cursorshelp
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
shan0929
暱稱: Sandra*
國家: 香港
地區: 北區
日誌統計
文章總數: 1124
留言總數: 621
今日人氣: 7
累積人氣: 17379
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2009HKCEE
Weather
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
*MY XANGA
Ar C
Ar Gi
BONLIN
CARMEN
CARR
CHAR2
Cherie
Cherry
CTING
Dragon
FATHANG
FISH
HEIHEI
IVY
Kai
Kerry
Kids
KimLing
kwan
LAURA
MAGGIE
Mo
Momoko
Moon
Moss
Neo
NONSTOPDANCING
PakHo
Saiga
Samantha
Sandra0929
Shu
SIU
Srain
Suet
SUF`WAC`POS
TallMen
Tan
TING
Toy
TSOIWING
Tze Chun
Wing
YAMA
Yau
Yiu
YOYO
ZREO哥
小豬-3-


2008 年 11 月 3 日  星期一
晴天
 

*2008-11-03

 

 

又係星期一, 又係星期一遲到, 想點呀!!!

今日較錯鬧鐘遲左起身, 加上返學時間鬼甘多人

唉..得返1次機會

中文, 有Quiz, 好似好易但都錯吾少...衰大意=(

世史 ..... 遊魂外太空

放學,  出門口見到親愛的 =P 嘻, 沒想到他今天會接我放學

Lunch, 食得很飽xD

然後坐他的單車尾, 哈哈哈哈, 好好笑!!  去停車場拎車xD

到他家本來是睇碟, 但2個都眼訓..最後選擇訓覺.. 一訓就訓到8點幾先走-0-'

他送我去搭車, 起初他堅持送我回家, 我拒絕

表面上他妥協了, 但...他趁我上車後也跟著上車, 哈哈..激死又好笑

 

天氣終於凍了, 好野好野~呵呵呵

 

 

刊登時間︰2008-11-03 11:58 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 11 月 2 日  星期日
晴天
 

*2008-11-02

 

 

呢2日屋企勁熱鬧

晨甘早D大人係廳傾計  比佢地嘈醒

之後起身聽佢地傾計*V* 好搞笑, 講返我地細個D野

話我岩岩出世果時由朝到晚1日到黑  正係識得喊

果時係婆婆, 素姑 輪流湊我, 搞到佢地火都黎=P 又話素姑掟我落床由我自己喊..

之後講到細佬出世最麻煩!

甘岩係年30晚, 牙姨話:: 人地個個忙聽日年初1, 而你媽就忙生仔

果時媽生細佬, 牙姨帶我去醫院...

新年著新衫, 所以比我著左爸買比我既紅卜卜新衫

但點知, 我賴尿*V* 哈哈哈  搞到條新褲濕左...

牙姨諗住我賴濕左年初1冇得著, 所以幫我用風筒吹乾...點知吹到過左龍...穿左2個洞

哈哈哈, 好Funny!!! 仲有好多!!!

 我最記得就係係我好細個既時候, 牙姨同姨丈帶我去睇水上x球

去同返既途中, 因為我吾想落地行, 所以我詐訓=P 好記得呢個!!!

 

晏就同表妹訓左一陣, 實在太累

之後就送牙姨去深圳, 順便同媽去左整牙

我隻牙要杜牙根, 今日整左1次, 痛到飛起-0-' 又補埋D蛀牙..

今次媽同我去, 下個星期日就要自己去

整完同荷姨一家4口食飯, 我岩岩整完冇得食...  然後回港... 功課功課!!

深圳都有畢打奧???


