cursorshelp
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
shan0929
暱稱: Sandra*
國家: 香港
地區: 北區
日誌統計
文章總數: 1124
留言總數: 621
今日人氣: 13
累積人氣: 17397
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2009HKCEE
Weather
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
*MY XANGA
Ar C
Ar Gi
BONLIN
CARMEN
CARR
CHAR2
Cherie
Cherry
CTING
Dragon
FATHANG
FISH
HEIHEI
IVY
Kai
Kerry
Kids
KimLing
kwan
LAURA
MAGGIE
Mo
Momoko
Moon
Moss
Neo
NONSTOPDANCING
PakHo
Saiga
Samantha
Sandra0929
Shu
SIU
Srain
Suet
SUF`WAC`POS
TallMen
Tan
TING
Toy
TSOIWING
Tze Chun
Wing
YAMA
Yau
Yiu
YOYO
ZREO哥
小豬-3-


2008 年 6 月 25 日  星期三
晴天
 

*2008-06-25

 

下雨天, 總掛念從前.

12點幾比彭丹Msg 嘈醒, 我仲極度眼訓
本身今日東瀛遊有茶會, Hei佢地話落雨吾願出
最後得我同彭丹出席=P

返左學校還書先  `我真係好懶, 明知落緊雨都吾願帶遮
由太和一路沐住雨返學校, 應該有15分鐘-0-'
有諗過去7-11 借傘, 但基於..費事麻煩.. 最終打消左呢個念頭

返到學校門口, 佢話冇圖書館 Miss冇返-.-
好采有個好人校工話睇下可吾可以幫我放係Miss 簿櫃
點知中途殺出一個程咬金

女: 呢個同學返黎還圖書, 但圖書館冇人,
我諗住幫佢放係Miss簿櫃, 吾知得吾得呢

賤: 邊個揸既主意呀? 緊係吾得啦, 你比返比. 叫佢聽日再黎啦
(正係識一味指住我, 話比返我叫我聽日再黎, 又吾親口同我講)

呢個時候真係火到黎, 又係呢個男人.\___/.
我: 我聽日吾得閒喎! 又係Miss 叫我今日返黎還
而家點先, 返到黎又叫我走, 好得閒呀而家

之後搵校務處D人幫我. 好快搞掂走得
去大埔火車站會合彭丹出尖東`刮大風又落雨. 好刺激呀, 哈=P

29/6 ` 6am 機場集合
O曬咀! 早機去..真係夠曬早啵-0-
 

開完茶會 係尖東行左陣, 行到7點幾返上水又行!
係火車睇返上次彭丹生日唱K 條片
原來嚴文晞好好笑, 我睇到係甘笑 xD
又買野`成日話冇錢但成日又洗錢. 想點 -.-'

係上水見到何俊希! 死低B仔. Cool牙獸!
哈哈, 好似好耐冇見過佢甘. 同佢行左陣, 佢等Yama 收工

 

有人說我殘了很多. 當然! 我都冇野滋潤=P

 

 

刊登時間︰2008-06-26 12:09 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 6 月 24 日  星期二
晴天
 

*2008-06-24

 

嚴文晞生日快樂

晏就學校打黎,
話我上年借左2本圖書仲未還, 哈哈=P
吾講真係吾記得, 聽日還.

尋晚個個呃曬Hei 話今日吾得閒同佢慶祝=P
今日同彭丹佢地早過Hei 到Snoopy Cafe, 比個驚囍壽星女
哈哈. 中意我送你果塊仔金泊嗎?
6個傾計, 低能`好笑, 哈哈哈!!
傾到6點走, 去華狗間Walker 搞搞震, 好好笑!
之後去影貼貼xD

再去沙田圍打邊爐, 飽到乜甘
因為果到除左汽水之外就冇其他野飲
焗住要飲汽水-___-' 唉. 我真係高估左自己個胃
下次寧願渴死都吾飲汽水, 我D胃氣....
8號風球, 媽係甘催我返屋企..


今日玩到癩癲地. 哈哈哈xD

 

 

時間過得真係快 

 

刊登時間︰2008-06-25 12:18 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 6 月 22 日  星期日
晴天
 

*2008-06-22

 

Yau's 男朋友 生日快樂!
查查生日快樂!

