cursorshelp
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
shan0929
暱稱: Sandra*
國家: 香港
地區: 北區
日誌統計
文章總數: 1124
留言總數: 621
今日人氣: 9
累積人氣: 17381
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2009HKCEE
Weather
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
*MY XANGA
Ar C
Ar Gi
BONLIN
CARMEN
CARR
CHAR2
Cherie
Cherry
CTING
Dragon
FATHANG
FISH
HEIHEI
IVY
Kai
Kerry
Kids
KimLing
kwan
LAURA
MAGGIE
Mo
Momoko
Moon
Moss
Neo
NONSTOPDANCING
PakHo
Saiga
Samantha
Sandra0929
Shu
SIU
Srain
Suet
SUF`WAC`POS
TallMen
Tan
TING
Toy
TSOIWING
Tze Chun
Wing
YAMA
Yau
Yiu
YOYO
ZREO哥
小豬-3-


2008 年 5 月 7 日  星期三
晴天
 

*2008-05-07

 

 

到Salon坐了3個幾鐘, 終於告別了頭上的亂草!!
第一次去Salon係有野飲供應=P
我叫佢幫我剪曬D啡毛, 而家短左勁多-0-
有D睇吾慣直髮的我, 加上又短左甘多..

好想跳舞呀! 好想跳舞呀!
係屋企學纖形22跳舞減肥=P

哈哈哈, 計劃去長隆歡樂世界!
但吾識路係一個重大既問題!

 

刊登時間︰2008-05-08 12:07 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 5 月 6 日  星期二
晴天
 

*2008-05-07

 

5-5-2008  親愛的羅家杰生日快樂*
..我竟然沒Mark低 Zero哥的生日! 失策.\ /.
下年的5月5日 , 我一定會唱生日歌比你聽!!!


6-5-2008  陳進傑生日快樂*

 


太好!! 會考完了!!
接下來就是Summer Day了!!

今日的試場是鳳一, 對上一次行這條路是SUF的遊行Show
中史跟世史一樣, 溫了的卻沒有出-,-
今次CE什麼成績, 自己心中有數

離開試場的一刻, 真有衝動把袋內的Note都扔掉
其實我未完全感受到會考完了的興奮心情
反而有點不習慣`桌上沒有一疊疊的書..
可能我的感應細胞也較遲鈍-0-

下午跟李小姐和劉小姐到火炭見Wing Tim
`去到完全不見他的蹤影...他應該是...放..假..了..
 我等了2個星期, 足足14日, 怎料得如此下場
懷著興奮的心情去 抱著失落的心情歸

去了旺角
遇見泥皿街同車厘, 他們正選購紅色比堅尼
----------------------------------------------------------*

 

Skip`
Other Blog


I cannot make myself calmly to come down

---------------------------------------------------------*


回程時, 在火車上, 我....唉'
錯就錯在我EQ低, 不懂如何控制自己的情緒
我不作聲, 是我需要時間去冷靜, 不要惹我..

 

很久沒走這條路'既陌生又熟悉..



我的母校, 畢業後只返過去3次


打開我的抽屜, 全都是藥丸-0-

細佬發姣, 比我發現了, 哈哈=P

我的豆快發芽了xD

 

以後有什麼打算!?

 

刊登時間︰2008-05-07 01:26 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 5 月 5 日  星期一
晴天
 

*2008-05-05

 

星期日`本來約了彭丹11點  但我吾知醒, Sorry!!
去上水圖書館溫書 , 點知坐左幾分鐘就話要收檔
之後轉去彭丹家, 第一次去xD
中史中史中史, 數學數學數學, 吾識吾識吾識
之後彭丹's愛人黎左, 哈哈哈, 超級好笑!
彭丹對眼識進化-0- 由細個既單眼皮進化到而家既雙眼皮..
溫到7點走, 係火車站搵埋咖喱返屋企=)

星期一`尋晚由於冇小睡, 12點幾就訓左, 正!
Maths-  不予置評
考完搵姓既女人去上水食野, 成個月冇見!
好討厭D甘熱既天氣, 我想去游水..
仲差一日咋!! 好開心!!  我要去火炭搵榮添!!