 

 

刊登時間︰2008-11-02 11:24 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 11 月 1 日  星期六
晴天
 

*2008-11-01

 

 

品媽 生日快樂

2個牙姨, 表妹, 表弟 尋晚黎左

夜晚果餐勁豐富 又大閘蟹又乳鴒

今朝7點幾比佢地嘈醒左, 之後成班人去左旺角飲茶再行街

Period黎, 好耐都未試過M痛, 嘩, 今天痛到@#$

好辛苦行到好憫憎, 最後頂吾順自己返屋企

搭火車果時, 痛到不得了, 係旺角返粉嶺好似幾粒鐘甘- -'

標曬冷汗 想暈甘濟

幾經辛苦返到屋企訓左陣就無事

食完飯夜晚同牙姨, 表妹去左星光大道睇香港夜景

原來我都好耐冇睇過-0-

 


 

 

 2日織好一條頸巾送比表妹xD

 

 

 10個月前曾做過這樣的一個測試

現在   10個月前

您的精神年齡19歲 / 18歲

與您實際年齡差1歲

幼稚度52% / 56%

成熟度54%43%

老化度8% / 14%

哈哈哈!!! 幼稚度少左2%, 要慶祝一下xD

我成熟左好多呀, 呵呵, 18歲果然係吾同D!!!

我既老化度..好野好野!!! 青春常駐

 

 

刊登時間︰2008-11-01 11:45 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 10 月 31 日  星期五
晴天
 

*2008-10-31

 

 

Happy Halloween

Maths 容易左1日又變返難.\/.

後尾半個鐘副校比我地睇碟 好快放學

親愛的 來接我放學=)  之後他陪我去火炭拎身分證

嘻, 身分證比戒奶紙張相好睇左=P 好野!!!

然後我倆去大埔食Lunch, 還探他姐姐更

嘩!!!2個人食3個下午茶餐xD  生大食積

還到大埔超級城行了一會  有Halloween 糖食xD

差不多6點就乘巴士返粉嶺

坐熱狗  吹著風  很舒服  由其有你在我身邊!!

 多謝!! 多謝!! 多謝!!!

多謝你犧牲了你的睡眠時間  放工後沒睡過也來陪我

知你很累, 但你口卻說沒有.....你是我最親愛的麥品盛

很快樂的一天

 

昨天的我的確很抱歉

 

 

刊登時間︰2008-10-31 08:57 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 10 月 30 日  星期四
晴天
 

*2008-10-30

 

 

粗略地睇回以前的日記

勾起很多回憶 從前的校園生活 還有很多很多...

我的從前  我沒有刻意去記起  亦沒必要去記起

但原來偶然停下來 想想自己的過去 重溫一些忘記了的記憶/片段

是一件有趣的事

但若果一直沉淪在過去的世界 是否有點辛苦了自己?

可笑! 以前的我就是經常把自己埋沒在過去.

以後要放眼未來!!!

 

 

早上他  送我上學, 還有雞翼粥, 真是第一次食

Maths, 又是計數, 今堂教比例, 終於識計了!!!!

放學跟他 和媽到行樂軒飲下午茶( 是他們第一次正式見面)

心情真的很差, 我發了脾氣

EQ低得過份

回家太累, 小睡了一會然後做功課

很多, 太多, 超級多.

 

 

 

刊登時間︰2008-10-30 11:27 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 10 月 28 日  星期二
晴天
 

*2008-10-28

 

 

劉翠婷生日快樂

放學即刻返屋企換衫

今天和親愛的 有個約會 ;)

到又一城睇<歌舞青春3>

開場之前我倆周圍行, 之後去了玩具反斗城, 哈哈



 

<歌舞青春3> 不錯!!! 男女主角都很美=P

哈哈哈, 我倆是最早入場的

之後即興去了旺角食一壽司<3 Yummy!Yummy!!

回家 十分累!!!!

 

 

 

刊登時間︰2008-10-29 11:05 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 10 月 26 日  星期日
晴天
 

*2008-10-26

 

 

媽媽生日快樂

星期日本來同學們話去唱K, 但要陪媽媽下午茶沒有去

本來媽叫我叫親愛的 一齊去`哈哈, 但那隻豬實在太累 zzzz

飲完茶後陪咖哩逛旺角  行左陣就頭都痛

腳軟!

之後Seafood叫我陪她到沙田拎東西-.-'

返粉嶺她都幾識做請我食糖水, 哈哈哈xP

返到家即刻開始我的''Project''

仲有2個月, 而家做定會吾會心急左D???

