| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2008 年 12 月 8 日 星期一 |
 |
|
|
*2008-12-08
|
晏就同親愛的 去街街
首先買''証人'' 戲飛, 之後食Q燒餅同小丸子-v-
陪他睇鞋, 睇中的那對卻冇碼..激死!!! 累他受到極大打擊.. =(
再周圍行, 哈哈, 本來今天是陪他來買東西..最後我收穫比他多=P
你 別放棄!! 別灰心!! 別氣餒!!
逛完後就去看'' 証人'' 實在太正!!! 緊張情緒由開場維持至完場!!! 完全投入了劇情
每一位演員都演得很好, 小妹妹好可愛!!! 好睇到喊左出黎..
親愛的 肚痛-0-'
完場後馬上和他飛奔回粉嶺, 我們買了麥當當, 然後去了我家, 一齊看獎門人
嘻, 我媽笑他某晚上唱歌..
看完就送他搭車, Wooo..天氣很冷, 寒冷天氣還會維持多一星期..
I Love U, Baby

|
| 刊登時間︰2008-12-08 12:54 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 12 月 5 日 星期五 |
 |
|
|
*2008-12-05
|
開心星期4 =)
上完Maths, 同親愛的 食Lunch
之後陪他出沙田剪頭髮, 哈哈, 有人發姣, 絕不放過任何一個可以照鏡的機會!!
等佢剪完就周圍行下, 他睇鞋
本來說去旺角, 睇戲, 最後取消! 我倆去了Snoopy 公園影相 xD
  
  
  
  
  
 

上面呢張相...都吾知等左幾耐先影到!!!! .\____/.
再到新城市那個空中花園坐了一會=P
返上水,去了親愛的 家一會, 剛好品媽煮了渣咋, 好味xD
哈哈, 親愛的 再次穿起校服xD 今天我們拍了很多相

等到8:30pm 我便到囍宴找龍, 耀, Bee ,,,江俊龍, 太耐冇見了!!
打邊爐!!!! 係甘撩個女部長-v-' 哈哈, 佢又玩得
食到最後有人提議玩鬥快飲汽水, 哈哈哈哈!!! 根本就忍吾到笑!!!
第2次笑得太勁..我飲到嘔左出黎, 牙龍笑到係鼻哥隆噴左出黎xD
 
11點走, 我再到畢打奧找親愛的 和他們
嘻, 因為有親愛的 在, 我可以飲得很放心=P
第1次跟他的朋友這樣玩, 我也要好好訓練自己的技術
2點跟邱, 咖哩打的回家去
*V*
|
| 刊登時間︰2008-12-05 08:11 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 12 月 3 日 星期三 |
 |
|
|
*2008-12-03
|
江俊龍生日快樂!!!
今日突然間諗通左1樣野
今日見到Peggy, 杏兒同牙畢-0-' 1係吾見, 1見就見3個
9月26號的相
 

  
 
  
  
