| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2008 年 7 月 11 日 星期五 |
 |
|
|
*2008-07-11
|
等了很久, 最後你也沒有答覆我..
|
| 刊登時間︰2008-07-11 01:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 7 月 10 日 星期四 |
 |
|
|
*2008-07-10
|
蔡曉穎生日快樂!!!!!
朝早有人打黎話拎得返D相!
嘩, 一身鬆曬!! 太好啦!!!!!!
同Hei, Tan 出旺角搵跳舞衫..
事隔半年, 要搵返一模一樣真係冇乜可能
唯一搵到既, 就係對襪-0-'
<街頭超人>
返屋企訓左陣出上水搵Hei`Tan`咖哩`牙哥食野
今日M到, 身子好虛弱..
9-11, 跳舞! 記位記Step!!!!!!!! 12號出Show!!!!!!!
其實aPM比賽果時整親條腰
到而家都好似仲未好返...
But i can do it!!!
|
| 刊登時間︰2008-07-11 01:15 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 7 月 9 日 星期三 |
 |
|
|
*2008-07-09
|
慒盛盛吾知今日收早, 好彩有人提我!
收早真開心, 吾洗返仲開心!
今日有人巡鋪`Check我地制服儀容,, 好似返學比風紀捉甘-.-'
個個Check曬最後輪到我:::::
什麼都做齊! 真慶幸今日發姣搽左綠色眼影!!
最後`比佢捉到我冇搽唇膏, 我真係吾知要搽-.-
有人話如果我下次返馬安山, 佢會帶飯黎比我食<3
嘩! 聽到心都甜曬! 哈哈, 係嫁啦!!
下次見到我, 入黎探下我啦!!! 我係入面好悶嫁!!!
點解 Dylan 會甘令仔
|
| 刊登時間︰2008-07-09 11:21 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
*2008-07-09
|
今日返馬安山, 我體力崩潰!
返工等放工等放假 -.-' 返埋聽日放4日 XD

很整齊, 很有秩序, 很喜歡!

屌乜撚野屌呀, 最撚憎人講粗口xD 仲要Cut我線!

|
| 刊登時間︰2008-07-09 12:29 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 7 月 7 日 星期一 |
 |
|
|
*2008-07-07
|
2個星期大假結束過後.. 又要上班了..
尋晚成3點訓, 8點幾起身去朗豪坊整SD Card.
我預左要成個鐘..點知5分鐘走得-0-' 要留低比師傅整..
有遊客向我呢個路痴問路, 佢好無助..但好Sorry,
我真係吾識窩打老道點去..最後建議佢By Taxi -.-
哎` 我今日又吾知咩事
首先, 明明去上水, 但我係粉嶺落左車
跟住, 明明返上水廣場, 又搞錯左返左新都..
Walker請我吾係做Sales, 我只不過係一個雜工..
藏在內心深處
|
| 刊登時間︰2008-07-07 11:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 7 月 6 日 星期日 |
 |
|
|
*2008-07-06
|
下大雨, 襯曬我既心情
Break`好攰好辛苦! 出曬汗!!
做到D動作自己都開心`我會努力!
同Hei 係ST 行左陣,
探Gigi Lee, 偷睇Ivy同佢個佑B, 想探埋咖哩, 但見佢吾到
8-10要練舞, 本身想早半個鐘去到練下D Break,
但我地實在太 [咪摩] 去到已經8點-.-
排20號出Show 既啦啦隊舞..
彭小姐`Sorry`吾會有下次!!!!
聽日拎張SD Card 去整, 好驚佢答我整吾到 =( 我會崩潰!
P.S: 夾死你 =P
|
| 刊登時間︰2008-07-06 11:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 7 月 5 日 星期六 |
 |
|
|
*2008-07-05
|
04/07 - 05/07
MY 1st SHA TAU KOK TRIP
5日4夜泰國旅程結束後, 緊接落黎既, 係2日1夜沙頭角蘇宅之旅
由會考前已經話去....話到7月先去....終於去左啦....
睇碟 ` 食薯片
今日發生左一件令我極度不愉快既事 我喊到生不如死甘=(
相機入面D相無啦啦無曬, 冇禁過Del 制, 但吾知點解會甘樣
知吾知我有幾驚
知吾知我有幾傷心
知吾知我有幾失落
知吾知我有幾痛苦
知吾知我有幾悲哀
知吾知我有幾吾開心
驚+傷心+失落+痛苦+悲哀+吾開心 = 狂喊喪喊
何俊希同蘇智耀都應該幾無奈下..
冇人明白我既心情;
我吾想冇曬D相!!!! 我想要返D相!!!!!
突然間, 覺得呢個世界冇曬安全感
灰
有冇人可以幫到我!?
|
| 刊登時間︰2008-07-05 09:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 7 月 3 日 星期四 |
 |
|
|
*2008-07-03
|
29/06 - 03/07
MY 1st THAILAND TRIP!
Happy Journey =)
|
| 刊登時間︰2008-07-05 09:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 6 月 27 日 星期五 |
 |
|
|
*2008-06-27
|
一起身又睇<命中注定我愛你> xD
晏就同Hei`彭丹`咖哩佢地去香港體育館睇世界女排大獎賽
彭丹萍同嚴文晞係火車到夾攻我, 夾D夾仔落我到-.-
我完全反抗吾到-.- 正係識叫: 吾好..

1st: 意大利 VS 日本 (意大利嬴)
2nd: 中國 VS 古巴 (中國嬴)
睇中國睇到勁緊張!! 同Hei嗌到聲都沙
坐我地後面個細路聽到我地嗌 佢同我地鬥大聲
佢未變聲嗌到勁高音 我地輸左
哈哈哈哈xD 呢4個字搞到我笑到肚痛勁辛苦
最後我地要咆哮! 吼! 吼! 吼! 勁好笑!!

等中國對古巴開場果段時間, 我地係甘影相xD
 
 
 
睇到10點幾先走. 返上水搵Samantha 拎野<3
|
| 刊登時間︰2008-06-28 02:17 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 6 月 26 日 星期四 |
 |
|
|
*2008-06-26
|
華狗生日快樂
失眠
明明好想訓覺, 但個腦不停諗野
好辛苦, 輾轉反側到5點幾先訓得著=(
今日晏就聽聽下歌
無啦啦喊左出黎.. 我做咩事呀? 吾知!
Down左<命中注定我愛你> 睇到喊
有一半因為劇情, 另一半因為吾知乜野
我 的 思 想 像 完 全 失 控
跳舞, 心情麻麻. 夾硬控制情緒
教新歌!! 但我Load得慢, 記吾到Step
今晚跳左3隻舞-0-'
Zj 考記性, 要我地跳返aPM比賽隻舞, 好采仲記得D
好攰, 身體上同精神上都好攰
我今日做咩呀? =(
|
| 刊登時間︰2008-06-26 04:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 113 | »
|