 

 

刊登時間︰2008-10-27 03:40 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 10 月 24 日  星期五
晴天
 

*2008-10-24

 

 

今日精神狀況很差

返學返屋企訓左陣 醒左之後一直頭痛 冇乜精神

鼻塞  流鼻水  打乞痴  病了..

止痛藥..1雞2味, 止頭痛順便止埋牙痛

晚上跟親愛的 食糖水

哈哈哈, 看了他小時候的學生相, 搞笑xD

吹吹風 十分舒服!!!!!!

 

最近真是肥了不少...需要努力減肥!!!

唉  美食當前, 忍得1次忍吾到第2次 鬼叫自己為食-.-

 

前陣執執下野 發現左呢部 傻瓜機

是經歷了三代:: 公公>牙姨>最後落在我手上=P

還有這些充滿回憶的信和嚇人相片-0-

 

 

 

刊登時間︰2008-10-25 01:13 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 10 月 23 日  星期四
晴天
 

*2008-10-23

 

 

2個月快樂

我愛你 愛著你

就像老鼠愛大米

 

今日係班房食三文治比人捉  再有下次就缺點

連續2日都比佢捉, 今日明明係最後一啖, 甘都比佢見到

極度懷疑係牙個嬸報寸.\ /.

Maths, 我比甘貴學費吾係返黎聽你叫我地自己做!!!!

我識就吾洗坐係到啦, 大佬呀!

放學即刻返屋企, 換衫出火車站搵親愛的 去旺角

第一站是唱K, 第一次跟他唱=P  唱了3小時, 最後2個都唱到聲沙

第二站, 逛街

第三站, 每月23號的例牌菜, 影貼貼=) 好好笑!!!!

第四站, 譚仔雲南米線, 雖然環境是遜色了少少, 但好味的!!!

最後再逛了一會就回家去

很快樂的一天 *V*  I LOVE U

 

 

刊登時間︰2008-10-24 12:16 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 10 月 22 日  星期三
晴天
 

*2008-10-22

 

 

昨天拼命做英文功課 救命!

雖然星期三的英文課很Funny, 但都很Terror

下星期到我們班坐頭房, 還要小測, 死硬了....

轉堂 先來一個小Lunch

地理牙Sir 說不堂開始不能上課吃東西

我們的確過份了點點...當住他的面吃腸粉, 抄面, 砵仔糕, 魚蛋, 燒賣, 雪糕等等

這堂頗專心聽書, 最後臨下課前牙Sir 破口大罵, 同學們要生性!

Lunch, 8人1齊碗仔翅 xD  Wooo.

一早已表明不相信有UFO的存在, 不相信什麼什麼外星人來入侵地球

以我我個人立場來說 我覺得這麼都是無譇之

無論將來發生與否, 現在我的絕不會相信

 在你們討論的時候我已經沒有作聲

最後為什麼一直要追問我為何不相信, 說什麼是否我害怕?

這就是像宗教信仰一樣, 我有權去選擇相信與否, 但你無權去干涉我

你有你的一套, 我也我自己的一套, 請不要強迫別人去認同你

要我認同, 抱歉, 做不到, 就是那麼''硬頸'' 又如何

英文堂你不斷跟我說UFO, 我都告訴了你, 我沒興趣

叫你找別的同學分享, 到最後還在屈我說我叫你繼續說下去

很躁底!! F**K !!這一刻真的生氣了!!

中文課, 時間過得很快, 真的囍歡上中文=)

放學馬上回家 晚上吃過飯後親愛的 來找我食糖水

哈哈, 正!!!!

在公園坐了一會之後周圍走, 哈哈哈, 很好笑

我背得起他, 還可以走幾步...幾步後...腳軟了=P 超負荷!

又行了石春路, 年紀大, 很痛-.-'

哈哈, 玩馬拉松, 親愛的 輸了

最後到公園打了一會千秋, 逛了一會兒Wellcome就回家

今天晚上過得很快樂, 謝!

 

 

刊登時間︰2008-10-23 12:01 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]