cursorshelp
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
shan0929
暱稱: Sandra*
國家: 香港
地區: 北區
日誌統計
文章總數: 1124
留言總數: 621
今日人氣: 25
累積人氣: 17409
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2009HKCEE
Weather
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
*MY XANGA
Ar C
Ar Gi
BONLIN
CARMEN
CARR
CHAR2
Cherie
Cherry
CTING
Dragon
FATHANG
FISH
HEIHEI
IVY
Kai
Kerry
Kids
KimLing
kwan
LAURA
MAGGIE
Mo
Momoko
Moon
Moss
Neo
NONSTOPDANCING
PakHo
Saiga
Samantha
Sandra0929
Shu
SIU
Srain
Suet
SUF`WAC`POS
TallMen
Tan
TING
Toy
TSOIWING
Tze Chun
Wing
YAMA
Yau
Yiu
YOYO
ZREO哥
小豬-3-


2008 年 1 月 5 日  星期六
晴天
 

*2008-01-05

 

今日比尋日仲痛右手臂最痛, 訓覺轉吾到身- -
2點幾搵埋Bonlin去紅場睇手球決賽`
去到已經開始左.. 何俊希都吾係睇波既..
係到研究個球證既腳形, 話佢腳形令-0-'
哈哈哈`何俊希今日著左返學襪xdxd'

之後Ivy`Yiu`Lung Join..
蘇智耀.\ /.  超級無敵煩煩煩煩煩煩煩!!!!!
不過都多謝你地陪我睇到最後=)
心誠對何中(男A) 好刺激!! 
完左同Lin`Yiu去麥當當進餐`1齊申請左麥樂會=)


今個月送橙汁! 食完個餐' 勁勁勁飽!!!
再行多陣就回家`巴士上, 飽得濟好辛苦- -' 想嘔.

蘇智耀話以後吾再爛口
哈, 睇下點, 再爛口就要請食飯!!

 吾好吾開心, 盡左力就得=)
你地已經打得好好!!












刊登時間︰2008-01-05 01:19 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 1 月 4 日  星期五
晴天
 

*2008-01-04

 

風紀捉褸又捉指甲.\ /.
中1至4,6要考試, 我地調左去4樓上堂`
哈哈`7A都係4樓XD, 可以見多D偶像=)
但行上4樓係會好累! 拎書又要落返2樓拎-,-
黎緊既8日`我都要同菲傭坐 哈哈 好慘..
好耐冇上PE堂`玩網球..

放學去食糖水`呵呵呵!! 我地有VIP card !!!!!
之後去大埔醫院探爸' 再係粉嶺等媽等左45分鐘- -

某2個校工既工作態度真係非常之惡劣!
出糧比你吾洗做呀, 正係坐門口好吾好!
叫你開門比我地拎野都要呀吱呀左, 又話我地煩..
你吾好態度咪怪我吾好禮貌.\ /. 真係火都黎!!!

今日成身都好酸痛:: 手臂`大脾`腰`頸..膝頭哥又瘀又損- -'


 

刊登時間︰2008-01-04 10:03 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 1 月 3 日  星期四
晴天
 

*2008-01-03

 

今日跳舞比左2個鐘我發下癲好開心呀
估吾到會教新舞.. 首歌好High`D Step仲High
我好中意呢隻舞, 有POS既Feel=)
女仔要捐男仔褲浪`哈哈..要順利捐到吾係甘易- -'
但真係好累`不停自殺式撞地, 我條腰同膝頭呀.. >...<
跳完背脊已經醱醱地..有想快D有片睇XD

1月19日比賽---沙田

 

假期後, 第一日返學' 精神很差..
我吾中意甘凍呀呀呀呀呀 .\ /.

收到吳慕瑩的朱古力..多謝=)
之前果D我仲未食曬, 仲有好多, 好似食極都仲有..
哈哈`除左朱古力外, 仲有一張合照同一封信`
隨信附送一隻軍曹系列, 你係咪特登嫁!!??? 救命
我吾會比自己擁有呢D騎尼怪/_\' 
  一定會諗辦法將佢送返去你身邊!!!!
至於你張童年學生...哈哈哈' 我吾會擺上網既..



拜託盧同學, 吾好成日開口埋口成堆粗口`好Un耳!!
講粗口仲流利過講英文-,- 坐你隔離簡直係污染我耳仔!! 


怕凍既我' 將自己包到成條糭甘=P


 

I Love Dance, I Love SUF

刊登時間︰2008-01-03 07:09 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 1 月 2 日  星期三
晴天
 

*2008-01-02

 

尋日訓左16個鐘 ` 呵
發左好多個夢, 其中一個令我好開心=)
雖然是場夢, 但也覺滿足 

今日開Msn, 耀Sd左張相黎,
一打開睇, 我係甘笑XDXD '
好低能但真係好正

EC S.U.F


4隻喪屍XD'XD

 

刊登時間︰2008-01-02 12:46 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 12 月 31 日  星期一
晴天
 

*2008-01-30

 

-除夕夜-

晏就冇野做, 執下張床.. 真係好多公仔-0-
今日終於狠心收埋曬佢地, 哈哈, 張床即刻寬敞曬xd
執左好耐, 執左好多野`吾知點解好開心!
之後出上水搵爸爸, 佢入左醫院..不過見佢都冇乜野
再搵埋彭丹就去BBQ..好凍..
B完就去上水廣場` 凍到痴線!!!  好迫好多人/_\'
2008年快樂*
新一年, 新開始

哈哈哈`同彭丹`咖哩倒數-v-
2008年第一個比我Cut線既人, 都係第一個Cut我線既人---
何俊希'''多謝曬喎!!
仲有, 更正!! 第一班同你去睇燈飾既朋友係我, 彭丹同耀呀!!!

