cursorshelp
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
shan0929
暱稱: Sandra*
國家: 香港
地區: 北區
日誌統計
文章總數: 1124
留言總數: 621
今日人氣: 6
累積人氣: 17455
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2009HKCEE
Weather
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
*MY XANGA
Ar C
Ar Gi
BONLIN
CARMEN
CARR
CHAR2
Cherie
Cherry
CTING
Dragon
FATHANG
FISH
HEIHEI
IVY
Kai
Kerry
Kids
KimLing
kwan
LAURA
MAGGIE
Mo
Momoko
Moon
Moss
Neo
NONSTOPDANCING
PakHo
Saiga
Samantha
Sandra0929
Shu
SIU
Srain
Suet
SUF`WAC`POS
TallMen
Tan
TING
Toy
TSOIWING
Tze Chun
Wing
YAMA
Yau
Yiu
YOYO
ZREO哥
小豬-3-


2008 年 12 月 8 日  星期一
晴天
 

*2008-12-08

 

 

晏就同親愛的 去街街

首先買''証人'' 戲飛, 之後食Q燒餅同小丸子-v-

陪他睇鞋, 睇中的那對卻冇碼..激死!!! 累他受到極大打擊.. =(

再周圍行, 哈哈, 本來今天是陪他來買東西..最後我收穫比他多=P

你 別放棄!! 別灰心!! 別氣餒!!

逛完後就去看'' 証人'' 實在太正!!! 緊張情緒由開場維持至完場!!! 完全投入了劇情

每一位演員都演得很好, 小妹妹好可愛!!! 好睇到喊左出黎..

親愛的 肚痛-0-'

完場後馬上和他飛奔回粉嶺, 我們買了麥當當, 然後去了我家, 一齊看獎門人

嘻, 我媽笑他某晚上唱歌..

看完就送他搭車, Wooo..天氣很冷, 寒冷天氣還會維持多一星期..

 

I Love U, Baby

 

刊登時間︰2008-12-08 12:54 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 12 月 5 日  星期五
晴天
 

*2008-12-05

 

開心星期4 =)

上完Maths, 同親愛的 食Lunch

之後陪他出沙田剪頭髮, 哈哈, 有人發姣, 絕不放過任何一個可以照鏡的機會!!

等佢剪完就周圍行下, 他睇鞋

本來說去旺角, 睇戲, 最後取消! 我倆去了Snoopy 公園影相 xD









上面呢張相...都吾知等左幾耐先影到!!!! .\____/.

再到新城市那個空中花園坐了一會=P

返上水,去了親愛的 家一會, 剛好品媽煮了渣咋, 好味xD

哈哈, 親愛的 再次穿起校服xD 今天我們拍了很多相

 

等到8:30pm 我便到囍宴找龍, 耀, Bee ,,,江俊龍, 太耐冇見了!!

打邊爐!!!! 係甘撩個女部長-v-' 哈哈, 佢又玩得

食到最後有人提議玩鬥快飲汽水, 哈哈哈哈!!! 根本就忍吾到笑!!!

第2次笑得太勁..我飲到嘔左出黎, 牙龍笑到係鼻哥隆噴左出黎xD

11點走, 我再到畢打奧找親愛的 和他們

嘻, 因為有親愛的 在, 我可以飲得很放心=P

第1次跟他的朋友這樣玩, 我也要好好訓練自己的技術

 2點跟邱, 咖哩打的回家去

 

*V*

 

 

刊登時間︰2008-12-05 08:11 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 12 月 3 日  星期三
晴天
 

*2008-12-03

 

江俊龍生日快樂!!!

今日突然間諗通左1樣野

今日見到Peggy, 杏兒同牙畢-0-' 1係吾見, 1見就見3個

 

9月26號的相







 

 

 

 

 

 

 

刊登時間︰2008-12-03 10:21 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 12 月 2 日  星期二
晴天
 

*2008-12-02

 

12月1號, 世界愛滋病日

利澍鏗生日快樂

放學沒有出席他們的唱k 派對, 同親愛的 去食Lunch

漏了中文File 給張啟彬執了, 然後要脅我, 最後我寧死不屈-.- wow!

哈哈, 今天替親愛的 換床單, 我真是十分水皮

晚上, 喝了品媽的湯, 食了親愛的 煮的烏冬

臨走前還看見品爸

比人強迫吃了 紫菜牛丸 當宵夜, 呵!

12月2日, 張啟彬生日快樂

昨天沒有出席唱K派對, 預左今日會比佢地講

杜子也沒有出席, 他們不停說我們都''冇朋友'' -口-'

起初也沒有什麼, 但後來講得太過份, 開始嬲嬲地

玩都要有個普, 容忍都有個限度

Lunch, 本來想食車仔面, 最後食牛面, 差好遠-.-

中史堂, 大家都沒心機聽書, 最後''圍威喂'' 聊天去了

我們大家都沒朋友!!!

