cursorshelp
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
shan0929
暱稱: Sandra*
國家: 香港
地區: 北區
日誌統計
文章總數: 1124
留言總數: 621
今日人氣: 3
累積人氣: 17463
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2009HKCEE
Weather
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
*MY XANGA
Ar C
Ar Gi
BONLIN
CARMEN
CARR
CHAR2
Cherie
Cherry
CTING
Dragon
FATHANG
FISH
HEIHEI
IVY
Kai
Kerry
Kids
KimLing
kwan
LAURA
MAGGIE
Mo
Momoko
Moon
Moss
Neo
NONSTOPDANCING
PakHo
Saiga
Samantha
Sandra0929
Shu
SIU
Srain
Suet
SUF`WAC`POS
TallMen
Tan
TING
Toy
TSOIWING
Tze Chun
Wing
YAMA
Yau
Yiu
YOYO
ZREO哥
小豬-3-


2008 年 10 月 10 日  星期五
晴天
 

*2008-10-10

 

 

哈佬喂!

出發前跟他到大快活Hi-tea =P

再搭279X 到青衣, 轉乘港鐵到迪迪尼=) 

 他看這本公仔書看得很入迷-v-

 去到迪迪尼, 很多人呀-0-'

 

入場太多人, 真不想排隊

鬼屋只玩了' 森魔跪域' 之後就是四周影相

 

玩了' 旋轉木馬' 然後就是' 花車巡遊'

再玩 ' Space Mountain'  嗯嗯!! 真的不錯!!

9pm 有煙花, 真係好令!! 好耐冇親眼睇大型煙花

之後去左小小細界, 好得意呀xD

' 史迪仔太空控制中心'

吾知玩乜排左25分鐘入到去原來好好笑!!

史迪仔句句都Gag 爆, 雖然係動畫, 但同我地有互動,

動作同講野都會配合到, 好神奇!!!  -0-'

最後周圍睇下, 影下相, 11點幾係Disneyland 走

臨走前做了個問卷調查, 工作人員送我們小禮物=P

搭279X 返粉嶺, 一上車就睡著, 謝你的膊頭, 很舒服=)

 

去相!














 

整體黎講, 雖然好似冇乜玩過入面既野

但玩得好開心, 因為有你陪住我, 哈哈, 謝<3 是快樂的一天!

 



 

刊登時間︰2008-10-10 08:24 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 10 月 9 日  星期四
晴天
 

*2008-10-09

 

 

上Maths, 簡直想死, 想殺左個牙Sir

未教曬就係甘Skip, 係甘叫人自己做..吾教點識呀 .\ /.

我地係日校, 吾係補習班!! 識就吾洗黎Repeat啦!!

放學就買外買回家食

5點幾出上水搵Samantha拎返部相機, 多謝你的禮物和信=)

之後同親愛的 出旺角行街, 哈, 買左Boot啦 xD

我又發了他脾氣

睇<武俠梁祝> , 都OK好睇, 如果吳尊把聲係原聲會好D

睇完即刻去' 一壽司' 好多人呀...等既期間係到玩''青蛙青蛙跳''


 

哈哈哈哈, 笑死!! 點解次次都係我輸, 比麥品盛打-,-'

1045分先輪到我地, 博命點野食

次次食親''一壽司'' 都會有一種好滿足好幸福既感覺

食完捧住個肚出門口, 爽! 肥死係另一回事!!

12點搭火車回家

 

右邊張相...有第3者!!





 

 

早前收到Mo (左) 和Chi (右) 的生日卡, 感謝=)

 

 

刊登時間︰2008-10-10 02:19 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 10 月 8 日  星期三
晴天
 

*2008-10-08

 

 

紅亂毛小姐, 18生日快樂

 

秋天真的來了, 有一種不知怎形容的熟悉感覺

每次微風吹過  總會出現這感覺  是什麼?? 記不起...

心裡頭似乎想著很多很多...但我卻不知自己在想什麼-.-' 有一點點無奈!