今日返朗豪坊, 我真係好可憐, 成日周圍調'
搭正12點打卡, 好險! 遲多一分鐘就蝕左半個鐘-.-
Rainbow尋日同我講, 朗豪坊乜人都有,
同胞`韓國`日本`意大利`美國`英國等等.
去到就好似做左交流生甘, 哈哈xD

放10點, 去尖沙咀Join Yau佢地, 佢男朋友生日.
咖哩Wing我又Wing, 飲到2點幾搭的士返屋企.
返到屋企嘔, 訓又訓吾好, 訓醒又暈-.-'

Check 返電話, 0247am我打過比牙信, 通話時間係18秒
完全冇印象有件甘既事!!!
可能禁錯制  真係吾好意思=P

連放2星期大假xD 我要好好休息, 預備29號出發
為了那套3點式, 我要好好減肥!!!

那天看見有人著透明色Conz'
佢裡面著左紅色襪, 哈哈, 佢對鞋有'哄'呀!

 

說得好聽就是原則, 不好聽就是固執'

 

羨慕..

 

 

刊登時間︰2008-06-23 03:14 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 6 月 21 日  星期六
晴天
 

*2008-06-22

 

李小姐在日記打:::
用一袋花生系可以換5粒啫喱,1個橙,4粒紅毛丹,3個粽,3包湯,2個朱古力仲有2枝午後紅茶
系咪好抵呢!!

哈哈, 佢用一袋花生就可以換我屋企甘多野, 真係好抵xD !!


吾知係咪整親隻腳, 左腳碗好痛
返工食無定時, Lunch+Dinner 9pm 一次過搞掂-.-,
我很攰, 我很懶..成日都吾想返工
返埋聽日就放2個星期假xD, 諗起都開心!

 

繼續..?


 

刊登時間︰2008-06-22 01:06 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 6 月 20 日  星期五
晴天
 

*2008-06-20

 

Wow`型到爆!! William 跳舞真係好正!! <3

 

尋日跳完舞, 我Pair 格肋底同條頸都好痛-.-

而家D天氣真係.\ /. 真係激死人
吾係落雨就勁好太陽-曬死,  最中意秋天xD

 

刊登時間︰2008-06-20 11:27 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 6 月 19 日  星期四
晴天
 

*2008-06-20

 

早上比媽嘈醒-.-
下午跟她去飲茶, 繼而去大埔行街
5:30pm我到沙田圍考Eng Oral,
同組有2個勁人 ... 我太渣了... Byebye
考完之後, 同組的一個女仔拍拍我膊頭, 叫我不用緊張=P

Goodbye My HKCEE

搭馬鐡轉乘東鐡返屋企
一落馬鐡, 看見對面月台有架火車尚未開出
見到D人跑得甘開心, 我又跟住佢地一齊沖上車-.-
上到車掛住傾電話, 冇留意架車去羅湖定尖東
過左一陣...望一望出面, [呢到..甘熟口面既..] 再望一望月台個牌
-________-' 旺角東
好野! 搭錯車! 已經吾係第一次..很白痴..
840pm返到家, 用左5分鐘拿拿聲執衫褲鞋襪出上水跳舞

頂`落雨! 早吾落遲吾落而家先黎落
吾通連個天都吾中意我!? =P

跳舞
還可以吧
好想儘快排完呢隻舞, 教下一隻

蠟筆小新個Fd xD  4眼.








 

刊登時間︰2008-06-20 01:47 AM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 6 月 18 日  星期三
晴天
 

*2008-06-18

 

與彭丹又北上
陪佢去買Grad din. 衫



一出東門站, D鋪頭全部落曬閘-.- 
去到個商場, 有D鋪頭又係珊曬門
行左一陣見到D人好慌張甘落閘, 又擒擒青收埋曬D A貨
原來係D公安查牌-0-' 佢地吾敢賣A貨 =P

咱們行到6點幾返HK, 落雨....


