| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2008 年 12 月 21 日 星期日 |
 |
|
|
*2008-12-21
|
今日同親愛的 去左上水睇眼仔之後去行街街
哈哈哈, 今日有人發姣
大家都有收獲, 親愛的 買得多過我!!!
平時同我行街只有我買佢吾會買, 好少可會甘
今次1次過滿足佢3個願望!!! 最開心係你啦 ; )
今日行到好累!! 係火車到Zzzzzzz 左
本來佢送我返屋企就走, 之後媽媽叫佢留低食飯1齊做節, 哈哈
再睇埋獎門人先走, 今天很快樂!
  

為什麼要動搖過, 才學會堅定
為什麼要失去過, 才學懂珍惜
才子就可以風流嗎? 呸!
|
| 刊登時間︰2008-12-22 01:23 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 12 月 20 日 星期六 |
 |
|
|
*2008-12-20
|
晏就又去左咖哩屋企玩B
一去到佢係到飲奶, 佢今日心情勁令, 對住我笑xD
 
我r 佢隻腳板仔, r完之後佢又自己遞返起等我r, 幾次都係甘xD
玩玩下又無啦啦''buu'' 我, 又伸利仔, 超好笑, 好鬼Q
之後帶B 落樓下玩,見到有聖誕樹, 捉住佢影相, 點知佢中意D信箱多過聖誕樹
搞左好耐終於影到幾相張=P
  
  
5點幾同咖哩出旺角Join埋牙邱去唱K
牙邱心入面那團唱K的火熄滅吾到

唱到10點幾Cut左走, 行左陣就搭火車回家
勁講Youtube d gag, 有個小朋友偷聽我地講野笑到標眼水xD 佢仲好笑過d gag
太正! 好似好耐冇發過癲甘
  
   
P.S::: 今日係旺角行行下有人突破捉住我個頭
望一望, 原來係牙哥, 開心到傻左, 哈!
|
| 刊登時間︰2008-12-22 01:04 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 12 月 19 日 星期五 |
 |
|
|
*2008-12-19
|
嚴重的失眠 7am先訓得著 `名副其實眼光光等天光
訓左3個半鐘又起身返學-____-'
一入到班房, 牙Sir:: 我今日有少少吾舒服, 應該係感冒
今日吾教書啦!!! 你地做住Paper先, 我上樓上睇醫生, 好快落黎..
完全O曬咀, 真係夠經典!!!!!!
有人話::上面個醫生吾好嫁, 長洲有個神醫呀xD (哈哈!)
頂! 倪周聯婚, 好一名口甜舌滑既賤男
林敏聰:: 甘咪粒卵點算? (咩卵?) 張卵呀!!! (張茆)
哈哈哈, 笑死我!!
親愛的 第1堂學車, 學完後等我放學1齊食魚米家=)
食完親愛的 陪我等Seafood, 之後他回家
陪Seafood 配眼鏡後就周圍睇下衫, 有時1見鐘情好難控制到自己-v-
媽買左個新爐, 邀請親愛的 來剪綵開張--打邊爐!!!!
媽不停的迫我們吃吃吃..吃吃吃..最後飽到不得了-w-
Woooo, 傻瓜很眼訓1直在死撐著!! 但今晚吃得很開心, 他也逗得我媽很開心
|
| 刊登時間︰2008-12-20 12:52 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 12 月 18 日 星期四 |
 |
|
|
*2008-12-18
|
諗起牙哥既一番話
彼此錯失過, 到現在更珍惜, 而家甘樣吾係仲好咩?
一位夫人打電話給建築師,說每當火車經過時,她的睡床就會搖動。
“這簡直是無稽之談!建築師回答說, ”我來看看“ 。
建築師到達後,夫人建議他躺在床上,體會一下火車經過時的感覺。
建築師剛上床躺下,夫人的丈夫就回來了。他見此情形,便厲聲喝問: “你躺在我妻子的床上幹什麼” ?
建築師戰戰兢兢地回答: “我說是在等火車,你會相信嗎” ?
有些話是真的,卻聽上去很假;有些話是假的,卻令人無庸置疑。
其實動聽的說話背後, 幾成真?幾成假?
相信只有說話的人知道
講真話係咪一定等於係好?
有時無需要去追究是真是假, 大家聽完開心就算
尋根究砥, 最終都係辛苦左自己
你想人地點對你, 你就先要甘樣對人
切勿對號入座
|
| 刊登時間︰2008-12-19 05:19 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 12 月 17 日 星期三 |
 |
|
|
*2008-12-17
|
吾通我都有渴睡症??
尋晚明明好眼訓..最後都碌到12點幾先訓得著
好似逃避緊D野, 都又吾知係咩,,,我覺得自己好煩好煩
今日係2008年最後一堂KenKan 英文堂,好好笑!!!!!! 擲碎左本筆記xD
今日收到一份大大大的X'mas 禮物.. 全班罰抄800次- . -'
上完地理食Lunch, 之後上中文
又係SBA book report , 睇睇睇睇..寫寫寫寫
晚上親愛的 來了我家一會兒, 哈哈, 還見了我爸
::::::::
朋友是什麼? 朋友是:
當別人懷疑你時, 他還相信你
當你難過時, 願意安靜地陪著你渡過
當你開心時, 他比你更開心
當你遭遇逆境時, 他會不請自人的人
要怎麼分辨誰才是你最好的朋友?
有困難的時候, 你第一個想要求助的是誰?
當傷心的時候, 你第一個想要訴求的是誰?
好的朋友, 不會錦上添花, 只會雪中送炭
好的朋友, 不一定掛在咀上, 但一定放在心裡
朋友, 當你看到此文章時, 你會知道我是說你
可惜, 你不會看到
|
| 刊登時間︰2008-12-17 10:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 12 月 16 日 星期二 |
 |
|
|
*2008-12-16
|
一返到學校就問:: 陣間Lunch 食咩?
大家返學就係為左討論Lunch 食咩..呢個問題真係幾煩下-,-
好憎星期2的英文堂, 悶到發毛..
成堂就係聽Listening -_____-' 個助教又望住曬, 做乜都吾得
杜子生日我地全部夾錢比佢去割雙脈皮, 笑死!!
今年學校冇X'mas Party , 我地決定自己搞xD <大笑之歌>MV幾時先拍得成呀?
最近Lunch 多左人1齊食, 今日好好笑, 一路趕返學校一路狂笑, 扯曬蝦-__-'
中史Quiz, 吾打吾撞Pass左=P 今日中史堂過得好快
放學有親愛的 送糖水來, 海帶綠豆, 好味!!
再周圍行左陣就回家冬眠一會, 嘩..今天真的很累
|
| 刊登時間︰2008-12-16 10:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 12 月 15 日 星期一 |
 |
|
|
*2008-12-16
|
明晨眼腫了 (只)怪我的氣量窄
真巧合, 我們仨都不約而同有相同的煩惱-口-'
中文堂, SBA book report
聊聊天, 過了30分鐘
呆呆想, 過了30分鐘
看看書, 過了30分鐘
好煩好煩好煩!!!! 頭痛頭痛頭痛!!!!
Hist. 聊天過 (男人和女人)
放學有親 愛的陪我食Lunch, 租了<凸務卡啦蘇>, 太多黃色笑話-0-
食過晚飯後回家, 有他親手弄的五香肉丁公仔面
被人從後偷拍了我們-0-
 
