cursorshelp
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
shan0929
暱稱: Sandra*
國家: 香港
地區: 北區
日誌統計
文章總數: 1124
留言總數: 621
今日人氣: 2
累積人氣: 17374
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2009HKCEE
Weather
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
*MY XANGA
Ar C
Ar Gi
BONLIN
CARMEN
CARR
CHAR2
Cherie
Cherry
CTING
Dragon
FATHANG
FISH
HEIHEI
IVY
Kai
Kerry
Kids
KimLing
kwan
LAURA
MAGGIE
Mo
Momoko
Moon
Moss
Neo
NONSTOPDANCING
PakHo
Saiga
Samantha
Sandra0929
Shu
SIU
Srain
Suet
SUF`WAC`POS
TallMen
Tan
TING
Toy
TSOIWING
Tze Chun
Wing
YAMA
Yau
Yiu
YOYO
ZREO哥
小豬-3-


2008 年 10 月 21 日  星期二
晴天
 

*2008-10-21

 

 

Morning Call

星期2的英文堂變得很悶  沒心機

Lunch, 6人PizzaHut

中史  阿Sir 已經不理課堂秩序了

不想跟左邊的無賴說話 後面很好笑xD

親愛的 接我放學

他沒有說定會在校打等我, 出門口時看見他很開心=)

行了一會就Hi-Tea 去了

然後自己回家

這棵樹, 需要你給予愛才能健康成長

 

 差點忘記了曾經拍過這張照  是純真的愛 愛跳舞!
 

 

 

 

刊登時間︰2008-10-21 10:49 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 10 月 20 日  星期一
晴天
 

*2008-10-20

 

 

返0824am 忘了跟親愛的 說今早不用Morning Call

準時出門口, 落到樓下先記得273A 朝早經風采-.-' 仲要好多人搭

上左車, 聽住歌訓著左, 到左總站都吾知醒

聽到有人話:: 妹妹, 到總站啦, 落車啦

果時先知醒, 即刻收埋電話沖落車

果D人仲話:: 唉..尋晚做功課夜訓呀(哈哈哈, 內心偷笑, 冇甘既事)

第2次遲到! 遲左7分鐘

中文, 世史 0110pm 放學返屋企自己抄烏冬食

屋企冇人, 親愛的 來了, 第一次放男仔返屋企, 哈

6點幾爸返左黎, 即刻收埋個姦夫, 哈哈哈, 差點斷正

P.S 媽都知道了我跟親愛的 爸不知

之後係房珊埋門玩電腦, 比佢偷曬我D相-.-

等爸沖涼時再放佢走, 哈哈哈

 

攬住你真夠舒服

 

 

 

刊登時間︰2008-10-20 08:05 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 10 月 19 日  星期日
晴天
 

*2008-10-19

 

 

星期六 早上約了紅紅結伴到火炭整身分證

識左紅紅11年, 都係第一次見佢呢個髮型, 後面睇真係吾認得

好快整完走得, 但張相..怪怪地甘-.-'

今日再見返WingTim, 她開心到不得了, 哈哈

之後到沙田會合牙慧 小學聚會

3個都係大鄉里, 未去過沙田Neway 唱K, 比個的士司機趕左落車, 失禮

最後打電話求救 成功去到

唱完係果邊行返去新城市 治途同紅紅係甘影相

哈哈哈, 寫真囉!!



 




4點幾係沙田走, 計劃有變, 唯有自己返大陸

本身係嫁車到想試下吾訓, 堅持到返去, 點知....都係訓左

牙姨係車站接我, 安全到步

夜晚表妹背書背吾出比牙姨打-0-, 後來為左哄返佢

拎左紅紅送比我份生日禮物同佢玩

哈哈哈, 即刻開心返, 仲鬼死甘中意=P

之後又陪佢玩泥膠


 

星期日

婆婆生日快樂, 身體健康

朝早同婆婆, 一行10人去左飲茶, 孫代表有3個缺席

之後返牙姨到整野食, 整完佢地去曬婆婆到, 我就係牙姨到睇<換換愛> 好睇!