|
| 刊登時間︰2008-12-03 10:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 12 月 2 日 星期二 |
 |
|
|
*2008-12-02
|
12月1號, 世界愛滋病日
利澍鏗生日快樂
放學沒有出席他們的唱k 派對, 同親愛的 去食Lunch
漏了中文File 給張啟彬執了, 然後要脅我, 最後我寧死不屈-.- wow!
哈哈, 今天替親愛的 換床單, 我真是十分水皮
晚上, 喝了品媽的湯, 食了親愛的 煮的烏冬
臨走前還看見品爸
比人強迫吃了 紫菜牛丸 當宵夜, 呵!
12月2日, 張啟彬生日快樂
昨天沒有出席唱K派對, 預左今日會比佢地講
杜子也沒有出席, 他們不停說我們都''冇朋友'' -口-'
起初也沒有什麼, 但後來講得太過份, 開始嬲嬲地
玩都要有個普, 容忍都有個限度
Lunch, 本來想食車仔面, 最後食牛面, 差好遠-.-
中史堂, 大家都沒心機聽書, 最後''圍威喂'' 聊天去了
我們大家都沒朋友!!!
放學收到親愛的Msg, 但電話卻沒電-口-' 玩野??
剛好撞到他們, 問完那裡有中銀後他們扯我書包不放我走....
還扯著我書包在轉-,-' 發明這一招的人真夠狠!! 最衰他們都不是咩書包.\___/. 沒有得反擊!
幸好牙Sir 剛好出來, 我逃走了
首先一枝箭沖去上水中心中銀, 怎料我找不到
再後最快步行速度行去舊墟中銀..途中買了手機電=P
打給親愛的, 原來他在馬會隔離的中銀-_________-'
唉......暈死我了, 兜了一個大大大大大圈
見了一會然後回家, 心情的確有點差, Sorry
回家睡了一會, 晚上跟親愛的 食糖水!!
真是很久很久沒食了<3 然後返華明坐了一會, 吹吹風, 很舒服
快樂的! 親愛的!
|
| 刊登時間︰2008-12-03 12:57 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 12 月 1 日 星期一 |
 |
|
|
*2008-12-01
|
掙扎了很久, 終於把Msg Send 出
是我的負面情緒影響了你
我今天的狀態很失儀, 對不起
有你在身邊, 我舒服了很多, 謝謝你=)
我倆感情更進一步
|
| 刊登時間︰2008-12-01 12:51 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 11 月 30 日 星期日 |
 |
|
|
*[ 此日誌受密碼保護 ]
|
|
| 刊登時間︰2008-11-30 01:55 AM |
|
2008 年 11 月 29 日 星期六 |
 |
|
|
*2008-11-29
|
小榮生日快樂!
尋晚同宇宙無敵超級大型仔QQ 哥傾MSN 傾到興起無啦啦斷線.\________/.!!!!!
激死我, 搞左半個鐘都整吾到放棄左, 2點幾上床訓
輾轉反側訓吾著, 好煩!
一起身心情其差, 好想自己冷靜一下
自己北上整牙
第一次係深圳自己周圍行, 差D盪失路
去左金光華商場, 之後再搭地鐵去萬象城
呢2個商場都好似又一城!!
  
  
  
  
  
返香港出旺角睇<< 海角七號>> Full曬要坐頭等-.-
本來期望吾高, 正係想試下自己去睇戲
點知真係好好睇!! 又搞笑又感動!! 男主角好吸引!!

可惜有D位自己分左心, 睇多次都濟呀xD!!!!
搭火車時胃痛....返上水搵咖哩食鍋貼大王
成日正係食左3隻鍋貼同2隻牛肉飽-.-'
係上水行返華明, 係M記坐左陣, 睇到好多人比到自動門Fake左
差吾多1點返屋企
thz u*
|
| 刊登時間︰2008-11-30 01:31 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 11 月 28 日 星期五 |
 |
|
|
*2008-11-28
|
放學同親愛的 去食Lunch, 行左陣就返屋企
搭車果時醒起自己漏左張班相係課室, 超吾開心=(
Sd SMS 比小榮佢地幫我搵下
之後學校打電話黎, 問我係咪漏左畢業相=P 呵, 安樂曬!!
好采我張班相吸左我個令令名印xD
我男朋友都不知幾甘可愛!
|
| 刊登時間︰2008-11-28 06:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 11 月 27 日 星期四 |
 |
|
|
*2008-11-27
|
我已經成為佢地整古既目標-________-'
派了班相, 懷疑拍攝的相機像數低得可憐!! 未見過班相質數甘低
放學, 我親愛的豬 來接我放學=) 然後一起食Lunch
之後去左親愛的 屋企玩NDS ,我輸了....吾服氣...都係輸...
品媽回來, 我們喝湯吃花生, 睇他們手球的錄影片段
還拍了照, 出自我手的照片拍得十分有動感
 
他雙手在消失中....這就是傳說中的鬼影手-0-

6時多就走了, 可惡的傢伙打我, 打到我2隻手臂都好痛-.- 發脾氣走了
跟傢伙傾電話, 實在好笑!! 哈!! 跟著他說話!!!
晚上跟傢伙聊MSN, 也很好笑>3<
My Name Is 聲咋, I Love 呠呠呠呠

|
| 刊登時間︰2008-11-28 12:57 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 11 月 26 日 星期三 |
 |
|
|
*2008-11-26
|
躲在被竇內哭了起來
有一點討厭自己, 為什麼要這樣
每次一哭, 腦會轉個不停, 想很多想很多...
很想去睡, 但無法入睡
很想控制眼淚, 但偏偏它失控
很煩 只知很煩
又不是第一次
你不開心什麼!!!!!???
|
| 刊登時間︰2008-11-26 07:17 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 113 | »
|