最近的記性真係好差-  -'
今日返屋企搭錯車..好彩都係返華明`
呢頭放低個電話, 轉頭竟然吾記得擺左係邊`
開左門吾記得抆返條匙出黎`
仲有好多好多..


 <月入10萬>
聘請18-32歲, 性格主動及樂於接受挑戰
經驗不駒, 有專人指導, 時間任擇,全職暑假工兼職均可
資料保密, 可即日出糧, 絕不取考, 歡迎試工
錢可以解決經濟困難
錢可以改善生活質數
錢可以達成自己理想

哈哈, 係報紙見到, 好好笑, 有專人指導!!
其實這份工真不錯! 可惜有年齡限制
{現在我未成年讓我膚淺}...我只可以膚淺多146日..

郵局的領證通知書, 哈, 今日去左拎啦xD


 

刊登時間︰2008-05-05 05:08 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 5 月 3 日  星期六
晴天
 

*2008-05-03

 

Eng Listening..比多一分鐘我就夠嫁啦!
期間有D 心不在焉, 諗左第2D野..

考完CE要比時間我去玩! ..吾好甘快請我住!
同紅紅去飲茶xD 哈, 飽到一餐可以頂三餐!!
之後又去了果個充滿煙臭味既地方

好野! 考埋星期一Maths同星期二Chis. 就自由啦xP
突然間好想玩越礦飛車, 正!!!!!!

P.S: 一大堆豆, 想搵返上次果粒, 但搵極都搵吾到
準備放棄既時候, 突然出現係眼前=)






某程度上, 她對我很好! 只不過我吾肯去承認??
 

 

刊登時間︰2008-05-03 10:21 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 5 月 2 日  星期五
晴天
 

*2008-05-02

 

取捨

有捨才有取
貪婪地取, 到頭來只有失去
願意捨棄, 得到的反而更多

 

 

 

 

今日落大雨`好似好耐都冇落甘大雨
平時吾中意帶遮出街既我, 焗住要帶!

陳融 - 英文
Paper 1A`白痴白痴白痴!!!竟然冇帶Pencil..
好奸茅`收埋個鐘吾比人睇-/\-
做左一半得返15mins, 吾夠時間..
Paper 1B`亂吹..
雖然係好衰, 但見到好多人走同交白卷, 有D心涼!

考完係上水逛左陣, 食麥當當
由朝到黑都食垃圾食物, 有點可悲!
次次考完返到屋企硬係要小睡先安樂..

P.S:做乜事成日胃痛嫁....止痛藥大派用場!!

我終於諗到將來想做D咩!!!!
諗到之後, 似乎有種了解心事的感



 

刊登時間︰2008-05-02 08:17 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 5 月 1 日  星期四
晴天
 

*2008-05-01

 

郭希雪`黎銘楷 生日快樂, 勞動節快樂!

試後彩虹一聚

 

Low 呢首歌真係上左腦!
個腦一有空檔就Play歌'
得閒仲要記埋Step 跳埋出黎

Shawty had them apple bottom jeans (jeans)
Boots with the fur (with the fur)
The whole club was looking at her
She hits the floor (she hits the floor)
Next thing you know
Shawty got low, low, low, low, low, low, low, low
Them baggy sweat pants
And the Reeboks with the straps (with the straps)
She turned around and gave that big booty a slap (hey)
She hits the floor (she hits the floor)
Next thing you know
Shawty got low, low, low, low, low, low, low, low



呀!!! 我好想跳舞呀!!!!
...仲要等一個月-3-
好想跳舞!
激想跳舞!
極想跳舞!
喪想跳舞!
勁想跳舞!

超想跳舞!
非常想跳舞!