4點幾自己渣牙姨部犘托車去婆婆到

其實好驚有公安會捉我-.-' 1日開左4次=P

之後去左探太婆, 佢吾認得我, 要我話佢知我係邊個佢先知, 同佢傾左好耐

睇得出我地黎睇佢佢好開心, 仲叫我以後返去多D睇下佢

 4代同堂

6點鐘出HK, 8點返到屋企, 之後親愛的 陪我去食野

兜了華明一個圈

 

 

 

 

刊登時間︰2008-10-20 12:25 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 10 月 17 日  星期五
晴天
 

*2008-10-17

 

 

繼續Maths, 繼續慨率

放學繼續有親愛的<3 我倆到喜宴下午茶

Woo 2個人叫了很多點心 佔了整張台, 很飽xD

最後偷了4粒牛肉燒賣, 2個叉燒包走

去了親愛的 屋企 睇<恐怖蠟像館> 好凶殘好血腥-口-

6點幾走左, 自己回家

明天同紅紅去整身分證, 等了很耐, 心情很緊張

明天約了MMK 同紅紅 唱K

明天大伯父生日, 要出去食飯

明天食完飯就返大陸 婆婆生日

好似好多野要做甘..

I will miss u <3

 

 

 

 

刊登時間︰2008-10-17 08:04 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 10 月 16 日  星期四
晴天
 

*2008-10-16

 

 

返11點2, 上Maths, 計慨率

牙Sir 講到好復雜, 之前補Wilson 講得易明好多 -.-

最後幾個字牙Sir係到講D 抄車經歷, 好笑!

放學一枝箭出門口, 親愛的 接我放學<3

結伴去鍋貼大王午餐  Wooo..飽曬!

周圍行左陣, 返中心交埋D相, 就自己搭車回家

<向世界出發 最後紮腳村>

一邊看一邊覺得十分恐怖, 但在好狗心驅使下繼續看下去

當時的女人甘願承受一生的煎熬--紮腳

為的就是取悅男人的心, 為的就是嫁得好

太可怕! 不明白為什麼有這種審美標準

她們為了配合封建的社會而要受這些慘無人道的苦

可能身在當時的女人會覺得三寸金蓮是一種美譽, 是值得驕傲

但看著那雙已經變成崎形的腳, 實在令人毛骨悚然

有一點慶幸自己生於這文明的社會

故事也有讓人感動的環節

其後在政府宣佈嚴禁紮腳時, 所有紮了腳的女人也迫去放腳

有一名老婆婆一直在擔心放腳後會遭丈夫拋棄

但事情發展下去, 他們相愛了60年, 老公公已經80多歲

不論身體行動來多不便但每天仍然堅持風雨不改到市場接婆婆回家

老婆婆雖然放了腳, 但每當走路時亦有一定的痛楚

老公公的堅持, 就是想老伴舒服一點, 看著他們, 不禁產生了羨慕

執子之手  與子偕老

會否仍是你人生中最大的盼望與追求呢?

我會

 

 

 

刊登時間︰2008-10-16 11:37 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 10 月 15 日  星期三
晴天
 

*2008-10-15

 

 

每一次上KenKan 堂, 都要打醒12分精神!

有4個人因為冇做到堂課要罰抄1000次 ''overwhelmed''

轉堂偷走出去陪佢地買野食

上地理, 由於地理牙Sir 實在太好人, 同學們都放肆起來

明目張膽, 當住牙Sir 面前食雪糕, 抄面, 魚蛋等等

超級眼訓 , 時間太長, 冇乜心機上地理

Lunch, 吉野家外賣

中文 教寫作, 個個都話中意作議論文? 我最吾中意!

臨尾幾個字聽牙Sir 講故仔, 見到佢有少少眼泛淚光-0-

放學就回家, 係架車上面勁想訓覺

返到屋企係廳到恰左恰, 電視播曾特首吾知咩咩報告

佢把聲好似D 烏英甘, 勁想兜野拍死佢!! 悶到嘔白泡然後發脾氣索性吾訓!!

夜晚親愛的 黎搵我, 係樓下坐左陣, 睇人放狗, 傾左陣, 行左陣, ...返屋企

 

 

 

 

 

刊登時間︰2008-10-15 11:58 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 10 月 14 日  星期二
晴天
 

*2008-10-14

 

 

朝早好吾想起身

英文堂, 亂諗野..

窮人組留係學校食碗仔翅 之後買左麥提莎..

::: 又話冇錢食Lunch, 乜你地有錢買糖買朱古力既?

哈哈, 又係啵, 盒麥提莎仲貴過個Lunch -.-;

中史, 冇心機, 好想訓覺, 最後死撐 .\  /.

