| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2008 年 8 月 27 日 星期三 |
 |
|
|
*2008-08-27
|
2點他來電叫醒我..
4點中心等, 我遲到..精神有點差!
練左陣, 再搭小巴出Tuen門...架死人車又要超速, 發出'咇咇'聲, 聽到個人好炆!!
去到邱子田, 個人真係好吾舒服..冇曬力又暈又想嘔.\ /.
Rehersal x2 Full Out, 第1次真係用曬所有Power頂硬上, 第2次好累..
Re完同Miu`Zero買外賣' 晚餐係腿蛋治同O.K雪糕
今場Show都OK大, 有Steven 做Guest..眼神接觸左2野=P
好多跳舞隊, Zj-zone係表演嘉賓, Zj話不容有失
成9點先On Show, 飲左RedBull, 將我剩餘既能量一次過用曬佢..
上台前, 真係緊張自己會跳得好差...最後...還可以...
Steven 表演完就到我地, 同Ivy都以為佢表演完就走, 睇吾到我地跳舞
點知佢睇埋我地跳先走-v- 呵呵, 真係好... =P
跳完個人冇乜精神, 10點幾同Miu, Ivy 搭小巴返上水, 找他
他陪我返粉嶺, 再到麥當當食雪糕, 行了一會再送我回家=)
有你真好, I LOVE U <3
累`
|
| 刊登時間︰2008-08-27 02:40 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 8 月 25 日 星期一 |
 |
|
|
*2008-08-25
|
24號
等他放工跟他吃糖水
再到公園談心, 彼此了解多了=)
由9點傾到差不多4點..
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
25號 是日拍拖
第一次著長裙, 是為了跟他的第一次正式約會=)
到朗豪坊買飛睇' 蠟筆小新 ' 嘻, 跟我的最愛去看我的最愛
等開場, 先享用午餐, 多謝麥品盛先生專人幫我'走青' xD
15:50 開場, 很多笑位, 劇情雖有一點無尼頭, 但真的好好笑!
看完後跟他去影貼貼, 再陪他去捐血!
我只是陪他去.....並沒有陪他捐.....實在欠缺這份勇氣-.-
新耳環確實令新釘的耳O 有點點痛 , 偷偷又換返耳環....
等佢捐完就去 板前 食晚餐=) 我喜歡那南瓜雪糕!
再周圍逛逛就搭火車回家, 真的有點累, 在火車上睡了..
他從欣盛'咩'到我返樓下, 哈哈哈, 不停叫他放下我, 他選擇性失聰=P
今天我們整天都在一起, 我很滿足
過了開心的一天xD
  