 

心不再拚命躲  不去害怕結果
...但期限快到, 心情有點複雜

 

刊登時間︰2008-05-01 01:33 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 4 月 28 日  星期一
晴天
 

*2008-04-28

 


到左夜晚先有D 動力去溫世史`真係水浸眼媚吾識死!
溫到2點幾訓, 今朝630起身溫日本! 訓得4個鐘-,-

係火車站等埋Carmen同紅紅就出發去禮賢!
Fxxk! 一題東南亞都冇!!!
德國果題之前上堂做過, 但冇溫冇印象!
R爆頭先諗到少少....想殺左自己!!!

 考完同紅紅食左一個好豐富的早餐!
飽到而家仲頂住頂住-0-
之後去孖八舒緩心情xD (籍口)
好想好想快D考完CE, 名正言順去玩!!

係上水間Kids Wonderland見到對童裝拖鞋好中意!!!
可惜個款最大係30碼, 其他款先有我碼-/\-
睇左甘耐終於搵到岩心水, 但....


 多謝 紅紅 的西德軟糖!

 




m141005060

 





!!!

 

 

 

刊登時間︰2008-04-28 01:57 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 4 月 26 日  星期六
晴天
 

*2008-04-26

 

 

在08:30am, 25-04-2008 之前,
我對中文都有信心, 畢竟以往成績都不太差!
但自從考完Chin.Paper1 之後, 
我的信心, 由山頂跌落谷底,
點解? 點解同我係學校學既有甘大分別?

由尋日考完Paper 1 果一刻開始, 我好擔心呢科既成績! 
到左今日, 我連考Listening都冇心機考!
而Paper5 吾夠時間做=(

頭先睇左一個應屆會考生既Xanga, 先開始明白自己而家係咩心情!
王佩珊, 都已成定局啦, 喊黎有咩用....
我要預備8月4號用咩心情去面對呢個成績....
多謝曬教評局送左一份甘厚既禮物比我, 呢個打擊夠曬大!!!

我冇心機去溫世史
成個人變到好懶懶閒, 一D動力都冇!
總結全文, 我好吾開心!


 

刊登時間︰2008-04-26 11:46 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 4 月 25 日  星期五
晴天
 

*2008-04-25

 

6點幾起身, 坐係到都訓得著-0-'
去李嘉誠考中文, 途中比我見到小穎!!同蘇智耀,
去到見到何俊希, 彭丹, Fish`路Red等等!

我係Hall 考, 好彩有花花陪我<3
Paper 1, 好難, 唉...食濟左, 消化吾到d文章!
Paper 2, 作第一題, 諗到好多野想寫, 不過吾夠時間!
最尾15mins 拿拿林埋尾, 果到係我既真心話!
最後一秒寫埋最後一個字`真係多一秒都冇/_\'

我同廖淑芝心有靈犀=)
大家首先都係諗作示愛, 之後又係諗歌唱比賽!

 

 

刊登時間︰2008-04-25 07:07 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 4 月 24 日  星期四
晴天
 

*2008-04-24

 

 

昨晚我哭了, 真正原因連自己也不太清楚..
正因為你不合時的來電幫我連眼淚也慳了,
雖然被你殺我一個措手不及, 但內心有一點感激, 謝!
你將我不愉快的心情帶到遠遠去了..
呢60分鐘入面, 笑到成隻狗甘..哈哈哈XP
你有好多古怪詞語, 都吾知你係邊到學返黎


失眠
!輾轉反側330pm 仲未訓得著, 好辛苦!
喂!屎忽鬼, 你傳染D失眠菌比我喎!!! 訓得3個鐘...
今日見到何文省, Kai左, 好好笑

Paper 1 : 一坐低就肚痛, 真係吾爭氣!!!
集中吾到精神, 一打開份卷比Map reading嚇到呆左
頂`一考完就吾痛, 擺明玩野!
Paper 2 : 好驚做mc, 個個答案都似係岩甘..
睇怕呢科都兇多吉少!

胃呀胃`可吾可以吾好甘多胃氣呀? 肚呀肚`可吾可以吾好成日痛呀? 好煩!

明天的中文, 我希望我吾會失手! .\ /.

 

上年的OP之旅, 冇印象影過呢D相..

 

 

 

刊登時間︰2008-04-24 03:18 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]