cursorshelp
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
shan0929
暱稱: Sandra*
國家: 香港
地區: 北區
日誌統計
文章總數: 1124
留言總數: 621
今日人氣: 11
累積人氣: 17383
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2009HKCEE
Weather
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
*MY XANGA
Ar C
Ar Gi
BONLIN
CARMEN
CARR
CHAR2
Cherie
Cherry
CTING
Dragon
FATHANG
FISH
HEIHEI
IVY
Kai
Kerry
Kids
KimLing
kwan
LAURA
MAGGIE
Mo
Momoko
Moon
Moss
Neo
NONSTOPDANCING
PakHo
Saiga
Samantha
Sandra0929
Shu
SIU
Srain
Suet
SUF`WAC`POS
TallMen
Tan
TING
Toy
TSOIWING
Tze Chun
Wing
YAMA
Yau
Yiu
YOYO
ZREO哥
小豬-3-


2008 年 8 月 27 日  星期三
晴天
 

*2008-08-27

 

2點他來電叫醒我..
4點中心等, 我遲到..精神有點差!
練左陣, 再搭小巴出Tuen門...架死人車又要超速, 發出'咇咇'聲, 聽到個人好炆!!
去到邱子田, 個人真係好吾舒服..冇曬力又暈又想嘔.\ /.
Rehersal x2  Full Out, 第1次真係用曬所有Power頂硬上, 第2次好累..

Re完同Miu`Zero買外賣' 晚餐係腿蛋治同O.K雪糕
今場Show都OK大, 有Steven 做Guest..眼神接觸左2野=P
 好多跳舞隊, Zj-zone係表演嘉賓, Zj話不容有失
成9點先On Show, 飲左RedBull, 將我剩餘既能量一次過用曬佢..
上台前, 真係緊張自己會跳得好差...最後...還可以...

Steven 表演完就到我地, 同Ivy都以為佢表演完就走, 睇吾到我地跳舞
點知佢睇埋我地跳先走-v- 呵呵, 真係好... =P
跳完個人冇乜精神, 10點幾同Miu, Ivy 搭小巴返上水, 找他
他陪我返粉嶺, 再到麥當當食雪糕, 行了一會再送我回家=)
有你真好, I LOVE U <3


累`

 

 

刊登時間︰2008-08-27 02:40 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 8 月 25 日  星期一
晴天
 

*2008-08-25

 


24號

等他放工跟他吃糖水
再到公園談心, 彼此了解多了=)
由9點傾到差不多4點..

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

25號  是日拍拖

第一次著長裙, 是為了跟他的第一次正式約會=)
到朗豪坊買飛睇' 蠟筆小新 ' 嘻, 跟我的最愛去看我的最愛
等開場, 先享用午餐, 多謝麥品盛先生專人幫我'走青' xD
15:50 開場, 很多笑位, 劇情雖有一點無尼頭, 但真的好好笑!

看完後跟他去影貼貼, 再陪他去捐血!
我只是陪他去.....並沒有陪他捐.....實在欠缺這份勇氣-.-
新耳環確實令新釘的耳O 有點點痛 , 偷偷又換返耳環....
等佢捐完就去 板前 食晚餐=) 我喜歡那南瓜雪糕!
再周圍逛逛就搭火車回家, 真的有點累, 在火車上睡了..
他從欣盛'咩'到我返樓下, 哈哈哈, 不停叫他放下我, 他選擇性失聰=P 

今天我們整天都在一起, 我很滿足
過了開心的一天xD

 



 P.S: 今天起了N次雞皮......哈!

 

 

刊登時間︰2008-08-26 02:50 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 8 月 24 日  星期日
晴天
 

*2008-08-24

 

每朝都有個時候突然醒一醒, 拎起電話..
每當我拎起電話冇耐既時間, 他既Msg 就會黎, 已經係第3次啦-v-

原本以為今日吾洗出Show, 訓晏D 再出街點知' 個Show 如常...
拿拿臨起身執野換衫出門口, 11點半彩園會堂
出完就同咖哩, 彭丹, 胡Lin 係上水行左陣, 出大埔陪我買校服..
係大埔行左陣再返上水行, 買曬我想買既野之後...去彭丹家幫佢染髮...

等他放工跟他晚飯
畢打奧很難忘的第一餐`=P
一個不停說: '對吾住' 一個不停說: '吾緊要'
食完跟他逛逛, 坐低傾計, 再送我回家=)

他真的知道我心裡在想什麼??
不只是一次半次, 是很多很多次
每次我想到一些事情, 都會被他識破

MPS' ILU

 

 

刊登時間︰2008-08-24 01:47 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 8 月 23 日  星期六
晴天
 

*2008-08-23

 

 

 

08.23

 

 

刊登時間︰2008-08-23 03:17 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 8 月 22 日  星期五
晴天
 

*2008-08-22

 

 

九號風球

本身約左毛同Seafood聚一聚, 點知殺左隻鸚鵡出黎`押後..
除左有10幾分鐘落樓買野之外, 成日都留係屋企, 悶到痴線!!
哎也!! 再係甘真係會痴線!!! 悶菌, 離開我!!!