總言之, 很囍歡秋天, 至愛的季節=)

 

頭2堂上英文, 哈, KenKan's Gag 很好笑=P

沒有做功課的同學, 被罰抄...5376個Vocab -0-' 恐怕1個星期未必抄完

這星期的功課更是多到不得了, 1星期, 做得完嗎!??

上完英文緊接下來是地理, 沒有小息-/\-

難捱的2hrs 30mins, 心情很煩躁!

3pm Lunch, 吉野家牛肉飯

340pm再上中文, 心情依然低落, 很想回家, (我喜歡上中文課)

放學馬上跟小榮搭巴士回家! 有一點眼訓!!

 

 

 

 

刊登時間︰2008-10-08 08:11 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 10 月 7 日  星期二
晴天
 

*2008-10-07

 

 

重陽節

12點出去同薯Ling, 威, 小榮 去大埔唱K

吾夠喉呀!!! 唱得2個半鐘就Cut 歌, 我地賴死吾走..最後比人出聲趕走左=P

之後去左沙田行街, 買 <保持通話> 戲飛, 再接收工 給1個驚囍

同佢地係沙田行左陣, 買左銀包啦xD 哈哈哈

白色靚同黑色襟用, 掙扎左好耐, 最後簡左襟用

行到7點45分, 自己走先, 去等收工

哈哈哈, 看見走出鋪頭去廁所, 從後跟蹤

Baby, Surprise?

<保持通話> 買左8點飛, 諗住他平時都早走, 所以趕得切

點知...今日他調鋪...遲放-0-'  一收工就飛快趕去戲院...跑....

最後都只係Miss左開頭幾分鐘=p

嗯!! 呢套戲吾錯吾錯!! 好中意王祖藍的搞Gag 戲份!!

睇完食埋野就返屋企, 探Seafood更, 哈!

❤Nice Day, Because of you by my side❤

 

 

刊登時間︰2008-10-08 12:36 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 10 月 6 日  星期一
晴天
 

*2008-10-06

 

 

早上出上水大家樂和吃早餐<3 愉快的一個早上

上學, 中文課在笑聲中渡過=)  是久違了的校園上課氣氛

世史課依然從悶菌包圍下勉強捱過了2hrs30mins-0- 時間難過得很!

放學一枝箭回家, 再去剪頭髮, 呵呵, 剪完這次後留長!!!

回家看了一會兒 蠟筆小新, 睡了短短30mins, 等收工上的家

緊緊抱著你感覺真好, 舒服到不得了

11時多他送我回家  真激氣又好笑! 親愛的 傻品 xD

 

I'll give my life to be near you in every way
For I have nothing left to be here on this earth today

是太想念你  超過了預期
只想可擁著你  然後吻你  讓你驚喜
由這一分鐘我一生就只有你
明日縱使不堪  阻不到我用心愛你

 

 

刊登時間︰2008-10-07 01:04 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 10 月 5 日  星期日
晴天
 

*2008-10-05

 

 

秋天來了

涼浸浸的天氣令人不捨得起床

我..睡了13個小時, 很滿足!

外面下著大雨 還有行雷-0-'  整天留在家中

 

5點, 期待已久的<我們這一家>

頂! 重播

因為上個星期差吾多做完果陣轉播左' 神7' 而家佢重播多次..

上星期果集差少少之麻, 咪由佢囉...點解要重播喎....

激死我..激到我喊左出黎... 即刻冇曬心機.

太過份! 激死我 .\_________/.

 

 

 

刊登時間︰2008-10-05 07:26 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 10 月 3 日  星期五
晴天
 

*2008-10-03

 

 

尋晚失眠` 聽'' 新香蕉'' , 成4點先訓得著=(

起身, 制水!? 幾個字之後又有返=P

Maths, 搞左半個鐘先開始上堂

牙Sir 堂堂都遲到, 嘩, 130蚊1日, 1日得2個鐘咋!!

