cursorshelp
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
shan0929
暱稱: Sandra*
國家: 香港
地區: 北區
日誌統計
文章總數: 1124
留言總數: 621
今日人氣: 59
累積人氣: 17443
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2009HKCEE
Weather
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
*MY XANGA
Ar C
Ar Gi
BONLIN
CARMEN
CARR
CHAR2
Cherie
Cherry
CTING
Dragon
FATHANG
FISH
HEIHEI
IVY
Kai
Kerry
Kids
KimLing
kwan
LAURA
MAGGIE
Mo
Momoko
Moon
Moss
Neo
NONSTOPDANCING
PakHo
Saiga
Samantha
Sandra0929
Shu
SIU
Srain
Suet
SUF`WAC`POS
TallMen
Tan
TING
Toy
TSOIWING
Tze Chun
Wing
YAMA
Yau
Yiu
YOYO
ZREO哥
小豬-3-


2008 年 12 月 21 日  星期日
晴天
 

*2008-12-21

 

 

今日同親愛的 去左上水睇眼仔之後去行街街

哈哈哈, 今日有人發姣

大家都有收獲, 親愛的 買得多過我!!!

平時同我行街只有我買佢吾會買, 好少可會甘

今次1次過滿足佢3個願望!!! 最開心係你啦 ; )

今日行到好累!! 係火車到Zzzzzzz 左

本來佢送我返屋企就走, 之後媽媽叫佢留低食飯1齊做節, 哈哈

再睇埋獎門人先走, 今天很快樂!

 

為什麼要動搖過, 才學會堅定

為什麼要失去過, 才學懂珍惜

才子就可以風流嗎? 呸!
 

 

 

刊登時間︰2008-12-22 01:23 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 12 月 20 日  星期六
晴天
 

*2008-12-20

 

晏就又去左咖哩屋企玩B

一去到佢係到飲奶, 佢今日心情勁令, 對住我笑xD

我r 佢隻腳板仔, r完之後佢又自己遞返起等我r, 幾次都係甘xD

玩玩下又無啦啦''buu'' 我, 又伸利仔, 超好笑, 好鬼Q

之後帶B 落樓下玩,見到有聖誕樹, 捉住佢影相, 點知佢中意D信箱多過聖誕樹

搞左好耐終於影到幾相張=P


5點幾同咖哩出旺角Join埋牙邱去唱K

牙邱心入面那團唱K的火熄滅吾到

唱到10點幾Cut左走, 行左陣就搭火車回家

勁講Youtube d gag, 有個小朋友偷聽我地講野笑到標眼水xD 佢仲好笑過d gag

太正! 好似好耐冇發過癲甘


P.S::: 今日係旺角行行下有人突破捉住我個頭

望一望, 原來係牙哥, 開心到傻左, 哈!

 

 

 

 

刊登時間︰2008-12-22 01:04 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 12 月 19 日  星期五
晴天
 

*2008-12-19

 

嚴重的失眠 7am先訓得著 `名副其實眼光光等天光

訓左3個半鐘又起身返學-____-'

一入到班房, 牙Sir:: 我今日有少少吾舒服, 應該係感冒

今日吾教書啦!!! 你地做住Paper先, 我上樓上睇醫生, 好快落黎..

完全O曬咀, 真係夠經典!!!!!!

有人話::上面個醫生吾好嫁, 長洲有個神醫呀xD (哈哈!)

頂! 倪周聯婚, 好一名口甜舌滑既賤男

林敏聰:: 甘咪粒卵點算? (咩卵?) 張卵呀!!! (張茆)

哈哈哈, 笑死我!!

 

親愛的 第1堂學車, 學完後等我放學1齊食魚米家=)

食完親愛的 陪我等Seafood, 之後他回家

陪Seafood 配眼鏡後就周圍睇下衫, 有時1見鐘情好難控制到自己-v-

 

媽買左個新爐, 邀請親愛的 來剪綵開張--打邊爐!!!!

媽不停的迫我們吃吃吃..吃吃吃..最後飽到不得了-w-

Woooo, 傻瓜很眼訓1直在死撐著!! 但今晚吃得很開心, 他也逗得我媽很開心

 

 

刊登時間︰2008-12-20 12:52 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 12 月 18 日  星期四
晴天
 

*2008-12-18

 

諗起牙哥既一番話

彼此錯失過, 到現在更珍惜, 而家甘樣吾係仲好咩?

 

一位夫人打電話給建築師,說每當火車經過時,她的睡床就會搖動。
“這簡直是無稽之談!建築師回答說, ”我來看看“ 。
建築師到達後,夫人建議他躺在床上,體會一下火車經過時的感覺。
建築師剛上床躺下,夫人的丈夫就回來了。他見此情形,便厲聲喝問: “你躺在我妻子的床上幹什麼” ?
建築師戰戰兢兢地回答: “我說是在等火車,你會相信嗎” ?

有些話是真的,卻聽上去很假;有些話是假的,卻令人無庸置疑。

 

其實動聽的說話背後, 幾成真?幾成假?

相信只有說話的人知道

講真話係咪一定等於係好?