::: 我食糖食到喉嚨痛

::: .....你食喉糖啵 -.- (哈哈哈)

4點放學放學到麥當當找親愛的

-口-, 彩園個自修室冇開, 又要行返去天平

搵埋咖哩, 同親愛的 混水摸魚 入左天平自修室

差吾多7點走人

諗住去麥當當買開心樂園餐搵小丸子Happy下, 點知冇曬-口-

失落

 

 

最近心情好麻麻 經常想爆粗 但我會盡量控制自己 唉

好奇怪吾知擔心D咩

擔心好似個夢甘.....

擔心你說少了時間見面, 然後扔下我....

我是天秤座

 

 

 

 

 

 

刊登時間︰2008-10-14 09:03 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 10 月 13 日  星期一
晴天
 

*2008-10-13

 

估下呢樣係咩黎既!! 答案最尾開估!

今日差少少就遲到

中文堂SBA分組討論做建議書

我覺得, 認真時認真

呢D係計落會考分, 我吾想因為你地既吾認真而令影響我

現實!

今日真係有少少憫, 因為我地3個都冇共識, 3個都固執, 各有各既idea

點解寧願曬時間去講埋D無聊爛Gag , 而吾即堂去完成份SBA

5分鐘小息

History, 上半堂同薯Ling傾計, 後半堂對功課, 開始聽書=P

放學, 刷新新紀錄!!! 食左20粒魚蛋!!!

冇去佢地既唱K 活動, 回家去

4點幾想午睡卻接到恩琪的電話, 傾左陣, 講起條死茂利何錦堅真係火都黎

香港同廣州既文化真係差得遠

收線後訓左30分鐘, 比咖哩小姐既Msg 嘈醒左-.-

夜晚同親愛的 去食糖水

係公園坐左陣傾下計, 11點返屋企!!

我會一直係你身邊, 做你背後既女人=)

 

答案:: 提子

xD

 

 

 

 

刊登時間︰2008-10-13 11:44 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 10 月 12 日  星期日
晴天
 

*2008-10-12

 

 

訓到12點起身, 今日約左牙芝去大埔食糖水

點知記錯左時間, 我遲到, 真係吾好意思!!

原來麥當當而家食開心樂園餐可以換''小丸子玩具'' !!! 嘩!!!

我想換曬成套- -' 應該冇可能!

係大埔行左陣 去左Rainbow 食糖水

牙芝一入到去, 好細聲甘講左句:: 佢吾認得我地luu

點知比個姨姨聽到:: 認得!! 你地大個女我都認得!!

哈哈哈,  估吾到隔左甘耐仲記得我地, 可能事關我地次次都食2碗=P

食完去士多買''鱈魚香絲'' 痴線! 2個夾埋買左35包-0-

之後Yoyo 都落左黎, Thz 你既世史書=)

返學校門口影相之後就走luuu

哈哈哈, 影呢張相笑左勁耐!!!

我地係自遊行xD






 

 

 

刊登時間︰2008-10-12 07:15 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 10 月 11 日  星期六
晴天
 

*2008-10-11

 

 

牙哥生日快樂

 

手痕冇野做禁去牙哥已經荒廢左既Xanga睇

睇返好多野, 好多回憶

仲記得我同你既< 半年約定> 嗎? 突然間有D 感慨, 睇到眼濕濕

你成日當我白痴, 成日呃我, 笑我, 串我, 叫我Bitch

你話過我曾經係你最愛的人, 睇返你的日記, 我笑左出黎

 你曾經都係我最愛既朋友

果份朋友的愛, 係當時黎講冇野可以代替

但時間耐左, 感情淡左

你仲記得我地一齊過中秋, 一齊係公園傾計傾通宵, 一齊玩到癲曬的日子嗎??

但吾知由幾時開始, 我地吾會再甘做以上既事

你離開左SUF, 更加冇聯絡

我離開左SUF, 更加掛住你地

'' 以前學跳舞因為快樂

因為有大家在, 有家的感覺

當我不再是我, 當大家不再是大家的時候

我應該怎辦? "

原來吾只愛情黎得快, 去得去

友誼都係一樣

Anyway, 希望你可以好似以前甘快樂過你既每一日

到時結婚希望你仲會記得賓客名單有< 王佩珊> 呢個人

如果過你既出現只係我生命中其中一個過客

我相信, 你係一個精彩既過客


 

 

 

 

刊登時間︰2008-10-12 06:52 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]