cursorshelp
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
shan0929
暱稱: Sandra*
國家: 香港
地區: 北區
日誌統計
文章總數: 1124
留言總數: 621
今日人氣: 15
累積人氣: 17399
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2009HKCEE
Weather
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
*MY XANGA
Ar C
Ar Gi
BONLIN
CARMEN
CARR
CHAR2
Cherie
Cherry
CTING
Dragon
FATHANG
FISH
HEIHEI
IVY
Kai
Kerry
Kids
KimLing
kwan
LAURA
MAGGIE
Mo
Momoko
Moon
Moss
Neo
NONSTOPDANCING
PakHo
Saiga
Samantha
Sandra0929
Shu
SIU
Srain
Suet
SUF`WAC`POS
TallMen
Tan
TING
Toy
TSOIWING
Tze Chun
Wing
YAMA
Yau
Yiu
YOYO
ZREO哥
小豬-3-


2008 年 9 月 29 日  星期一
晴天
 

*2008-09-29

 

 

2008.09.29

18歲生日快樂

Happy Birthday To Me



THANKS everyone said happy b-day to me =]

 

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

昨晚有他陪我渡過了12點

18歲了`大個女了`做大人了

今早  有他的早餐, 還有紅雞蛋

FxxKing' 生日卻換來一次遲到紀錄

真是最具紀念價值的一次遲到, 還要是寶貴的18歲生日-____-'

早上還跟紅小姐sms 說如果今天遲到, 跟門口書記說:: 生日大曬..

''好既吾靈醜既靈''

中文課, 忘記帶聆聽作業-0- 今天搞什麼鬼?

給老師記了一個名, 在記名紙上, 在'王佩珊'這個名字的旁邊, 寫著' 29/9 '

唉, 又是一是最具紀念價值的欠帶功課記錄-_____-'

放學, 回家換衣服便跟他到旺角一遊

周圍逛逛, 吃過晚飯便回家

.

.

.

 哎也~ 我竟然忘記一件十分重要的事

六合彩 我忘記買

從前都很想18歲生日當天買人生第一次六合彩

ohhh...現在只好怪自己沒記性

 

 

 

我的失望大於我的期望

 

 

 

刊登時間︰2008-09-29 11:27 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 9 月 26 日  星期五
晴天
 

*2008-09-26

 

 

又是上一堂Maths之後放學

痴線. 2堂教完1個Topic -0-' 太快了..

放學回家 臨時決定跟咖哩, 彭丹她們出車到中大看籃球Fdly.

之後同咖哩, 彭丹, 嘉瑜返大埔搵晞晞 唱K Buffet.

當是預祝生日=P

牙邱後Join, 6個癩婆係到發癲, 狂嗌, 狂笑, 狂食

再來我們的例牌 --- 影相+錄片

這2件事, 似乎是跟她們一起唱K每次都會做的事=P

點Disco歌  當K房是Disco. 哈哈哈哈xD

很久沒像這麼癩, 沒這樣大笑  是開心的一夜.

然而回到家  喉嚨很乾(我們不是唱歌, 是嗌歌, 尤其嘉瑜) 很累!

 

很多相..在Yau到.

 

 

 

 

刊登時間︰2008-09-27 01:44 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 9 月 25 日  星期四
晴天
 

*2008-09-25

 

 

星期四 `得知掛了八號風球, 學校停課, 開心到彈起

因為..我未做曬功課 再三證實不用上課後 再睡!

整天在家發呆

晚上跟乞衣到花都食壽司

頭痛了整天

 

 

今天`上數學堂

望著那些數字, 那些abc  我努力嘗試去克服它們!! 但..真討厭

之前在學校影的學生相 今天派了

Ohhh Stit  恨不得把它馬上銷毀!

真係呢...影到超級無敵勁爆嘔心  接受不到這個是自己

那張相..我的前陰..跌了一撮下來 叫我點接受呀!!!

老師還相會用這些相片整學生證  整準考證  

馬上向老師強烈要求自己出外重影 (我吾要呀)

最後 他都是屈服了 叫我明天交另外的給他

鬆了一口氣

放學馬上回家 整斑好頭髮便到樓下重影

待明天收回交了的半打後 , 我會一次過把這學生相銷毀

影完後到惠康買食才抄烏冬, 跟上次的口味不同, 哈哈哈!

晚上躲在房間做數學功課

呀! 救命! 真想陷頭埋牆...我不懂... r 曬頭-.-'

晚上陪他到樓下吃晚飯  我沒吃  沒胃口

其實有時 不需要說太多 在心中就可以了

不要問太多點解 可以嗎?

