| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2008 年 9 月 5 日 星期五 |
 |
|
|
*2008-09-05
|
注冊日
945am 有Morning Call =)
11點返到遵理. Repeat有3班甘多
鳳溪同學, 風采同學, 鄉中同學, 我地又做同學啦-0-
睇到個上堂Timetable. 不禁講左句 痴線!
我好擔心我的會考. 突然間覺得前途一片黑暗, 有種比人呃既感覺-_______-'
吾怪之得吾洗買書啦. 1日上得果2堂, 有2日仲要上得1堂就放學. 咩料呀..
Lunch 時間日日吾定, 得30mins, 叫我地吾好食甘飽...食個包就算..真係O曬咀
想吾勤力D 都吾得啦`想吾補習都吾得啦
學費收到甘那貴, 堂就上得甘那少...
痴線

捉我個頭, 我吾想染返黑呀 =(
吾想吾想吾想吾想吾想, 都吾啡.....
晚上他跟他到樓下吃晚飯`吾肚餓都要我食=P
天雨關係, 用餐後跟他遊花都再遊惠康
哈哈哈哈, 王佩珊發姣問你死未xD 呵呵呵
一轉左聲就變吾返正常..次次都係甘-.- 我太投入啦=P
落雨D凳濕曬冇得坐, 唯有係樓下周圍行下, 最後食埋雪糕送我返屋企
攬住你真係好舒服<3
P.S: 仲未勾手指!!!
|
| 刊登時間︰2008-09-05 06:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 9 月 4 日 星期四 |
 |
|
|
*2008-09-04
|
堅持左2年. 而家要我放棄, 我真係好吾捨得
以前..只能懷念..
現在..失去期待..
堅持左甘耐但出黎結果吾一樣. 真係好失望
但係有D野吾同左就係吾同左
算吧.
|
| 刊登時間︰2008-09-05 01:16 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 9 月 3 日 星期三 |
 |
|
|
*2008-09-03
|
晚上跟好友們吃晚飯
   
毛姐 要北上釣金龜, 以後見面的機會少之有少了...
吳慕塋, 我們永遠懷念你

毛, 你認得下面...是你嗎!? 這是我的珍藏!!

|
| 刊登時間︰2008-09-04 01:41 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 9 月 2 日 星期二 |
 |
|
|
*[ 此日誌受密碼保護 ]
|
|
| 刊登時間︰2008-09-02 12:42 AM |
|
2008 年 9 月 1 日 星期一 |
 |
|
|
*2008-09-01
|
9月1日, 人人開學..1個星期之後先輪到我..
是日拍拖
他今天放假, 跟他去了淺水灣沙灘
我們都是第一次去, 不太識路, 上了巴士也害怕搭錯車..
最後成功到達! 去到已經3點, 怪就怪我訓到12點先識醒-_______-'
看見他的姐姐和他姐姐的男朋友, 我地到, 他們走
他們借了沙灘瘠和水泡給我們, 太好! 有水泡!!
在沒有太陽的情況下曬了一陣' 差不多4點開始落水
玩水玩到差不多5點上岸, 沖身換衫走..
搭返巴士出中環, 有人知我心意, 買雪糕比我=)
到旺角食沙嗲王! Woo. 我竟然提出去食沙嗲王-0-
好多人等位, 等左好耐'
點菜時什麼都想食..但味道跟上一次好似有點吾同..
....晚餐發生一段小插曲....
食完就搭火車返粉嶺, 在屋企樓下坐左陣就返屋企
 
|
| 刊登時間︰2008-09-02 01:00 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 8 月 31 日 星期日 |
 |
|
|
*2008-08-31
|
8月31號
晚上到沙田接他收工
行了很久也決定吾到食什麼晚餐..
等我話事真係聽朝都吾洗指意食到-_______-'
最終決定: 打邊爐!
Woo..好滿足, 食到好飽呀!!! 甜品仲有雪糕 !!
吃完跟他去了一個秘密地方
2點幾搭N270 返屋企
很累`睡在他懷裡很舒服

|
| 刊登時間︰2008-09-02 12:28 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 8 月 30 日 星期六 |
 |
|
|
*2008-08-30
|
8am 訓, 315pm 起
估吾到我係最早醒既一個=P
5點幾同咖哩去彭丹屋企, 幫佢地染髮
我真係好有經驗! 連埋呢次呢個暑假染左6次啦!
7點幾出上水陪咖哩買鞋, 周圍行下, 返屋企
...2日沒見他了...

|
| 刊登時間︰2008-08-30 11:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 8 月 29 日 星期五 |
 |
|
|
*2008-08-29
|
好豐富既行程!
29.08.2008
晏就同咖哩去朗豪坊拎相機, Woo..終於有得拎xD
之後再Join 彭丹, Hei 去九龍灣還制服
去到果到, 我話搵Candy, 個女人問我地: 你搵Candy做咩?
我: 還制服 佢好驚訝: 4個一齊還??
(吾得既咩-________-' 未見過呀=P)
還完搭270A返上水, 遲大到遲左半個鐘, Sorry!!!
之後同埋Miu, 梓峻 去元朗韓燒, 後來牙秋加入
係甘笑囉吾知咩事!! 好開心=)
之後去公園影合照就搭車返上水, 本身諗住去彭丹到....
收到Hei的Call, 轉去大埔Neway 唱通宵K
我, 彭丹, Hei, 咖哩, 嘉瑜, 嘉瑜姨, 嘉瑜嫂
玩Game輸左, 飲左幾杯吾想飲, 轉罰飲汽水-000- 呀~
唱到人地要珊門我地先走... 同彭丹咖哩行去太和火車站
吾知發咩神經去左 麥當當食左個早餐 - -' 冇曬精神...
搭巴士返屋企....返到去已經7點15分...冇沖一日涼, 成身韓燒味-/\-
食左好多野, 飲左好多野-____-'
去相!
   
  
  
   

|
| 刊登時間︰2008-08-30 11:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 8 月 28 日 星期四 |
 |
|
|
*2008-08-28
|
在家吽左成日...悶到發毛... 出曬蜘蛛絲...
今日本來有個計劃, 如下:
7點鐘出旺角買'地心探險記 3D版' 戲飛
再返沙田接他收工, 再出旺角食飯睇戲
點知...... 結果如下:
晏就通電, 他說我在家悶, 去接他收工
-_________-' 再一次, 他知我想點...
好啦, 不接他, 只跟他說我出旺角買野, 叫他放工來找我
3D版最近得旺角嘉禾先有, 點知去到已經Full 曬-口-' 呀.....好吾開心
最後買左冇3D既...幾驚連普通版本都冇位呀....
周圍行下,等他收工, 他來到便跟他用餐
見了Mo同 Seafood ..
10點開場! 真的很正的一套戲!! 如果是3D版會100分滿分.......
正正正正正正正正~野!
麥品盛! 點解我次次想做D乜你都知道甘.....
   
|
| 刊登時間︰2008-08-29 02:06 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 8 月 27 日 星期三 |
 |
|
|
*2008-08-27
|
是日西九龍, 旺角新世紀一遊
晚上, 跟他在一起' 笑吾停..
|
| 刊登時間︰2008-08-28 03:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 113 | »
|