| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2009 年 3 月 22 日 星期日 |
 |
|
|
*2009-03-22
|
今日呢篇日記我吾識打-____-'
6:30pm 發生左1件意想不到既事
嚇呆左, 好似發夢甘既感覺 
同埋今日既心情起伏好大好大
誇張同老土d講句, 真係似玩過山車
原來當我有幾甘吾開心都好, 只要見到你..就會好快冇事
這是真的
糖痴豆
|
| 刊登時間︰2009-03-23 01:18 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2009 年 3 月 20 日 星期五 |
 |
|
|
*2009-03-20
|
尋日冇返學
今日返到去上maths 堂冇野做
書又教曬係到比我地做paper , 時間hea住過..
今日應該係我地既Last day, 但好似完全冇氣氛冇人提起-.-
放學後佢地提議去唱K 補祝小唐生日
約左6:30 去粉嶺火車站等,等到7點都仲未齊人-0-'
8點拎房, 第1時間拎野食!! 勁多人..
今次有11人, 房間好細..1人1個patpat位..
哈哈, 今次文杰都黎, 所有人都嚇親!! 佢將第一次唱K奉獻左比我地
佢為我地SOLO左一首:: 夕陽無限好
臨尾係到玩埋D 變態野, 我連輸左六鋪.. 果杯野難飲到嘔
仲有粒雪糕魚蛋, shitttt -.-
我已經成為個個都可以蝦既對象
  
 
|
| 刊登時間︰2009-03-21 02:34 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2009 年 3 月 19 日 星期四 |
 |
|
|
*2009-03-19
|
多謝你知道我需要找人傾訴的時候會陪我
多謝你的開解和笑話 真的好笑
多謝妳深夜還肯下來陪我
多謝妳在我痛哭時不斷安慰我
多謝妳多一句「吾好忍啦, 喊啦」可以讓我大聲哭出來
多謝你, 多謝妳
多謝你倆
還有您, 多謝您給予我一個痛哭的機會
|
| 刊登時間︰2009-03-19 05:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2009 年 3 月 18 日 星期三 |
 |
|
|
*2009-03-18
|
時間性頭暈
呢2日都係甘`1到左3,4 點就會開始頭暈
最後1堂中文堂, Billy話我不幸地識左呢班人, 叫我快d同佢地絕交
佢地今日歌王上身係甘唱歌
原來吾經吾覺已經過左半年, 相處左半年, 好快大家又各散東西
時間好似過得好快
尋晚訓吾著, 禁返d 舊信息黎睇
原來有好多野係不知不覺之間已經變緊
回想下最近, 其實我都變左..
我覺得自己呢排好似有好多心事甘
坐係電腦前面, 聽住歌, 眼淚可以一直流一直流..
「你可以看見我在熒幕前的宇,但你看不見我在鍵盤下的淚」
只有自己先最清楚自己係咩心情
好想好想搵個地方可以伕我大大聲甘喊出黎
尋日玩facebook tag, 有1條問題: 最近有什麼開心的事?
我諗左好耐, 我真係諗吾到答吾出
我真係..亂諗左好多野..
|
| 刊登時間︰2009-03-18 08:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2009 年 3 月 17 日 星期二 |
 |
|
|
*2009-03-17
|
這幾天
不止你的心情跟以往有點不同` 我也是
正如你所講: 不知道為什麼
一種鬱在心中, 很難受的感覺, 莫名其妙的
Baby, 我在想念你, 你知道嗎?

|
| 刊登時間︰2009-03-17 11:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2009 年 3 月 16 日 星期一 |
 |
|
|
*2009-03-16
|
尋晚親愛的 說要去踩單車運動一下
我又即慶到樓下跑步-v-
差吾多跑完的時候看見親愛的 踩單車來找我, 哈哈>3<
他載了遊了一圈後送我回家, 他回上水晚飯
晚上12點多上床睡, 睡不著打開收音機聽別人的故事
本來打算今早6點起身溫書, 但...失敗了
今天上了巴士返校途中才察覺會遲到..幸好刑期已屆滿
當堂鬆一口氣=P
中文堂在討論昨晚的<星期日檔案, 港女講男>
Billy 跟我們到說他身邊朋友的故事, 又談到男女之間關係
愛一個人, 要接受他/她的全部, 所有優點缺點
愛不單止是接收, 還有付出, 只要真心對待過便足夠
還有, 最重要的是溝通, 沒有溝通, 說有幾多愛都是假的
P.S: Billy 踢爆左白痴仔中意雞榮, 哈!
放學親愛的 陪我食Lunch
之後到他家, 他送我禮物, 是很多很多的零食, 他想肥死我-v-
都是我囍歡吃的, 多謝親愛的
 
這幾天思緒有點混亂
|
| 刊登時間︰2009-03-17 12:07 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2009 年 3 月 14 日 星期六 |
 |
|
|
*2009-03-14
|
相機又壞了..Bitch
3月14日, 旺角2人行
一杯珍珠奶茶及一客薯條便滿足了我們
本來訂了台食自動餐, 但最後為街頭美食放棄了
晚上到麥當當解決=P
   
誰還珍惜眼淚
我想去盡情放肆放控 醉了什麼都可以不理
我把自己都弄得好辛苦
今天他說了一句: 我不愛發脾氣的你
|
| 刊登時間︰2009-03-14 10:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2009 年 3 月 12 日 星期四 |
 |
|
|
*[ 此日誌受密碼保護 ]
|
|
| 刊登時間︰2009-03-12 08:14 PM |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 113 | »
|