| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2008 年 9 月 16 日 星期二 |
 |
|
|
*2008-09-16
|
返1015am
上 Ian 英文, 悶到呢..
男仔玩PSP
女仔玩NSD
白痴就玩Game Boy
哈哈哈 gag
1215 放Lunch, 同佢地去左街市食
相認返張啟彬呢個小學同學
話說上年補Wilson Liu 果陣同佢一班..
已經覺得佢好熟口面, 但r 爆頭都諗吾起佢係邊個.
到今日問佢先知佢就係鳳小既一份子, 吾怪之得啦!!
食完返去上中史
牙Sir搞Gag 隔離又搞 係甘笑
搞到吾係甘專心上堂
|
| 刊登時間︰2008-09-25 03:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 9 月 15 日 星期一 |
 |
|
|
*[ 此日誌受密碼保護 ]
|
|
| 刊登時間︰2008-09-16 05:30 PM |
|
2008 年 9 月 12 日 星期五 |
 |
|
|
*2008-09-12
|
又係上得一堂Maths 又放學
同佢地係學校做埋份作文先走..
個個作曬走先, 得返我同樹根, 等到4點幾先走
同另外果個同學搭車走, 真係個個諗法都吾一樣
本身話今日放學去自修室
返到屋企都成5點..自修室都珊門-.-' 唉...
我D 功課! 望住英文同數學果D..........救命!
中秋回鄉3日2夜.
|
| 刊登時間︰2008-09-12 11:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 9 月 11 日 星期四 |
 |
|
|
*2008-09-11
|
返1130am
最吾中意既Maths堂, 教我最憎既子數.
勁勁勁多吾識. 要隔離同學教我..佢Math真係好西利
放1pm
回家, 諗住訓一陣就去溫書做功課.
點知, 昏迷到5點半-0-' 去吾成....
8點, 係沙田等 麥仔 收工'
去旺角睇< 我和尋回犬的十個約定>
睇之前衝動之下去左食 麥當當, 下次吾食啦!
套戲入面, 隻狗叫''襪仔'' = 麥仔xD 哈, 我笑左勁耐=P
麥仔! 乖呀!
  
今天是911.
見到個信息先記起...我忘了=(
默哀. 安息.
|
| 刊登時間︰2008-09-12 01:38 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 9 月 10 日 星期三 |
 |
|
|
*2008-09-10
|
Morning Call =)
今日返9'50am, ....搭70K, 差D就遲到
一落車飛奔返學校..跑到甩鞋甘濟-.-'
Eng, 今堂Ken Kan 教, 佢講好Gag.. 好笑..好直..好寸
佢話我地3班Repeat 都係英文廢柴, 又話我地虛偽
雖然比佢甘講, 但佢真係講得岩, 講得服人
最得人驚既係佢既重型級功課..做4版Exercise, 背167個生字, 1個星期之後抽人問-0-
終於真正體驗到我上年感受吾到既-----壓力
Geog, 我EQ好低, 聽到個牙Sir 甘教書法, 我真係想打佢.\ /. 吾係講笑!
佢成日講廢話! 但點都廢吾過上年教我Geog果個. =P
Lunch. 吾洗自己食自己.
Chin. 分組上堂, 跟其他組員的思想..有點不合
今年會考, 中文我想拎高一個Grade, 所以我係認真, 吾係玩玩下甘上堂.
放5點.
今日係我既農曆生日, 晚上媽煮了豐富晚餐=P
食完後, 再會他=) 他帶了 海帶綠豆糖水比我xD 食曬!
最近. 我常常愛脾氣. 不知為什麼. 很愛發你的脾氣.
當我看見你的手, 我的心真係痛, 我嬲你, 我更加嬲自己..
But anyway , I LOVE U , MPS
I Hope Catch Ur hand And Never Separate Until Forever.
|
| 刊登時間︰2008-09-11 01:46 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 9 月 9 日 星期二 |
 |
|
|
*2008-09-09
|
今日返1030am, 有他的 Morning Call 
收線後諗住訓多5分鐘.............
點知發左個夢, 夢見自己同真實一樣賴床又訓返..
醒一醒望下個鐘已經955am, 嚇到即刻醒左...
望下個鐘...935am 好彩
返到去第一堂Eng, 有2個Sir輪流上堂
今日係 Ian 教, 我地班上Live, 其他2班上Video
佢教Eng 好似吾錯甘, 因為佢教開補習班
Lunch. 自己食自己
之後上3個鐘中史 坐3個鐘真係Pat 到痛
第1個鐘好眼訓, 恰住黎上堂,,,第2,3 個鐘開始留心聽書!!!
個牙Sir 講野好Gag, 扮完教育電視又扮財經新聞, 又扮洋鬼子講中文
但吾知係咪個個都好眼訓,,冇人笑,, 所以我都吾敢笑
4點放學. 去德明買野再返屋企.
學校吾比帶電話. 冇得 sd SMS, I Miss U
冇電話..好冇安全感 
今晚只見了他一面! 只係一面..
長頭痛係姐姐
短頭髮係妹妹
|
| 刊登時間︰2008-09-10 09:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 9 月 8 日 星期一 |
 |
|
|
*2008-09-08
|
9月8日 比正常學校遲了一星期的開學日
他放假<3 過黎華明同我食早餐再送我返學, 美好的一個早上=)
中文堂`聽完個陳Sir 講會考D野, 真係幾有道理啵-0-'
世史堂`一開始講左半個鐘廢話, 眼訓到爆....
個牙Sir 講完一句野, 就會加句: OK. 成日聽到佢講OK, ..好煩-.-'
同坐我隔離個同學有野講下, 吾洗等口臭...
12點半放學. 他來接我=)
再到他家, 吃他媽媽抄的飯, 睇碟
午睡
晚上再到 青森 吃晚飯
跟你在一起, 食什麼都好好味! 好滿足! 很飽-.-
每次跟他出外晚飯都會有些插曲... 點解?
再送我搭車回家
多謝你. 給我快樂的一天=)
  
Shittttttttttt
我個眼袋..大到可以..裝散紙...
|
| 刊登時間︰2008-09-08 11:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 9 月 7 日 星期日 |
 |
|
|
*2008-09-07
|
晏就同牙芝出旺角, 影貼xD
   
去朗豪坊食完野再周圍行, 買左ScheduleBook, 本來想買無印$8的..
點知最後用多10倍有多既價錢...係第2到買左... 哈!
星期日既旺角, 處處都迫爆, 好吾中意......
返屋企自己染髮, 染啡黑!! 死都要留啡!! 死都吾要全黑!!
|
| 刊登時間︰2008-09-07 11:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 9 月 6 日 星期六 |
 |
|
|
*2008-09-07
|
某天到咖哩家, Wooo..BB 十分趣緻!!!!
冇見一排...大個左好多-0-'
  
|
| 刊登時間︰2008-09-07 01:18 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 113 | »
|