suet
SUF`WAC`POS
TallMen
Tan
TING
Toy
TSOIWING
Tze Chun
Wing
YAMA
Yau
Yiu
YOYO
ZREO哥
小豬-3-


2008 年 8 月 16 日  星期六
晴天
 

*2008-08-16

 

Last Day

今日返上水廣場, 朝早都幾悶下
之後傾下計講下笑D時間過得好快=)

收工買左對鞋同個袋, 嘻!!
臨走先同佢地講我今日Last Day, 下次返去我會記得買檸檬茶!
Wow, 走果時甘岩撞到牙新, 牙Joe, Tracy, 雲, 隆 -0-'
難得真係同佢地熟D, 講下笑又彈下4, 而家走, 確實有少少吾捨得, 哈!
為左我既前途, 非走不可=P

江俊龍! 聽日搭早機返HK去Camp呀! 最多我幫你比Camp 錢啦xD
2點中心等!!

 

1年後, 同一個人問返我同一個問題!
曾經十分苦惱, 我一直把問題放左心內, 終於用了1年時間得出了答案
這條路我知很難行, 可是我會盡力Try My Best!

刊登時間︰2008-08-16 11:20 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 8 月 15 日  星期五
晴天
 

*2008-08-15

 

 

 第一次返大埔時間過得甘快, 返得甘開心=)
  Part 牙新同Joe, 佢地今日幫我整左個 有我個名既名牌!!!
但好可惜, 我都就快吾做...
今日落樓梯果陣踩中左隻鞋' 成個人失重心仆向前
 '呀' 左一聲即刻扮冷靜` (果一刻以為會仆死, 嚇死) -_________-'
度門打開左, 比佢地捕捉到我樣衰既一刻, 不過吾打開就會撞門.
可能有少少拗親隻腳, 隱隱作痛..

P.S:: 今日有個男人買鞋, 第一眼見到佢已經比佢深深吸引住
勁高又好大隻, 個樣MiXmix地又Gentlemen, 真係好正!!
比我見多一次佢就好啦

 

愈黎愈中意自己短頭髮! 哈哈哈

 

 

 

刊登時間︰2008-08-16 12:02 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 8 月 14 日  星期四
晴天
 

*2008-08-14

 

 

特登11點起身睇男子個人全能體操!
哎也, Miss左女子體操團體賽, 好吾開心呀! 夜晚又吾重播.\  /.
聽日既女子全能都睇吾到=(  希望會重播啦!!!!

晏就鼓起勇氣做左一件想做好耐既事!
一路等既時間心情真係好緊張! 暫時仲未後悔!
長頭髮~Byebye!!  (真係有D吾慣!)

Zj 整親腳今堂上吾到-0-' 又要等多一個星期....
去大埔搵彭丹陪我買校服, 點知間野7點半已經珊左門-______-' 洗吾洗甘早呀..
周圍行下, 買左2對鞋同條毛巾, 9點幾走人

 

如果煩惱可以好似頭髮甘易剪走就好嚕!

 


 

刊登時間︰2008-08-15 12:32 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 8 月 12 日  星期二
晴天
 

*2008-08-12

 

Finally Decided: Repect

I Hoped I Can Persist This 8 Months.
*-----------------------------------------------------------------------------*

 

今日同爸去了遵理. 即場報名, 即場面試, 即場交錢, 即場入學
面試果個人問我鄉中好吾好, 我話還可以, 我係呃佢既-   -'
我吾知自己遲D會吾會後悔, 但呢一步已經行左, 後悔都冇用!

搞左成粒鐘, 拿拿聲去馬安山返工' 遲到一個鐘!
收工同牙芝去食糖水=) 為左睇奧運體操重播, 我食左2 碗糖水-0-'
真係好好睇呀! 見到佢地拎左金牌, 自己都好開心好感動! 中國加油!!
我好想睇奧運呀!!!!!!


搭車返屋企果陣諗左好多野

  

7月18號去沙灘D相=P





 



 

 

刊登時間︰2008-08-13 02:09 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 8 月 11 日  星期一
晴天
 

*2008-08-11

 

 

今日去上水出巡遊Show
落雨, 但大會又冇話取消-.-' 只係延遲..
今日心情麻麻' 諗重吾重讀呢個問題簡直係煩到想喊!

3點幾終於輪到我地, 沐雨都照跳, 仲要四萬甘口..
Ohh Shit! 落雨D頭髮濕曬, 遮住曬個樣, 其實吾化妝都可以=P
跳完個頭都濕曬, 巡遊果時索性吾擔遮...
哈哈, 我地10個人玩到癲曬! 真係未試過甘樣出Show, 雖然好狼狽, 但好正!

