cursorshelp
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
shan0929
暱稱: Sandra*
國家: 香港
地區: 北區
日誌統計
文章總數: 1124
留言總數: 621
今日人氣: 7
累積人氣: 17456
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2009HKCEE
Weather
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
*MY XANGA
Ar C
Ar Gi
BONLIN
CARMEN
CARR
CHAR2
Cherie
Cherry
CTING
Dragon
FATHANG
FISH
HEIHEI
IVY
Kai
Kerry
Kids
KimLing
kwan
LAURA
MAGGIE
Mo
Momoko
Moon
Moss
Neo
NONSTOPDANCING
PakHo
Saiga
Samantha
Sandra0929
Shu
SIU
Srain
Suet
SUF`WAC`POS
TallMen
Tan
TING
Toy
TSOIWING
Tze Chun
Wing
YAMA
Yau
Yiu
YOYO
ZREO哥
小豬-3-


2008 年 9 月 5 日  星期五
晴天
 

*2008-09-05

 

注冊日

945am 有Morning Call =)

11點返到遵理. Repeat有3班甘多 
 鳳溪同學, 風采同學, 鄉中同學, 我地又做同學啦-0-

睇到個上堂Timetable. 不禁講左句 痴線!
我好擔心我的會考. 突然間覺得前途一片黑暗, 有種比人呃既感覺-_______-'
吾怪之得吾洗買書啦. 1日上得果2堂, 有2日仲要上得1堂就放學. 咩料呀..
Lunch 時間日日吾定, 得30mins, 叫我地吾好食甘飽...食個包就算..真係O曬咀

想吾勤力D 都吾得啦`想吾補習都吾得啦

學費收到甘那貴, 堂就上得甘那少...

痴線


捉我個頭, 我吾想染返黑呀 =(
吾想吾想吾想吾想吾想, 都吾啡.....

晚上他跟他到樓下吃晚飯`吾肚餓都要我食=P
天雨關係, 用餐後跟他遊花都再遊惠康 
哈哈哈哈, 王佩珊發姣問你死未xD 呵呵呵
一轉左聲就變吾返正常..次次都係甘-.- 我太投入啦=P
落雨D凳濕曬冇得坐, 唯有係樓下周圍行下, 最後食埋雪糕送我返屋企

攬住你真係好舒服<3

 

P.S: 仲未勾手指!!!

 


 

刊登時間︰2008-09-05 06:04 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 9 月 4 日  星期四
晴天
 

*2008-09-04

 

 


堅持左2年. 而家要我放棄, 我真係好吾捨得

 

以前..只能懷念..

現在..失去期待..

堅持左甘耐但出黎結果吾一樣. 真係好失望

但係有D野吾同左就係吾同左

 

算吧.

 

 

刊登時間︰2008-09-05 01:16 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 9 月 3 日  星期三
晴天
 

*2008-09-03

 

晚上跟好友們吃晚飯

毛姐 要北上釣金龜, 以後見面的機會少之有少了...

吳慕塋, 我們永遠懷念你

毛, 你認得下面...是你嗎!? 這是我的珍藏!!

按一下檢視原圖

 

 

 

 

刊登時間︰2008-09-04 01:41 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 9 月 2 日  星期二
晴天
 

*[ 此日誌受密碼保護 ]

 

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2008-09-02 12:42 AM  
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 9 月 1 日  星期一
晴天
 

*2008-09-01

 


9月1日, 人人開學..1個星期之後先輪到我..

是日拍拖

今天放假, 他去了淺水灣沙灘
我們都是第一次去, 不太識路, 上了巴士也害怕搭錯車..
最後成功到達! 去到已經3點, 怪就怪我訓到12點先識醒-_______-'
看見的姐姐和他姐姐的男朋友, 我地到, 他們走
他們借了沙灘瘠和水泡給我們, 太好! 有水泡!!

在沒有太陽的情況下曬了一陣' 差不多4點開始落水
玩水玩到差不多5點上岸, 沖身換衫走..
搭返巴士出中環, 有人知我心意, 買雪糕比我=)

到旺角食沙嗲王! Woo. 我竟然提出去食沙嗲王-0-
好多人等位, 等左好耐'
點菜時什麼都想食..但味道跟上一次好似有點吾同..