回家路上' 同LKH傾電話, 一係吾傾, 一傾就好耐..

PS`江俊龍轉用Call 機, 要搵佢吾該打上Call台!!


就算只是敷衍都足夠, 但卻連敷衍也沒有..
明知希望過後會是失望' 但我竟然....

刊登時間︰2008-01-01 02:27 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 


*2007-12-31

 

當你喜歡上一個人的時候, 對方所說的話,

突然每一句都變得很重要, 都會不自覺地記住, 甚至在乎。

對方不一定有感覺, 但在自己心裡, 就會有一個位置, 是留給對方的!

大大小小的事情, 只要跟對方有關的, 都會想跟進,

事實上, 只是想跟對方更接近一些。

 

 

< 你以為愛是什麼 > 呵小宏

刊登時間︰2007-12-31 02:22 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 12 月 30 日  星期日
晴天
 

*2007-12-30

 

北上東門遊


訓得吾好, 一起身成身都吾舒服....
約左11點上水火車站等, 有人遲大到/_\'
1行8人::我, 晞晞, 咖哩, 彭丹, 艾菲, Lin, 耀, 哥

玩Games 先, 哈哈..碰碰車一早簡中左晞晞做目標xd
又玩海盜船 同 360度狂轉...我比上一次進步左, 冇嗌得甘勁!!
Lin拍左片- -' 放左係佢Xg...  -0-

按摩去, 哈`上次幫我按果個人都係到
佢仲記得我---記得我勁笑` =P
今次比上次舒服, 可能真係好累..

IMG0870A
哈哈, 好多人望住. 都吾知係咪未見過有人企係上面影相

按完就食野, 之後Ivy同哥走先..
漏左件嬲係牙哥到吾記得拎, 好采Lin有多一件
白痴`帶2件嬲出街= = 不過慶幸佢係白痴...xdxd
行街, 好焗好嘈, 播埋D好難聽好難聽既Disco歌!!!!!
本身吾舒服, 加埋甘既環境, 令我心情差上差.\ /.
行到7點返香港...收獲都Ok既..總算買到想買既野!
天氣凍`請記得著多伴衫*3

 

 

 

.. 若是問志願, 我想你開心 ..

刊登時間︰2007-12-30 11:14 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 12 月 29 日  星期六
晴天
 

*2007-12-29

 

GOOS SHOW=)

830起身(難得我今日訓得甘舒服, 但要早起/_\')
北區大會堂, 感覺好正=) 個台又大又多人睇!!




11個人塞入一部細到冇得再細既'車立' 入面, 迫到死..
完左就趕去聯和墟出第2個Show..
未夠鐘就係到玩, 哈哈哈, 成班都係Kai子xd 





學梓峻做熱身..嘩, 跳左幾下個心突然拿住痛
痛到..吾識點形容! 可能係High得濟負荷吾到..
完左係上水行左陣, 買左2本書.. 應該會好好睇xd



同Ivy`Cting`Lin`Zero哥`高佬出旺角..
哈..我買到嬲, 好開心呀!!
今日行到對腳斷甘濟-v- 真係好累呀...
個個走曬, 得返我, Lin, Ivy..去左一間鋪頭, Hea左勁耐
笑死, 哈哈..係甘試d 衫.. d 衫勁潮xdxd




養和堂廿四味..

成11點先走-  -' 真係好攰呀*
回程得返我同Lin, 係火車到係甘放大今日影果d相黎睇
低能嫁!!!!! 笑死xdxd  哈哈哈哈!!!!

一出左火車站, 凍到成身係甘震..對手超級凍!!
我缺乏溫暖..


哈哈哈哈, 何俊希!!!!!!!!!!! 


刊登時間︰2007-12-30 02:01 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 12 月 28 日  星期五
晴天
 

*2007-12-28

 

 今朝整意粉-v- 嘻, 好味!!!!!!
而家媽媽又返工..屋企冇人煮野食, 唯有靠自己啦
返學校補課, 個個都有野食=P
比Paul Sir 嚇一嚇, 我成粒糖吞左 想點..
3個鐘, 冇想像中甘難過..不過冇點聽過書..-3-
補完食糖水,再係大中行左陣回家去了'
呢排成日讀吾正D字, 又成日比人串- -'
8點返中心練舞..明天有
SHOW!

GOOD SHOW*
GOOD SHOW*
GOOD SHOW*
GOOD SHOW*
GOOD SHOW*
GOOD SHOW*
GOOD SHOW*
GOOD SHOW*


但..我..全身都冇力...點算..



海天堂廿四味, 甘而吾苦!!!                             







PS` 尋日跳舞除低左條手繩..
返到屋企先記起, 嚇死我, 以為吾見左!
好采, 放左係個袋到, 真係嚇死..


刊登時間︰2007-12-28 07:33 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2007 年 12 月 27 日  星期四
晴天
 

*2007-12-27

 

跳舞..8-10 和興攰`攰`攰`攰`攰..

自從8月個比賽完左之後  好耐未試過跳到甘攰
下下要我地比曬力..不停重覆跳跳跳跳
吾Play歌跳先最辛苦, 比吾到力..
我對腳已經瘀左好多撻, 聽日......
好快有比賽, 我諗一定會更攰更辛苦!!!
嘻`不過我地要加油*
SUF

預左比你地串, 上次係甘今次都吾例外- -

聽日世史補課...3個鐘呀.... 一定要買糖偷食=P

刊登時間︰2007-12-27 11:58 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]