係街市出面仲要跳多次, 最後係紅場散!
行返去果陣, 比曾梓峻同梁家震夾攻我, 我掛住笑冇力反抗
返區場拎返D野同佢地去食野, 食完行上水行到8點幾返屋企!

真係好煩! 我都覺得自己拖拖拉拉吾知想點
如果早D比我簡, 我一定簡Re, 唉...點解次次當我下決定果陣總有阻濟?
我真係好擔心中文, 我驚下年考吾返呢個成績
好煩呀! 如果我有超能力可以整走曬D煩惱, 你話幾好!! (如果!)


P.S' 今日可以光明正大當住Police面衝紅燈xD

 

 

刊登時間︰2008-08-11 10:27 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 8 月 10 日  星期日
晴天
 

*2008-08-10

 

超中意睇奧運項目!
特別係體操` 跳水` 排球` 乒乓波等等


前面既分岔路, 我應該點算!? 煩
每個人既諗法都吾一樣, 我都有我既諗法, 有人贊成有人反對
聽過很多方面既意見, 我明白你地講既野有你地既道理
但有好多內在外在因素會有所影響
要刻服要靠自己,我知! 但有講得甘容易嗎??
道理個個都知, 做吾做得到係另一回事! 我就係一個例子.


尋晚跳完舞之後同咖哩傾左好耐,....冇結論
返到黎同牙龍Msn, 傾左好耐......都係冇結論
人愈大, 諗既野會愈吾同

 

P8060770P8060775
 

 

我望著天    在心中默默唸    (希望)下一秒 你出現在眼前

 

 

刊登時間︰2008-08-11 12:19 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 8 月 8 日  星期五
晴天
 

*2008-08-08

 


 

尋晚佢地個個係牙姨到過夜, 我自己返屋企訓
今日再出旺角Join返佢地行街
Wow, 甘都比我見到嚴文晞同佢......媽媽行街
夜晚同屋企人去明將食, 激到成肚氣, 吾洗食都飽
以為都吾會幫襯粉嶺火車站間明將壽司

9-11 跳舞
Zj 迫不及待教新舞, 好中意呀, Nice!
再排星期一出Show D 野, 跳到好攰, 但好開心
好煩呀! 係甘比人串, 想點呀!!!!!!

 

P.S

恭囍Mr.Dragon K, 你得到由Ms.San W送出的一個月任打邊爐獎品一份

一個月任打邊爐比賽我輸了' 同時證明你的努力沒有白費
我會遵守承諾請你一個月任打邊爐 2008.08.04-2008.09.04
但真十分可惜, 你人在UK, 不能享受這個優惠了, 哈哈
你快D返黎HK啦, 最多我延遲至10月4號啦

 

 

刊登時間︰2008-08-11 12:18 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 8 月 7 日  星期四
晴天
 

*2008-08-08

 

2008.08.07

中國情人節

真巧合, 可惜沒緣份..

P8050705  

這盒子收藏了一段很快樂的回憶
我會好好珍藏, 一輩子都不會扔掉

昨天看到了一本書, 其中有一句:

以為自己看開了, 說著不在意,
心裡那塊不為人知的地方, 卻始終存在無法抹滅的情感
是不是愛已經沒所謂了, 但自己的心是否自由了, 才是值得深思的地方

 



今天到了青衣, 探訪牙姨家, 很久沒來了
玩倉鼠, 軟林林勁得意 我係第一次掂d 倉鼠

P8060743P8060747  

照片再後補

 

 

刊登時間︰2008-08-11 12:16 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 8 月 5 日  星期二
晴天
 

*[ 此日誌受密碼保護 ]

 

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2008-08-05 08:32 PM  
 
 
 
 
 
 
 


*2008-08-05

 

很煩很煩很煩很煩!!
想了很久很久, 我決定了:
不報IVE, 不去注冊觀塘職訓, 不讀毅進, 不重讀
我想比一年時間自己
好好諗清楚自己想點
我呢個分數, 吾足夠我去簡一科我中意讀既科目
我吾想為左''有野讀下'' 而去迫自己讀一D 吾適合自己既野
到頭來只會曬時間曬心機曬錢

本來真的很想重讀, 沒有日校收, 跟Seafood 想讀夜校
跟爸爸說, 他問我有沒有想清楚, 說如果下年也考不到只是曬時間
跟朋友說, 他們說用半年時間重新去消化2年的東西, 實在不太可能,
同時, 我自己知自己事, 其實我吾中意讀書, 我都驚自己呢一刻既堅持只係3分鐘熱度
加上眼前的實質例子證明重讀後也得不到理想分數

請不要再問我為什麼放棄
這決定不容易

 


牙E同表弟表妹黎左=)

 

刊登時間︰2008-08-05 08:30 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]