| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2008 年 9 月 29 日 星期一 |
 |
|
|
*2008-09-29
|
2008.09.29
18歲生日快樂
Happy Birthday To Me
THANKS everyone said happy b-day to me =]
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
昨晚有他陪我渡過了12點
18歲了`大個女了`做大人了
今早 有他的早餐, 還有紅雞蛋
FxxKing' 生日卻換來一次遲到紀錄
真是最具紀念價值的一次遲到, 還要是寶貴的18歲生日-____-'
早上還跟紅小姐sms 說如果今天遲到, 跟門口書記說:: 生日大曬..
''好既吾靈醜既靈''
中文課, 忘記帶聆聽作業-0- 今天搞什麼鬼?
給老師記了一個名, 在記名紙上, 在'王佩珊'這個名字的旁邊, 寫著' 29/9 '
唉, 又是一是最具紀念價值的欠帶功課記錄-_____-'
放學, 回家換衣服便跟他到旺角一遊
周圍逛逛, 吃過晚飯便回家
.
.
.
哎也~ 我竟然忘記一件十分重要的事
六合彩 我忘記買
從前都很想18歲生日當天買人生第一次六合彩
ohhh...現在只好怪自己沒記性
我的失望大於我的期望
|
| 刊登時間︰2008-09-29 11:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 9 月 26 日 星期五 |
 |
|
|
*2008-09-26
|
又是上一堂Maths之後放學
痴線. 2堂教完1個Topic -0-' 太快了..
放學回家 臨時決定跟咖哩, 彭丹她們出車到中大看籃球Fdly.
  
之後同咖哩, 彭丹, 嘉瑜返大埔搵晞晞 唱K Buffet.
當是預祝生日=P
牙邱後Join, 6個癩婆係到發癲, 狂嗌, 狂笑, 狂食
再來我們的例牌 --- 影相+錄片
這2件事, 似乎是跟她們一起唱K每次都會做的事=P
點Disco歌 當K房是Disco. 哈哈哈哈xD
很久沒像這麼癩, 沒這樣大笑 是開心的一夜.
然而回到家 喉嚨很乾(我們不是唱歌, 是嗌歌, 尤其嘉瑜) 很累!
  
很多相..在Yau到.
|
| 刊登時間︰2008-09-27 01:44 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 9 月 25 日 星期四 |
 |
|
|
*2008-09-25
|
星期四 `得知掛了八號風球, 學校停課, 開心到彈起
因為..我未做曬功課 再三證實不用上課後 再睡!
整天在家發呆
晚上跟乞衣到花都食壽司
頭痛了整天
今天`上數學堂
望著那些數字, 那些abc 我努力嘗試去克服它們!! 但..真討厭
之前在學校影的學生相 今天派了
Ohhh Stit 恨不得把它馬上銷毀!
真係呢...影到超級無敵勁爆嘔心 接受不到這個是自己
那張相..我的前陰..跌了一撮下來 叫我點接受呀!!!
老師還相會用這些相片整學生證 整準考證
馬上向老師強烈要求自己出外重影 (我吾要呀)
最後 他都是屈服了 叫我明天交另外的給他
鬆了一口氣
放學馬上回家 整斑好頭髮便到樓下重影
待明天收回交了的半打後 , 我會一次過把這學生相銷毀
影完後到惠康買食才抄烏冬 , 跟上次的口味不同, 哈哈哈!
晚上躲在房間做數學功課
呀! 救命! 真想陷頭埋牆...我不懂... r 曬頭-.-'
晚上陪他到樓下吃晚飯 我沒吃 沒胃口
其實有時 不需要說太多 在心中就可以了
不要問太多點解 可以嗎?
各位當時人還記得以下片段嗎?
攝錄於2007年12月24日晚上, 龍琛體育館
禁Start 前, 先細心看看下面的定格 第三和第四都很好笑xD
|
| 刊登時間︰2008-09-25 03:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 9 月 23 日 星期二 |
 |
|
|
*2008-09-22
|
1個月快樂 
一起床身體有點不適 四肢冇力 成身都很累
早上有他的愛心早餐
上學 很眼訓很眼訓 身體有點發熱 四肢依然冇力
沒有食Lunch 4點放學馬上回家
食了藥 睡了10分鐘 馬上更衣梳洗出門
跟仔到旺角 先去影貼紙相 再食飯 最後是睇戲' 媽媽咪呀'
看完就回家去了 我的功課........
 
|
| 刊登時間︰2008-09-25 03:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 9 月 22 日 星期一 |
 |
|
|
*2008-09-22
|
他放假 送我返學 接我放學
然後去游水 本想去大埔的...
怎料一去到 泳池的人說要閉館洗池 當黑!
最後我倆到顯田(大圍)泳池去了
真夠可憐 第一次去 搵了很久....最後也成功去到
游到5點走 嘩!!!我終於學識游水 哈哈哈哈
返上水晚餐 再到他家睇碟 10時多回家去 很累的一天
|
| 刊登時間︰2008-09-25 03:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 9 月 21 日 星期日 |
 |
|
|
*2008-09-21
|
往事只能回味???
重看從前跳舞片段
我哭了
有點心酸
十分懷念....也許一直只能懷念
時光可否倒流? 讓時間停在那段時間?
沒可能吧!
跳舞
最近眼淺了很多 經常哭..
|
| 刊登時間︰2008-09-25 03:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 9 月 20 日 星期六 |
 |
|
|
*2008-09-20
|
我個Blog 係咪以後都上吾到啦 唉..
晏就同咖哩出旺角行街
收獲係一褲一皮帶((太好啦! 終於買到皮帶!!))
7點幾走 火車上見了他一會
 
 

我願意為你分憂 =)
|
| 刊登時間︰2008-09-25 03:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 9 月 19 日 星期五 |
 |
|
|
*2008-09-19
|
今早陪同學到麥當當吃早餐
返學校 上Maths.
副校遲到半個鐘 佢話吾記得左有堂
上左個半鐘又放學
突破之間好想整壽司 又想整烏冬 於是就去買料
物價上漲 ...但為了給他一個驚喜........
返到屋企即刻整
歷時大約2小時 大功告成
同時也熱死
之前睇電視整烏冬 好似好好味甘 於是學佢 哈!
嘻 希望你中意食 吾好食都要食曬佢!! 哈哈哈!!
晚上跟他晚飯 送我回家時才給食物他
是你明天的早餐和午餐
|
| 刊登時間︰2008-09-25 03:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 9 月 18 日 星期四 |
 |
|
|
*2008-09-18
|
開學禮
荃灣大會堂
同學各位找個位 這是你的開學禮
望前看 想像戴著四方帽時多美麗
先交過難忘學費 先不會來年失禮
明天總會是個新學期 終生制
搭的士去上水
搭278X 搭左 1hr 30mins
嘩, 墟陷呀
全地既遵理F.5 Repeater 同胞都齊集於此
因影班相關係 開學禮遲左開始 故 遲放
係到頒獎...比老師 痴線! 勁無聊!
同隔離玩 ''青蛙青蛙跳'' 解悶
完左同班同學仔去唱K 大鄉里出省 吾識路 搵左勁耐
11個男仔 2個女仔 有3個隔難班
食煙的 臭!
唱到4點幾Cut歌走 同佢地搭車返屋企
 
P.S:講的人也許是衝口之出,聽的人也許是太過認真。 |
| 刊登時間︰2008-09-25 03:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 113 | »
|