| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2008 年 10 月 10 日 星期五 |
 |
|
|
*2008-10-10
|
哈佬喂!
出發前跟他到大快活Hi-tea =P
再搭279X 到青衣, 轉乘港鐵到迪迪尼=)

他看這本公仔書看得很入迷-v-
 
去到迪迪尼, 很多人呀-0-'
 
入場太多人, 真不想排隊
鬼屋只玩了' 森魔跪域' 之後就是四周影相
玩了' 旋轉木馬' 然後就是' 花車巡遊'
再玩 ' Space Mountain' 嗯嗯!! 真的不錯!!
9pm 有煙花, 真係好令!! 好耐冇親眼睇大型煙花
之後去左小小細界, 好得意呀xD
' 史迪仔太空控制中心'
吾知玩乜排左25分鐘入到去原來好好笑!!
史迪仔句句都Gag 爆, 雖然係動畫, 但同我地有互動,
動作同講野都會配合到, 好神奇!!! -0-'
最後周圍睇下, 影下相, 11點幾係Disneyland 走
臨走前做了個問卷調查, 工作人員送我們小禮物=P
搭279X 返粉嶺, 一上車就睡著, 謝你的膊頭, 很舒服=)
去相!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
整體黎講, 雖然好似冇乜玩過入面既野
但玩得好開心, 因為有你陪住我, 哈哈, 謝<3 是快樂的一天!
|
| 刊登時間︰2008-10-10 08:24 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 10 月 9 日 星期四 |
 |
|
|
*2008-10-09
|
上Maths, 簡直想死, 想殺左個牙Sir
未教曬就係甘Skip, 係甘叫人自己做..吾教點識呀 .\ /.
我地係日校, 吾係補習班!! 識就吾洗黎Repeat啦!!
放學就買外買回家食
5點幾出上水搵Samantha拎返部相機, 多謝你的禮物和信=)

之後同親愛的 出旺角行街, 哈, 買左Boot啦 xD
我又發了他脾氣
睇<武俠梁祝> , 都OK好睇, 如果吳尊把聲係原聲會好D
睇完即刻去' 一壽司' 好多人呀...等既期間係到玩''青蛙青蛙跳''

哈哈哈哈, 笑死!! 點解次次都係我輸, 比麥品盛打-,-'
1045分先輪到我地, 博命點野食
次次食親''一壽司'' 都會有一種好滿足好幸福既感覺
食完捧住個肚出門口, 爽! 肥死係另一回事!!
12點搭火車回家
右邊張相...有第3者!!
 
 
 
 
 
早前收到Mo (左) 和Chi (右) 的生日卡, 感謝=)
 
|
| 刊登時間︰2008-10-10 02:19 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 10 月 8 日 星期三 |
 |
|
|
*2008-10-08
|
紅亂毛小姐, 18生日快樂
秋天真的來了, 有一種不知怎形容的熟悉感覺
每次微風吹過 總會出現這感覺 是什麼?? 記不起...
心裡頭似乎想著很多很多...但我卻不知自己在想什麼-.-' 有一點點無奈!
總言之, 很囍歡秋天, 至愛的季節=)
頭2堂上英文, 哈, KenKan's Gag 很好笑=P
沒有做功課的同學, 被罰抄...5376個Vocab -0-' 恐怕1個星期未必抄完
這星期的功課更是多到不得了, 1星期, 做得完嗎!??
上完英文緊接下來是地理, 沒有小息-/\-
難捱的2hrs 30mins, 心情很煩躁!
3pm Lunch, 吉野家牛肉飯
340pm再上中文, 心情依然低落, 很想回家, (我喜歡上中文課)
放學馬上跟小榮搭巴士回家! 有一點眼訓!!
|
| 刊登時間︰2008-10-08 08:11 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 10 月 7 日 星期二 |
 |
|
|
*2008-10-07
|
重陽節
12點出去同薯Ling, 威, 小榮 去大埔唱K
吾夠喉呀!!! 唱得2個半鐘就Cut 歌, 我地賴死吾走..最後比人出聲趕走左=P
之後去左沙田行街, 買 <保持通話> 戲飛, 再接他收工 給他1個驚囍
同佢地係沙田行左陣, 買左銀包啦xD 哈哈哈
白色靚同黑色襟用, 掙扎左好耐, 最後簡左襟用
行到7點45分, 自己走先, 去等他收工
哈哈哈, 看見他走出鋪頭去廁所, 從後跟蹤他
Baby, Surprise?
<保持通話> 買左8點飛, 諗住他平時都早走, 所以趕得切
點知...今日他調鋪...遲放-0-' 一收工就飛快趕去戲院...跑....
最後都只係Miss左開頭幾分鐘=p
嗯!! 呢套戲吾錯吾錯!! 好中意王祖藍的搞Gag 戲份!!
睇完食埋野就返屋企, 探Seafood更, 哈!
❤Nice Day, Because of you by my side❤
|
| 刊登時間︰2008-10-08 12:36 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 10 月 6 日 星期一 |
 |
|
|
*2008-10-06
|
早上出上水大家樂和他吃早餐<3 愉快的一個早上
上學, 中文課在笑聲中渡過=) 是久違了的校園上課氣氛
世史課依然從悶菌包圍下勉強捱過了2hrs30mins-0- 時間難過得很!
放學一枝箭回家, 再去剪頭髮, 呵呵, 剪完這次後留長!!!
回家看了一會兒 蠟筆小新, 睡了短短30mins, 等他收工上他的家
緊緊抱著你感覺真好, 舒服到不得了
11時多他送我回家 真激氣又好笑! 親愛的 傻品 xD
I'll give my life to be near you in every way
For I have nothing left to be here on this earth today
是太想念你 超過了預期
只想可擁著你 然後吻你 讓你驚喜
由這一分鐘我一生就只有你
明日縱使不堪 阻不到我用心愛你
|
| 刊登時間︰2008-10-07 01:04 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 10 月 5 日 星期日 |
 |
|
|
*2008-10-05
|
秋天來了
涼浸浸的天氣令人不捨得起床
我..睡了13個小時, 很滿足!
外面下著大雨 還有行雷-0-' 整天留在家中