 

 

各位當時人還記得以下片段嗎?
攝錄於2007年12月24日晚上, 龍琛體育館

禁Start 前, 先細心看看下面的定格  第三和第四都很好笑xD


 

 

 

刊登時間︰2008-09-25 03:38 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 9 月 23 日  星期二
晴天
 

*2008-09-22

 

 

1個月快樂

一起床身體有點不適  四肢冇力 成身都很累

早上有他的愛心早餐

上學 很眼訓很眼訓  身體有點發熱 四肢依然冇力

沒有食Lunch 4點放學馬上回家

食了藥 睡了10分鐘 馬上更衣梳洗出門

跟仔到旺角  先去影貼紙相 再食飯 最後是睇戲' 媽媽咪呀'

看完就回家去了  我的功課........

 

 

 

刊登時間︰2008-09-25 03:19 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 9 月 22 日  星期一
晴天
 

*2008-09-22

 

 

他放假  送我返學 接我放學

然後去游水  本想去大埔的...

怎料一去到  泳池的人說要閉館洗池  當黑!

最後我倆到顯田(大圍)泳池去了

真夠可憐 第一次去 搵了很久....最後也成功去到

游到5點走  嘩!!!我終於學識游水 哈哈哈哈

返上水晚餐  再到他家睇碟 10時多回家去 很累的一天

 

 

刊登時間︰2008-09-25 03:19 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 9 月 21 日  星期日
晴天
 

*2008-09-21

 

 

往事只能回味???

重看從前跳舞片段

我哭了

有點心酸

十分懷念....也許一直只能懷念

時光可否倒流? 讓時間停在那段時間?

沒可能吧!

跳舞

 

最近眼淺了很多  經常哭..

 

 

刊登時間︰2008-09-25 03:18 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 9 月 20 日  星期六
晴天
 

*2008-09-20

 

 

我個Blog 係咪以後都上吾到啦 唉..

 

晏就同咖哩出旺角行街

收獲係一褲一皮帶((太好啦! 終於買到皮帶!!))

7點幾走  火車上見了他一會

San044San048
San038San051
  45624 

 

 

 

 

我願意為你分憂 =)

 

 

 

刊登時間︰2008-09-25 03:18 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 9 月 19 日  星期五
晴天
 

*2008-09-19

 

 

今早陪同學到麥當當吃早餐

返學校 上Maths.

副校遲到半個鐘 佢話吾記得左有堂

上左個半鐘又放學

突破之間好想整壽司  又想整烏冬  於是就去買料

物價上漲 ...但為了給他一個驚喜........

返到屋企即刻整

歷時大約2小時  大功告成

同時也熱死

 之前睇電視整烏冬 好似好好味甘 於是學佢 哈!

嘻 希望你中意食 吾好食都要食曬佢!! 哈哈哈!!

晚上跟他晚飯  送我回家時才給食物他

是你明天的早餐和午餐

 

 

刊登時間︰2008-09-25 03:17 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 9 月 18 日  星期四
晴天
 

*2008-09-18

 

  
開學禮
荃灣大會堂

同學各位找個位 這是你的開學禮
望前看 想像戴著四方帽時多美麗
 先交過難忘學費 先不會來年失禮
 明天總會是個新學期 終生制

 

 

搭的士去上水
搭278X 搭左 1hr 30mins

嘩, 墟陷呀
全地既遵理F.5 Repeater 同胞都齊集於此

P9171192  

因影班相關係 開學禮遲左開始 故 遲放

係到頒獎...比老師 痴線! 勁無聊!

同隔離玩 ''青蛙青蛙跳'' 解悶

完左同班同學仔去唱K 大鄉里出省 吾識路 搵左勁耐

11個男仔 2個女仔 有3個隔難班

食煙的 臭!

唱到4點幾Cut歌走 同佢地搭車返屋企

P9171193P9171199

P.S:講的人也許是衝口之出,聽的人也許是太過認真。

刊登時間︰2008-09-25 03:17 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 9 月 17 日  星期三
晴天
 

*2008-09-17

 

 

甜美的一個早上

有愛人的愛心早餐

好食到爆曬燈

感謝你的心意

 

1010am

KenKan英文

對功課  庛護工場方式功課

影學生相

(沒有小息)

地理.`悶到冇心機聽書

1堂講曬1本Note.

0255pm Lunch

0340pm 中文 .`派''雨嬲'' 應該可以可以防水的

默書  小組朗讀

玩 笑 (低能兒童 快樂無窮)

0540pm 放學

跟他在上水逛了一會回家

的確有一點....失落

匆匆見了紅紅一面   

 

 

其實我那算寶貴 
尚有你寵先珍貴
不管怎樣也有你陪著我 
再痛苦撐得過
就算出錯 
未放低我
幸運兒

刊登時間︰2008-09-25 03:16 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]