識計會計得好開心, 吾識計簡直想陷頭埋牆...

放學回家 蠟筆小新<3

係屋企食完飯就同他食糖水=)

散下步, 吹下風, 坐下傾下, 12點幾返屋企

Nice Night.

 

 

 

刊登時間︰2008-10-04 01:29 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 10 月 2 日  星期四
晴天
 

*2008-10-02

 

 

上Maths. 計數計到好憫 .\"/.

後半堂牙Sir播一擲千金, 佢之前上去玩

1點幾放學返屋企, 玩左陣電腦---Youtube 蠟筆小新

中文版既都差吾多睇曬-.-' 哈哈哈, 好正<3

之後訓左陣, 吾知做乜好累

9點幾出去同Mo, Seafood, Samantha 食飯, 好耐冇見=)

係大陸出黎香港既Mo, 睇黎佢已經習慣左上面既生活,

品味都變得同上面差吾多, 係一件好事! 你可以融入佢地xD 希望下次見你, 會有新突破

你送比我既生日卡, 真係驚囍曬! 多謝曬!

相機借左比Samantha, 下次影相Post 上黎-.-' 你的Tamama, 遲早有日我會比返你!

 

 

我想快D 10月10號, 我想快D整身分證, 我想剪頭髮, 我想Shopping

我想我想..考好個會考, 我...勤力D可以嗎?

無限慾望 + 有限既資源 = 稀少性 ( F.3 Econ )

 

 

 

刊登時間︰2008-10-02 11:49 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 10 月 1 日  星期三
晴天
 

*2008-10-01

 

 

盧恩琪 生日快樂
364日後的約定 ; )

 

訓到10點幾醒左' 起身Hea左陣, 晏就出上水搵咖哩Lunch =P

之後係上水周圍行下, 去左買迪迪尼哈佬喂門票, Yeah! 10月10號

講到興起今個秋天/ 冬天著咩衫, 好想著Boot...好想買冬天衫-,-

行左好耐, Woo,,搵到件岩心水既, 考慮左一陣, 都係買左

同親盧咖哩去街都好似會買衫, 哈哈哈=P

真係可憐, 返屋企果陣, 我銀包得返2蚊, 咖哩好我少少, 有4蚊 XD

返到屋企Hea 左陣, 等他收工, 再出上水食晚飯  鍋貼大王

食完周圍行下, 去北區公園散步=P, 坐下, 11點返屋企

因有你的相伴, 我有一個快樂的晚上  =)

 

生日那天

29/9 收到了寶玲寄來的生日卡, 十分感謝<3 

迪迪尼哈佬喂門票, 頗漂亮

  

 

 

刊登時間︰2008-10-02 12:16 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 9 月 30 日  星期二
晴天
 

*2008-09-30

 

 

昨晚睡覺前想了很多, 又哭了...做什麼?

今早一起床, 心情極度麻麻, 沒有聽電話...

英文課 悶' 後半堂用來填寫報會考的資料,

英文課已經很小..現在還用來填這些東西-____-' 是否有點浪費時間?

Lunch, 大伙兒到大快活午餐..沒胃口, 食了很少

中史 一半聽書一半聊天, 很累很想睡

本來約好了晚上去唱K, 但有人臨時改變主意, 說去其中一個同學家玩

算吧! 我只想唱K, 最後也去不成

放學 整學生八達通, 到銀行入支票 `終於弄好了!

乘273A 回家, 很討厭坐巴士時車廂十分嘈雜, 尤其是只得自己一個

因為是放學時間, 巴士很多人, 大家都是七嘴八舌

真的很討厭這環境, 很嘈, 耳朵很不舒服-/\- 

 

心很亂, 我究竟想怎樣? 還是需要多一點點時間?

 

晚上, 到上水找奸夫食糖水

再逛逛坐坐,, 肚又痛.\ /. 雖然很討厭, 但有點兒習慣..

多謝你的''品'' =) 

 

 

 

 

刊登時間︰2008-09-30 06:47 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]