|
| 刊登時間︰2008-12-16 01:23 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 12 月 14 日 星期日 |
 |
|
|
*2008-12-14
|
好似好多日冇打日記甘/_\'
星期六朝早同左親愛的, 品爸, 品姐去飲早茶
哈哈哈, 好搞笑, 爆大獲xD
2pm 同親愛的 去左紅場睇手球比賽
女A 心誠VS何中 好刺激
之後睇埋男仔, 6點鐘回家眠一眠=P
星期日訓醒後到咖哩家玩B, 她實在太可愛!!!!
教她跳舞, 了鼻哥 和 伸利=P 哈哈, 很快學識..佢條利仔好鬼Q
BB 真係好搞笑, 同佢玩得好開心
  
  
之後同咖哩出紅場睇手球
男A 心誠對何中 好刺激緊張!!! 再睇埋女A 爭季軍
心誠拎左冠軍同季軍, 弓囍
   
P.S, 有人翻舊帳??? 吾講都吾記得原來有人放過我2次飛機囉!!!
anyway, thank you sosososoooo much =)
朋友, 緣盡? 這一世都不能盡!
無論發生什麼事, 我都有你這位朋友(是你說的, 我會銘記)

|
| 刊登時間︰2008-12-16 12:52 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 12 月 12 日 星期五 |
 |
|
|
*2008-12-12
|
實在太好笑, 不得不上傳分享一下xD








一路整, 一路笑死我
|
| 刊登時間︰2008-12-12 11:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 12 月 11 日 星期四 |
 |
|
|
*2008-12-11
|
薯Ling 生日快樂
Maths堂玩計數機, 極度低能!!!
暴龍機` 搖控轉台`打電話等, 笑死!!!
放學同親愛的 出旺角唱K, 2個人唱足4個鐘, 聲都沙曬, 夠曬喉xD
 
 
唱完去左食小丸子, 交收!! 嘩, 安心曬=P
之後又食M記, 捧住個肚走, 飽到不得了
一齊搭火車, 自己回家, 他繼續他的下半場
|
| 刊登時間︰2008-12-12 12:34 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 113 | »
|