P.S: 今天起了N次雞皮......哈!
|
| 刊登時間︰2008-08-26 02:50 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 8 月 24 日 星期日 |
 |
|
|
*2008-08-24
|
每朝都有個時候突然醒一醒, 拎起電話..
每當我拎起電話冇耐既時間, 他既Msg 就會黎, 已經係第3次啦-v-
原本以為今日吾洗出Show, 訓晏D 再出街點知' 個Show 如常...
拿拿臨起身執野換衫出門口, 11點半彩園會堂
出完就同咖哩, 彭丹, 胡Lin 係上水行左陣, 出大埔陪我買校服..
係大埔行左陣再返上水行, 買曬我想買既野之後...去彭丹家幫佢染髮...
等他放工跟他晚飯
畢打奧很難忘的第一餐`=P
一個不停說: '對吾住' 一個不停說: '吾緊要'
食完跟他逛逛, 坐低傾計, 再送我回家=)
他真的知道我心裡在想什麼??
不只是一次半次, 是很多很多次
每次我想到一些事情, 都會被他識破
MPS' ILU
|
| 刊登時間︰2008-08-24 01:47 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 8 月 22 日 星期五 |
 |
|
|
*2008-08-22
|
九號風球
本身約左毛同Seafood聚一聚, 點知殺左隻鸚鵡出黎`押後..
除左有10幾分鐘落樓買野之外, 成日都留係屋企, 悶到痴線!!
哎也!! 再係甘真係會痴線!!! 悶菌, 離開我!!!
吾好再講' 對吾住 '
|
| 刊登時間︰2008-08-23 01:03 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 8 月 21 日 星期四 |
 |
|
|
*2008-08-21
|
整個下午都留在家中收看奧運
不是我喜歡的....悶到又睡著-0-'
點解次次都要錯過我最中意的項目!!! 女子體操, 女排 .\ /. 好可惡呀!
8點跟咖哩出上水, 到豐澤, 到W92,,搞完一輪再去跳舞
呵呵呵, 本來跟他說好跳舞前找他, 點知得佢見到我,我見吾到佢..
今日跳舞又Mark返aPM比賽果隻..
雖然話排左好耐吾好曬左佢, 但真係跳到好厭, 好冇新鮮感..
我好想跳新教果隻舞!!!! 下個星期又冇堂... 好吾開心呀=(
-睇返上次巡遊段片
只可以用4個字黎形容: 不堪入目
|
| 刊登時間︰2008-08-22 01:40 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 8 月 20 日 星期三 |
 |
|
|
*2008-08-20
|
明明訓左好耐但都覺得好攰-________-'
夜晚同媽媽食飯, 麥品收工過黎搵我食糖水, 真係飽到想嘔=P
之後周圍搵有千秋打既公園...最後去左欣盛
傾左好耐, 聽佢講左好多, 之後見到牙邱收工經過, 大嗌佢個名, 嚇死佢
又坐低一齊傾..傾到2點牙邱累得濟要返屋企, 麥品都走
Don't Worry, I am OK =)
I Deleted All SMS Already.
|
| 刊登時間︰2008-08-21 03:01 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 8 月 19 日 星期二 |
 |
|
|
*2008-08-19
|
尋晚傾左7個鐘MSN
他告訴我一個故事, 看著熒幕上的每一句, 我哭了..
我會向衪禱告, 希望這一切都快點由時間去沖淡
訓到2點先起身, 咖哩陪我出旺角整相機, 又要整-_____-'
5點幾先出到去, 去食麥當當, 一個餐已經飽到不得了
再行朗豪坊, 本身都冇乜野想買, 點知行下行下.....買買買....
行到甘上下去佐敦接彭丹, 牙邱收工
佢地遲放, 同咖哩周圍行, 點知比個馬伕撩-0-' 吾通我有潛質做夜總會???
eeee..吾中意佐敦呢個地方, 周圍都係夜總會, 感覺好污租...仲有D牙差, 見到佢地都怕怕!
佢地遲左9個字先放...可惡!
同彭丹, 咖哩搭270A 返屋企..
   
|
| 刊登時間︰2008-08-20 01:59 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 8 月 17 日 星期日 |
 |
|
|
*2008-08-18
|
嘻嘻哈哈集中營 2日1夜Camp (麥理浩夫人度假村)
3點幾入到Camp開始玩遊戲, 跳舞隊頻頻輸, 好水皮-.-
梓峻要飲D 變態野飲-0-' 見到聞到都想嘔, 辛苦曬佢!
夜晚BBQ, 熱到不得了..最後一次過燒曬返房食
水戰! 仆西瓜, 甘大個女真係未試過甘樣食西瓜..好核突呀-.-
濕身, 濕曬盡左力都係輸=P 大懲罰係'萬樂珠可樂'
之後返房沖涼! SUF 1間房, 係到自High 自己玩!
D.I.Y 扭扭樂, 拍拍手, 耍盲雞
扭扭樂輸左要畫腳板, 拍拍手輸左要轉20個圈行直線! 笑死!
7個人連埋Hia 2個, 玩到癩曬!!
玩到3點幾開始頂吾順, 佢地仲繼續.. 我同Lin 係另一間房訓..
第2朝食完早餐去唱K, 要同第2D人輪住黎唱..有D吾耐煩
叫耀陪我去玩繩網, 出曬汗-0-' 曬到死 -0-'
11點返房執野, 食埋個Lunch 跟車走
同咖哩, 彭丹係上水行左陣
今日我鼓起最大最大既勇氣! 去左釘埋另外果隻耳仔
嘩! 痛到喊,
去完個Camp, 成身傷曬! 曾梓峻獸性大發咬左我3次!!
一次小腿, 一次大脾, 一次手!
仲要比佢打左幾次大脾, 成個手掌印係到, 超痛, 爆左微絲血管-0-
不過, 我都咬左佢地好多次, 哈哈哈xD
去相!
 
 
 
 
 
 
 
 
|
| 刊登時間︰2008-08-18 05:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
*[ 此日誌受密碼保護 ]
|
|
| 刊登時間︰2008-08-17 03:21 AM |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 113 | »
|