有時無需要去追究是真是假, 大家聽完開心就算

尋根究砥, 最終都係辛苦左自己

你想人地點對你, 你就先要甘樣對人

切勿對號入座

 

刊登時間︰2008-12-19 05:19 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 12 月 17 日  星期三
晴天
 

*2008-12-17

 

吾通我都有渴睡症??

尋晚明明好眼訓..最後都碌到12點幾先訓得著

好似逃避緊D野, 都又吾知係咩,,,我覺得自己好煩好煩

今日係2008年最後一堂KenKan 英文堂,好好笑!!!!!! 擲碎左本筆記xD

今日收到一份大大大的X'mas 禮物.. 全班罰抄800次- . -' 

上完地理食Lunch, 之後上中文

又係SBA book report , 睇睇睇睇..寫寫寫寫

晚上親愛的 來了我家一會兒, 哈哈, 還見了我爸

 

::::::::

朋友是什麼? 朋友是:

當別人懷疑你時, 他還相信你

當你難過時, 願意安靜地陪著你渡過

當你開心時, 他比你更開心

當你遭遇逆境時, 他會不請自人的人

要怎麼分辨誰才是你最好的朋友?

有困難的時候, 你第一個想要求助的是誰?

當傷心的時候, 你第一個想要訴求的是誰?

好的朋友, 不會錦上添花, 只會雪中送炭

好的朋友, 不一定掛在咀上, 但一定放在心裡

 

朋友, 當你看到此文章時, 你會知道我是說你

可惜, 你不會看到 

 

 

刊登時間︰2008-12-17 10:43 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 12 月 16 日  星期二
晴天
 

*2008-12-16

 

一返到學校就問:: 陣間Lunch 食咩?

大家返學就係為左討論Lunch 食咩..呢個問題真係幾煩下-,-

好憎星期2的英文堂,  悶到發毛..

成堂就係聽Listening -_____-'  個助教又望住曬, 做乜都吾得

杜子生日我地全部夾錢比佢去割雙脈皮, 笑死!!

今年學校冇X'mas Party , 我地決定自己搞xD <大笑之歌>MV幾時先拍得成呀?

最近Lunch 多左人1齊食, 今日好好笑, 一路趕返學校一路狂笑, 扯曬蝦-__-'

中史Quiz, 吾打吾撞Pass左=P 今日中史堂過得好快

放學有親愛的 送糖水來, 海帶綠豆, 好味!!

再周圍行左陣就回家冬眠一會, 嘩..今天真的很累

 

 

 

刊登時間︰2008-12-16 10:15 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 12 月 15 日  星期一
晴天
 

*2008-12-16

 

 

明晨眼腫了 (只)怪我的氣量窄


真巧合, 我們仨都不約而同有相同的煩惱-口-'

中文堂, SBA book report

聊聊天, 過了30分鐘

呆呆想, 過了30分鐘

看看書, 過了30分鐘

好煩好煩好煩!!!! 頭痛頭痛頭痛!!!!

Hist. 聊天過 (男人和女人)

放學有親 愛的陪我食Lunch, 租了<凸務卡啦蘇>, 太多黃色笑話-0-

食過晚飯後回家, 有他親手弄的五香肉丁公仔面

被人從後偷拍了我們-0-

 

 

刊登時間︰2008-12-16 01:23 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 12 月 14 日  星期日
晴天
 

*2008-12-14

 

好似好多日冇打日記甘/_\'

星期六朝早同左親愛的, 品爸, 品姐去飲早茶

哈哈哈, 好搞笑, 爆大獲xD

2pm 同親愛的 去左紅場睇手球比賽

女A 心誠VS何中 好刺激

之後睇埋男仔, 6點鐘回家眠一眠=P

 

星期日訓醒後到咖哩家玩B, 她實在太可愛!!!!

 教她跳舞, 了鼻哥 和 伸利=P 哈哈, 很快學識..佢條利仔好鬼Q

BB 真係好搞笑, 同佢玩得好開心


之後同咖哩出紅場睇手球

男A 心誠對何中 好刺激緊張!!! 再睇埋女A 爭季軍

心誠拎左冠軍同季軍, 弓囍

 

 

P.S, 有人翻舊帳??? 吾講都吾記得原來有人放過我2次飛機囉!!!

anyway, thank you sosososoooo  much =)

朋友, 緣盡? 這一世都不能盡!

無論發生什麼事, 我都有你這位朋友(是你說的, 我會銘記)

 

 

 

刊登時間︰2008-12-16 12:52 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 12 月 12 日  星期五
晴天
 

*2008-12-12

 

實在太好笑, 不得不上傳分享一下xD








 

一路整, 一路笑死我

 

刊登時間︰2008-12-12 11:37 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 12 月 11 日  星期四
晴天
 

*2008-12-11

 

薯Ling 生日快樂

Maths堂玩計數機, 極度低能!!!

暴龍機` 搖控轉台`打電話等, 笑死!!!

放學同親愛的 出旺角唱K, 2個人唱足4個鐘, 聲都沙曬, 夠曬喉xD


唱完去左食小丸子, 交收!! 嘩, 安心曬=P

之後又食M記, 捧住個肚走, 飽到不得了

一齊搭火車, 自己回家, 他繼續他的下半場

 

 

 

刊登時間︰2008-12-12 12:34 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]