在粉嶺火車站外面, 看見了爸
沒上前叫他, 只是跟在他的後面, 他也沒有發現我
驟然間, 覺得他真的瘦了很多
有一種既熟悉又陌生的感覺
還記得小時候有一段時間跟爸分開住
那時候很想爸在身邊, 因為總覺得媽經常偏心弟弟
小學開始住在一起, 每次的家長日, 都是由他出席的
但慢慢長大後, 跟爸的交流愈來愈小
我有我自己的世界, 他也有他的生活
 以現在為例:
我每天起床, 他已上班去了 ,我下班, 他又睡了
莫說交談, 連見面的機會也很少
雖然住在同一屋簷下, 但卻有種陌路的感覺
我對我爸的了解很有限, 只知道他很喜歡帶帽, 吸煙...和...很嘮叨
他害怕我跟弟會學壞, 常會叮囑我們
但好意的叮囑, 聽在我們耳朵裡, 便是煩擾的嘮叨
現在想想, 萬一有一天他離我們而去,
這些'嘮叨'的話, 想聽也再聽不到

到現在為止, 我未嘗試過失去親人的痛楚
我真的很害怕失去身邊的任何一個
爸近年常進出醫院, 雖然我沒有表現出來, 但我內心是很擔心.

爸媽的婚姻失敗, 使我變得獨立的同時亦使我缺乏安全感
他常提醒我將來要選擇一個適合自己的丈夫.
很多很多他說過我話, 我都會牢牢記住..

擦身而過, 他也沒有發現我...
回頭看一看, 他企在柱的旁邊點起了煙,
配襯著下雨的場景, 此時此刻, 覺得他很孤寂
望著他的背影, 有點心酸

San.





刊登時間︰2008-06-18 11:53 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 6 月 17 日  星期二
晴天
 

*2008-06-17

 

又落雨! 開始好討厭落雨, 因為吾中意帶遮.
返新都返12點3, 臨落車先醒起吾記得帶襪,
打比Kai子叫佢幫我買對襪, 真係THZ 曬<3

今日做打雜吾洗Sale,  全日都冇食過野, 連早餐都冇食,
晏就開始暈暈地, 但又吾係肚餓, 懷疑自己血糖低即刻食糖=P
收1030pm, 飲珍珠奶茶充飢再返屋企食今日既第一餐!

Yamaha話我聽日放假, 連放3日
聽到之後勁興奮, 差D 連隻錶都'陷' 花-0-'
愈來愈吾想返工. 唉...吾返工又冇錢...錢錢錢錢錢!!

白痴毛, 比心機考好你個入學試啦xD

 

 

刊登時間︰2008-06-18 12:14 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 6 月 16 日  星期一
晴天
 

*2008-06-17

 

返工等放假, 放完假又等下一次放假=P

今日同彭丹, Hei 去旺角' (好似成日都去..)
哈, 終於買到錶啦, 之前講左好耐但都冇行動=P
行完旺角再去沙田交旅行D尾數`Hei考Oral走先,
同彭丹去選購泳衣, 陽光興海灘, 等我呀!!!

選購完就去晚餐, 濟!! 好濟!!
之後去玩具反斗城, 哈哈, 好低能..


還買了這個, 好搞笑!!

 

P.S: 今日嚴文晞無啦啦自己係到笑
見到佢笑, 雖然吾知佢笑乜, 但我又笑埋一份
我笑佢.笑, 佢又笑返我笑佢.笑
哈哈哈哈, 勁低能!!!

15號出糧, 今日已經冇左一半-0-'
今日買野用左好多錢呀!! 又等下一個15號.

 

應該漠不關心 然而還著緊

 

 

刊登時間︰2008-06-17 01:00 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2008 年 6 月 15 日  星期日
晴天
 

*2008-06-15

 

終於等到15號啦xD

好那攰呀!!
今日同牙Yau一齊搭火車返工'
佢返W02, 我返新世紀, 企左11個鐘, 忙到嘔'
...自從返工之後成日爆粗...我 吾 想 呀-0-!!!


明天放假!! Shopping!!!!!!
日日都好想快D到29號!!!!!
仲有14日!!!!!





有一句話`不停重覆在腦海中浮現

刊登時間︰2008-06-16 12:26 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]