5點, 期待已久的<我們這一家>
頂! 重播
因為上個星期差吾多做完果陣轉播左' 神7' 而家佢重播多次..
上星期果集差少少之麻, 咪由佢囉...點解要重播喎....
激死我..激到我喊左出黎... 即刻冇曬心機.
太過份! 激死我 .\_________/.
|
| 刊登時間︰2008-10-05 07:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 10 月 3 日 星期五 |
 |
|
|
*2008-10-03
|
尋晚失眠` 聽'' 新香蕉'' , 成4點先訓得著=(
起身, 制水!? 幾個字之後又有返=P
Maths, 搞左半個鐘先開始上堂
牙Sir 堂堂都遲到, 嘩, 130蚊1日, 1日得2個鐘咋!!
識計會計得好開心, 吾識計簡直想陷頭埋牆...
放學回家 蠟筆小新<3
係屋企食完飯就同他食糖水=)
散下步, 吹下風, 坐下傾下, 12點幾返屋企
Nice Night.
|
| 刊登時間︰2008-10-04 01:29 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 10 月 2 日 星期四 |
 |
|
|
*2008-10-02
|
上Maths. 計數計到好憫 .\"/.
後半堂牙Sir播一擲千金, 佢之前上去玩
1點幾放學返屋企, 玩左陣電腦---Youtube 蠟筆小新
中文版既都差吾多睇曬-.-' 哈哈哈, 好正<3
之後訓左陣, 吾知做乜好累
9點幾出去同Mo, Seafood, Samantha 食飯, 好耐冇見=)
係大陸出黎香港既Mo, 睇黎佢已經習慣左上面既生活,
品味都變得同上面差吾多, 係一件好事! 你可以融入佢地xD 希望下次見你, 會有新突破
你送比我既生日卡, 真係驚囍曬! 多謝曬!
相機借左比Samantha, 下次影相Post 上黎-.-' 你的Tamama, 遲早有日我會比返你!
我想快D 10月10號, 我想快D整身分證, 我想剪頭髮, 我想Shopping
我想我想..考好個會考, 我...勤力D可以嗎?
無限慾望 + 有限既資源 = 稀少性 ( F.3 Econ )
|
| 刊登時間︰2008-10-02 11:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 10 月 1 日 星期三 |
 |
|
|
*2008-10-01
|
盧恩琪 生日快樂
364日後的約定 ; )
訓到10點幾醒左' 起身Hea左陣, 晏就出上水搵咖哩Lunch =P
之後係上水周圍行下, 去左買迪迪尼哈佬喂門票, Yeah! 10月10號
講到興起今個秋天/ 冬天著咩衫, 好想著Boot...好想買冬天衫-,-
行左好耐, Woo,,搵到件岩心水既, 考慮左一陣, 都係買左
同親盧咖哩去街都好似會買衫, 哈哈哈=P
真係可憐, 返屋企果陣, 我銀包得返2蚊, 咖哩好我少少, 有4蚊 XD
返到屋企Hea 左陣, 等他收工, 再出上水食晚飯 鍋貼大王
食完周圍行下, 去北區公園散步=P, 坐下, 11點返屋企
因有你的相伴, 我有一個快樂的晚上 =)
生日那天
  
29/9 收到了寶玲寄來的生日卡, 十分感謝<3

迪迪尼哈佬喂門票, 頗漂亮
|
| 刊登時間︰2008-10-02 12:16 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 9 月 30 日 星期二 |
 |
|
|
*2008-09-30
|
昨晚睡覺前想了很多, 又哭了...做什麼?
今早一起床, 心情極度麻麻, 沒有聽電話...
英文課 悶' 後半堂用來填寫報會考的資料,
英文課已經很小..現在還用來填這些東西-____-' 是否有點浪費時間?
Lunch, 大伙兒到大快活午餐..沒胃口, 食了很少
中史 一半聽書一半聊天, 很累很想睡
本來約好了晚上去唱K, 但有人臨時改變主意, 說去其中一個同學家玩
算吧! 我只想唱K, 最後也去不成
放學 整學生八達通, 到銀行入支票 `終於弄好了!
乘273A 回家, 很討厭坐巴士時車廂十分嘈雜, 尤其是只得自己一個
因為是放學時間, 巴士很多人, 大家都是七嘴八舌
真的很討厭這環境, 很嘈, 耳朵很不舒服-/\-
心很亂, 我究竟想怎樣? 還是需要多一點點時間?
晚上, 到上水找奸夫食糖水
再逛逛坐坐,, 肚又痛.\ /. 雖然很討厭, 但有點兒習慣..
多謝你的''品'' =)
|
| 刊登時間︰2008-09-30 06:47 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 113 | »
|