....晚餐發生一段小插曲....

食完就搭火車返粉嶺, 在屋企樓下坐左陣就返屋企


 

 

 

 

刊登時間︰2008-09-02 01:00 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 8 月 31 日  星期日
晴天
 

*2008-08-31

 

8月31號

晚上到沙田接收工
行了很久也決定吾到食什麼晚餐..
等我話事真係聽朝都吾洗指意食到-_______-'
最終決定: 打邊爐!
Woo..好滿足, 食到好飽呀!!! 甜品仲有雪糕 !!

吃完跟他去了一個秘密地方

2點幾搭N270 返屋企
很累`睡在他懷裡很舒服

 


 

刊登時間︰2008-09-02 12:28 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 8 月 30 日  星期六
晴天
 

*2008-08-30

 

8am 訓, 315pm 起
估吾到我係最早醒既一個=P

5點幾同咖哩去彭丹屋企, 幫佢地染髮
我真係好有經驗! 連埋呢次呢個暑假染左6次啦!
7點幾出上水陪咖哩買鞋, 周圍行下, 返屋企

 

...2日沒見了...

未命名

 

 

刊登時間︰2008-08-30 11:48 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 8 月 29 日  星期五
晴天
 

*2008-08-29

 

好豐富既行程!

29.08.2008

晏就同咖哩去朗豪坊拎相機, Woo..終於有得拎xD
之後再Join 彭丹, Hei 去九龍灣還制服
去到果到, 我話搵Candy, 個女人問我地: 你搵Candy做咩?
我: 還制服   佢好驚訝: 4個一齊還??
(吾得既咩-________-' 未見過呀=P) 

還完搭270A返上水, 遲大到遲左半個鐘, Sorry!!!
之後同埋Miu, 梓峻 去元朗韓燒, 後來牙秋加入
係甘笑囉吾知咩事!! 好開心=)
之後去公園影合照就搭車返上水, 本身諗住去彭丹到....
收到Hei的Call, 轉去大埔Neway 唱通宵K
我, 彭丹, Hei, 咖哩, 嘉瑜, 嘉瑜姨, 嘉瑜嫂
玩Game輸左, 飲左幾杯吾想飲, 轉罰飲汽水-000- 呀~

唱到人地要珊門我地先走... 同彭丹咖哩行去太和火車站
吾知發咩神經去左 麥當當食左個早餐 -  -' 冇曬精神...
搭巴士返屋企....返到去已經7點15分...冇沖一日涼, 成身韓燒味-/\-

食左好多野, 飲左好多野-____-'

 

去相!





 

 

 

刊登時間︰2008-08-30 11:35 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 8 月 28 日  星期四
晴天
 

*2008-08-28

 


在家吽左成日...悶到發毛... 出曬蜘蛛絲...

今日本來有個計劃, 如下:
7點鐘出旺角買'地心探險記 3D版' 戲飛
再返沙田接收工, 再出旺角食飯睇戲

點知...... 結果如下:
晏就通電, 說我在家悶, 去接收工
-_________-' 再一次, 知我想點...
好啦, 不接, 只跟說我出旺角買野, 叫他放工來找我
3D版最近得旺角嘉禾先有, 點知去到已經Full 曬-口-' 呀.....好吾開心
最後買左冇3D既...幾驚連普通版本都冇位呀....
周圍行下,等收工, 來到便跟用餐
見了Mo同 Seafood ..

10點開場! 真的很正的一套戲!! 如果是3D版會100分滿分.......
正正正正正正正正~野!

 

麥品盛! 點解我次次想做D乜你都知道甘.....

 


 

刊登時間︰2008-08-29 02:06 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 8 月 27 日  星期三
晴天
 

*2008-08-27

 

 

是日西九龍, 旺角新世紀一遊

晚上, 跟他在一起' 笑吾停..

 

 

 

 

刊登時間︰2008-08-28 03:37 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]