 

吾好再講' 對吾住 '  

 

 

 

刊登時間︰2008-08-23 01:03 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 8 月 21 日  星期四
晴天
 

*2008-08-21

 


整個下午都留在家中收看奧運
不是我喜歡的....悶到又睡著-0-'
點解次次都要錯過我最中意的項目!!! 女子體操, 女排 .\ /. 好可惡呀!

8點跟咖哩出上水, 到豐澤, 到W92,,搞完一輪再去跳舞
呵呵呵, 本來跟他說好跳舞前找他, 點知得佢見到我,我見吾到佢..

今日跳舞又Mark返aPM比賽果隻..
雖然話排左好耐吾好曬左佢, 但真係跳到好厭, 好冇新鮮感..
我好想跳新教果隻舞!!!!  下個星期又冇堂... 好吾開心呀=(

-睇返上次巡遊段片
只可以用4個字黎形容: 不堪入目

 

 

 

刊登時間︰2008-08-22 01:40 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 8 月 20 日  星期三
晴天
 

*2008-08-20

 

 

明明訓左好耐但都覺得好攰-________-'
夜晚同媽媽食飯, 麥品收工過黎搵我食糖水, 真係飽到想嘔=P
之後周圍搵有千秋打既公園...最後去左欣盛
傾左好耐, 聽佢講左好多, 之後見到牙邱收工經過, 大嗌佢個名, 嚇死佢
又坐低一齊傾..傾到2點牙邱累得濟要返屋企, 麥品都走

Don't Worry, I am OK =)

I Deleted All SMS Already.

 


 

刊登時間︰2008-08-21 03:01 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 8 月 19 日  星期二
晴天
 

*2008-08-19

 

 

尋晚傾左7個鐘MSN
他告訴我一個故事, 看著熒幕上的每一句, 我哭了..
我會向衪禱告, 希望這一切都快點由時間去沖淡

 

訓到2點先起身, 咖哩陪我出旺角整相機, 又要整-_____-'
5點幾先出到去, 去食麥當當, 一個餐已經飽到不得了
再行朗豪坊, 本身都冇乜野想買, 點知行下行下.....買買買....
行到甘上下去佐敦接彭丹, 牙邱收工
佢地遲放, 同咖哩周圍行, 點知比個馬伕撩-0-' 吾通我有潛質做夜總會???
eeee..吾中意佐敦呢個地方, 周圍都係夜總會, 感覺好污租...仲有D牙差, 見到佢地都怕怕!

佢地遲左9個字先放...可惡!
同彭丹, 咖哩搭270A 返屋企..

 


 

刊登時間︰2008-08-20 01:59 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 8 月 17 日  星期日
晴天
 

*2008-08-18

 

 

嘻嘻哈哈集中營 2日1夜Camp (麥理浩夫人度假村)

3點幾入到Camp開始玩遊戲, 跳舞隊頻頻輸, 好水皮-.-
梓峻要飲D 變態野飲-0-' 見到聞到都想嘔, 辛苦曬佢!
夜晚BBQ, 熱到不得了..最後一次過燒曬返房食
水戰! 仆西瓜, 甘大個女真係未試過甘樣食西瓜..好核突呀-.-
濕身, 濕曬盡左力都係輸=P 大懲罰係'萬樂珠可樂'

之後返房沖涼! SUF 1間房, 係到自High 自己玩!
D.I.Y 扭扭樂, 拍拍手, 耍盲雞
扭扭樂輸左要畫腳板, 拍拍手輸左要轉20個圈行直線! 笑死!
7個人連埋Hia 2個, 玩到癩曬!!
玩到3點幾開始頂吾順, 佢地仲繼續.. 我同Lin 係另一間房訓..

第2朝食完早餐去唱K, 要同第2D人輪住黎唱..有D吾耐煩
叫耀陪我去玩繩網, 出曬汗-0-' 曬到死 -0-'
11點返房執野, 食埋個Lunch 跟車走
同咖哩, 彭丹係上水行左陣
今日我鼓起最大最大既勇氣! 去左釘埋另外果隻耳仔
嘩! 痛到喊,

去完個Camp, 成身傷曬! 曾梓峻獸性大發咬左我3次!!
一次小腿, 一次大脾, 一次手!
仲要比佢打左幾次大脾, 成個手掌印係到, 超痛, 爆左微絲血管-0-
不過, 我都咬左佢地好多次, 哈哈哈xD

去相!










刊登時間︰2008-08-18 05:49 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 


*[ 此日誌受密碼保護 ]

 

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2008-08-17 03:21 AM