放學收到親愛的Msg, 但電話卻沒電-口-' 玩野??

剛好撞到他們, 問完那裡有中銀後他們扯我書包不放我走....

還扯著我書包在轉-,-' 發明這一招的人真夠狠!! 最衰他們都不是咩書包.\___/. 沒有得反擊!

幸好牙Sir 剛好出來, 我逃走了

首先一枝箭沖去上水中心中銀, 怎料我找不到

再後最快步行速度行去舊墟中銀..途中買了手機電=P

打給親愛的, 原來他在馬會隔離的中銀-_________-'

唉......暈死我了, 兜了一個大大大大大圈

見了一會然後回家, 心情的確有點差, Sorry

回家睡了一會, 晚上跟親愛的 食糖水!!

真是很久很久沒食了<3 然後返華明坐了一會, 吹吹風, 很舒服

快樂的! 親愛的!

 

 

 

刊登時間︰2008-12-03 12:57 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 12 月 1 日  星期一
晴天
 

*2008-12-01

 

 

掙扎了很久, 終於把Msg Send 出

是我的負面情緒影響了你

我今天的狀態很失儀, 對不起

有你在身邊, 我舒服了很多, 謝謝你=)

 我倆感情更進一步

 

 

刊登時間︰2008-12-01 12:51 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 11 月 30 日  星期日
晴天
 

*[ 此日誌受密碼保護 ]

 

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2008-11-30 01:55 AM  
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 11 月 29 日  星期六
晴天
 

*2008-11-29

 

小榮生日快樂!

 

尋晚同宇宙無敵超級大型仔QQ 哥傾MSN 傾到興起無啦啦斷線.\________/.!!!!!

激死我, 搞左半個鐘都整吾到放棄左, 2點幾上床訓

輾轉反側訓吾著, 好煩!

 

一起身心情其差, 好想自己冷靜一下

自己北上整牙

第一次係深圳自己周圍行, 差D盪失路

去左金光華商場, 之後再搭地鐵去萬象城

呢2個商場都好似又一城!!





返香港出旺角睇<< 海角七號>> Full曬要坐頭等-.-

本來期望吾高, 正係想試下自己去睇戲

點知真係好好睇!! 又搞笑又感動!! 男主角好吸引!!

Yahoo! 電影

可惜有D位自己分左心, 睇多次都濟呀xD!!!!

搭火車時胃痛....返上水搵咖哩食鍋貼大王

成日正係食左3隻鍋貼同2隻牛肉飽-.-'

係上水行返華明, 係M記坐左陣, 睇到好多人比到自動門Fake左

差吾多1點返屋企

thz u*

 

 

刊登時間︰2008-11-30 01:31 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 11 月 28 日  星期五
晴天
 

*2008-11-28

 

 

放學同親愛的 去食Lunch, 行左陣就返屋企

搭車果時醒起自己漏左張班相係課室, 超吾開心=(

Sd SMS 比小榮佢地幫我搵下

之後學校打電話黎, 問我係咪漏左畢業相=P 呵, 安樂曬!!

好采我張班相吸左我個令令名印xD

 

我男朋友都不知幾甘可愛!

 

 

刊登時間︰2008-11-28 06:35 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 11 月 27 日  星期四
晴天
 

*2008-11-27

 

我已經成為佢地整古既目標-________-'

派了班相, 懷疑拍攝的相機像數低得可憐!! 未見過班相質數甘低

放學, 我親愛的豬 來接我放學=) 然後一起食Lunch

之後去左親愛的 屋企玩NDS ,我輸了....吾服氣...都係輸...

品媽回來, 我們喝湯吃花生, 睇他們手球的錄影片段

還拍了照, 出自我手的照片拍得十分有動感

他雙手在消失中....這就是傳說中的鬼影手-0-

6時多就走了, 可惡的傢伙打我, 打到我2隻手臂都好痛-.- 發脾氣走了

跟傢伙傾電話, 實在好笑!! 哈!! 跟著他說話!!!

晚上跟傢伙聊MSN, 也很好笑>3<

My Name Is 聲咋, I Love 呠呠呠呠

 

刊登時間︰2008-11-28 12:57 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 11 月 26 日  星期三
晴天
 

*2008-11-26

 

躲在被竇內哭了起來

有一點討厭自己, 為什麼要這樣

每次一哭, 腦會轉個不停, 想很多想很多...

很想去睡, 但無法入睡

很想控制眼淚, 但偏偏它失控

很煩 只知很煩

 

又不是第一次

你不開心什麼!!!!!???

 

 

 

刊登時間︰2008-11-26 07:17 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]